Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 20:23 

Dit is niet echt een SBS/Veronica serie, dus het moet haast wel RTL zijn die het gaat kopen. RTL 5 is dan denk ik wel het meest waarschijnlijke qua imago waar het uitgezonden kan gaan worden. Of het kan gewoon laat op de avond bij de publieke omroepen worden uitgezonden, als de serie niet teveel geld kost.

Ik moet nog steeds echt beginnen met Storm of Swords, ik heb alleen nog maar de proloog gelezen. Maar ik ben nog eerst met een ander boek bezig, hopelijk heb ik die snel uit.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 20:33 

Aaah haal asjeblieft BG in met SoS, dan heb ik eindelijk iemand om mee te praten xD

Nog wat lolz:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Milde na-GoT spoiler:
Spoiler:
Afbeelding

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 21:58 

@Malou: ik zal mijn best doen, is Beegee ook nog steeds met SoS bezig?

Wel een aardig interview van de Revu met Carice van Houten

Ze is al een keer voor seizoen 1 benaderd, het gerucht gaat dat dit voor Cersei is. Maar toen kon ze niet omdat ze geen tijd had. Voor de rest zegt ze eigenlijk niet veel nieuws. xD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 22:01 

>Cersei met Nederlands accent?

nope.jpg

Blij dat dat niet door is gegaan. xD

Kheb afgelopen week namelijk Black Death gekeken, waar Carice een behoordlijk Mel-achtige rol heeft, en je kunt echt goed horen dat ze Nederlands is.
Voor Mel vind ik dat nog wel kunnen, want dat is een buitenlander.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 11:00 

Lolz @ the Lolz

Dat interview met Carice is heel awesome, maar er valt me iets op aan wat ze op het einde zegt. Ze zegt dat d'r nog wel genoeg materiaal is om 6 seizoenen te maken. Nu ben ik heel nieuwsgierig of dat gaat betekenen dat SoS in 2 seizoenen gesplitst gaat worden of dat ze gewoon praat over deel 6, maar dat zou weird zijn, want dat boek moet nog uitkomen.

En ik ben weer verder in CoK, pagina 371, een Jon hoofdstuk;

Spoiler:
Excuse me Mr Martin, but what the fcuk are you doing? @@ Eerst Renly awesome laten bitchen en hem dan vervolgens afmaken? Dat vind ik niet leuk. @@ (Al weet ik al dat d'r me nog vele meer WTF momenten te wachten staan en dat dit waarschijnlijk nog maar het begin is) Ik vind het zielig voor Brienne dat ze gelijk de schuld kreeg :(

Also, hoe awesome is Arya's verhaallijn? Zij is echt mijn favoriete PoV Character op dit moment. Ook het feit dat Jaqen drie mensen voor d'r uit gaat moorden, vind ik heel awesome. Even als d'r gebed over alle mensen die ze dood wilt hebben. En yay! Ik kan op Malou d'r art reageren! XD

Also... Urgh, Wat is Joffrey toch een lul. Iedere keer als ie wat flikt wil ik hem nog pijnlijker dood hebben. Dat ie Sansa in elkaar liet meppen, urgh! Sterf ofzo! @@ En Tyrion heeft 1000 awesome-points d'r bij.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 19:41 

Ik ben aCoK opnieuw aan het lezen, want toen ik theorieën ging lezen op westeros.org kwamen er een hele hoop details voorbij die ik niet (meer) wist xD

Ik wou eigenlijk de hele serie opnieuw lezen, maar ik had ècht geen zin in die happy times in aGoT xD Ik ben nu alle drama zo gewend dat ik gewoon geen zin heb in blijheid.

Ik merk ook dat sinds ik into ASoIaF ben, ik me steeds irriteer aan verhaallijnen in films en series waarin je de standaard 'goodguy-badguy-happy ending' hebt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 14:07 

Ik ging eigenlijk de boeken niet lezen...Maar ik stond daarnet in de Fnac en ik zag het boek liggen, dus heb ik het in een heel impulsieve bui toch maar meegenomen. Het is wel in het Nederlands( had beter gezocht naar het Engels , maarja ik was al blij dat ik het zag liggen xD), iemand ervaring met de vertalingen ?

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 20:16 

Ik ben inmiddels begonnen in A Game Of Thrones en ik zit nu rond blz. 350. Ik vind het lekker vlot lezen, maar ik moet zeggen dat ik sommige hoofdstukken fijner vind lezen dan andere - ik ben groot fan van de hoofdstukken van Jon, Arya, Tyrion en Dany, terwijl ik Eddard en Catelyn wat minder boeiend vindt. Maar ik gok dat ik het boek dit weekend wel uit krijg, zeker als ik zondag de hele dag kan lezen (: En dan kan ik volgende week beginnen met A Clash Of Kings : D

En ik wilde dit hier even achterlaten.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 20:25 

Pottergirl schreef:
Ik ben inmiddels begonnen in A Game Of Thrones en ik zit nu rond blz. 350. Ik vind het lekker vlot lezen, maar ik moet zeggen dat ik sommige hoofdstukken fijner vind lezen dan andere - ik ben groot fan van de hoofdstukken van Jon, Arya, Tyrion en Dany, terwijl ik Eddard en Catelyn wat minder boeiend vindt.

Precies. Ik ben dan nog niet zo ver xD Maar ik vind inderdaad Eddard en Catelyn ook niet zo boeiend. Terwijl ik Jon, Arya, Tyrion en Daenerys wel heel interessant vind. Ik ben nu bij een Catelyn hoofdstuk en het trekt me dan gewoon een stuk minder dan als het een Dany-hoofdstuk zou zijn geweest. Ow en Bran vind ik ook wel lekker lezen. Sansa maakt me nog niet echt warm of koud.

Anyway, ik ben nu bij pagina 164. En aan het einde van het jaar moet ik hem wel uit hebben x'D (Oké ik hoop toch iets eerder haha xD)

En @John Snow's laugh: <333

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 21:05 

Ik snap ècht niet wat iedereen in Jon ziet/leest. Hij is zó saai. xD

Er is trouwens een gerucht bevestigd dat er een naam in seizoen 2 verandert gaat worden om verwarring met een andere naam die daar veel op lijkt te voorkomen:

Spoiler:
Producers confirm Asha name change
By Winter Is Coming on July 27, 2011

In an interview with Access Hollywood, Game of Thrones writers and exec producers, David Benioff and D.B. Weiss have confirmed an earlier report for us.

It seems Asha will likely have her name changed to avoid confusion with Osha.

David also confirmed reports that producers are working on changing the name of Theon Greyjoy’s sister, who in the books is called Asha.

“We’re a little bit worried about the Osha/Asha sounding too close together,” David said, making a reference to the Season 1 wildling character. “So it might be a slightly different name.”

They also mention again that some stuff from book 3 will find its way into season two.

Fans of the books will remember that a scene in Season 1 – featuring Catelyn Stark (Michelle Fairley) confronting prisoner Jamie Lannister (Nikolaj Coster-Waldau) about Bran’s fall, actually occurs in George’s second book. David said the moving around of chapters in the actual television version will happen some more.

“A few things from book 3 will be in [Season] 2 actually,” David told Access.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 21:48 

Malou schreef:

Er is trouwens een gerucht bevestigd dat er een naam in seizoen 2 verandert gaat worden om verwarring met een andere naam die daar veel op lijkt te voorkomen:

Spoiler:

In an interview with Access Hollywood, Game of Thrones writers and exec producers, David Benioff and D.B. Weiss have confirmed an earlier report for us.

David also confirmed reports that producers are working on changing the name of Theon Greyjoy’s sister, who in the books is called Asha.

“We’re a little bit worried about the Osha/Asha sounding too close together,” David said, making a reference to the Season 1 wildling character. “So it might be a slightly different name.”

They also mention again that some stuff from book 3 will find its way into season two.

Fans of the books will remember that a scene in Season 1 – featuring Catelyn Stark (Michelle Fairley) confronting prisoner Jamie Lannister (Nikolaj Coster-Waldau) about Bran’s fall, actually occurs in George’s second book. David said the moving around of chapters in the actual television version will happen some more.

Jon is leuk vanwege de dingen die in zijn POV gebeuren. :P Hij zelf is niet zo boeiend - behalve dan het mysterie rondom zijn moeder - maar hij is wel de hele tijd op the Wall en zo en dat vind ik wel leuk.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 21:56 

Michelle schreef:
Malou schreef:

Spoiler:

Jon is leuk vanwege de dingen die in zijn POV gebeuren. :P Hij zelf is niet zo boeiend - behalve dan het mysterie rondom zijn moeder - maar hij is wel de hele tijd op the Wall en zo en dat vind ik wel leuk.

Ik ben het met Michelle eens, Jon is vooral leuk omdat hij het enige personage is van wie er bij de muur gebeurtenissen wordt beschreven. Ik vind hem in het boek qua karakter ook leuker, minder flapdrollerig als je begrijpt wat ik bedoel.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 10:26 

Ik vind de meerderheid van de gebeurtenissen op the Wall best saai. Dat hele gedoe met die wildlings kan me niks schelen, eigenlijk. SoS:
Spoiler:
Het wordt pas boeiend zodra de wildlings de Wall aanvallen, Stannis zich er mee gaat bemoeien en Jon Lord Commander wordt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 13:07 

Filmpje over de visuele effecten in seizoen 1. (Spoilers dus als je seizoen 1 nog niet heb gekeken).

Er zit veel meer visuele effecten in dan je op het eerste gezicht zou denken, het ziet er allemaal wel goed uit.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 19:38 

Malou schreef:
Ik vind de meerderheid van de gebeurtenissen op the Wall best saai. Dat hele gedoe met die wildlings kan me niks schelen, eigenlijk. SoS:
Spoiler:
Het wordt pas boeiend zodra de wildlings de Wall aanvallen, Stannis zich er mee gaat bemoeien en Jon Lord Commander wordt.

DAMNIT! Die spoiler ging verder dan ik gelezen heb :(

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: