Charlie schreef:
Eva schreef:
The King's Speech
Heel bijzonder dat het verhaal geen een moment spannend is, maar toch vanaf het begin tot het einde boeiend blijft.
De film is juist toch wel heel spannend? Niet in de zin van "˜spannend' die iedereen hanteert, maar de film heeft wel degelijk een schitterende spanningsboog en dat is net wat deze film scenarieel zo goed maakt, vind ik. Dus spannend als in "˜ik zit op het puntje van mijn stoel' is het niet nee, maar hij is wel spannend. En daarom blijft hij net zo boeiend en is dat verder niet zo bijzonder, maar gewoon logisch xD.
Niet mee eens [/begint een discussie in dit topic, dat vind ik best wel kunnen]. Ik vond The King's Speech helemaal niet spannend, maar gewoon interessant. Tenzij we een andere definitie hebben van ''spannend'', maar ik wist al wat er ging gebeuren, dus dat was geen verrassing. Ik heb ook het idee dat als de acteurs en sfeer van de film niet goed waren, ik deze film helemaal niet zo leuk zou hebben gevonden. Maar ik vond hem dus briljant, vooral door het geweldige acteren van Colin Firth.
Ik snap wel waar je vandaan komt hoor, met die spanning, maar misschien komt hem omdat ik hem juist zo leuk vond omdat ik dit al op school geleerd had ^^