Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is... de Mol?
Kees 44%  44%  [ 4 ]
Paulien 56%  56%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 21:29 

Huuuh. Ik denk niet dat Tim eruit ligt xD en volgens mij was de laatste flits van de preview van volgende week de rug van Tim. We hebben namelijk ook geen rood scherm gezien en het is gewoon een beetje te vaag om waar te zijn. Gewoon al het feit dat de anderen allemaal om de beurt elders heen moesten.

Wat denken jullie hierover?

Ik vond Caroliens reactie ook heel vreemd. Hmm @@

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 21:34 

Lacrimosa schreef:
Huuuh. Ik denk niet dat Tim eruit ligt xD en volgens mij was de laatste flits van de preview van volgende week de rug van Tim. We hebben namelijk ook geen rood scherm gezien en het is gewoon een beetje te vaag om waar te zijn. Gewoon al het feit dat de anderen allemaal om de beurt elders heen moesten.

Wat denken jullie hierover?

Ik ben het echt helemaal met je eens, ik ben 100% zeker dat Tim volgende week terugkomt! Hij had inderdaad geen rood scherm. Niemand heeft z'n rode scherm gezien. De kandidaten niet, en wij ook niet. Het moet haast wel, zeker omdat Janine ook al afviel.

Supertoffe aflevering! Review volgt later.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 21:36 

Ik denk ook niet dat hij eruit ligt, we hebben inderdaad geen rood spel gezien. Maar ik denk niet dat hij de mol is, ligt er te dik bovenop. Stream haperde bij mij soms en ik heb het begin ook niet kunen zien, dus ik wil de aflevering nog een keer kijken voordat ik mijn verdachtenlijstje plaats. Vond het ongeluk van Janine iets te melodramatisch, zo leek het net alsof het een in memoriam was.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 1:15 

El topo:
(schot voor de boeg) Aflevering 1: Zarayda
Aflevering 2: Carolien (of Paulien)
Aflevering 3: Kees (of Tania)

Tim is niet exit nee, hij loopt in de sneakpreview naast Kees in dezelfde outfit als waarin hij bij Art stond na de executie. En hij krijgt van Kees zo'n koker aangereikt. En in die koker zit onontwikkeld negatief, die in een doka omgetoverd zal worden in geld voor de pot. Daarom zei Art: misschien moet je ze maar niet openen :') Open je ze: licht komt erbij, negatief is naar de knoppen xD Hoe ze het ongeval met Janine naar voren hebben gebracht en verwerkt hebben is zeer netjes en respectvol naar haar toe. En hoe Janine dan zelf het woord voert vind ik integer. Maar oh wat vind ik het jammer, Janine was echt een fanatieke kandidaat, die het vileine niet schuwde. :cry: En uitgerekend zij mag niet langer van WIDM genieten dan dit.

Afijn.. Tim komt too obvious naar voren, die wordt gewoon in de kijker gespeeld door de montage. Dus nee, die is het niet. Dacht ik vorige week nog Paulien, zij is het evenmin. Ook op haar wordt veel de aandacht op gericht vanuit de regie/montagekamer, dus ik zie Paulien wel in de finale geraken maar dan als verliezer. Ze is zeg maar een Liesbeth typje. Tim meer een Sander de Heer typje, dus die ligt er nog wel definitief uit voor de finale me dunkt. (mèt een echt rood scherm) Kees, met zijn suitkees/priesterhint 'Case of point...' (check widm.nl/widm.com het forum maar, pas op voor de spoiler!) zat weer mooi te mollen bij de safari. 'Hé, kijk daar eens!' *wijst een kant uit* terwijl aan de andere kant natuurlijk gewoon een giraffe was te zien. Wedden dat we zoiets in de terugblik krijgen? Van de mol die de groep een bepaald dier niet laat zien?

Die hele priesterhint is te toevallig om in aflevering 1 van WIDM te zitten. Dus dat is hem, zoals de gebarenhint met Inge in Thailand 2007, of hij leidt ons nog naar een rode draadhint die verweven zit door deze serie heen. Daarom kan ik, na het op de hoogte raken van die hint er mijn ogen niet langer voor sluiten. En daarom zie ik nu ook veel meer in hoe Paulien de Liesbeth van dit seizoen is, Carolien meer de Hadewych van dit seizoen en Kees toch echt een A-M'tje doet.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 14:20 

Ook ik denk dat we Tim volgende week terug zullen zien. Afgezien van het feit dat hij geen rood scherm had, heeft hij ook geen afscheid genomen van de rest van de spelers. We hebben ook niet gezien hoe hij het tot nu toe gedaan heeft, een soort terugblik zeg maar.

Ik ben heel erg benieuwd.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 14:38 

Ik ben er sowieso zeker van dat Tim terug komt, omdat we geen rood scherm hebben gezien. Als Tim niet terug komt, dan moet Tania bijna wel de Mol zijn. Geen jokers en alles op Tim? Dan kan ze bijna niet door zijn.. Ze zat zelf veel met Tim in groepjes en daarbij zijn er weinig mannen over..

@HRH:
Spoiler:
Ik ken deze hint al, maar die slaat op Carolien of Paulien. Dus wat heeft Kees ermee te maken? Daarmee is toch niks met een C?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 16:00 

Arianna schreef:
@HRH:
Spoiler:
Ik ken deze hint al, maar die slaat op Carolien of Paulien. Dus wat heeft Kees ermee te maken? Daarmee is toch niks met een C?

Spoiler:
De priester begint met een zin met 'Case of point'. Case = fonetisch Kees. Zo noemt Kees zijn reiskoffer ook 'Suitkees' dus op zijn Nederlands Engels. Maar verder idd Carolien of Paulien (haar achternaam begint ook met een C) Sommigen zeggen ook C-is-the-mole (lees: C op zijn Engels = she qua uitspraak) OF.. C-is-the-mole.. je hebt mollen en kruizen en toonladder C. Wie zingt er? Tania. Verder koppelen Tania-verdenkers haar nog aan haar rol als Carmen in de opera van Carmen.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 23:06 

Harry, Ron & Hermione schreef:
'Hé, kijk daar eens!' *wijst een kant uit* terwijl aan de andere kant natuurlijk gewoon een giraffe was te zien. Wedden dat we zoiets in de terugblik krijgen? Van de mol die de groep een bepaald dier niet laat zien?

Of ze hebben dat shot van die giraf er gewoon tussengeplakt in de montage en dat beest was eigenlijk nooit écht te zien? :') Kan ook gewoon.

Ik vond het wel echt een hele sterke aflevering opnieuw. En verwarrend, dat ook. Zeker door dat einde met Tim. Ik volg jullie mening en ik vond het inderdaad supervreemd. De opdrachten vond ik wel cool. Tania en Tim op dat bootje: twee van mijn hoofdverdachten. Tim was wel echt extreem aan het klooien. Een beetje te obvious allemaal. Ik zei het vorige keer al, ik vind het jammer dat ie zo obvious gemonteerd is, daarom wil ik 'm minder verdenken (maar tegelijk is dat ook weer dubbel - enfin).

Ik vond hoe ze dat met Janine hebben getoond wel goed gedaan. Toen ze ging praten, kreeg ik zowaar een krop in de keel - haha. Enfin. Hopelijk herstelt ze goed in ieder geval. (Ik vind dat ook altijd zo typisch dat zij dan weer net als laatste moet. Dat is toch gewoon toevallig echt een goede spanningsboog voor heel die opdracht natuurlijk. Enfinjabon.)

Ik denk dat ik Paulien ook steeds verdachter begin te vinden. En Tania, wat een vrouw :'). Ik vind haar stiekem wel geweldig. En hilarisch. En Paulien ook. Echt een leuke groep en leuke opdrachten. Sterk seizoen tot nu toe, voor mij persoonlijk.

Bon:

Aflevering 1: Tim (Tania (Kees))
Aflevering 2: Paulien (Tim (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Tania (Daniël))

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 19:58 

Alleen m'n lijstje dit keer xD

Aflevering 1: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 2: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Kees (Zarayda))

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 20:06 

1. Paulien (Carolien (Joep))
2. Paulien (Carolien (Tania))
3. Paulien (Carolien (Kees))

Ja, Paulien blijft mijn hoofdverdachte. Daarnaast vind ik d'r hilarisch. Haar opmerking over Zebra's bijvoorbeeld. "Ik vind de pootjes van Zebra's altijd zo lief, alsof ze even snel een leuke panty hebben aangetrokken." ^^

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 20:22 

Ook bij mij alleen een lijstje. Mijn verdenken zijn tot nu toe vrij vaag, ik heb nog geen duidelijk gevoel wie de mol is.

Aflevering 1: Carolien (Daniel (Joep))
Aflevering 2: Daniel (Carolien (Paulien))
Aflevering 3: Carolien (Paulien (Tania))

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 10:23 

Ik ga ervan uit dat Daniel de Mol is en dat Kees de winnaar is.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 0:22 

Wederom een leuke aflevering vond ik, vooral door het einde. De terugkeer van Tim was niet alleen voorspelbaar, maar viel ook gewoon n beetje in het water omdat Zarayda die kooi gewoon net iets te snel opendeed. Natuurlijk was er een leuke discussie gescript, maar die kwam dus niet xD. Ahja. Maar stel dat het anders was gelopen. Kunnen we er vanuit gaan dat Tim niet de Mol is, omdat er wél een kans was dat de groep die kooi NIET had geopend en hem zou laten terugkeren? (Al lijkt die kans me extreem klein, ze is er.)

Ik weet het niet. Ik vind hem sowieso te verdacht in beeld gebracht om hem nog echt te verdenken. Hij wil het volgens mij ook net iets te graag allemaal. (Al heeft hij natuurlijk nooit een rood scherm gezien en wij ook niet - dat is dan weer een argument tegen.)

Enfin. Die hele opdracht met de kooien was overigens gewoon nogal raar. Ook lomp dat geen enkele van hen eraan dacht om naar geld te zoeken. Ahja. De opdracht met de woorden was wel leuk an sich, maar verder niet zo boeiend. Tania en Paulien vond ik opnieuw wel geweldig grappig bij momenten, haha. Mollen kan op dat moment volgens mij alleen door echt korte woorden te kiezen natuurlijk. Al was Paulien natuurlijk wel opvallend door net heel veel te gaan uitleggen bij elk woord. Al denk ik wel dat dat iets is dat inderdaad gewoon ook echt helpt om de woorden te onthouden (want haar woorden werden uiteindelijk wel nog best vaak genoemd, volgens mij).

Daarom lijkt het me aangewezen om als Mol bij het groepje van de 'onthouders' te gaan. Right? Carolien deed het dan toch ook wel goed, alsook Daniel. En hoewel Tim weer obviously aan het Mollen was, had hij ook best wat woorden goed. Dus goh, ik weet het niet zo goed. Kees wou overigens ook graag als 'onthouder' gaan. Viel wel 'n beetje op, vond ik. Hmm.

Ah ah, ik brabbel maar wat. Ik weet het allemaal niet zo goed meer haha. Ik weet wel dat ik het nog steeds een sterk seizoen vind :'). De opdracht bij de executie was opnieuw razend spannend. Die reactie toen Kees een groen scherm kreeg van hem en Tania vond ik geniaal. Pure outburst van adrenaline en opluchting. Heerlijk.

Maargoed, lijstje dus:

Aflevering 1: Tim (Tania (Kees))
Aflevering 2: Paulien (Tim (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Tania (Daniël))
Aflevering 4: Kees (Paulien (Carolien))

Ja, ik ga een beetje wijzigen in mijn lijstje. Ik weet ook niet zo goed waarom. Ik ben echt niet goed bezig dit jaar, vrees ik. Maar ah. At least is het een fijne groep om naar te kijken iedere keer. Dat scheelt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 20:01 

Aflevering 1: Zarayda(Joep(Carolien))
Aflevering 2: Tim(Daniël(Paulien))
Aflevering 3: Kees(Paulien(Tania))
Aflevering 4: Kees(Paulien(Tania))

Dat derde lijstje is een beetje nep, omdat ik toen ben vergeten te posten en niet meer weet wie ik toen verdacht. Tania staat een beetje op een gedeelde derde plaats met Daniël. Die schouderklop'hints' vind ik wel WIDM'achtig :').

Wie graag grappige WIDM-recensies leest, kan ik deze website aanraden (:. Ze posten ook altijd van die schemaatjes.

Klik!

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 20:05 

Omg ik ga iets doen wat ik jaren niet gedaan heb.. Ik ga van hoofdverdachte wisselen #shock

Aflevering 1: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 2: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Kees (Zarayda))
Aflevering 4: Zarayda (Paulien (Kees))

Laten we hopen dat ik er geen spijt van krijg..

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: