Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 19:30 

Spoilers voor S02E12

Spoiler:
- Iiiiiiiiiiih, Finn/Quinn vind ik zo schattig! Heeft er misschien wel iets mee te maken dat ik een girlcrush heb op Diana Agron, wat een prachtige vrouw. Ik ben het trouwens wel eens met het feit dat Finn stom is door met Quinn te cheaten, omdat hij dat zelf toen zo erg vonden. Maar hey, meer Diana Agron is alleen maar beter.
- Santana, Brittanny & Quinn zonder hun Cheerios-outfit!
- Santana is such a bitch! Ze is wel heel erg leuk, haha (:
- Omg, ik ben verliefd op Darren Cris!
- De Klaine-storyline vond ik echt supertof! Goed dat Kurt er geen drama van maakte, maar Blaine gewoon steunde tijdens zijn moment van verstandverbijstering in de GAP store. Wat vond ik die Jeremiah raar trouwens :')
- Wat was er weinig Rachel in deze ep... En ik vond het niet eens erg XD
- Silly Love Songs was cool, Fireworks vond ik wel leuk, verder vond ik de nummers niet zo heel interessant... Dat lied van Tina was echt awkward trouwens. Ik dacht echt 'WTF?'

Enough for now, ik ga deze ep echt nog een keer kijken!

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 18:58 

S02EP12

MY GOSH MY GOSH!!!

Spoiler:
OMGOMGOMGOMG!!! Deze aflevering was EPIC! Darren Criss heeft nu écht mijn hart veroverd. Al mis ik Kurts zangtalenten wel een beetje. En dan zeiden ze in het begin dat hí­j niet genoeg aan de groep dacht. *humpf* Anyways, I'm not complaining, want Darren heeft écht wel een geweldige stem én koppie. Dus...

Finn is mijn liefde voor hem een beetje aan het verliezen, though. Arme Rachel. En Quinn... Tah. Ze heeft Sam al, laat Finn met rust, woman. Mooi dat ze hem op het einde er wel op wees dat hij nog iets voor Rachel voelde. Atta, girl.

En dat wuifje van Santana naar Sam! Nou dat is een koppel dat ik nog wel zou zien zitten :P

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 9:51 

@Ludivine

Spoiler:
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat ze Sue uit de serie schrijven hoor (: Zij is een van de meest geliefde karakters binnen Glee en een van de weinige echte bad guys. De schrijvers zouden wel met iets héél goeds moeten komen om dat te vervangen, dus ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Sue heeft gewoon wat minder screen time gehad de laatste tijd vanwege andere ontwikkelingen - zoals eerder al gezegd werd had Rachel bijvoorbeeld de laatste episode ook niet zo heel veel screen time. Ze moeten gewoon hun aandacht verdelen per episode, en met zoveel characters is de kans dat een paar characters een episode wat minder aandacht krijgt behoorlijk aanwezig (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 16:47 

Spoilers voor de laatste ep!

Spoiler:
Ik vond deze episode erg leuk :D. Even alles op een rijtje gezet:

-Ik vind Lauren echt een beest en ik vind het hip dat ze Puck afwijst. Eens wat anders dan al die cliché verhaallijnen waar de mollige meisjes altijd degene zijn die afgewezen worden.
-Beiste is sowieso het beste 'personeelslid' van de school.
-Klaine moet dringend eens gebeuren @@. Ik had écht gehoopt dat Blaine(want ja, uiteindelijk is Darren altijd degene die zingt (niet dat ik dat erg vindt) en Kurts stem een beetje onbestaande tegenwoordig)) een van die liedjes voor Kurt persoonlijk zou zingen. En niet met een bende vingerknippende, geí¼niformeerde klasgenoten.
-Normaal irriteer ik me dood aan Rachel, maar nu vond ik haar echt heel leuk. Vooral tijdens de logeerscí¨ne en in dat restaurant vond ik haar hip :). Ben blij dat ze nu ook een als een aardig persoon wordt neergezet.
-Ik mag Quinn nog altijd niet.
-Finn was een behoorlijke loser in deze aflevering. Ik heb zo'n gevoel dat ze totaal niet weten wat voor karakter ze hem nu eigenlijk moeten geven.
-Sam. Waarom hebben ze Sam toegevoegd in Glee? D: Ik hoop dat ze hem eens iets nuttigs laten doen. Maar het ziet er niet al te positief uit, als ik de reclame van de nieuwe episode bekijk.

Alles samengevat: Glee is leuk, maar tegenwoordig kijk ik vooral voor Klaine (:

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 17:47 

Kzal hier ook maar es reageren @@ Ik volg dus ook Glee, en dan de Amerikaanse uitzenddata. Ik kijk het eigenlijk voornamelijk voor de liedjes, want die vind ik altijd wel erg goed gecovered. Het verhaal vind ik verder ook wel leuk, maar niet echt uberspeciaal ofzo. Ik irriteer me echt VRESELIJK aan Rachel, ik vind haar character ZO irritant en haar zangstem is net een crossbreed tussen een karikatuur van een stereotype amerikaan en een gewonde zeehond. Ik ben dan ook hééél erg blij dat ze sinds halverwege seizoen 1 andere mensen meer hebben laten zingen, toen ging Glee echt enorm vooruit naar mijn mening.
Mijn favo characters zijn Noah en Sue, omdat ze allebei briljant zijn.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 15:05 

Afbeelding

hahahaha deze:

Afbeelding

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 13:42 

2.13 Comeback SPOILERS
Spoiler:
Dear goodness wat een stomme episode :'). Ik ga er dan ook niet veel woorden aan vuil maken, want er is echt gewoon niks leuks gebeurd in deze aflevering. Ook de liedjes vond ik stom. Oke, ja, de helft was Justin Bieber ofzo, dus dat zegt al genoeg, maar dan nog.. Ook die MCR-performance met Sue vond ik stom. Het leukste was vast nog de diva-off tussen Rachel en Mercedes, al was die ook best heel erg random.

Naja. Stomme filler episode vond ik dus. Sam/Quinn zijn nu dus uit elkaar enzo. Grmbl. Whatever. Het ergste eigenlijk was vooral OMG OMG NO KURT D: En dat zegt genoeg.

Op naar een leukere volgende week, I hope so.

En DAAAAMN D: Too bad dat Kurt niet meer bij ND is. Anders hadden we 'm ook in boxershort gezien D:

SPOILERS PROMO
Spoiler:
OMG. OMG. D:
Blaine kissing Rachel. Oke oke. Ze zijn dronken enzo, maar whatever. Als Kurt een semi-depressie krijgt hierdoor enzo, dan ga ik boos worden. Blaine better be sorry achteraf, of anders.. Hetzelfde geldt voor Rachel. They better not screw this up ofzo @@

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 17:32 

Spoilers 2x13

Spoiler:
Ik vond het eigenlijk wel een leuke episode (: Oké, ze zijn wel eens briljanter geweest en OOOOOOH ik was echt boos toen er uiteindelijk helemáál geen Kurt/Blaine in zat, maar ik vond de liedjes wel leuk (ja, zelfs de Bieber-liedjes - don't kill me), en dan voornamelijk Take Me Or Leave Me (RENT <3333333). Mercedes en Rachel waren fantastisch. En stiekem heb ik wel een beetje een crush op Sam (: De Lauren/Puck-storyline vind ik nog steeds heel erg leuk, maar die hele Santana/Sam/Quinn-triangel doet me echt helemaal niks.

Sue blijft hoe dan ook fantastisch (: En die scene in dat ziekenhuis, d'awwww... Zo schattig.

Spoilers Promo 2x14

Spoiler:
HAHAHAHAHAH ik moest zó hard lachen toen ik Kurts reactie op Blaine/Rachel zag :') Ze waren dus Spin The Bottle aan het spelen, en ik kan niet WACHTEN om Darren een dronken Blaine te zien spelen :') Héérlijk. En Kurt gaat er vast niet onder lijden, en anders moet Blaine hem maar even overtuigen van het tegendeel door hém te zoenen (: Sober, uiteraard. Can it be next week already?

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 18:49 

2x13

Spoiler:
Eeeeeep. Deze epi was precies wat ik nodig had om weer op te vrolijken! <3 Ik heb het eigenlijk niet zo met Sam... Heeft die gast wel ergens in zijn hoofd iet of wat hersenen zitten? Maar voor de rest vond ik het echt SUPER! Finn is weer "lief" tegen Rachel <3 De liedjes (ik ben écht GEEN Bieberfan) vond ik SUPER. Puck met zijn Bieberhaar zorgde ervoor dat ik haast in mijn broek deed en Rachels kledingstijl die opeens dé mode wordt, is gewoon allemaal super.

Dit is gewoon super *stuitert*

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 19:34 

Spoilers 2x13

Spoiler:
Net gekeken, ik vond het eigenlijk wel een leuke ep. Veel Sue, me like. Maar wtf, Sue haar eigen glee club? xD Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik vond trouwens het geruite trainingspak ook echt epic. En de ziekenhuis scene was zo :') . Ik vind de scenes waarin ze Sue's softer side laten zien sowieso altijd leuk om te zien.
En alle meisjes die ineens Rachels outfit gingen dragen vanwege Brittany, omg. Bij Tina vond ik het nog wel passen, maar bij Santana en Quinn vond ik echt gewoon echt niet mooi staan.
Maar verder, nee een bijzondere episode was het niet. En ik heb Kurt deze keer eigenlijk niet gemist.

Oh, quotes!

"I agree with Spongehair Squarechin" Sue.

Will: "Who can tell me what an anthem is?"
Britanny: "It's the bottom of an ants' pants"
Will: "So close, so close"
xD xD

Brittany tegen Rachel over de beenwarmers die ze als armwarmers wil blijven gebruiken. "I wore a tanktop today, because I thought it was summer. No one ever thought me how to read a calendar."

Sue nadat Sam een nummer van Justin Bieber heeft gezongen "I gotta get that girl on my Cheerio's."

Lol, Sue in haar underwear:
Afbeelding

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 18:58 

DSpiolers 2x13 - Comeback
Spoiler:
Ik neem de episode door met punten, omdat ik té lui ben om een samenvattende verhaal ervan te maken.

Dingen die ik leuk vond:
  • Brittaneys kledingstijl. Eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ze uit de Cheerios is. Die bontmuts is geniaal.
  • Sue's ondergoed.
  • Mercedes haar. Het is echt heel mooi [a]
  • Take Me Or Leave Me. Ik was al echt helemaal hyper toen ik vorige week hoorde dat ze die gingen doen, eindelijk een Rent nummer! En ondanks dat hij ontzettend in is gekort, was hij geniaal. Vooral de Mercedes/Rachel hug op het einde.
  • Het dansen met kalk. Ik houd niet van Justin Bieber, maar dat nummer was toch wel gaaf met die dans en dat kalk. Tenminste, ik denk dat het dat was.
  • De ziekenhuis scene. Vooral dat meisje op Sue's schoot. Té schattig.

Dingen die ik niet leuk vond:
  • Laurens solo nummer. Wat een vreselijke !@!#$#!$ nummer was dat. Afschuwelijk. Ik weet nu nog niet of ze kan zingen, want het was gewoon té verschrikkelijk voor woorden.
  • Finn. Hij is zo onFinnachtig. Om toch maar als Bieber te kleden om erbij te horen en Rachel zo links te laten liggen terwijl het scheen dat hij veel om haar gaf. Hij was voor het eerst weer lief tegen haar, maar ... het klopt niet.

Wat ik misde:
  • Jean. Ik mis haar. Ik dacht toen ze naar het ziekenhuis gingen, of dat Will haar meenam, dat ze bij Jean zouden eindigen. Ik wil weer wat zusterliefde met Sue.
  • Kurt. Niet persé zijn personages, maar meer een kickass killer nummer. Ik mis zijn stem, hij moet weer zingen!
  • Een storyline voor Mercedes. Ik vind dat ze eerst de orignele karakters een goede storyline moesten geven, voordat ze andere erbij haalde. Zoals Sam, Lauren en Blaine.

Spoilers 2x14 - Blame It On The Alcohol Promo/info
Spoiler:
Ik wil Brittaneys Tick Tock horen! En ik wil zo dat feestje zien en ik wil de duet van Rachel en Blaine horen en en en .... die kus. Oh god. Ik dacht, toen ik die fles zag, eindelijk kunnen Blaine en Kurt zoenen. Neen hoor. Het moet Rachel en Blaine zijn. Maar Kurts opmerking was wel geniaal.
"Okay, I think we´ve seen enough."

Ik wil deze episode. Nu.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Laatst bijgewerkt door Yaraa op vr feb 18, 2011 22:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 20:14 

Ep 13 of zo :')

Spoiler:
Wat heeft iedereen tegen Sam? *pout* Ik blijf hem leuk vinden. Hij is in my opinion een van de jongens die het best bij zijn verstand is. En hij is damn right dat hij zijn Quinn wil terugwinnen. Dat het nu in een Bieber-way moest... Dat hoefde voor mij ook niet... Maar. Stiekem. I liked it :love:

Finn. Ik begin hem steeds minder te mogen.

Ik vroooooeeg me al af waarom Sue opeens zo Glee-loving was :') I knew there must've been a reason. Ze blijft toch altijd zo heerlijk dwars ^^

Oh. En het duet van Rachel en Mercedes was totally awesome!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 11:01 

Spoilers 2x14

Spoiler:
Hahaha oooooooooooooooooh ik HOU van deze episode hahahaha :') Ik heb me echt helemaal slap gelachen. Even op een rijtje:

- Feestje @ Rachel's. De Blainchel-kiss was echt HOT. Ik ben een die hard Klainer maar dat was echt smexy :') Iedereen die dronken werd was ook grappig en ik Kurts gedans was zo schattig! En dat hij daarna Blaine bij hem liet crashen vond ik zoooooooo lief.
- Kurt was sowieso awesome deze episode. I love him SO much <33333 Oh en toen hij tegen Burt zei dat hij graag naar hem toe wilde kunnen komen met vragen smolt ik helemaal.
- Awww en Blaine! Schatje! Ik was wel even bang dat hij echt voor Rachel zou vallen maar ik ben weer helemaal gerustgesteld (: 'Yep, I'm gay.' Hahaha.
- Brittany is awesome. Haar "Ke-dollar sign-ha with Tik and also Tok" (lol @ principle Figgins) was echt heel goed (en ik haat dat liedje dus dat zegt wat)!
- Santana die 'coolbeans' zei. Awesome much?
- Will's drunk dial naar Sue :') Hahaha heerlijk 'heeeeeeeey... sexy.' Wat ik me nu wel afvraag is of ze de hele Will/Emma-lijn weer op gaan pakken. Eerlijk gezegd hoop ik dat niet echt, aangezien ik juist blij was dat ze dat mooi hadden afgesloten.
- Beiste was weer helemaal heerlijk. Ik hou van haar.

Ik ben vast een heleboel vergeten omdat ik 'm NET gekeken heb maar woaahhhh wat een heerlijke episode <3

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 11:41 

SPOILERS 2.14

Spoiler:
Haha, deze episode was dus wel weer gaaf. xD Ik ben zooooooo blij dat ze Klaine niet helemaal vern**kt hebben en dat het dus maar net iets tijdelijk was ofzo. Overigens: KURT KURT KURT KURT KURT. Hij was zo geweldig in deze episode. Burt ook weer. Dat hij naar Brokeback Mountain had gekeken en zag dat 'something went on in the tent' ofzo xD Haha. Omg. Blaine bleef bij Kurt crashen. Oh my god [a]. Enfin. Eigenlijk is het best wel andersom nu. Het is vooral Kurt die Blaine aan het guiden is, zegmaar, vind ik.

Nog enkele puntjes:

- Was dat nu effectief grijze kots? :/
- ROFL @ dat liedje van Rachel xD
- ROFL ROFL ROFL @ 'That is so racist' van Britanny bij de 'de pot verwijt de ketel'-opmerking van Quinn. Ik lag helemaal strijk toen.
- Echt, Kurt's dansje <3. Ik eis gifs daarvan in mijn KC-topic. Hint.
- KURT
- Burt is ook altijd zo hip
- Uhm, ja, vast nog meer dingen. Maar Kurt was weer het voornaamste denk ik dan. Oja.
- Heather Morris <3333.
- LOL @ de Leah Michele-lach als ze 'dronken speelt'. xD Haar lach is zo heerlijk vettig :').
- En Kurt moet terug naar New Directions en neemt Blaine mee. Want ik wil 'm weer zien performen zoals de echte en niet gewoon vingergeknip en wat toelalala in de achtergrond van het gospelgaykoorwhatever. Zo.

Lalala. Overigens, volgende week geen nieuwe episode. We moeten een weekje wachten. Just so you know :').

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 18:48 

2x14
Spoiler:
Ooooh en ik heb echt véél gelachen tijdens deze episode.

Wills drunk dial naar Sue. Awesome. En Sue die dat gewoon aan de hele school laat horen. Awesomer. Becky was trouwens op dat stukje heel schattig. ^^

En Rachel's party. Ghehe. Iedereen drunk. Rachel is echt grappig drunk. Spin the bottle. Blaine. Rachel. Kiss. HOT. Ja die vond ik echt hot. En Kurts dansje was inderdaad grappig. Overigens vond ik het Blaine/Rachel duet ook tof, maar dat nummer vind ik sowieso al tof. Iemand trouwens gemerkt dat er bij het opruimen een beha aan de muur hing? xD

Brittany. I love her. I begin bijna een girl crush te krijgen. Sexy dancing. Woot.
Afbeelding
Santitany/Artcedes. LOL.
Puck met de bril van Lauren.
Beiste. Awe-wait for it-some!
Drunk Mercedes/Tina.

Loved this ep. <3

Laatst bijgewerkt door Reflex op wo feb 23, 2011 18:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: