Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 17:17 

Spoilers 1x10 7.15
Spoiler:
Ik vind het fijn dat er weer een normale verhaallijn inkomt. Ik vond het fijn dat Rumplestiltskin een verhaallijn kreeg, maar Hans & Grietje was wat mij betreft niet echt nodig geweest. Volgens mij vertelt het vooral hoe Regina aan de appel voor Snow kwam en en beetje over Henry's vader.
In eerste instantie dacht ik trouwens dat die nieuwe man Henry's vader was.. Hm.

Nu gaan ze echt weer verder met de bestaande verhaallijnen en dat is nice ^^ Het meisje in dat café is dus inderdaad Red Riding Hood. Zoals ik het nu begrijp heeft Snow haar gered van de wolf. Fun fact ^^ Dat komt vast nog wel een keertje in beeld.

Ze gingen nu dus verder met Snow & James. Tof om te zien hoe ze in contact kwam met de dwergen (die gewoon normale grootte zijn, whut?) en hoe ze een deal heeft met Rumplestiltskin - die vast nog iets gaat doen met haar haren. Ik vond het echt zoooooo stom dat ze blijkbaar dat drankje toch heeft opgedronken. Ik vermoed dat ze haar geheugen pas terugkrijgt als James haar wakker kust ofzo..

Anyways. Ik vind het wel leuk. Ik ben benieuwd naar de rest. Zouden de dwergen ook in Storybrooke wonen? Moet haast wel.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 21:52 

@Manouk

Spoiler:
Volgens mij heb ik de dwergen zelfs al ergens voorbij zien komen. Grumpy in ieder geval.
Ik heb het even opgezocht... In de Pilot, The Price of Gold en True North is hij ook voorgekomen blijkbaar. Maar dat kan ook zijn in FTL... (in de coffin scene natuurlijk sowieso). Maar ik meende hem echt al ergens gezien te hebben in Storybrook. :')

Spoilers 1x10 7.15
Spoiler:
Ik vond het ook wel heel fijn dat ze een beetje doorgingen met de verhaallijn. Al ben ik nu helemaal benieuwd hoe Snow en Charming uiteindelijk bij elkaar komen, want ze zijn nu alleen maar meer van elkaar verwijderd. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

En hoewel het al vrij zeker was is inderdaad nu 'officieel' dat Ruby Red Riding Hood is. Ik vond haar in Storybrooke niet zo pretty, maar als Red wel eigenlijk. Ik ben wel benieuwd naar haar verhaal met Snow.

En waar had Rumplestiltskin die haar voor nodig?! @@ En wie is die man?! @@ En wat gaat Regina doen met Mary-Margeret/David? Ik ben erg benieuwd!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 22:06 

@Marlon:
Spoiler:
Heb jij ook zin om de eps nog een keer te kijken om te zien wie je herkent? Ik moest echt even nadenken voor ik me de storyline van James weer herinnerde, maar toen wist ik het ineens weer. Ik ben echt superbenieuwd hoe het verder gaat. Waarschijnlijk wordt ze nu vergiftigd door de Evil Queen, zoals het verhaal dat we kennen. Alleen hoe ze zich James dan ineens weer herinnert.. Hm.

Ik heb het idee dat het feit dat Snow zomaar Emma's naam aan Rumplestiltskin gaf iets te maken heeft met wat hij met haar haren gaat doen.. Maar ik weet het niet eigenlijk.

Ik vergeet trouwens steeds alle real life namen van alle personages xD Ze heet dus Ruby, okee.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 23:41 

@Arianna

Spoiler:
Ik vond net gifjes van Grumpy in Storybrooke! (: Blijkbaar heet hij daar Leroy. Grappig dat hij in dus daar in de cel zat, wanneer Emma hem ontmoet. :')

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2012 15:59 

Nu ik een paar afleveringen heb gezien, vind ik de serie zoiezo veel beter dan Merlin. Zo'n serie komt niet vaak voorbij wat betreft special effects, inhoud en verhaal. Het is zeker al een tijd geleden in dit soort genre, geloof voor mij is het heroes of charmed.
Maar ik heb wel het gevoel dat het anders gemaakt is dan het zou moeten zijn, want bepaalde sprookjes herken ik niet zo, het is zo anders. Zal wel niet de disney variant zijn maar meer de duistere kant die ik niet ken.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2012 18:03 

@2daemon: Het is wel degelijk gemaakt door Disney hoor :) Maar het is natuurlijk een volwassen versie. Je ziet vooral terug dat het Disney is door de namen van personages.
Spoiler:
Zo heeft Archie een hond die Pongo heet, een naam die Disney heeft bedacht.

@Marlon:
Spoiler:
Awesome! Ik heb het opgezocht en er zijn meer dwergen bekend. Doc was bijvoorbeeld een dokter in het ziekenhuis waar James/David in coma lag.

Spoilers Skin Deep
Spoiler:
Oeh, Belle! Ik vond het eerst niet zo leuk dat Rumplestiltskin het Beest was, maar eigenlijk vind ik het toch wel tof. Vooral omdat Barstje erin zit ^^ Maar het verhaal is wel heel erg veranderd.
Ik weet niet of haar fairytalevader ook echt haar vader is (en of Mr Gold dus kwaad werd om fairytalereasons of reallifereasons), maar het was wel sick dat hij zo tekeer ging. Ook wel sad. Ik vind hem nu wel echt een heel toffe bad guy worden.

We weten nu dus zeker dat Regina en Mr Gold beiden weten wie ze echt zijn. Ik heb het idee dat Regina daar nu pas achter komt, dat mr Gold het dus ook nog weet. Misschien liet ze daarom het kopje stelen ofzo. Het is iig zo dat ze wel bang is voor zijn krachten in fairytaleland.. Hm.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2012 23:31 

Ik ben ook begonnen met deze serie. Heb even snel alle 13 episodes gekeken. Erg verslavende serie.

Spoilers tot ep 13
Spoiler:
Mijn favoriet is dus echt absoluut Rumplestitchkin/Mr. Gold. Die man is geniaal en zijn stem is lovely :P
Mijn favoriete episode is tot nu toe Skin Deep. Ik was heel benieuwd om The Beast te zien en toen was het dus Rumple... awesome! Ik vond ze zo leuk bij elkaar. Eigenlijk vind ik alle personages wel leuk. De serie gaat vooral over Snow/Mary Margaret en Charming/David en ik vind hun drama iets teveel. Dus ik hoop op wat meer afwisseling. Ik vind Snow en Charming wel leuk maar Mary Margaret en David hangen me stiekem een beetje de keel uit nu. Misschien ook omdat ik de 13 eps zo snel achter elkaar heb gekeken en een soort overdosis had xD Anyway ik vind de Henry en Emma stukjes zo lief en leuk. En eigenlijk vind ik iedereen leuk xD

Ik hoop wel dat mensen zich snel wat gaan herinneren. Of dat Emma erin gaat geloven of dat er iets gebeurd met die curse, anders ben ik bang dat ik het saai ga beginnen te vinden, terwijl ik het echt een heel leuke serie vind.

Ik ben ook echt heel benieuwd welke sprookjes we nog meer zullen zien. Ik geloof dat er nu een break is voor 1 of 2 weken? Maar daarna gaan we weer lekker verder. And it better be about Rumple <3

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 0:12 

Spoiler:
Het basisverhaal is Snow/Charming en dus automatisch ook Mary Margaret/David. Evil Queen/Regina heeft immers de vloek uitgesproken tegen Snow. Je ziet ook eigenlijk in elke ep en elk achtergrondverhaal iets terugkomen dat wijst op Snow/Charming. Bij Hans & Grietje de appel bijv. En Rumplestiltskin is van belang omdat hij, net als Regina, alles nog weet. Dat weten we vooral zeker sinds de laatste ep natuurlijk, toen hij het toegaf. Dat deed mij trouwens vermoeden dat Regina niet zeker wist of Gold alles nog wist..

Ik denk dat August (zo heet die motorguy toch?) de wending is. Hij gaat Henry geloven en neemt Emma daar wel in mee denk ik. En sowieso is het samenkomen van Mary Margaret/David heel belangrijk voor het verbreken van de curse, denk ik. Anders zou Regina het niet zó hard proberen te voorkomen.

Ik ben het dus deels wel met je eens dat het allemaal wat lang duurt enzo en wat saai is. Ik heb zelf het idee dat ze afwachten of ze groen licht krijgen voor een tweede seizoen. Zo niet, dan moet er nu een ontknoping komen..

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 0:58 

@Arianna:
Spoiler:
Ik snap dat dat het basisverhaal is, alleen vind ik het minder interessant dan de andere verhalen. En stiekem heb ik een kleine crush op Rumplestiltskin xD Ik denk gewoon dat het komt doordat ik alle eps in een paar dagen heb gepropt... I dunno. Ik vind het gewoon een beetje frustrerend dat David en Mary Margaret de hele tijd om elkaar heen drentelen. Just get together xD De verhaallijn in Fairytale land met Snow en Charming vind ik daarentegen wél leuk.

Maar ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben over August. Dat hij de wending is en dat hij Henry geloofd en alles. Ik ben heel benieuwd, want ik vind de serie en vooral de sfeer van de serie echt heel fijn.

Ow en Snow/Mary Margaret en Belle zijn trouwens echt práchtig.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 12:12 

Spoiler:
Ja je hebt wel gelijk. Ik kijk het per week en vindt het al vervelend dat ze nu weer uit elkaar zijn :/ Ik bedoel, dat het in eerste instantie niet gelijk lukte, okee, maar nu wéér. Daarom denk ik dus dat het essentieel is dat ze samenkomen op de curse te breken. Ofzo. Want Regina doet echt heel hard haar best het tegen te werken.

Ben trouwens wel benieuwd of Rumple en Belle toch bij elkaar komen. Of dan Gold en Belle in real life ^^

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 19:31 

Arianna schreef:
Spoiler:
Ben trouwens wel benieuwd of Rumple en Belle toch bij elkaar komen. Of dan Gold en Belle in real life ^^

Spoiler:
Jaaaa ik ook. Ik hoop het zo erg! Heb vandaag mijn BFF de hele tijd lastig gevallen met dat ik wil dat ze bij elkaar moeten komen en hoe awesome Rumple wel niet is xD Ik hoop echt er een dansscène met hun komt, met Belle in de welbekende gouden jurk <3

Gold moet gewoon Regina bitchslappen en dan de trap af rennen en Belle redden. Ze zoenen et voila, alles is weer goed *droomdroom* xD

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 23:53 

Sooo sorry voor de dubbelpost, maar ik wil dat het opvalt (a)

Spoilers alle eps tot nu toe en mijn hersenspinsels voor de aankomende episodes.
Spoiler:
Oké. Dus ik heb net ep 1 t/m 3 weer gekeken en ineens viel me iets op. Ik herinnerde me dat Rumplestiltskin een pluk haar van Snow wilde heben (in welke ep weet ik niet meer). En in episode 3 spreekt de Evil Queen de curse uit. Wat had ze daarvoor nodig? Plukken haar van mensen met donkere zielen. Dus. Ineens zat ik recht overeind. Zou Rumple dáárom een pluk haar van Snow gewild hebben. Hele rare gedachte misschien, maar ik dacht er gewoon aan en ik moest het kwijt :') Dat zou wel een hele onverwachte wending zijn xD

Ow en een soort vraag. Rumple zegt dat hij zijn zoon verloren is. Ik dacht altijd dat hij bedoelde dat zijn zoon niks meer met hem te maken wilde hebben door wat hij geworden is. En toen bedacht ik me: als zijn zoon niet dood is, dan betekend dat toch dat hij óók in de real world moet zijn? Maar ik neem aan dat Gold dat dan ook wel bedacht had. Dus... ik reken stiekem op een ep waarin uitgelegd word wat er gebeurd is met zijn zoon.

En gawd, ik ben verslaafd xD

Maar goed... 4 maart. Ik wacht (niet) geduldig af. Het is echt lang geleden dat een serie me zo bezig hield. Volgens mij had ik dit zelfs niet me GoT xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 0:13 

@Jessica, ha, ook in Storybrooke komen wonen? xD

Over het "hoofdverhaal"...

Spoiler:
Ik twijfel een beetje of het hoofdverhaal echt Charming/Snow is, of Evil Queen/Snow of Evil Queen/Rumplestiltskin. De laatste eigenlijk vooral, omdat EQ of Rumple bij elk verhaal zo'n beetje wel betrokken zijn, op wat voor manier dan ook. Ik denk dat de Evil Queen misschien meer degene is waar het om draait dan Snow? Aangezien zij die curse gebruikt heeft, waardoor ze nu in Storybrooke zitten. Nja. Het doet er verder niet echt toe en misschien is het ook wel allebei, maar ik zat daar eens over te denken. :')

Spoilers 1x13

Spoiler:
Mary Margaret/David verhaal begint me een beetje te irriteren. Ik snap dat ze hen niet nu al bij elkaar willen hebben, maar hou ze dan wat meer uit de spotlights. Er zijn andere personen waarover vast ook wat meer te vertellen is. (Persoonlijk krijg ik nooit genoeg van Regina en/of Mr Gold xD) Momenteel is ook vrij weinig Henry en Emma en dat vind ik ook wel jammer. De Storybrooke verhaallijnen interesseren me nu even wat minder.

Het verhaal van Abigail vond ik wel aww en ze had wel echt een hele mooie jurk/jas aan in deze episode. En dat d'r geliefde tot leven kwam. Dat was zo'n lieve scene. Wel vrij awkward om in goud te veranderen door het leven van je schoonvader-to-be te redden. xD

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za feb 25, 2012 3:13 

OK, OK, OK. Ik heb een serieuze serieverslaving en ben uit pure verveling en op aanraden deze serie beginnen kijken gisteren.
Ik heb tot nu toe vier episodes gezien en ik vind het wel een leuke serie. Eigenlijk leuker dan ik in eerste instantie verwacht had! Zeker een serie die ik zo snel mogelijk wil bijbenen zodat ik de spoilers kan lezen 'cause it's killing me! xD

Ik had aanvankelijk gelezen waar het over ging en stelde me hier een beetje kritisch wat vragen bij, maar ik vind het tot nu toe een zeer chille, luchtige, ontspannende serie en het heeft mijn nieuwsgierigheid wel op weten te wekken!

Ik vind het zeer leuk dat je in de afleveringen afwisselend stukjes ziet uit de sprookjeswereld en de echte wereld en dat ze met elkaar te maken hebben, dat er connecties zijn, en dat je beetje bij beetje via de sprookjeswereld erachter komt wat iemands achtergrond is en wie wie is, want ja, de sprookjes zijn aangepast zodat ze met elkaar gemixt kunnen worden. Dat vind ik eigenlijk wel een zeer leuk aspect!

Ik vind het ook zeer hip dat er verbanden zijn gelegd in de namen van het sprookjesfiguur en hun hedendaagse alter ego, ik weet niet of het iemand anders al opgevallen is... Ik zet ze even onder spoilertags voor mensen die de serie nog niet volgen, of zo.
Spoiler:
Mary Margaret Blanchard - Snow White: "blanc/blanche" is Frans voor "wit".
Regina - Evil Queen: "regina" is Latijn voor "koningin".
Ruby - Red Riding Hood: "ruby" is een rode diamant. Dit verband was mij eigenlijk als eerste opgevallen en gezien het feit dat Ruby nogal veel rode dingen en uiterlijkheden heeft... En nu na episode vier blijkt dat ze wel iets heeft met wolven dus ja, duidelijker kan niet xD
Ashley Boyd - Cinderella: Ash, as, Assepoester? :')
Archie Hopper - Jiminy Cricket: ja, zelfs daar zie ik het verband tussen de "grasshopper" (de sprinkhaan dus) en de krekel. OK, niet hetzelfde beestje, maar wel afkomstig van dezelfde insectensoort :')
Mr. Gold - Rimplestiltskin: OK, hier zag ik het verband niet meteen omdat ik het originele sprookje niet kende (srsly, ik wist alleen maar dat hij dat mannetje uit de Efteling is dat zegt dat niemand weet hoe hij heet xD), maar ik heb het even opgezocht en nu verklaart het alles, met het spinnen van dat goud.

Verder zijn me nog niet echt dingen opgevallen... Misschien als ik verderkijk, wat ik zeker van plan ben te doen, dat er nog wat namen uit de bus komen vallen! Ik heb altijd zo'n "He! :D"-reactie als ik zoiets nieuws tegenkom :') Ik dacht aanvankelijk eerst dat het toeval was.

En favoriete personages... Hmmja die heb ik op dit moment nog niet echt. Al vond ik het wel hip om te zien dat Snow White best wel wat bad ass is. Niet zo'n onschuldig dingetje :')

Ik ben benieuwd hoe het verder zal lopen!

Oh oh oh!
Spoiler:
En ik ship Emma met Sheriff What's His Name :love:

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 10:24 

Spoilers S01E14

Spoiler:
Aah leuk deze aflevering. Leuk om Dreamy/Grumpy/Leroy zo te zien. Leroy die er alles aan doet om de kaarsen te verkopen en zo Zuster Astrid te helpen.

En wat zal David te maken hebben met het 'ongeval' van Catherine?! Emma zei wel eerst dat ze weet wanneer David liegt, maarja die heeft een hele poos moeten liegen tegen Catherine toen hij met Mary Margaret ging; Dan leer je het wel =P

Gelukkig weer gewoon de komende weken steeds maar 1 week wachten tot een volgende aflevering. Sommige series zit er heel veel pauze tussen de hele tijd, maar bij OUaT zijn de komende vier afleveringen gewoon om de week =D

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: