Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:19 

Wat betreft Blaine's achternaam: ik heb het gevoel dat ze er een soort inside joke van hebben gemaakt nadat Rachel Blaine in BIOTA 'Blaine Warbler' noemde. Ik vind het ook een beetje irritant (vooral omdat hij gewoon Blaine Anderson heet en ik z'n echte achternaam heel mooi vind haha XD) maar ik denk dat ze er op een gegeven moment wel mee stoppen - spoilers seizoen 3!
Spoiler:
zeker wanneer Blaine straks naar Nude Erections transferred en hij dus geen officiele Warbler meer is.
Spoilers 2x21 Prom Queen
Spoiler:
Ik vond het eigenlijk wel schattig dat Kurt Blaine als Blaine Warbler naar het prom vroeg btw :')

De Live Tour ziet er zooooooooooo vet uit. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje volschoot toen ik Darren zo met de rest mee zag dansen en zingen :') Sweetie heeft het zo ver gebracht, het is zo mooi om hem tussen de 'vaste' cast te zien! <3 En IK WIL DAT WARBLER SHIRT. NU.

Lol @ de Klaine skit btw :') ZO SCHATTIG.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 17:04 

Pottergirl schreef:
De Live Tour ziet er zooooooooooo vet uit. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje volschoot toen ik Darren zo met de rest mee zag dansen en zingen :') Sweetie heeft het zo ver gebracht, het is zo mooi om hem tussen de 'vaste' cast te zien! <3 En IK WIL DAT WARBLER SHIRT. NU.

Lol @ de Klaine skit btw :') ZO SCHATTIG.

Ik vind het zooooooooooo schandalig dat iedereen maar filmpjes upload en ik eigenlijk moet druk werken voor school enzo D: Als in. AAAH. Ik zit nu al twee dagen constant filmpjes te kijken eigenlijk. Echt. :') Het ziet er allemaal zo awesome uit. En ik ben echt verbaasd door sommigen - hoe mooi hun stem nog klinkt, zelfs live. OHMYGODCHRIS' IWANTOHOLDYOURHAND en ZIJN DUET MET LEAH LET'SGETHAPPYOMG! :'D Dat is zooooo mooi (al was Chris' I Want To Hold Your Hand wel mooier/beter in Sacramento dan in Las Vegas vind ik persoonlijk). En en en *nog maar een keer zeggen hoe geil zijn Single Ladies dansje wel niet is*. En idd, lol @ de Klaine skit :').

En ik vind het echt heel awesome dat ze Safety Dance hebben gedaan, want Kevin is echt zo'n awesome danser eigenlijk enzo. En zo awesome dat Heather altijd meedanst :'). En en en en en zoooooooveel, haha. Neen, ik vind het echt geweldig om die filmpjes te kijken, al had ik er heel graag ook gewoon gestaan. Zo ergens helemaal vooraan. :')

@Janneke: Heb je gezien dat Darren zijn voet omsloeg? D:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 18:24 

@Niels: NEE oO Is he okay? What happened? *freaks out*

En om dit toch geen volledig spambericht te laten zijn: vanavond wordt dus de finale in Amerika uitgezonden, dus morgen is de laatste ep van seizoen 2 te downloaden ;_; Wat mij betreft gaat het allemaal veel te snel. Weet iemand toevallig of er al data bekend zijn voor seizoen 3?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 18:30 

Afbeelding

Maar daarna danst hij wel weer gewoon gesjellig rond hoor, dus I guess he's okay :'). En inderdaad, morgen de finale. HET IS ZO SNEL GEGAAN! Ik kan me nog herinneren hoe excited ik was aan het begin toen we hoorden dat Kurt een boyfriend zou gaan krijgen. Of at least een interest :'). Haha. Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, naar het schijnt eindigen ze met nogal heel wat veel cliffhangers. Ik ben in ieder geval benieuwd!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 7:15 

;_; Dat ziet er wel pijnlijk uit. Hopelijk heeft hij er geen last van.

OOOOOHMYYYYY SPOILERS VOOR DE FINALE VAN SEIZOEN 2.

Spoiler:
I.

LOVE.

YOU.

THEY SAID IT. THEY SAID I LOVE YOU *melts* AAAHHHH SO CUUUUUTE! :3 De manier waaróp ook, hoe Blaine keek en hoe Kurt verrast was en toen I love you too zei en ooooooooooooooooooooh so cute so cute so cuuuuute <33333
Btw - ik vind het gemeen dat we geen Klaine kus kregen )': I mean - Finchel krijgt in dezelfde ep dat ze weer een item zijn TWEE zoenen. No fair ;____;

SAMCEDES FTWWWWWW I LOVE THEM SO MUCH. Ze zijn zo scháttig samen! : D I totally approve.

Ik vind het goed dat ze niet wonnen bij Nationals, dat zou wel heel fantastisch geweest zijn. Maar dat ze niet eens bij de laatste 10 hoorden vond ik wel zuur voor ze :') Hoewel ik de liedjes die ze zongen ook niet zo heel fantastisch vond, de zelfgeschreven nummers voor Regionals vond ik veel beter.

De Brittana-scene bij de lockers vond ik ook schattig <333 Ik hoop echt dat ze een item worden in seizoen 3, dat zou supergaaf zijn.

NEW YORK. OH MY IK MOET ER HEEN. Ik vond het zo lief dat Kurt en Rachel allebei helemaal *_____* waren terwijl de rest het gewoon 'tof' vond :') En ze zongen For Good zo mooi en op een podium en wauw ze waren zo lief samen <3 I LOVE THEIR FRIENDSHIP. De tekst van het nummer paste ook heel goed bij hen.

Puck let me love you <3 Toen hij Mr Shue een knuffel gaf nadat deze zei dat hij bij hen bleef zat ik echt te aawwwww'en :') Hij is zo lieeeef!

Yeah. Finchel doet me nog steeds niets. En Sunshine ook niet, overigens.

I.

LOVE.

KURT.

Hij had zulke mooie KLEREN aan de hele episode <3 Loved it.

Finns 'it came with it's own cape' vond ik wel heel grappig eigenlijk XD

Ik zit heel hard te denken wat ik nog mis in deze incoherente reactie, maar als ik nog iets moet toevoegen kom ik wel weer terug :') Ik was in ieder geval heel blij met deze episode, ik vond 'm heel tof. Vooral vanwege de Klaine-scene. Want ik had de hiatus denk ik niet volgehouden zonder een nieuwe Klaine-scene :') IIIIHHHHHH :3

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 8:01 

Spoilers 2x22 - Season Finale : (

Spoiler:
I've got SO MUCH to say! Laten we maar bij het begin van de ep beginnen :')
- Het begin in New York vond ik echt al epic, dat hood van Rachel! Zo zou ik ook kijken als ik daar rond mocht lopen.

- Puck & Zizes aan de bar :')
"Do you even know what's in a Manhattan?"
"Yeah, me for the first time. So I'm gonna celebrate it with a cocktail."

- Ik vind Quinns nieuwe haircut echt heel mooi. Zit er zelf ook over te denken om het zo te nemen, het staat echt heel classy (:

- Wat waren Rachel & Kurt lieeeeeeeeeeeeeef samen! Breakfast @ Tiffany's en daarna dat mooie nummer samen. Hoop dat ze volgend seizoen echt best friends worden (: Dat zorgt vast voor veel awesomeness.

- De Finnchel date vond ik echt heel schattig en toen Puck, Artie en Sam Bella Notte begonnen te zinge smolt ik echt! Ik begin toch meer een beetje team Finnchel te worden, gewoon omdat ze zo schattig zijn. Aan de andere kant: dit gezeur is er echt al 2 seizoenen en ik ben er een beetje klaar mee XD

- Nationals! Ik vond die eerst groep die dat nummer van Usher deed een beetje awkward om naar te kijken, ze dansten zo raar :') Vocal Adrenaline vond ik opzich wel oké, vond alleen dat Sunshine er heel raar uitzag o_O
De nummers van New Directions vond ik ook minder dan de vorige keer. Pretending vond ik wel mooi (& THE EPIC KISS AT THE END!) maar dat andere nummer was best saai...

- Finn vs Jesse, part II. Dunno why, maar ik vind het echt leuk als zij het tegen elkaar opnemen XD En Finn's quote was ook echt briljant. "It came with it's own cape." cracked me up. Ik moest echt ZO hard lachen XD

- OMGBLAINEHESAIDILOVEYOUIMSOHAPPYRIGHTNOW! Cutest. Thing. Ever.
(En ja, ik moest huilen. Gewoon omdat het zo schattig was XD)

- Brittana was ook cute in de scene bij de lockers, maar ik had zo gehoopt dat Santana Brit zou zoenen :( Ik vind ze echt heeeeeeel leuk samen!

- SAMCEDES! Awww, eindelijk een love-interest voor Mercedes. She deserves it. Ben wel benieuwd wat voor drama dat allemaal weer gaat brengen..

I DON'T WANT IT TO BE OVERRRRR D: /off to rewatch the whole season. again.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 8:30 

SPOILERS 2.22

Spoiler:
Ik denk dat ik me gewoon aansluit bij wat Janneke zei.

OMG DE KLAINE SCENE!
THEY SAID 'I LOVE YOU' OMG OMG OMG OMG OMG.
Oke, ik ben zowat drie keer een waterval geweest in deze aflevering (en ik vond de aflevering niet eens zoooooo spectaculair ofzo :')).

1. FOR GOOD. OMG! Hoewel ik het heel erg verkeerd gecut vind en ik helemaal erin op aan het gaan en het dus een beetje stoorde dat er delen van de tekst niet klopten/weggelaten waren, BLEH HET WAS ZO MOOI EN OMG D': AAARGH. EPIC! :') Voor mij echt gewoon het liedje van de aflevering hoor. De rest van de liedjes vond ik eigenlijk verrevan boeiend ofzo. Of ligt dat aan mij?
2. OMG OMG DE KLAINE SCENE NOGMAALS WAAAAAH. Het was zo randomly maar zooooo mooi. Omg, waarom kregen we geen Kliss? Seriously. Ooit zei Ryan Murphy 'als ik ze zou laten kussen, dan zouden ze dat de hele tijd doen en zou ik er niet zo'n big deal van maken'. LIKE WTF? Doe dat dat dan? :') Dit was alweer een mooi moment geweest.
3. BRITANNA SCENE. OMG! Die moeten ook kussen. Ik vond het al helemaal mooi hun scene met Quinn in het Hotel, en dan uiteindelijk ook nog een I Love You :'). Aargh, ik ship hen ook zo hard :'). Waterval again.

Voor de reest.

OMG YAY SAMCEDES! :'D Totally in for it enzo.

En de rest vond ik niet zo belangrijk of super ofzo. Het was inderdaad wel zuur dat ze niet geplaatst waren, maar ook wel weer te verwachten. En ik vond het hip dat het Kurt niet zo heeeeel veel deed, want idd, ze hebben het toch maar lekker meegemaakt. En haha "Kurt Hummel had a pretty good year". OMG I LOVE YOU XD. Haha. *calms down*

Deze reactie slaat nergens op enzo, maargoed. Dat waren ook gewoon de hipste dingen uit deze aflevering. Basically, de meeste hippe dingen kwamen gewoon na het hele Nationals gebeuren.

WHIII.

Dat was het :'). Ik vond de finale niet í¼berspectactulair, maar dat komt omdat de muziek gewoon niet overall mijn ding was denk ik. Alleen FOR GOOD FREAKIN FOR GOOD. WAAH :')

En verder heb ik niet veel zinnigs te melden. :')

Oja, de Rachel/Kurt-vriendschap die blijft groeien. Me totally likes it enzo. :'). En toen ze For Good zongen, zag ik echt gewoon Chris Colfer die aan het dromen was ofzo. Jaja. Enzo.

Edit:

En also. Wat waren in godsnaam Quinn's 'big plans'? :')
En oja, I kinda totally hate it dat Finchel weer on is. Ik was eerder in een IDGAF-mood, maar nu vind ik het gewoon stom eigenlijk. Though I love Rachel enalles.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 9:07 

Spoilers 2x22

Spoiler:
Okey... Ik had like voorspeld dat ze nationals niet zouden winnen dit jaar, maar dat ze niet eens in de top 10 stonden vond ik jammer. En Sunshine heeft een vreemd gezicht. Just saying. xD

Verder ben ik niet zo weg van deze aflevering. De liedjes vond ik niet echt geweldig (behalve dan Kurt en Rachel, dat nummer was wel made of awesome). En ik heb me gestoord aan een paar nogal lame zaakjes.

Zoals. Srsly. Al een paar afleveringen zitten ze de hele tijd dat ze moeten focussen op nationals etc. en nu moeten ze die nummers nog schrijven? Srsly? Je gaat zonder nummers naar NY? Srsly?

Quinns plans? Wat waren die? Ze had toch van die big plans? En die hair cut was wel leuk, maar kwam ook nogal lame over. Srsly. Ik ben zo verdrietig omdat ik geen liefde heb, hé, haar er af, nu niet meer. xD Toen Finn en Rachel later hand in hand binnen kwamen had ik nog een blik verwacht of zo, maar ze was blij in het rond aan het springen. :') Al vond ik de scene van Quinn, Santana en Brittany wel heel lief. <3

Vlak voor Finn en Rachel op gaan voor hun duet staan ze zijdelings langs elkaar. Vervolgens komen ze tegenover elkaar op. Wuut? Dat viel me ook op. :')

Aah, nu lijkt dit een zeurpost. Maar er zaten ook mooie stukjes in hoor. Kurt/Rachel friendship. Like. Brittany die zo heel smart is tegenover Santana. Was dat niet mooi. :') En Santana's opmerking daarover. En sowieso Brittany. Ze zong wat meer. :') Aah en haar dansen blijft gewoon geweldig.
Samcedes. Schattig. :') OHJA en Blaine's face wanneer Kurt hem zo van alles zit te vertellen was zo í¼berschattig. Srsly. Dat vond ik zo'n lief stukje. Zijn gezicht. Helemaal love. :') Schattig. Yeah.

Edit: Wat was Rachel ineens nicely dressed? :')

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 12:28 

En nog een kleine belangrijke opmerking over 2x22

Spoiler:
Ik vond het overigens helemaal schattig dat Kurt zei dat ie voor het eerst een vliegtuigreis had meegemaakt :'). Haha. Ja. Hij leek wel een klein kindje. :') Zo, dat wou ik nog even kwijt enzo.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 14:18 

Spoilers 2x22
Spoiler:
Yay, I love Puck more and more all the time! Hij is zo leuk soms. Zoals hij Will ging knuffelen en dat Bella Notte nummer. Ooh en ik moest echt lachen toen hij zei 'You're in New York, the city of love!' en Sam confused 'That's Paris?' ofzo zei. Lol. Well. Ik vond het grappig :')

En Britanny! I love her more every time. Ze heeft soms van die mooie opmerkingen en ze is gewoon lief. Jup, I like her.

Well. Ik vind Rachel en Finn gewoon goed samen passen. Ik hoop wel dat de schrijvers het nu gewoon even zo laten. Gewoon even een poosje samen, zonder drama.

Dat ze Nationals niet gingen winnen vind ik logisch, want dan hebben ze geen groots doel meer next year :P Dan gaan ze natuurlijk weer naar Nationals, en dan gaat het beter. Maar wie heeft er nu gewonnen? Dat heb ik even gemist eigenlijk. Vocal Adrenaline?

Ik hoop trouwens echt niet dat Sunshine naar McKinley gaat. Ik vind haar niet leuk.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 16:38 

2x22

Spoiler:
THEY SAID I LOVE YOU.

jsdkajdklsajdlkasjdlsa OMFG. SO HAPPY. Het was zooo onverwachts, maar echt het hoogepunt van de hele ep. Ik vond het zo lief hoe Blaine uit het niets opeens 'I love you' zei en dat Kurt eerst helemaal verbaasd was en toen meteen 'I love you too' terug zei. <333

Ik heb niet gehuild, want ik zat in de trein toen ik de finale keek, maar ik maakte wel een heel blij geluidje, zodat iedereen in de coupe me vreemd aan keek. XD Ik zat trouwens de hele ep in m'n stoel op en neer te bouncen van blijdschap. :')

Ik vond trouwens wel raar dat ze tegenover elkaar zaten en elkaar geen eens aanraakten. Of elkaar zoenen. I mean - Kurt mag dan inexperienced zijn wat ik trouwens niet echt geloof, want hij is zo vrolijk tegenwoordig - he must've gotten laid, ze zijn nu al 3 maanden samen ofzo, dus wat contact mag wel.

En Samcedes! ZO LIEF. :D Ook heel random, maar kdls;akd;sa I ship it. Wel raar dat Mercedes al twee seizoenen een vriendje wil en nu ze Sam heeft, het niet eens aan Kurt verteld? .___.

Ik vond deze ep trouwens echt supergaaf. De liedjes waren niet echt boeiend (behalve For Good en het tweede originele liedje van ND), maar ik vond de verhaallijnen wel erg leuk. Vooral Rachel en Kurt die Breakfast at Tiffany's gingen halen en daarna naar Broadway gingen. :3 Ik vind hun vriendschap zo leuk, vooral omdat ze dezelfde interesses hebben. En haha, Kurt wil Blaine meenemen naar New York. <3 (Oh en Kurt deed mee met het kussengevecht bij de meisjes. :') )

EN FINCHELL! :D Volgens mij ben ik de enige die Finchell leuk vind in dit topic. XD Ik vind Finn gewoon heel erg leuk - hij was mijn eerste Glee-liefde, dus he claims a special place. xD Ik vond het zo lief dat hij die hele date had geregeld (en whoa, Rachel/Lea zag er echt stunning uit) en dat de Glee jongens gingen zingen. Ik dacht echt dat ze gingen kussen, maar helaas. ): En toen bij Nationals wel! (Trouwens, WTF was dat R&B-lied?) Whoa, die had ik niet zien aankomen. Ik zat echt zo van, 'OMG HE DIDN'T' (met alle rare blikken van dien), maar de kus was wel zooo mooi. *___* En de kus in de bieb was ook heel lief. Ik hoop dat ze nu wel wat langer samen blijven. :')

Britanna was ook heel lief. *____* Maar zijn ze nu een stel of niet? Omdat Santana zei dat Brittany haar BFF was enzo. Ik vond Brit's speech trouwens zó mooi. Oh en die scene met Quinn in het hotel. "I appreciate it, but I'm not into that kinda thing.' :') En Dianna looks good with the new haircut.

Oh trouwens, ik had wel verwacht dat ze niet zouden winnen. Want in seizoen 1 kwamen ze niet verder dan Regionals en in S2 konden ze Nationals niet winnen, want dan hadden ze geen doel meer voor S3. I'm guessing they're winning next year.

AND KLAINE SAID THEY LOVE EACH OTHER. My life is complete.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 20:15 

Mijn favo personage staat er niet tussen ;_;

Spoiler:
Ik vind Glee persoonlijk steeds minder worden. Het lijkt alsof ze verhaallijnen erin gooien voor de fans. Kurt/Blaine vind ik dan ook massively overrated. Ik vind Blaine een saaie Lul en Kurt alleen maar irritant, tbh. Glee gaat daar alleen nog maar over, de laatste tijd. Vertel me eens, wat is er zo bijzonder aan Kurt behalve dat hij homo is en zijn kast voornamelijk aan designerkleding bestaat? Doe hetzelfde eens voor Blaine? (Tip: Ik wil meer details dan "GUUHHHHHHHEEESSSSOOOOHOOOORNEEHHHMEEEWANNAABOOOOONEEEHIMMMM" of "HESGAAAYYYYYYYGUUHHHHHHHAAWWWTTTTTTTTT")

Ik hoop stiekem wel dat Sunshine naar ND komt. Een nieuw personage zou de show goed doen. Maar waarschijnlijk krijgt zij dan eerst een verhaallijn en worden personages zoals Tina en Mike weer overgeslagen. Glee needs more Mike, mkay?!

De verhaallijn tussen Finn en Rachel vind ik heel schattig. Die wordt namelijk nog een beetje opgebouwd, al vind ik het wel jammer dat ze Quinn daardoor steeds verder naar achteren drukken.

En Furt?! Really?! Klinkt meer als een wet fart dan een goede shipnaam.

En die liefdesuiting? "I Love you" [/emotionless robot].

Ook vind ik het jammer dat ze Mercedes nu aan de eerste beste jongen gaan koppelen die nog single is. Zij is, zoals Bea al eerder ergens gezegd heeft, de enige persoon die zichzelf staande kon houden zonder love interest.

Don't get me wrong, I love the show, maar het gaat wel heel erg naar beneden. Seizoen 1 was leuk, seizoen 2 ligt ergens onderin een diep dal te creperen.

Ooh, en @ San Riddle: "- De Finnchel date vond ik echt heel schattig en toen Puck, Artie en Sam Bella Notte" ... Mike was er ook bij.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 21:10 

Reflex schreef:
Spoilers 2x22

Spoiler:
Zoals. Srsly. Al een paar afleveringen zitten ze de hele tijd dat ze moeten focussen op nationals etc. en nu moeten ze die nummers nog schrijven? Srsly? Je gaat zonder nummers naar NY? Srsly?

Spoiler:
Ja, dat vond ik dus ook zwaar overdreven en gek en niet kunnen en vooral nergens op slaan ofzo. Wat ik ook nergens op vond slaan was het feit dat Rachel tickets had gekocht bij een weirdo voor Cats, terwijl Cats al lang niet meer speelt op Broadway (niet dat ik dat wist ofzo), maar het feit dat EN Rachel EN Kurt dat niet wisten, vind ik ook maar vaagjes (ik moet er nu plots opnieuw aan denken nu iemand op Tumblr het weer vermeld). Dat vond ik ook best een beetje lame.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 21:37 

Charlie schreef:
Reflex schreef:
Spoilers 2x22

Spoiler:

Spoiler:
Ja, dat vond ik dus ook zwaar overdreven en gek en niet kunnen en vooral nergens op slaan ofzo. Wat ik ook nergens op vond slaan was het feit dat Rachel tickets had gekocht bij een weirdo voor Cats, terwijl Cats al lang niet meer speelt op Broadway (niet dat ik dat wist ofzo), maar het feit dat EN Rachel EN Kurt dat niet wisten, vind ik ook maar vaagjes (ik moet er nu plots opnieuw aan denken nu iemand op Tumblr het weer vermeld). Dat vond ik ook best een beetje lame.

Spoiler:
Ja, dat vond ik ook zo raar! .___. Ze hadden al eeuwen geleden besloten om een origineel liedje te doen bij Nationals en toch kwamen ze naar NY zonder voorbereiding. D: (En iemand op LJ merkte op dat het altijd om de lyrics gaat en de muziek er dan opeens bijzit. XD) Maar goed, zo zitten er wel meer rare dingen in Glee, dus ik kijk er niet heel erg meer van op. :')

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 16:19 

Ik heb dus net op een paar dagen tijd S02E11 t.e.m. S02E22 gekeken.
Spoiler:
Zoveel gebeurd! Ik vergeet vast tonnen.

Eigenlijk vind ik S2 leuker dan S1. Akkoord, veel randomness en veel losse fillers, maar ik kijk echt niet naar Glee voor de ingewikkelde verhaallijn.

Santana <3 Ik vond haar altijd wel leuk, maar nu is ze echt m'n allerfavorietste personage. The more Santana, the merrier. Ik vind haar ook heel erg lief met Brittany en ik vind het jammer dat haar self acceptance niet meer aandacht kreeg. Ik vond haar gedoe met Karofsky ook echt leuk - ergens had ik de ijdele hoop dat ze prom king and queen zouden worden en dan zo'n coming out zouden doen ofzo, dat was best wel epic geweest. En wat een stem <3 Echt de beste zangeres.

Mike/Tina vind ik ook lief. Toen het geí¯ntroduceerd werd aan het begin van het seizoen vond ik het random (the two Asians? Really?), maar nu vind ik ze dus wel schattig.

Artie/Brittany - bah. Ik vond Artie vroeger wel leuk, maar nu kan ik hem dus serieus niet meer uitstaan. Brittany hoort dan ook helemaal bij Santana.

Zizes/Puck - wooh, héél plotseling, maar ik ben wel blij dat het ook effectief doorgetrokken wordt.

Quinn - ik vind haar nog steeds een erg leuk personage, ook al was ze best wel een bitch.

Finn/Rachel - boring. Ik vind Finn echt zo'n arrogante loser en hij kan helemaal niet zingen. Toen Jesse dus zei dat "most other guys are better singers" had ik iets van in your face.

Sam - mag ook weg. Niet boeiend.

Mercedes - mag ook weg. Niet boeiend, irritant, heeft vooral zelfmedelijden. En ze ver**** altijd mijn favoriete liedjes.

Jesse - ligt het aan mij of is hij enorm verouderd en verdikt?

Klaine - best wel lief samen ^^ Ik ben blij dat ze een koppel zijn en het is allemaal heel mooi gedaan, maar verder boeit het me niet zo. Ik hoop dus dat ze in s3 gewoon wel samen blijven, niet te veel drama. Kurt heeft nu wel genoeg aandacht gehad, vind ik zo.

Jeans funeral - ik heb gehuild. Het was zo zielig.

Sue - tjah, epic as always.

HOLLY HOLLIDAY!!! Gwyneth Paltrow was geweldig, wel stom dat ze met Will was. Ja, ze was gewoon epic goed.

April - de eerste twee keer dat ze meedeed vond ik haar geweldig, nu niet zo boeiend.

Terri - ik blijf haar gewoon zo grappig en geniaal vinden. De ultieme Sue sidekick. Jammer dat ze weggaat.

Dustin Goolsby - ook erg grappig.

Sunshine - wat weinig Sunshine!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: