Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 9:24 

Perijn schreef:
Spoiler:
Waarom correspendeerd het getal eerst altijd met de afvaller, maar voor de laatste wie de mol is? Is dat dan ook niet een beetje de feiten verdraaien om je eigen mol te ondersteunen? Bij mijn theorie blijft de feiten het zelfde, het getal zegt wanneer iemand afvalt, dus verliest Art de finale. (ik wil niet perse zeggen dat dit wel klopt, maar ik vind het wel beter kloppen, cijfers hebben we vorig jaar al gehad, met de 10e mol)

Spoiler:
Dat is toch ook wat de theorie zegt? Tenminste volgens de bedenker is Patrick de mol. En valt Art als laatste af. Zie ook mijn eerste post hierover. Het enige probleem is dus dat zowel Soundos en Patrick vraag 20 beantwoorden.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 9:30 

@ Marcel en Chris

Spoiler:
het is echt niet dat ik wil dat Art de mol is. Het lijkt mij alleen veel logis her dat Soundos en/of Patrick de mol niet is. Aangezien de theorie dan inhoud dat de afvaller steeds bekend word gemaakt en dat de winnaar en mol onduidelijk is. Dat lijkt mij ergens gewoon raar. Aangezien ik aanneem dat de Avro de hints erin stopt zodat kijkers kunnen achterhalen wie de mol is. Niet wie de verliezer is. Het is dus niet dat ik wil dat Art de mol is. Integendeel zelfs, laat Patrick of Soundos maar de mol zijn.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:41 

@Eva

Spoiler:
Ik denk wel dat de AVRO best wel wist dat deze hints erg zouden opvallen en juist daarom Soudos en Patrick vraag 20 te laten zien, om de grote vraag, "Wie is de Mol?" nog niet zo gemakkelijk prijs te geven, alleen een goede richting te geven.

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 15:17 

@Eva:

Spoiler:
Wat Marcel zegt zou mijns inzien ook kunnen. Dat de WIDM het niet te obvious willen maken. Daarnaast is het ook niet logisch dat ze bij de laatste aflevering ineens van de het huidige patroon afstappen dat het vraagnummer bij een persoon overeenkomt met de aflevering waarin hij afvalt.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 16:57 

@Marcel en Chris

Spoiler:
Dat klopt en ik geef jullie daar ook wel ergens gelijk in, maar ik zou het toch ook raar vinden dat de winnaar en mol dan onbekend blijven. Ook omdat die vraag 11 veel vaker terug komt bij Art. En waarom zouden Soundos en Patrick dan vraag 20 krijgen? Dat is de vraag "Wie is de mol?". Dus het lijkt mij dat zij dus die vraag 20 hebben omdat zij de enige twee zijn die die vraag altijd moeten beantwoorden en uiteindelijk goed moeten beantwoorden want zij zijn de winnaar of verliezer.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 17:02 

@EVa, Marcel, Chris

Spoiler:
Ik ben het wel met Marcel en Chris eens. Die vragen voorspelden de afvallers, dus nu gaat het niet ineens veranderen. Dus Karin valt af na die test halverwege de volgende aflevering. De laatste executie is pas in aflevering 11 (anders zijn er 2 executies in 1 aflevering, dat past niet...). Dus Art is de verliezer in aflevering 11. Patrick en Soundos beantwoorden vraag 20 omdat zij allebei weten wie de mol is. Patrick omdat hij de mol is, en Soundos omdat ze de winnaar is. Zo bleef het toch nog een beetje spannend in het geval dat wij het zouden ontdekken.

Ik ga verder geen woorden meer vuil maken aan mijn rijtje, ook zonder deze theorie is het wel duidelijk inmiddels dat Patrick de mol wel móet zijn.

Leuke twist trouwens aan het einde van de aflevering. Grappig dat ze na 11 seizoenen nog dit soort nieuwe dingen kunnen verzinnen ^^

Aflevering 1: Patrick (Anna, Miryanna)
Aflevering 2: Patrick (Art, Anna)
Aflevering 3: Patrick (Pepijn, Anna)
Aflevering 4: Patrick (Pepijn)
Aflevering 5: Patrick (Pepijn)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)
Aflevering 7: Patrick (Karin)
Aflevering 8: Patrick
Aflevering 9: Patrick

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 20:45 

Ah ah. Het ligt er eigenlijk zo dik op, maarja xD. Ik vond het wel een hippe aflevering. Dat verzamelen van de verschillende nationaliteiten was best heel random, maar ik vond het wel leuk om te zien. En vooral het einde was hip vond ik. Ben benieuwd wat er volgende week gebeurt, ook al voorspellen die theorieí«n natuurlijk wel wat.

Aflevering 1: Anna (Peppijn (Miryanna))
Aflevering 2: Patrick (Art (Peppijn))
Aflevering 3: Patrick (Peppijn (Karin))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 5: Patrick (Karin)
Aflevering 6: Patrick (Karin)
Aflevering 7: Patrick (Karin)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 22:07 

Ik kan echt weinig nuttigs toevoegen aan dit topic, omdat ik vanaf de eerste aflevering een gut feeling heb dat het Soundos is. Zoals eerder gezegd: ik heb absoluut geen tastbaar bewijs dat het zo zou kunnen zijn :')

Ik vind dit seizoen wat matig wat opdrachten betreft - tot nu toe vond ik eigenlijk alleen de vulkaanaflevering echt heel gaaf. De groep is wel leuk, alleen snap ik niet waarom ze zo amicaal zijn met z'n allen. Ze blijven gewoon gezellig één groep en gunnen elkaar een heleboel. Dat is aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant erger ik me daar echt heel erg aan. Ik zou het leuker vinden als er wat meer rivaliteit zou zijn binnen de groep, dan wordt het een stuk spannender.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 15:08 

@theorie:
Spoiler:
Ik ben het er inderdaad mee eens dat Art de verliezer is en Patrick of Soundos de Mol in deze theorie. Het enige wat nog kan is dat Art de winnaar is, want dat wordt altijd bekend gemaakt in de ep voor de onthullingsep, maar dat is raar met de rest van de theorie.

Ik kan dus niet tellen xD Ik dacht dat dit al ep 10 was. Ik zei niks [a] Dus volgende week finale en dan de laatste. Spanneeeend.

Aflevering 1: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 2: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Pepijn (Patrick (Art))
Aflevering 4: Pepijn (Patrick)
Aflevering 5: Pepijn (Patrick)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)
Aflevering 7: Patrick

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 21:59 

Ik denk nog steeds dat Patrick de mol is. Hoe hij die vrijstelling kreeg en de reactie van art (priceless :mrgreen:) vond ik het mooiste stukje van WIDM tot nu toe. Geweldige tv blijft het toch. Die opdracht in de toekomst lijkt me zeer interessant. Is dat al eens eerder in WIDM gedaan? Ik volg het programma sinds vorig seizoen.

Anyway, ik geloof dan Soundos gaat winnen en ik denk dat Art er de volgende aflevering uit gaat. Soundos zit al een aantal afleveringen op Patrick en heeft dus tijd gehad om meer informatie over hem te verzamelen zodat ze sneller de uiteindelijke test kan maken. Karin zit pas sinds vorige aflevering op Patrick en sinds de laatste aflevering is ze echt all-in gegaan. Art zit op Karin.

Heel leuk seizoen tot nu toe. Alleen geloof ik niet in die theorie. Ten eerste is Myrianna niet opgenomen in de theorie waardoor deze al niet klopt. Ten tweede ben ik veel te eigenwijs en geloof veel te veel in de Patrick-is-de-mol-theorie dan opeens op Art te gaan zitten. Ik voel het aan mijn botten dat het Art gewoon niet is.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 0:57 

@Roonil Wazlib Voor zover ik het weet is een executie nog nooit uitgesteld voor een extra opdracht, de aflevering erna. Maar WIDM heeft vaker van de leuke dingen die dan langer blijven hangen, zoals de winnaar bekend maken in de laatste reguliere uitzending, wat een jaar of twee drie voor het eerst gebeurde.

Ik heb ze helemaal verrot gescholden, omdat ik zo in spanning zat wie er uit zou vallen, maar aan de andere kant doe ik dat ook als ze weer de mol niet bekend maken in de laatste reguliere aflevering... het hoort gewoon zo ^^

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 11:24 

Ik heb de theorie niet gelezen (Ik wil me laten leiden door het programma, niet door uitgelekte achtergrond info, zoals een paar jaar terug met Inge d'r handgebaartjes), maar ik blijf koppig. Het is gewoon Art voor mij. Als ik het mis heb, prima.

1. Pepijn (Art (Karin))
2. Art (Pepijn (Karin))
3. Art (Pepijn (Patrick))
4. Art (Pepijn (Patrick))
5. Art (Patrick (Soundos))
6. Art (Patrick (Anna))
7. Art (Patrick (Anna))
8. Art (Soundos (Patrick))
9. Art

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:30 

Jalf schreef:
Ik heb de theorie niet gelezen (Ik wil me laten leiden door het programma, niet door uitgelekte achtergrond info, zoals een paar jaar terug met Inge d'r handgebaartjes), maar ik blijf koppig. Het is gewoon Art voor mij. Als ik het mis heb, prima.

1. Pepijn (Art (Karin))
2. Art (Pepijn (Karin))
3. Art (Pepijn (Patrick))
4. Art (Pepijn (Patrick))
5. Art (Patrick (Soundos))
6. Art (Patrick (Anna))
7. Art (Patrick (Anna))
8. Art (Soundos (Patrick))
9. Art

Ik ben het hier helemaal mee eens. Art is al vanaf het begin mijn mol. Ik zal het verschrikkelijk vinden als Karin of Patrick de mol blijkt te zijn. Vanaf het begin had ik al niks met hun en ik vind ze eigenlijk alleen maar irritant. Soundos kan ik dan nog wel mee leven.

Wat vinden jullie trouwens van de theorie dat Patrick de mol zou moeten zijn, omdat de finale uitgezonden gaat worden op St. Patricks Day?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:15 

Blijerd schreef:
Ik zal het verschrikkelijk vinden als Karin of Patrick de mol blijkt te zijn. Vanaf het begin had ik al niks met hun en ik vind ze eigenlijk alleen maar irritant. Soundos kan ik dan nog wel mee leven.

Dus 'niks met iemand hebben' is voor jou een reden dat ze niet de Mol zijn? xD Ik zou Karin eigenlijk wel een hippe Mol vinden. Patrick daarentegen niet, omdat ik het zo duidelijk vind, terwijl hij wel zijn best doet om het niet obvious te maken (maar daar dus in faalt). Als Soundos de Mol is, dan eet ik een cactus op. Ik hoop wel dat Soundos wint, ik vind haar zo echt een grappige actieve deelneemster, zo'n 'fan sinds het eerste uur'.

Art is dan weer de persoon die wél irritant is, imho. Ik hoop dat ie de finale niet haalt, al gok ik dat Karin afvalt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:25 

Ik zou Karin ook geen goede mol vinden, ze heeft teveel geld binnen gehaald. Verreweg het meeste van de kandidaten die over zijn. Even de busopdracht buiten beschouwing te laten. Ik zou Art helemaal een slechte mol vinden, omdat hij het zo obvious doet. Ik zou hem ook een slechte kandidaat vinden, want hij heeft bijna geen geld binnen gebracht. Dus eigenlijk vind ik hem sowieso slecht in het spel, wat hij ook is. xD

Dan nog liever Patrick, ook omdat ik het eindelijk weer eens goed heb. xD Soundos lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, die mag van mij wel winnen.

@Blijerd: ja, dat had ik ook gelezen. Zou wel toeval kunnen zijn, maar dan nog.
@Roonil Wazlib: De theorie voorspelt niet wie nu de mol is.
@Perijn: winnaar/verliezer/mol werd in seizoen 3 ook pas op in de reí¼nie- uitzending bekend. Volgens mij ook in andere seizoenen, maar dat weet ik niet zeker. Dus het is niet nieuw.

Mijn lijstje:
Aflevering 1: Patrick (Art (Anna))
Aflevering 2: Art (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Art (Karin))
Aflevering 4: Art (Patrick (Pepijn))
Aflevering 5: Patrick (Art)
Aflevering 6: Patrick (Pepijn)
Aflevering 7: Patrick

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: