Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 20:13 

Helena Bonham Carter: Sinds ik haar zag in OotP heb ik heel veel films van haar gezien, waaronder al haar samenwerkingen met Tim Burton, maar ook de Harry Potter films en anderen. Ik vind dat ze heel overtuigend acteert en altijd heel grappig is in haar rollen, maar ook in interviews etc. Ze geeft er niets om wat anderen van haar vinden en dat vind ik ook heel erg tof.

Meryl Streep: Ik heb nog niet zo veel films van haar gezien, maar vooral in the Iron Lady maakte ze indruk op me. Ik ben zeker van plan om meer films van haar te gaan kijken.

AnnaSophia Robb: Ik zag haar voor het eerst in Bridge To Terabithia, daarna heb ik Charlie and the Chocolate Factory nog eens gezien. Ik kan niet precies uitleggen waarom ik haar zo goed vind, ik heb Soul Surfer gezien en dat is echt een serieuze film en dat deed ze zo goed en overtuigend! Ik ben echt benieuwd waar ze later terecht komt!

Dakota Fanning: De laatste film die ik van haar zag was Now Is Good, en ze was zo goed! Dakota is altijd goed, maar dit is zo'n heftige en mooie film en dat je dat op zo'n jonge leeftijd kunt, dat vind ik knap. Ze zit al een aantal jaar in de filmindustrie en ik denk dat ze het echt ver gaat schoppen!

Saoirse Ronan: Ik zag haar voor het eerst in The Lovely Bones en dat deed ze zo overtuigend, ik ben gewoon heel benieuwd waar ze terecht komt. Ze lijkt me, net als AnnaSophia Robb en Dakota Fanning, heel serieus en volwassen.

Elle Fanning: Ik heb maar twee films gezien waar ze een grote rol in had, en daarin kreeg ik een goede indruk van haar. Ik ben erg benieuwd waar ze terecht komt, nu ze haar eigen rollen krijgt.

Johnny Depp: PotC, alle Tim Burton samenwerkingen. Hij kan zoveel verschillende personages spelen en dat telkens met een enorme overtuiging. En ook in het echte leven komt hij heel nuchter over.

Freddie Highmore: Ik heb hem alleen in zijn jongere rollen gezien, maar daar was hij heel overtuigend en dat vind ik heel belangrijk. Ik moet nog eens meer films van hem gaan zien, maar de start is er zeker al!

Alexander Ludwig: Ik kende hem al voor the Hunger Games, ik had één film van hem gezien, maar nu ik hem in HG zag, ben ik zeker benieuwd waar hij nog meer in gaat spelen en hoe dat gaat, want ik weet zeker dat hij het kan!

Josh Hutcherson: Bridge to Terabithia was zo mooi, net als Fragments. In HG is hij gewoon Peeta. Ik ben nu vooral benieuwd hoe hij het in de vervolgen gaat doen als Peeta, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Zoals jullie zien vind ik veel jonge acteurs en actrices goed. Ik vind dat ze heel volwassen en normaal overkomen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Media
Ga naar: