Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:20 

Supernatural, season 3 episode 8
Ik heb de eerste twee seizoenen op dvd gezien, en de eerste 5 afleveringen van het derde seizoen op internet. Nu loop ik gelijk met de uitzendingen op Net5. Wel jammer dat ik dan maar een aflevering per week kijk, maar mijn verslaving liep een beetje uit de hand (ik heb de eerste twee seizoenen in 3 weken gekeken, ongeveer 3 afleveringen per dag) en aangezien de andere series die ik volg ook weer beginnen, heb ik ook tijd nodig om die te kunnen kijken. Maar terugkomen op de aflevering van zondag, ik vond hem niet de allerleukste, maar ik heb wel weer dubbelgelegen om Dean's humor :D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:30 

Jaali schreef:
Sinds kort probeert mijn vriendin zo veel mogelijk Doctor Who met me te kijken. Ik verwacht dat de meeste mensen het wel kennen. We beginnen bij seizoen 1 van de "nieuwe" serie. Tot nu vind ik het...apart, maar ook zeker vermakelijk. Er zit soms echt heerlijke witty dialogue tussen. The Doctor als karakter is ook echt heel gaaf. En ze heeft me vertelt dat David Tennant en Matt Smith allebei nog beter zijn. Kan echt niet wachten.

Als je de dialogen nu al vermakelijk vindt, ga je echt dubbel liggen om David Tennant. Matt Smith is zeker ook goed. Alle drie de doctors zijn anders, Christopher Eccleston is een beetje mysterieus en duister, terwijl David echt een supergeeky doctor is (vooral met z'n bril). Matt zit er weer ergens tussenin. Moeilijk te omschrijven, blijf vooral verder kijken, het wordt alleen maar beter!

Als laatste heb ik Flikken Maastricht, seizoen 5, aflevering 4 ('Ontspoord') gezien. Vind het nieuwe seizoen Flikken Maastricht een stuk... ik weet niet, heftiger? Meer doden en meer geweld denk ik... En wat meer actie, dat maakt het wel leuk. Jamie Grant's personage Esmee vind ik ook een goede aanwinst (en een leuke combinatie met Romeo).

Profiel  

5e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:57 

Ben nu heel verrassend weer begonnen met het kijken van Bones seizoen 1 - aflevering de Pilot. Alleen heb ik het idee dat ik toch het einde heb gemist, want ik lag weer met mijn bril op mijn neus en mijn bedlampje te 'snurken'. Kijk altijd in bed naar TV-series... Het was wel weer eens fijn om weer het begin te zien en hoe Temperance en Seeley weer eens lekker op elkaar vitten en dat het een interessante zaak was van een senator en een of andere stagiaire...

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 22:24 

The Good Wife, S02E11

Ik stond twee afleveringen achter op The Good Wife, maar het voordeel is natuurlijk dat je er dan twee na elkaar kan kijken :p Weer interessante ontwikkelingen. Ik vind het erg leuk dat je niet enkel de zaken hebt, maar ook meer ziet welke spanningen er zich afspelen tussen de partners en de werknemers en wat voor een vuil politiek spelletje er vaak gespeeld wordt. In de tweede aflevering zaten een aantal termen die ik niet goed begreep, maar Google lost dat snel op. Daarom kijk ik ook liever op de pc ernaar.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 22:41 

Dragonball Kai 091
Mehhh het gaat zo langzaam de laatste tijd ._. Volgens mij hebben ze er bij de afgelopen paar afleveringen bijna niks uitgehaald ten opzichte van de originele serie. Hopelijk wordt Gohan volgende week SSJ2.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:11 

X-files! De aflevering in zwart/wit waarin mulder en scully op zoek gain Nast een monsterlijke man die blijkbaar vrouwen bezwangerd. Leuk.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 10:34 

Shiralee schreef:
S01E15 - Pretty Little Liars
Oh... Ik kan nu al niet meer wachten op volgende week. En het moeilijke was nog dat ik de serie gister nog niet online had zien staan dus ik moest tot vandaag wachten wat ik al heel moeilijk vond haha. Maar, wow.

Ik heb hem ook gezien! Ik wil nu echt weten wie A is! Ik kan niet meer wachten! Het is zo'n geweldige aflevering. Wel jammer dat Lucas er niet in voor kwam ):

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 13:08 

Gisteravond, nee... Vannacht heb ik een aflevering van Greek gekeken. Dat had ik al eerder willen doen, maar nog niet aan toegekomen en vannacht kwam het op TV. Ik vond dat wel een leuke serie so far, dus ik denk dat ik nog wat meer afleveringen ga kijken van deze serie. :D

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 18:40 

One Tree Hill 8x13

Ohhh, wat mooi. :love: Ik kijk iedere woensdag heel braaf de nieuwste aflevering van One Tree Hill en dit was echt een prachtepisode. Zo vol liefde. En ik hou van Julian. Hij weet van het begin af aan al wat en wie hij wilde.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 11:36 

American Idol S10E06
De laatste tijd laten ze voornamelijk goede audities zien. Dat is wel jammer, want de slechte zijn het leukst xD Gelukkig was de laatste auditie van deze aflevering echt gestoord xD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 13:55 

Dexter - 1x02
Ik had ooit in een ver verleden aflevering 1 gezien maar nog nooit verder gekeken. Ik had de DVD-box van seizoen 1 bij de bieb aangevraagd & hij was gisteren binnen gekomen. Meteen weer de pilot gezien en gisteravond ook meteen aflevering 2. Ga dit weekend lekker verder kijken. <3

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 22:43 

Desperate Housewives season 1 episode 6.

Jup, ik heb ooit afleveringen gezien uit verschillende seizoenen, maar ik heb 't nooit trouw gevolgd, omdat ik het telkens vergat.. Daarom is het ook zo spannend, omdat ik helemaal niets weet en wat is het een leuke serie! Woehoe ^^ En de wetenschap dat er 8 seizoenen zijn, heerlijk.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:30 

Yay! Nog een Who fan! Ik heb een paar dagen geleden seizoen drie, vier en vijf gekocht en ik ben er achter gekomen dat ik zo'n 70% van de afleveringen toch al een keer via internet had gekeken. Ach, maakt niet uit, ze gaan niet vervelen.

Binnenkort ga ik ook Being Human kijken, en maandag komt er een nieuwe sci-fi serie op BBC One. Mijn leven is zo goed als over.

*Ravenclaw*

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:27 

The Ghost Whisperer - Love Still Won't Die. (S02E02)

Hm. Ik was vroeger echt een énorme fan van deze serie, maar nu dat ik dus seizoen twee heb gekocht op dvd valt het me echt op hoe slecht Hewitt wel niet acteert. v.v Maar de gekke professor *is zijn naam even kwijt* komt alweer in het verhaal en hem lief ik echt. Hij brengt gewoon een enorme meerwaarde aan het verhaal, in mijn ogen. En aangezien ik ook al het hele Ramonoverhaal ben vergeten is het wél interessant om te zien hoe dat ook alweer eindigde.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:44 

Net een aantal afleveringen Lost volgens mij S06E10 - S06E12

Heerlijk hoe het heden en verleden weer door elkaar lopen. Maakt het er echter niet makkelijker op nu het 2007 ineens 2004 naast zich krijgt. Maar wel heel leuk.
Ik blijf erbij dat Naveen, Terry en Nestor mijn favoriete acteurs zijn. En dat zal vast en zeker tot het eind wel zo blijven. O wacht, en Henry natuurlijk. Heerlijk hoe hij de boel nu manipuleert in 2004.

Ik vind het overigens super dat ze zoveel native speakers hebben gevonden. Je kunt mensen talen wel aanleren, maar het is toch mooier als het hun moedertaal is!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: