Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 18:11 

Afbeelding

America's Next Top Model (vaak afgekort tot ANTM) is een Amerikaans reality televisieprogramma waarin dertien jonge vrouwen strijden om de titel America's Next Top Model. Het programma wordt gepresenteerd door supermodel Tyra Banks.

Elke aflevering staat in het teken van een opdracht en een fotoshoot. Aan het einde van de aflevering worden ze door de juryleden beoordeeld en moet er een model naar huis. De huidge jury bestaat naast Tyra Banks uit: modefotograaf Nigel Barker, catwalk-coach Miss J. Alexander, mode icoon Twiggy en wekelijks een gast-jurylid, dat betrokken was bij een opdracht of fotoshoot. De twee modellen die week na week naar voren werden geroepen door Tyra Banks, na elk juryberaad, behalen de finale en strijden op de laatste catwalk om, naast de titel: America's Next Top Model, de volgende hoofdprijs; een contract bij Elite Model Management, een $100.000 (USD) contract bij cosmeticabedrijf CoverGirl en een cover + zes pagina's in Seventeen magazine.

Bron: Wikipedia

Dus wat vind jij van dit programma? Heb je alle seizoenen gezien? Welk seizoen/winnaar is het leukst/minst leuk etc. Praat hier over alles wat met ANTM te maken heeft.

Graag reacties op nieuwe cycles onder spoilertags!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 15:40 

S16EP1
Spoiler:
I LOVE JACLYN AND HANNAH!!! <3 #claims

Ergens wel verfrissend hoe ze het nu gedaan hebben met de castings. Een keer wat anders. Ook al is het wel heel lullig voor die andere meisjes die eerst te horen krijgen dat ze door zijn en uiteindelijk niet door gaan. Hoe lame is dat. xD Daar hebben ze dan niet aan gedacht.

De photoshoot vond ik wel leuk en origineel. Ook al zag ik niet veel meisjes echt goed poseren ofzo. De foto's waren uiteindelijk goed omdat de fotograaf gewoon goed was.

Wel weird trouwens dat Tyra voor die tijd al zegt wat er met de meisjes gaat gebeuren in het huis en je al stukjes ziet voor komende afleveringen. Aan die eindfoto te zien weet je dus ook al welke make over iedereen gaat krijgen. Dat is ook wel weird. Je had namelijk nu al na kunnen gaan dat o.a. Alexandria en Jaclyn zouden blijven omdat Tyra dat in het begin zei.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 14:44 

S16E1
Spoiler:
Omg, zo lullig voor de meisjes die eerst te horen krijgen dat ze door zijn! Dat hadden ze ook wel mogen laten zien, de tranen van die andere meisjes want dat vind ik dus echt niet kunnen.

De photoshoot achter de schermen is wel heel origineel. Ikzelf hou heel erg van backstage shoots van modellen. Dan zien ze er altijd veel mooier uit dan op de catwalk zelf. Ik hou trouwens van de opmerking van Jaclyn, dat ze bang is om vast te zitten in de bubble. Dat zou ook mijn eerste reactie geweest zijn.

Alleen, na al die seizoenen, ben ik die getto meisjes wel een beetje zat. Verschrikkelijk hoe ze praten. Bah! Daarom kan ik Monique dus niet uitstaan. Ook die oog-dingetjes als er mensen voor haar zijn die door zijn. Zij mag er volgende week dus wel uit van mij :)

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 12:56 

S16E1 - Erin Wasson

Spoiler:
.
Ik denk en ik hoop 't ook, dat die andere meiden gewoon... ingehuurd waren door ANTM om mee te spelen. Want het is inderdaad vet lullig dat je eerst gaat zeggen dat je door bent en daarna zeggen dat 't niet zo is. Ik vond 't overigens wel origineler hoe het gedaan wordt, ik ben de castingweek wel wat zat na 15seasons :')

De backstage-photoshoot was weer eens wat anders, zaten mooie foto's tussen, maar Russel James is ook een geweldige fotograaf XD

Favorieten na E1, Hannah, Brittani en Kasia. Ik claim sowieso Brittani & ik wil een medeclaim op Hannah.

Meiden die me echt niets doen, die me rondom irriteren... Jaclyn, Sara en Mikaela.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 13:15 

Ik vind ANTM echt fantastisch. Het is zo dramatisch en bitcherig altijd, heerlijk.

Ikzelf volg gewoon de series die op tv komen, dus ik kijk niet online. Veel van die sites zeggen dat ik het niet kan kijken omdat ik in Nederland woon? Dus waar kijken jullie het op?

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 13:20 

Debbert schreef:
Ik vind ANTM echt fantastisch. Het is zo dramatisch en bitcherig altijd, heerlijk.

Ikzelf volg gewoon de series die op tv komen, dus ik kijk niet online. Veel van die sites zeggen dat ik het niet kan kijken omdat ik in Nederland woon? Dus waar kijken jullie het op?

Youtube, want daar vind je alles :') Op Livejournal kun je een ANTM Topmodel community vinden waar al het nieuws van ANTM up-to-date wordt gehouden. En als je een beetje op google zoekt kom je echt op tig sites waar je 't kan volgen XD

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 14:52 

S16E02

Spoiler:
- Oohhh I hate Alexandria. Een ruzie over hoe je kip in de koelkast moet doen? Omg.
- Ondrei! Zij was leuk. Ze moest blijven.

Verder vond ik deze ep niet heel erg... bijzonder. De fotoshoot was wel erg origineel met de bijen en de tekenopdracht was ook wel grappig. De volgende wordt hopelijk wat spectaculairder.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 20:45 

Spoiler:
Ik wil Jaclyn in een doosje stoppen en mee naar huis nemen. Wat is zij schattig <3 Hannah vind ik ook echt heel erg leuk. Monique vind ik echt heel mooi. Ik vind Mikaela ook iets hebben trouwens.

Ik vond het heel dapper van Ondrei dat ze uit het programma is gestapt. Ik vond haar een heel leuk meisje, maar ze was nog lang niet over de dood van haar broers heen.

Alexandria vind ik niet leuk. Net als Kasia en Dominique.

En nu wil ik make overs, want ik vond een aantal van die meisjes veel te veel op elkaar lijken XD

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 21:29 

S16EP02
Spoiler:
Ik vind het zo weird dat het nu ook weer duidelijk was wie naar huis gingen. Ook zag je een paar meisjes tussendoor met hoofddoekjes om, dus je kon ook al nagaan welke er deze week nog zouden blijven want die hadden dus de make over al gehad. ANTM wordt hier echt slordig in. Die eindfoto staan namelijk ook al de meisjes met hun makeover erop.

Maar ja deze ep was wel leuk. Wel jammer dat we maar een paar meisjes zagen bij de "innerlijke stem" opdracht. Omdat die casting niet is geweest kennen we toch heel veel meisjes niet heel erg goed. Dat is opzich wel jammer. Dit was een mooie opdracht om iedereen beter te leren kennen en toch zagen we maar een paar meisjes voorbij komen. De photoshoot was opzich ook wel leuk.

Ik vind Alexandria echt een heel weird meisje. xD Ik weet niet wat ik van haar moet denken. Ik vind Jaclyn nog steeds echt een schatje! Zij komt echt heel anders eruit te zien op foto's. Dan heeft ze opeens niet meer zo'n babyface. Maar ik wil ook de make overs. Ik vind die ep gewoon altijd heel leuk om te zien. xD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 8:45 

S16EP10

Spoiler:
We zijn nu bijna aan het einde van dit seizoen en ik vind 't wel een update waard. Deze aflevering, ik ben het... niet eens met de eliminatie. Meer omdat ik gewoon Alexandria zat ben en dat ik vind dat ze allang had moeten vertrekken, dan dat ik Kasia goed vond. Overall was ik erg blij dat zowel Brittani en Hannah het goed deden en Molly deed 't ook goed. Die 'go-see'/fitting, vond ik ergens weinig nut hebben XD Wat is er later in de ep nog terug over gekomen? Geen challenge, geen woord over bij the judging. Het leek nogal random.

Dan een korte visie op de rest van de cycle. Alexandria had er allang uit gemogen van mij, haar foto's zijn niet zo goed en ze is arrogant en bazig op de sets. Het hele gedoe met Brittani vond ik zwaar overrated door de jury, ja ze had het niet moeten doen, agree. Maar waarom moest Alexandria daarna het lieverdje worden? Ze was helemaal zielig en iedereen van de jury was 't ermee eens, terwijl de week ervoor nog werd gezegd dat ze niet zo bazig en arrogant moeten doen op de set en de director en de fotograaf het werk moeten laten doen. Monique had er van mij véél langer in mogen zitten, haar vond ik gewoon goed.

Ik hoop dat Alexandria niet wint, het maakt me niet echt uit wie er wel wint, maar liever niet Alexandria. Al verwacht ik wel dat ze wint... helaas.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 19:13 

Cycle 16 ep 10

Spoiler:
Ik denk dat Alexandria nu vooral moet overkomen als misunderstood. Ik ook dat ze snel d'r uit gaat, maar ik denk dat ze zal gaan winnen. Ik hoop dat Hannah gaat winnen trouwens en dat Molly of Brittani 2de wordt. Ik vermoed echt dat Alexandria gaat winnen, Brittani 2de wordt, Molly 3de en Hannah 4de.

De eliminatie van Kasia vond ik trouwens onterecht, net als het feit dat Hannah 3de call out was. Alexandria had d'r van mij uitgemogen.

Maar trouwens, wat is Marokko een mooi land zeg :O

Maar goed, er is nieuws over cycle 17

Spoiler:
Cycle 17 wordt namelijk een cycle vol met oude bekenden! Meiden uit vorige cycles dus.

Op zich vind ik het wel grappig, maar ik hoop wel dat ze wat van mijn favorieten casten. XD Wie zouden jullie d'r graag terug in willen zien?

C1 Elyse, C2 April, C3 Tocarra, Nicole, Norelle, Amanda, C4 Brittany, Kahlen, C5 Lisa, Kim, C6 Kari, Jade, Joanie, C7 Megan, Megg, AJ, Brooke, Michelle, C8 Samantha, Jael, Brittany, C9 Felicia, Heather, Jenah, C10 Amis, Stacy Ann, Katarzyna, Anya, C11 Elina, Analeigh, C12 Allison, C13 Erin, C14 Gabrielle, Simone, Raina, C15 Lexie, Kayla, Jane, C16 Monique, Mikaela, Jaclyn

Okay, dat zijn d'r wel veel, en waarschijnlijk komt de meerderheid d'r niet in omdat ze te oud zijn/niets meer met ANTM te maken willen hebben/al een succesvolle carriere hebben/niet in Tyra's favoriete boekje staan. Maar ik zou heb zo grappig vinden als Jade d'r in zou komen want zij is hylarisch XD Sowieso vind ik dat ze veel Lolz-worthy meiden d'r in moeten doen XD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 16:56 

Cycle 17 promo
http://www.youtube.com/watch?v=VM-yBvFe1so

Voor wie alvast in de stemming wilt komen voor de All Star cycle die vanavond in amerika begint. Het is echt een vreselijke promo XD Kan er niets aan doen, maar ik vind de promo echt vreselijk.

Wie gaat er Cycle 17 online volgen? Of ben je tegenwoordig al dat drama wel zat?

Ik dacht dat dit wel zonder spoilers kon... Hopelijk zijn jullie het daarmee eens?

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 18:32 

Ik vind Tyra sowieso irritant als ze zo doet. xD Maar hele irritante promo inderdaad. xD

Ik wist dat dit seizoen er zou komen en ik vind het nogal een cheesy manier om ANTM weer onder de aandacht brengen. De laatste paar seizoenen deden het namelijk niet zo goed qua kijkcijfers, dus nu maken ze maar een "all star" versie er van. Ik ga het waarschijnlijk wel kijken, want er doen interessante mensen mee en ik ben wel benieuwd wat er van sommige meisjes geworden is.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 17:57 

Ik ben dus ook wel zo dat ik ga kijken naar de All Star cycle, vooral omdat er een paar van mijn favorieten meedoen in deze cycle. (Allison&Kayla <3333) Omdat misschien niet iedereen over deze cycle wil weten, zal ik mijn reactie maar gewoon onder spoilertag doen (:

Cycle 17 - All Star - 1
Spoiler:
Geen bijzondere episode, overduidelijk. Meiden introduceren en bij elkaar laten komen. De photoshoot? Het had wel wat grappigs, gewoon om even te herinneren hoe iedereen was in de cycle waar ze in mee deden. Vooral omdat ik me niet iedereen kan herinneren.

De judging was leuk. Ik kon er niets aan doen, maar ik moest echt lachen toen Alexandria negatief werd ontvangen. Ik had heel cycle 16 al een hekel aan haar en dat is er niet minder op geworden. Dus het feit dat ze werd geboe'ed deed me goed [A]

Stiekem vind ik het wel jammer dat Brittany eruit was. Ik had liever Alexandria of Angelea eruit zien gaan XD Of Bianca.

Met deze cycle zijn wel duidelijke favorieten te zien. Je kent alle meiden eigenlijk al (miss op een paar na) dus je weet hoe ze zijn. Mijn favorieten zijn toch wel Allison, Kayla, Sheena & Laura. Vooral de eerste twee, daar kan ik uren naar kijken <3

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 18:45 

Yay bedankt voor het posten want nu kan ik ook reageren xD ik heb de episode ook meteen gezien.

Spoiler:
ZOMG wat heb ik me geïrriteerd zeg aan deze eerste aflevering. Ik wist dat dit een "populaire/kijkcijfer trekkende" show moest worden maar het feit dat Brittany zo weg moest slaat toch wel alles. Zij moest dus alleen weg omdat toevallig de paar mensen die daar stonden niks over haar zeiden. Hoe weird is dat. Deze cycle gaat echt over wie nou het populairst is en wie qua kijkcijfers het beste is en niet wie kwalitatief het beste is. Ze zeggen steeds dat de fans de meisjes uitgekozen hebben maar ze hebben gewoon de meest controversiële meisjes gekozen. Nou ja ik heb me hier dus aan geërgerd. Ik ga de serie vast wel verder kijken aangezien ik wel wil weten hoe het verder gaat. Al stop ik met kijken als het echt zo blijft. Mijn favoriet is natuurlijk Allison. <3

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: