Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 16:34 

2X22
Spoiler:
SAMCEDES ^^

Oke hier ben ik dus het meest blij om , eindelijk iemand voor Mercedes , hopelijk wordt het wel een beetje een originele verhaallijn en ook een beetje deftig uitgewerkt want dat verdient Mercedes wel!

Verder SANTANA <3
Ik heb even mijn stem in de pol aangepast ,want ik moet eerlijk toegeven dat ik Santana nu leuker vindt dan Mercedes. Ze heeft een heel erg mooie stem wat goed tot uiting kwam in I love New York/New york New york

Verder vond ik het best een goede ep , maar had toch mee verwacht van de seizoensfinale. rachel en finn, dat maakt voor mij niet meer uit, zolang ze Quinn maar niet te ver naar de achtergrond gaan duwen, hopelijk komen haar grootste plannen nog ?

De kus op scene was dan wel weer mooi, en de date vond ik ook echt romantisch.

Kurt en Rachels for good was ook erg mooi, de original songs vond ik deftig maar niet echt meer dan dat, wel My cup van Brittany was géniaal ^^.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 20:29 

Afbeelding

De foto van 'the Glee Project'. Qua uiterlijk stem ik sowieso voor de jongen met het lange haar of misschien die met het petje. Qua stemmen ben ik er nog niet zo uit en wil ik wel wat meer horen. Wel denk ik van een aantal dat ze misschien te veel op de andere personages lijken... Ik ga wel wat filmpjes kijken op youtube er van, denk ik. :')

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 8:31 

OMG. *dood*

Dit is de Klaine/Britanny skit uit de Glee Live Tour in San Jose. JE MOET HET KIJKEN OP HET EINDE WANT CHRIS COLFER VERSPREEKT ZICH EN HIJ DOET LIKE DE CUTEST THING EVER ENZO. :'D Nee, serieus. Haha. Dat was zo schattig enalles. :')

Afbeelding

[/random post is random]

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 12:06 

@Charlie: Ik vind het nog grappiger dat Darren hem nadoet. :') Chris: 'And when thengnnmdng nenea.' Darren: 'Thenmenennea?' XD En Chris' opmerking over die nieuwe blazer, haha.

Om mijn post even wat nuttiger te maken. Ik houd van dit filmpje:

*_____*

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 17:12 

Changetje schreef:
@Charlie: Ik vind het nog grappiger dat Darren hem nadoet. :') Chris: 'And when thengnnmdng nenea.' Darren: 'Thenmenennea?' XD En Chris' opmerking over die nieuwe blazer, haha.

Om mijn post even wat nuttiger te maken. Ik houd van dit filmpje:

*_____*

HAHA DAT FILMPJE IS INDERDAAD WEL HEUL COOL :'D. Neen, echt, dat heeft dat makertje cool gedaan :') Hoewel. As much as I love Klaine, door dat filmpje begin ik me steeds meer en meer te botheren rondom the chemistry tussen Blaine en Kurt. Maar shht. That's just me waarschijnlijk.

Also.

Afbeelding

En dat allemaal op zijn verjaardag :'). Zo totally awesome.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 17:46 

Hah oh wow, Dat filmpje 'When Kurt met Blaine' is echt super goed gemaakt<3 ik heb hem al heeel vaaak gegeken :')

OMG! Ik ga so much dat Warbler shirt kopen<3

Ik kijk echt al teveel filmpjes. Ik weet alles al als ik er zo ben, maar OMG nou en? Klaine skit was so cute omggg<333 (Ze moeten nu nog een maand lang steeds hetzelfde zeggen, ze gaan zich vast heel vaak verspreken :') Chris gezicht was echt scahttigXD)

De nutteloosheid van deze post overheerst.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:07 

Ik vind die trailer voor "When Kurt met Blaine" ook echt heel erg leuk.

Over Kurt - ik keek daarnet even het begin van S01E01 en wat is Kurt al veel veranderd! Hij is niet echt verouderd, maar hij ziet er echt al zoveel volwassener uit nu.

Ik denk trouwens tot september de maanden te doorkomen met Glee fanfiction. Gelukkig is er zoveel op het net te vinden! Een vriend van me komt in de loop van de week ook S01 en S02E01 tot S02E10 (de rest heb ik al) op m'n computer zetten, dus zal ik deze zomer vast wel rewatchen.

Bij het lezen van die fanfic vind ik Quinntana trouwens wel leuk, al ben ik er helemaal voor dat dat fanon blijft en dat Brittana de canon is.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:12 

Ik kijk zelf al anderhalf jaar geen Glee meer. Ik was er redelijk aan verslaafd, maar op de een of andere manier pakte het tweede deel van het eerste seizoen mij niet zo. Verhaallijnen leken wat te geknutseld en ook de muziek werd wat te 'smooth'.

Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig of er ook mensen van jullie naar de concerten in London gaan. Je hebt de grote concerten in de 02 arena, maar een van de personages heeft ook nog een klein concert in een zaal voor +/- 300 man :D Vriendinnen van mij gaan daar naartoe.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:31 

Als je met 'één van de personages' Blaine a.k.a. Darren Criss bedoelt, dan JA DAT WEET IK EN IK KAN ER NIET HEEN ;_______________; Ik heb simpelweg geen geld. En het schijnt ook dat de tickets vrij lastig te krijgen waren. Ik heb nog een heel klein (lol ik typte eerst Klaine XD) beetje hoop dat hij misschien ooit in de verre toekomst nog naar Nederland komt voor een gig, maar dat zal dit jaar iig wel niet meer zijn. Meh ;___;

En ik zou het ook helemaal geweldig vinden om de Glee Tour live mee te maken, maar wederom - geen geld. En ik vind het ook stom dat ze het een Europe tour noemen terwijl ze alleen maar in Londen komen D:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 9:21 

@Jan: Darren's gig was echt al binnen een uur uitverkocht D: Echt zó snel. Later hadden ze nog een concert bijgedaan, maar zelfs dat was heel snel uitverkocht. Ik hoop zo erg dat Darren ooit nog naar Nederland komt, maar aangezien mijn fandoms echt nooit hierheen komen... XD

En ik probeer nu ook de hiatus door te komen met Glee Live filmpjes en fic :') Ik lees eigenlijk alleen Klaine en (heel fout, I know) CrissColfer. Eigenlijk wil ik ook zelf fic gaan schrijven, maar ik ben echt zo inspiratieloos en als ik wel ideeí«n heb, is het voor een ander fandom waar ik voor schrijf. XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 10:27 

Had to share. Major lolpoints for this gif

Afbeelding

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 20:08 

@Changetje: Pre-sale van het concert op 6Juli was binnen 1 minuut weg. Damn that.
@BeeGee Kenobi: Ik ga naar Glee Live in London, maar alleen omdat ik toevallig heel veel geld over had, want het is echt HEEL duur geworden alles bij elkaar. (Alleen de trip Zwolle-London al :'))

Ok ik ga de Hiatus eerst doorkomen met aftellen tot Glee Live(28 Juni) en dan.. ga ik gewoon heel erg aan mijn Blaine FanFic schrijven en andere Klaine FanFics lezen. En dan. Komt het wel goed.

(Er komen deze week 3 DarrenCriss Fans langs in Zwolle, Blaine-talk all the time, yay, daar ga ik de zomer beter mee door komen ;D)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 10:07 

@Savan: vaak kun je een trip naar London zo duur maken als je zelf wil. Ik ben wel eens voor minder dan 100 euro een weekendje naar London geweest. Mag ik vragen hoe je reist en in welk hotel je zit? Misschien kan ik budget tips geven :)

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 11:03 

@BeeGee: Ik reis met Ryanair voor 41 Euro, en heb een Hotel(Ik heb even geen idee hoe hij het) tegenover de London Bridge voor 15 pond euro per nacht. Goedkoop, als je het zo bekijkt. Maar alles bij elkaar zijn we 200 euro kwijt voor the dingen die ECHT moeten. Ik ga waarschijnlijk merchandise kopen/kleding kopen etc. en het is London :') Uiteindelijk is het eigenlijk best goedkoop, opzich, maar gezien ik aan het verhuizen ben enzo is het altijd teveel :')

Ik ben nu trouwens BTW Shirts aan het maken(Ik maak er één voor Gleetour, LIKES KLAINE) en ik wil nog een écht BTW shirt, met iets echts BTW erop, maar ik weet niet wat ik erop ga zetten :')

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 15:51 

Ik ga dus ook naar Glee Live in London, de middagvoorstelling op 26 juni. Zelf ga ik vooral voor Naya, Heather en Dianna omdat zij m'n favorieten zijn :)

Gisteren had Naya een drukke dag: na de AT&T meetings ging ze naar de SpringFling, en daarna heeft ze nog een encore met Darren gezongen op zijn concert. Hier is een filmpje:

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: