Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Professor

BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:22 

Another Gleek in the house!! :cowboy: :cool:
Zover ik zie ben ik ook een de weinige die het gewoon op tv kijkt.

Ik ben bij het 2e seizoen pas begonnen te kijken was wel benieuwd, want ik hoorde steeds meer erover en had meer tijd. Dacht het is de zoveelste overkill dans/muziek programma van de laatste tijd. Jammer dat ik niet gelijk ben wezen kijken, het lijkt wat op High school musical.
Het is zo geweldig echt een geniale super serie, een pareltje tussen al die andere! :shock: Ik hoop serieus dat er nog vele seizoenen komen en nog heel lang meegaat.

Ik heb zelfs opgevangen dat ze hier een Nederlandse Glee willen maken, met de beste zangers. En ik ga het zeker kijken als ie goed is.

Dat gedoe met al die liefdesverhoudingen en wie met wie gaat, wordt echt te erg kan me al bijna niks meer schelen. Ik zou niet weten wie bij wie past dus ga ik mee met wat er op het moment speelt. Dit is vooral de bedoeling om het spannend te houden, net als al die ruzies.
Wel leuk is dat er zoveel Beroemheden langs komen, sommige wat langer dan andere ben ook zo verbaasd als ze zingen! Mooie stemmen met leuke muziek.

Ik zal enkele qoutes even verbergen, wordt anders te lang.
Lupos.
Spoiler:
Lupos schreef:
Volgens mij maakt Glee oude liedjes ook weer heel populair, Liedjes die je al eeuwen niet meer hebt gehoord worden gecovered en daar luister je daar weer naar. Ook gewoon liedjes die je nog nooit hebt gehoord maar die je heel mooi vindt ontdek je en vaak ga je dan ook naar doe originele versie luisteren en evt downloaden (of kan ook de Glee versie zijn natuurlijk xD).

Dit vind ik dan ook zo goed aan de serie.
Wat een zang stemmen hebben ze, en je ziet ze beter worden vooral als groep is het een hele prestatie en geweldig koor! :cool:
Ik vind het te gek dat er bekende liedjes voorkomen, en andere ken ik niet maar kom ik hierdoor te weet! Ga er dan naar op zoek omdat het wel iets heeft en mooi klinkt, maar eenmaal gevonden is de helft niks. Glee zingt ze beter zoiezo omdat iemand anders het dan zingt.
Maar ook de goeie muziek zingen ze vaak beter dan de orginele song. Rachel al helemaal jemig wat een stem en talent! haar houding, droevig kijken of iets dergelijks. En dan met zoveel emotie erin zingen is prachtig, het zijn meestal wel droevige of op liefdes gerichte liedjes en zeker gericht naar personen.
Zonder de muziek zijn de verhaallijnen wat matig en niet zo boeiend.

Dit valt me wel op:
De deur van het lokaal staat open tijdens het zingen, er lopen mensen langs maar echt niemand gaat er staan luisteren dat klopt niet? Er zijn altijd mensen die iets horen wat ze leuk vinden, laat staan die stemmen van de cast etc..
En dan al die celebs die voorbij komen iedereen doet zo normaal enzo wtf!
Zo ook met meerdere dingen. :roll: :?:
Ik ga zeker bijna al die Glee songs downloaden en op me mp3 zetten.

Ik heb niet echt een bepaald favo of in iedergeval degene die super liedjes hebben en een geweldige zang stem! :P

Pottergirl
Spoiler:
Pottergirl schreef:
Nu zal ik niet de laatste zijn die toegeeft dat Glee problemen heeft met het concept 'verhaallijn' - veel dingen worden een keer aangehaald en daarna genegeerd of gewoon helemaal niet geadresseerd. Sommige characters komen afleveringen lang niet in beeld terwijl anderen weken achtereen in het middelpunt van de belangstelling staan. Dat er flink wat mankeert aan de kwaliteit van de verhaallijnen is gewoon een feit. Maar de verhaallijnen die wél consequent worden doorgevoerd.

Ook de algehele boodschap die de serie uitdraagt vind ik mooi: wees jezelf en laat je niet van je stuk brengen door anderen. maar het is een belangrijke reden voor mij om Glee te blijven kijken. Ik ben blij dat de makers zich realiseren hoeveel invloed ze hebben op de levens van jongeren over de hele wereld, en dat ze daar op een positieve manier mee omgaan door juist deze boodschap uit te zenden.

Ja de verhaallijn loopt niet zo heel soepel en blijft meestal bij 1 epi, maar het stoort me niet zo heel erg. Anderzijds met dingen die niet meer terug komen die je wel wil weten. En het is idd jammer dat sommige personages vaak niet te zien zijn etc..

Maar de bedoeling van de serie maakt het zo sterk en geweldig! :cool: En is een van de vele redenen dat ik wil blijven kijken:
Het helpt je (zeker als je op school zit en later in t leven) jezelf zijn, en beslissen wie je wil zijn en wat je wil doen! zoveel invloed heeft het wel. Je leert niet alleen van de personages maar ook van de muziek het zegt zoveel.
Ik heb of kan dingen los laten hierdoor, aangezien het me gevoel versterkt met waar ik al aan werk en wil gaan doen. En hoe ik me kijk op de wereld wat kan verbeteren.

Het is ook geweldig dat homoseksualiteit hier aan bod komt, zelfs de pa van Kurt die zo open er voor staat. Behalve dan dat ie liever niks wil weten over de seks of relatie, maar dat snap ik wel. :lol:
Dat niet alleen maar ook ''down'' en andere dingen die erin voorkomen. Hierdoor kom je er meer over te weten, en het vertraagd de boel ook niet het klimt naar een ander niveau van leren en kijken.
Bijv Sue en dr zus is prachtig om te zien zeker in de 2x21, geleidelijk aan naar die epi zie je Sue ook veranderen en voor Glee openstaan.
En dat met Santana lesbische gedoe mag ook wat meer over gedaan worden, goeie keuze songs.

Man! heb nog zoveel te plaatsen maar kom er even niet op, en anders wordt het ook te lang.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 8:51 

Genner schreef:
Ik ga dus ook naar Glee Live in London, de middagvoorstelling op 26 juni. Zelf ga ik vooral voor Naya, Heather en Dianna omdat zij m'n favorieten zijn :)

Ik ben zoooooooooooooooooo jaloers op je xD. Haha. Maar oke, ik vind het wel helemaal awesome dat je gaat. Ga je filmen/foto's nemen? JE WEET HOE GRAAG IK EEN HANDTEKENING WIL VAN CHRIS, RIGHT? :') Je weet hoe helemaal geweldig ik dat zou vinden, right? :') Enfin, ik hoop dat je het naar je zin hebt, dat MOET wel.

Oja, en dit:

Afbeelding

(Ooit moet iemand een samenvattingspostje maken met alle Klaine Skits, want haha, ze zijn zo geweldig. En ik vind het zo hip dat Chris ze zelf verzint steeds. En his Statue of Liberty <3 Hnngg)

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 19:51 

Ik kijk nu Glee op RTL 5 en tijdens de reclame werd bekend gemaakt dat Glee Live in Nederland vanaf 1 september te zien is in de bioscoop. Ook werd er verteld dat hij maar twee weken te zien is!

Hoe dit in België zit weet ik niet...

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 22:57 

@Niels: ik ga proberen foto's en filmpjes enz te maken, maar ik kan niets beloven.

Zelf vind ik de Klaine skit gewoon abominabel. Het slaat helemaal nergens op. Tijdens de laatste afleveringen van s02 groeit Brittany zoveel en gaat ze ook verschillende keren zeggen tegen Santana dat ze van haar houdt e.d. en dan gaat ze in de Klaine skit plotseling weer het domme gansje worden dat niet doorheeft dat Blaine homo is? En waarom zou ze Blaine willen? Ze houdt van Santana.

Het valt me trouwens op dat veel mensen de Klaine verhaallijn de enige verhaallijn vinden die goed geschreven is, maar ik begin toch m'n twijfels te krijgen. Ik bedoel, Kurt is verliefd op Blaine, ok. Ook al wist hij eigenlijk niets over hem - dat was ook zo met Finn en hij blijft een tiener enz. Maar ze werden zo plots uit het niets een koppel. Blaine is niet geïnteresseerd in Kurt, gaat zelfs voor een andere kerel gaan zingen, dan zingt Kurt een liedje - en niet voor de eerste keer - en Blaine wordt verliefd op hem en ze worden een koppel? Right.

Ik vind persoonlijk Santana's verhaallijn sterker - sinds het lesbische gedoe dan, daarvoor was ze (net zoals zowat elk vrouwelijk character) maar een plot device dat gebruikt werd om de verhaallijnen van anderen te veranderen. Maar ik vind dus haar verhaallijn met Brittany en ook de verhaallijn van Karofsky sterker dan die van Klaine.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 10:01 

Genner schreef:
@Niels: ik ga proberen foto's en filmpjes enz te maken, maar ik kan niets beloven.

Zelf vind ik de Klaine skit gewoon abominabel. Het slaat helemaal nergens op. Tijdens de laatste afleveringen van s02 groeit Brittany zoveel en gaat ze ook verschillende keren zeggen tegen Santana dat ze van haar houdt e.d. en dan gaat ze in de Klaine skit plotseling weer het domme gansje worden dat niet doorheeft dat Blaine homo is? En waarom zou ze Blaine willen? Ze houdt van Santana.
.

Ik denk eigenlijk dat het niet heel serieus bij de serie betrokken hoeft te worden. Sowieso denk ik dat ze het ook hebben gedaan omdat het een soort `Opvolger´ is van de Glee tour van vorig jaar. En Ik denk niet dat ze het proberen te laten overkomen alsof Brittany niet weet dat hij homo is, ofzo.

Genner schreef:
Het valt me trouwens op dat veel mensen de Klaine verhaallijn de enige verhaallijn vinden die goed geschreven is, maar ik begin toch m'n twijfels te krijgen. Ik bedoel, Kurt is verliefd op Blaine, ok. Ook al wist hij eigenlijk niets over hem - dat was ook zo met Finn en hij blijft een tiener enz. Maar ze werden zo plots uit het niets een koppel. Blaine is niet geïnteresseerd in Kurt, gaat zelfs voor een andere kerel gaan zingen, dan zingt Kurt een liedje - en niet voor de eerste keer - en Blaine wordt verliefd op hem en ze worden een koppel? Right.

Opzich plat gezegd is dat inderdaad zo gegaan. Ik snap je standpunt. Maar zelf vind ik eigenlijk dat het eigenlijk juist een goede verhaallijn is, omdat niet alles je voorgschoteld wordt. Daarbij moet je je bedenken dat andere 'crushes' vaak over 1/2 episodes gaan, en dat er tussen dat Blaine voor de andere 'kerel' zingt en Blaine doorheeft wat hij voor Kurt voelt toch 3 episodes tussen zitten. Daarbij is de hint er al "This means too much for me" en dat hij niet goed in romantische dingen is, dat hij niet helemaal niks voor Kurt voelt, al heeft hij het misschien niet door. Ok, singing for Jeremiah was heartless, but still. Mensen maken fouten, Blaine ook, vaak genoeg. En het mooie aan de verhaallijn van Klaine vind ik juist dat Blaine EN Kurt veranderingen doormaken, en dat ze fouten maken, en dat je niet alles ziet wat gebeurd. Het is minder plat dan dat het lijkt. Blaine lijkt zeker, maar is hij niet, en Kurt lijkt onzeker maar hij is veel sterker dan Blaine is, zelfs in de final nog. En zo snel vond ik het niet gaan, ik denk juist dat Klaine samen met Britanna de langst durende storyline is geweest waarbij ze niet bij elkaar zijn geweest.

Over Kurt's crush. Yeah Kurt crushes soon. Maar ik denk juist dat, toen hij hem leerde kennen en hij nog meer crushde, dat wel iets heeft.

Begrijp me niet verkeerd je mag vinden van de Klaine storyline wat je vind, just wanted to share my thoughts on it. En de Santana storyline heb je wel gelijk in.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 11:47 

@Savan: je hebt op verschillende punten wel gelijk, het is inderdaad een aangename verandering dat niet alles letterlijk getoond wordt en dat de kijkers zelf ook dingen kunnen invullen. Toch vind ik nog steeds dat sommige mensen (en echt in het algemeen dan, ik bedoel niet hier op HPF) het allemaal veel meer epic maken dan het is :p

Ik ben dus vorige zondag naar Glee! Live! geweest in London. Ik zou wel een uitgebreid verslag willen schrijven, maar om eerlijk te zijn ging het allemaal gewoon heel snel en is alles nogal vaag in mijn hoofd. Ik weet wel nog dat het helemaal fantastisch was en dat het gewoon heel leuk was. Ik waarschuw al op voorhand dat ik vooral gelet heb op Naya, Heather en Dianna.

I. en ik vertrokken zaterdagnacht om 0.00 met de bus naar London. Normaal zouden we daar om 6u30 Londense tijd aankomen, maar we arriveerden al om 4u45 (ofzo) Londense tijd. De buschauffeur was een Spanjaard die van Frankfurt naar London reed, maar geen Engels kon. In de Eurotunnel moest hij z'n handrem aantrekken, maar dat had hij niet door, dus kwam een man op de bus om te vertalen. Die man is op de bus gebleven tot in London en heeft de richting wat aangegeven, waardoor we dus zoveel eerder waren. Obviously was er nog niks open, dus besloten I. en ik om van de vroege ochtend te genieten in St. James' Park, Buckingham Palace achter ons. Daarna naar het hotel om daar onze bagage te dumpen, dan trokken we naar Covent Garden om wat rond te kijken en de tijd te doden.

De deuren gingen open om 12u30, dus tegen die tijd zijn we naar de zaal gegaan. Dat ging heel vlot - we mochten meteen door en moesten ook niet lang wachten om de zaal binnen te gaan. Eenmaal binnen was het wel wachten tot 14 uur voordat het voorprogramma begon. Er hing wel uit dat je niet mocht filmen of opnemen, maar uiteindelijk hebben heel veel mensen gefilmd - nogal logisch, je doet gewoon alsof je foto's neemt.

We werden verwelkomd met een filmpje van Sue die ons basically zat uit te lachen omdat we betaald hadden om dit concert te zien, toen kwam Will er ook even bij. Ondertiteling was wel handig geweest omdat hun gesprek overstemd werd door het geroep enz van het publiek.

• JUMBOTRON - aan de zijkanten van het podium waren er dus twee jumbotrons, zoals op een festival eigenlijk. Daarop werden quotes geprojecteerd uit de serie, maar zonder de naam van het personage erbij. Daarna kwam de foto van het personage/de scene. Je kon dus eigenlijk raden wie wat gezegd had. Soms was het echt heel moeilijk om te beslissen of het nu Finn of Brittany was die iets gezegd had :]

• VOORPROGRAMMA - Het voorprogramma was The LXD, een dansgroep die enkele sketches deed. Ze waren echt heel goed en werden ook goed ontvangen door het publiek, maar tjah, ze traden op voor Glee en dan weet je wel dat iedereen eigenlijk gewoon wilt dat het concert begint.

• JUMBOTRON - Tussen The LXD en het concert zelf kwam weer hetzelfde concept als voor het voorprogramma.

• DON'T STOP BELIEVIN' - Dit was dus het openingsnummer. Goede opener - de sfeer zit er meteen in. De cast was ook heel energiek vanaf het begin. Ik denk dat helemaal in het begin, toen ze klaar stonden om te beginnen zingen, Heather en Naya elkaars hand vasthielden, maar ik ben het niet zeker. Het duurde niet lang en ik heb het ook niet op foto of gefilmd.

• DOG DAYS ARE OVER - Ik ben heel blij dat dit in de setlist zit, want ik hou van Florence + the Machine en de cast is ook heel leuk tijdens dit nummer. Ze amuseren zich gewoon.

• SING - Nog een upbeat nummer dus, ook heel leuk. Zelfde als bij de vorige twee: de cast was heel energiek en het leek helemaal niet geforceerd.

• I'M A SLAVE 4 U - Tjah, wat kan ik zeggen? Heather Morris is gek. Ze is echt zo'n enorm goede danseres, dat blijkt het hele concert wel. En zoals een review van een ander concert al zei: ze doet dit gewoon beter dan Britney Spears zelf. En jezus, dat lijf... ze heeft echt een heel goede conditie. Enzo. Daarbij slaagde ze er ook nog in om het te doen lijken alsof ze niets speciaals deed.

• FAT BOTTOMED GIRLS - Deze had ik nog niet gezien op YouTube of tumblr omdat er geen Naya, Heather of Dianna inzit. Het was wel heel leuk. Mark begon dit op het podium in het midden van de zaal. De andere mannelijke castleden bespeelden de instrumenten en Ashley danste wat op het grote podium - voor zover het dansen was. Toen ging Mark door de zaal naar het grote podium toe en was er heel wat geschreeuw van tiener (en niet zo tiener)meisjes. Het was best schattig.

• I WANT TO HOLD YOUR HAND - Aangename verrassing. Ik had hier al veel filmpjes van gezien en Chris klonk zowat altijd vals, maar hij was bij ons dus heel goed. Hij zingt het altijd al live, dus zou het me verbazen als dat nu niet het geval was. Naya en Ashley hielden elkaars hand vast, en ik denk Heather en Lea. Dianna en Jenna hadden ook interactie.

• AIN'T NO WAY - Ik ben over het algemeen geen fan van dit soort liedjes. Amber deed het wel heel goed, maar soms was haar belting out gewoon cringeworthy omdat haar microfoon heel luid stond. Maar als je fan bent, was dit heel goed. Ook respect omdat het live was.

• P.Y.T. (PRETTY YOUNG THING) - Hier weet ik niet zoveel meer van, wel goed gezongen enzo, maar geen hoogtepunt (maar dat is erg subjectief).

• BORN THIS WAY - Dit is één van m'n favoriete nummers op het concert. De choreografie verveelt nooit, het is een leuk nummer, het is goed gezongen, het is een groepsnummer, etc. Naya houdt ervan om zich ervan te verzekeren dat iedereen gelezen heeft wat er op haar shirt staat ^^ Het valt trouwens weer op dat Jenna en Dianna ook erg natuurlijk dansen.

• FIREWORK - Wat. Een. Stem. Lea slaagt erin om dit een enorm aangenaam nummer te maken. Haar interactie met het publiek zit goed, haar stem blaast omver en je let niet meer op de soms onnozele lyrics. De pyro-effecten waren ook cool.

• TEENAGE DREAM, SILLY LOVE SONGS, RAISE YOUR GLASS - Dit waren dus de nummers van de Warblers. Dit was even een rustpunt voor mij, want ik heb het niet zo op de Warblers ^^ Heel wat tweens die hun longen schor schreeuwden, Darren die rare smoelen trekt maar wel goed zingt. Niets speciaals.

• HAPPY DAYS ARE HERE AGAIN/GET HAPPY - Dit was wel mooi, maar ik kan het niet helpen - ik vind hun stemmen niet denderend goed bij elkaar passen. Ik heb eigenlijk vooral gefocust op de cast die op het grote podium zat, Lea en Chris zaten op het podium in het midden. Nauwelijks interactie tussen Heather en Naya, wat wel jammer was.

Op dit punt kruipt Naya in de rol van Santana en vindt ze dat het haar beurt is om in de spotlight te staan, waarop ze voorstelt aan "Sam" om Trouty Mouth te zingen. Jammer genoeg doet ze dat niet, want "Sam" stelt voor aan "Quinn" om samen een nummer te zingen.

• LUCKY - Ik hou van Dianna, echt waar. Ik vind Chord ook best leuk. Maar dit is gewoon saai. Wederom geen Heya interactie.

Toen kwam de Klaine skit, waar ik dus geen fan van ben zoals je kan lezen in dit topic :] Heather en Darren deden het goed, maar persoonlijk vond ik dat Chris een beetje overdreef. Maar Kurt overdrijft dan ook altijd, dus het was wel IC. Heather improviseerde weer wat, altijd leuk.

• RIVER DEEP MOUNTAIN HIGH - Holy effin' crap. Amber en Naya zijn echt heel erg goed en gaven het beste van zichzelf. Hun stemmen passen goed samen en ze brengen de upbeat sfeer er weer helemaal in. Eén van de hoogtepunten van het concert weer. En tjah, Naya's green dress, he.

• JESSIE'S GIRL - Ik ben geen Finn fan, maar Cory deed dit wel goed. Eigenlijk stond hij daar gewoon in zijn letterman jacket en liep hij wat rond, ging af en toe eens zitten. Maar we weten allemaal wel dat hij niet de beste danser is en dat is ook niet echt nodig voor dit nummer. Leuk intermezzo.

• VALERIE - Absolute hoogtepunt. Heather en Harry's dans is helemaal gek en zelf na het zo vaak op het internet gezien te hebben bleef het me verbazen. Het is wel heel moeilijk om te beslissen wie je volgt - Heather of Naya. Naya zong ook live denk ik en damn, het was steengoed. Ze had wel wat microfoonproblemen in het begin en op het einde ook, er was geen klank. De intussen infamous Heya Handhold was aanwezig op het einde.

• LOSER LIKE ME - In de sfeer van Don't Stop Believin' - een upbeat groepsnummer met leuke choreografie.

Nu was het concert zogezegd gedaan. Iedereen weet natuurlijk wel dat er nog encores zijn, dus na een tijdje kwamen die ook.
  • SINGLE LADIES (PUT A RING ON IT) - Dit was weer op het podium in het midden, dus heel veel heb ik er niet van gezien, maar het was wel heel leuk. Ik zag ook wel wat op de Jumbotron natuurlijk.

• THE SAFETY DANCE - Waar Kevin McHale uit de rolstoel komt. Hier doen verschillende castleden aan mee en het is gewoon een heel leuk nummer.

• EMPIRE STATE OF MIND - Ook één van m'n favorieten. Ik keek hier vooral naar uit voor Dianna en Naya omdat ze altijd heel in sync zijn, dus was het wel jammer dat Naya er niet bij was. Ik geloof niet dat er een officiële uitleg is voor haar afwezigheid, maar ik geloof dat het consensus is dat ze haar voet had omgeslaan ofzo, want 's avonds droeg ze Heather's converse schoenen en droeg Heather haar botten met hakken. Het blijft wel een heel leuk nummer. En tjah, Heather en Dianna... so much swag.

• SOMEBODY TO LOVE - Leuke afsluiter. Ik vond het wederom jammer dat Naya er niet bij was omdat je hier soms wel Heya interactie hebt, maar de groepsdynamiek was niet echt verstoord had ik de indruk.

Ondanks het feit dat Naya er dus niet bij was met de encores vond ik het toch heel leuk. Ik ben ook al lang blij dat de volledige cast aanwezig was voor het concert zelf, wat geen garantie is blijkbaar (zie Dianna die afwezig is in Detroit, Dianna die ziek is voor een concert in London en Naya die gisteren ziek was).

Ik ben dus naar de matineeshow gegaan en volgend jaar zou ik graag 's avonds gaan. De cast was wel leuk en spring in 't veld enzo, maar als je kijkt naar filmpjes van andere concerten hebben ze 's avonds een compleet andere interactie.

Eén ding is zeker: het was z'n geld waard en volgend jaar ga ik weer. Eindeloos respect voor de cast dat ze dit uithouden en erin slagen eruit te zien alsof ze dit nog geen 15.000 keer gedaan hebben en heel enthousiast blijven.

Dit is de link naar de pagina op mijn tumblr met de links naar de video's.

En hier vind je mijn foto's.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 02, 2011 8:34 

@Genner: Tof om zo'n song-by-song verslag te lezen (: Klinkt alsof het echt heel gaaf was, ik wou dat ik erbij had kunnen zijn ;__;

Er is wat casting nieuws te melden, en wat mij betreft is het zowel heel leuk als helemaal niet leuk.
Eerst het goede nieuws dan maar? Darren Criss (Blaine) en Harry Shum Jr (Mike) zijn allebei bevestigd als series regular, en horen nu dus bij de vaste cast van de show. Dat betekent dat ze in het nieuwe seizoen een grotere rol gaan spelen (: En dan het slechte nieuws: Chord Overstreet (Sam) is géén series regular geworden, hoewel Ryan Murphy wel heeft gezegd dat hij nog zal terugkeren als occasional guest star ;_; Persoonlijk vind ik dat echt jammer want ik begon Sam steeds leuker te vinden ):

Bron.

Dus, wat vinden jullie ervan? Meer Blaine en Mike, minder Sam in het komende seizoen, goed idee y/n?

Edit: Ik vond nog wat quotes van Ryan Murphy over seizoen 3, dus als je niets wilt weten over het nieuwe seizoen moet je deze spoilers niet lezen (hoewel het niet echt spoilers zijn ofzo, maar goed).

Spoiler:
"Season 3 we decided is going to be character, character, character. We’re not going to have any guest stars. And we’re going to do fewer songs."

"We have an amazing Mercedes story. We have a great Mike and Tina story. They’re fascinating. I love them as performers and it’s time they get their due."

"We have an amazing 20-episode arc for Jane Lynch that’s quite fantastic."

Het hele artikel is hier te lezen.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 02, 2011 10:38 

@Genner Leuk dat je ook bent geweest. Was vast net zo geslaagd als bij mij (:

Zelf ben ik 2x naar het Concert geweest, 1x zaten we helemaal boven in en 1x vlakbij het podium op level 1. Het was echt heel gaaf. Ten eerste al de sfeer die er was. We hebben de hele dinsdag eigenlijk in de O2 rondgehangen en we hebben hele toffe mensen ontmoet. Er was HEEL veel merchandise. Ik heb zelf alleen een Dalton Shirt, Een Loser Like Me Duim en een Glee poster gekocht, maar er was ZO veel. Echt allemaal zeer leuke dingen, ook. Echt de helft liep in Glee shirts rond.

Om 6u gingen de deuren open, en we zijn eigenlijk gelijk naar binnen gegaan. De 2de keer zagen we Riker Lynch(Jeff) nog lopen en hij zwaaide nog toen we hem riepen :') De 2de keer konden we ook backstage kijken en zelfs 'binnen' omdat er ongeveer een meter was waardoor je door het glas kon kijken waar ze wachtten om 'backstage' het podium op te gaan en daar zagen we Chris nog die naar ons begon te wijzen omdat wij aan het wijzen waren :') (Wat er best grappig uitzag hahaxD) en toen ze opkwamen begon onze tribune te juichen terwijl de rest niks doorhad. We hadden eigenlijk 'restricted side view' maar de backstage view was geweldig :')

Wat me het meest bij is gebleven is hoeveel talent Lea Michelle wel niet heeft. In de serie wordt zij toch 'als beste' gezien, en ik was het er soms niet mee eens, maar nu ik haar live heb gehoord wel. Firework was echt gewoon HEEL erg mooi. Haar uithalen waren HEEL erg zuiver. Ze was gewoon echt heel goed.

En Chris was ook geweldig IRL. We hebben he, later nog van een afstandje zien lopen. Je kunt hem zo goed herkennen. Hij heeft zo'n typisch loopje en je kunt hem overal uithalen, je ziet altijd dat hij het is. En de rest van de cast was heel logisch na zo lang optreden helemaal uitgeput, maar aan Chris viel dat niet zo goed te zien. Hij was blij, energierijk, heel erg hyper eigenlijk. Hij was zo lief met I want to Hold you Hand dat hij moest lachen om een fan. Hij leek eigenlijk gewoon heel er blij. Dat was echt mooi om te zien eigenlijk.

En dan natuurlijk Darren, waar ik het meest fan van ben, en het was leuk om hem live te zien. Hij doet echt heel gek :') Hij was wel heel erg populair, je zag echt héél veel mensen met pink sunglasses en Darren shirts enzo. Darren was wel heel erg omgeven door security de hele tijd, dus hem hebben we sowieso niet kunnen zien. Er was namelijk Aan zijn haar getrokken de dag ervoor en werd nu even meer bewaakt, ofzo, hoorde we. Nou ik ben in ieder geval heel blij dat ik hem live heb gezien want hij was echt heel goed (: Hij begon Teenage Dream op het midden podium en liep toen door de zaal naar het andere podium tijdens Silly Love songs (En de hele zaal deed de I LOVE YOU gebaren natuurlijk mee) en ging toen Raise Your glass op het grote podium doen. De Warblers allemaal mee, natuurlijk. Mijn fave moment van het concert beide keren hahaxD

Verder vond ik de Klaine skit eigenlijk echt helemaal geweldig, met die kleding die Chris erbij pakte en Darren had echt zoiets van 'wtfxD' maar hij bleef prima beheerst, zoals altijd :') En Chris probeerde er echt alles aan om hem te breken van zijn rol maar het lukte weer nietxD

Verder vond ik Amber heel lief en ze was ook heel erg goed in haar solo. Echt heel erg goed.

Lucky was Dinsdag heel goed, maar Dianna was ziek Woensdag en we kregen Forget you met Gwyneth Paltrow(En we hadden geen idee dat ze zou komen dus dat was best een verassing :'))

En non-concert: Ik vind het echt heel jammer dat Chord geen Regular is geworden, maar hij is heel s2 ook heel veel langs geweest als guest star dus ik ben er niet zo bang voor (: Ben natuurlijk wel heel blij dat Darren, maar ook zeker Harry, Regular zijn geworden. Ik vind het tijd dat Mike wat meer tevoorschijn komt.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 02, 2011 11:05 

Glee zonder Chord, ik begon hem ook steeds leuker te vinden inderdaad.

Goed, season 1 vond ik ook heel leuk en dat was zonder Chord, én gelukkig komt hij wel nog terug als guest star ipv helemaal niet meer.
Ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken. xD

Meer Mike en Blaine vind ik eigenlijk wel leuk, die hebben altijd een beetje op de achtergrond gezeten. (:

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 23:11 

In S1 waren Naya en Heather geen series regulars. Toch zagen we hen superveel.
In S2 waren Chord, Darren en Mike geen series regulars. We zagen hen toch wel bijna elke aflevering.

Ik maak me dus geen zorgen ^^ En betekent dit dan dat Mike een storyline krijgt?
Spoiler:
Want uiteindelijk hadden ze al een set-up voor Sam met z'n thuissituatie en dan z'n relatie met Mercedes.

Ook, op het laatste concert tijdens de Klaine skit hebben Heather & Naya en Chris & Darren gekust. Het is trending worldwide op Twitter: THEY KISSED.

Afbeelding

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 8:02 

Oké ik heb dus vannacht tot half 3 op Tumblr zitten hyperen hierover XD IT WAS GLORIOUS. Rond een uur of 12 kwam naar buiten dat ze gezoend hadden en toen duurde het nog 2 uur voordat er iemand die een filmpje had thuis was en 't had geüpload, maar het was het waard :') I've never flailed harder in my life. Ik vond de Brittana kus ook heel schattig trouwens, maar ik lééf voor Klaine dus dat was voor mij echt het hoogtepunt <3

Kurt las een gedicht voor over Blaine en deed z'n gewoonlijke proposal routine, en toen vroeg Blaine of hij even bij 'm wou komen en BAM! KUS! : D I LOVE IT SO MUCH. Chris had het echt niet verwacht, dat was wel duidelijk :') I LOVE IT I LOVE IT I LOVE IT I LOVE IT.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 21:29 

@Janneke: Ik heb precies hetzelfde. Ik zat echt te hyperen op Tumblr en te wachten tot EINDELIJK DIE VIDEO UIT ZOU KOMEN. En inmiddels heb ik hem al een stuk of 400 keer gezien. De tab staat nog steeds open. Brittana en Klaine. Hoewel Klaine veel epicer was dan Brittana, want dat stelde niet zo heel veel voor. Maar ja, in de serie zelf was de Kliss ook heel goed. Ik zit nog steeds te flailen. What is air. Om het maar op zn Tumblr's te uiten.

Ik ben zo jaloers op iedereen die naar Glee live is geweest! Ik kan wel mensen vermoorden. En seriously, Ell, 2 keer? En waar is mijn Chris Colfer handtekening? Hmmm? Was ik maar in je koffer gaan zitten. Damnit.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 22:07 

@Lau: Don't Kill me, please, I'm nice. Sometimes. AND IKR I COULDN'T GET IT D:
@Janneke: OH GOD ME TOO! SOSOSOSOSOSO AWESOME OMG MY DASH WAS FULL OF IT<3

Ja ik was dus vroeg gaan slapen gister O_O en toen had ik het gemist. Awesome. Telefoontjes om me wakker te maken ervoor; niet gehad. Fine. Well. Freaked out in the morning. Natuurlijk. En nu al super vaak gekeken, mijn hele dash sprong ervan uit elkaar. HOPE the CrissColfer interview is still happening the 7th.

Spoiler:
Afbeelding

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 22:31 

Het verschil is natuurlijk ook wel dat Klaine een established couple is en Klaine heeft al gekust in de serie. Dat bedoel ik niet slecht - de Klaine kus is ook geweldig en de kus zelf is inderdaad meer epic dan die van Brittana. Maar met het verschil bedoel ik de reden dat mensen er zo over flippen :)
Ik denk dat veel Brittana fans in need of air zijn omdat ze zo weinig gekregen hebben in de serie. Daarbij komt nog dat de hele tour lang tijdens de skit "Santana" geschreeuwd werd toen Heather zei dat ze dit jaar iemand wilde die ze zeker wel kon krijgen, dat veel mensen Naya getweet hadden om op het laatste moment de skit te crashen en er zelfs gewoon maar te zijn, dus was dit heel onverwacht. Ik vond de kus ook niet epic, maar wel heel schattig. Heather's reactie en excitement zijn ook gewoon geweldig. Ik vind het springen en de knuffel enzo nog beter dan de kus zelf ^^

Spoiler:
Afbeelding

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 22:48 

Volgens mij was het meer dat Darren er helemaal voor ging en z'n tong ongeveer in Chris' mond duwde, haha. :') Ik vraag me echt af of het gepland was of niet, want Chris' reactie, omg. Hij heeft echt zo'n enorme grijns op z'n gezicht na de kus en he swooned (en dat rollen over het podium, hahaha). En Chris probeerde dus al de hele tour Darren zover te krijgen dat hij moest lachen ofzo, maar uiteindelijk was het Darren die Chris verraste. Which is klsadkl;askd;sa.

Ik kreeg trouwens een smsje van Janneke gisteravond en toen heb ik van 12 tot 2 op Tumblr gezeten en gewacht tot de video werd geupload. :') Oh the things I do for fandom (and I did a lot of crazy stuff). En vanochtend heb ik het nog eens dunnetjes overgedaan door mijn halve dash te rebloggen. XD

Trouwens, de hele kus was echt geweldig *______* OMG. I ship them so hard, maakt niet uit of het CrissColfer of Klaine is. Ik had er stiekem al heel hard op gehoopt, maar dacht dat het vast teveel zou zijn. Maar ze deden het toch. <3 En daarom bewonder ik Darren ook zo. Hij doet gewoon wat ie wil en het maakt hem helemaal niks uit wat mensen van hem denken. Als hij een jongen on stage wil zoenen, doet hij dat ook gewoon. Love him. En ik vind het vooral grappig dat Darren gewoon Chris vastgrijpt en boom, hem kust. :') kdslakdl;ks;das Ik houd zoveel van Glee fandom.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: