Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 16:33 

Pirates of the Caribbean

Pirates of the Caribbean is een serie films gebaseerd op de gelijknamige attractie in Disney World. We volgen de avonturen van o.a. Will Turner, Elizabeth Swann, Hector Barbossa en natuurlijk de charmante kapitein Jack Sparrow.

DE DELEN
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
(klik op de afbeelding om naar de bijbehorende IMDB-pagina te gaan)

Curse of the Black Pearl: het spookschip The Black Pearl teister de Caribische wateren, op zoek naar het laatste stuk Aztekgoud en de nakomeling van Bootstrap Bill Turner om zo de vloek te doorbreken...

Dead Man's Chest: kapitein Jack Sparrow heeft een schuld af te lossen bij de kapitein van de Vliegende Hollander Davy Jones, en doet er in dit deel alles aan om onder de afspraak uit te komen...

At World's End: de oprukkende macht van de East India Trading Company dreigt alle piraterij voorgoed van de kaart te vegen. Will Turner, Elizabeth Swann en Hector Barbossa beginnen een onderneming om Jack Sparrow uit Davy Jones' locker te bevrijden en de wereld te redden van Cutler Becketts dictatuur...

DE TRAILERS
Lees verder...

DE CAST
Johnny Depp - Captain Jack Sparrow
Orlando Bloom - Will Turner
Keira Knightley - Elizabeth Swann
Geoffrey Rush - Hector Barbossa
Bill Nighy - Davy Jones

ON STRANGER TIDES SPOILERS!!
Spoiler:
Afbeelding

Citaat:
Captain Jack Sparrow (Depp) crosses paths with a woman from his past (Cruz), and he's not sure if it's love -- or if she's a ruthless con artist who's using him to find the fabled Fountain of Youth. When she forces him aboard the Queen Anne's Revenge, the ship of the formidable pirate Blackbeard (McShane), Jack finds himself on an unexpected adventure in which he doesn't know who to fear more: Blackbeard or the woman from his past.

Vertel ons wat je vindt van deze Hollywood kaskrakers!

LET OP SPOILERS! GELIEVE ALLES OVER POTC4 ONDER SPOILERTAGS TE ZETTEN!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:05 

Laatst heb ik voor de afwisseling weer een stukje van At World's End gezien en tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat ik er helemaal niets van snapte. Alsof ik de film nog nooit had gezien en zomaar ergens middenin inviel.
Misschien moet ik binnenkort toch deel 2 en deel 3 overnieuw kijken, voor ik naar deel 4 ga. Ik ben bang dat ik het anders niet meer volg.
En dat is wel zonde, omdat het eigenlijk een superserie van films is. Het eerste deel staat nog altijd ver bovenaan de lijst van favoriete films.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:10 

Ik ben echt benieuwd naar deel 4. Ik heb nog niet echt trailers oid gezien. Ben benieuwd of de film net zo leuk word als de eerste delen. Ik hoorde dat er misschien ook nog een deel 5 aan komt. Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Het feit dat er een deel 4 komt ben ik ook al een beetje huiverig over. Het zou namelijk zonde zijn als ze deze serie helemaal gaan uitmelken. Sowieso is het al jammer dat Keira en Orlando er niet in zitten. Zij horen er toch ook gewoon bij.

Maar ja ik wacht wel af tot de film. Misschien wordt deel 4 wel helemaal geweldig. xD

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:12 

Ik hou van deze films. Ze zijn geweldig en ik kan ernaar blijven kijken. Ik kan ook niet wachten op deel 4 nu ik de trailer heb gezien.
Ik denk wel dat het goed dat Orlando Bloom en Keira Knightley niet meespelen erin. Het zorgt voor een nieuwe inbreng. Ik ben bang dat het anders misschien wat langdradig zou worden als er weer iets was met Elizabeth en Will enz.. Gelukkig blijft Johnny Depp wel. *vreugdedansje*

Maar werd er een tijd geleden niet gezegd dat Zac Efron de rol van Jack Sparrow zou overnemen? Of heb ik dat nu helemaal verkeerd gelezen/verstaan? Ik ben in ieder geval blij dat het niet zo is ;)

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:24 

Ik kan niet wachten op deel 4. Sowieso ben ik altijd al fan geweest van de voorgaande delen.

Maar zoals Eva al zegt vind ik het een beetje jammer dat Keira en Orlando niet in het 4e deel zullen spelen.
Tegelijkertijd ben ik het ook eens met Sunny, dat het een beetje langdradig zal worden.

Ik wacht wel af wat er van zal komen, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig!

Dat van Zac Efron heb ik nooit ergens gehoord of gelezen, het zou kunnen, maar thank God dat Johnny het weer speelt. ^^
Zijn rollen in films vind ik altijd zo leuk. <3

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:17 

Het is wel jammer dat Keira en Orlando niet meer meedoen, maar uiteindelijk vindt ik het geen ramp. De belangrijkste personen (Jack Sparrow en Hector Barbossa) blijven nog meedoen en dat is gewoon geweldig.

Ik vraag me ook af of Ragetti en Pintel nog zullen voorkomen in de vierde film, want die zijn gewoon beste humoristische paar dat ik ooit heb gezien.

De andere 3 films vind ik geweldig en ik denk dat de vierde ook zo zal zijn.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:17 

Ik las laatst een nieuwsbericht dat het plot van deze film simpeler was dan die van twee en drie, want die zou te ingewikkeld zijn. Nouja, ik moest ook af en toe denken, maar dat heb ik wel bij meerdere films.
Anyway, PotC is liefde! Vooral deel twee en drie, ik heb een crush op Davy Jones en ik vond het zó gemeen dat de Kraken dood moest! De muziek van Hans Zimmer maakt het mooie plaatje helemaal af, samen met Johnny Depp, hij is gewoon een held op het gebied van acteren, is er iets wat die man niet kan?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 11:02 

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo jammer dat Orlando en Keira niet meedoen. Hun verhaallijn was gewoon afgelopen, perfect happy ending. Will komt tien jaar later aanvaren en ziet zijn vrouw en zoontje op hem wachten... Het lijkt me niet dat Elizabeth als jonge moeder van een driejarige nog met een zwaard in hand staat naast Jack Sparrow. Will zou eventueel wel kunnen, maar dat is dan weer zo'n afgezaagd tussenstukje aangezien we al weten dat hij uiteindelijk weer bij Elizabeth terecht komt.

Nee, ik ben wel benieuwd hoe Jack en Hector het doen in de nieuwe film. Het lijkt me een minder ingewikkeld verhaal dan met Calypso en The Brethren Court enzo, maar toch wel vermakelijk, al is 't alleen omdat Johnny Depp gewoon een geweldige Sparrow neer zet. Die man heeft serieuze humor.

En Penelope Cruz lijkt me ook super in een piratenfilm.

Ik heb alledrie de films echt minstens *telt* zeven keer gezien, dus het is ware liefde tussen mij en PotC. xD Ik kijk echt uit naar The Fountain of Youth.

Profiel  

3e jaars

Woonplaats: Nog steeds in het zelfde dorpje bij de boomgaarden =D
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 11:26 

Ik wist eerst niet echt wat ik ervan moest vinden. Ik dacht dat het een Trilogie zou worden en dat POTC met de 3e film afgelopen zou zijn. Ik vond het overigens ook een mooi einde voor POTC!

Maar nu ik de trailer van het vierde deel zie, kan ik eigelijk niet wachten op de film! Ik ben het ermee eens dat Orlando en Keira niet meer meedoen, dan wordt hun gedeelte echt wel uitgerekt en dat zou zo zonde zijn. Deel drie was voor hun gewoon The Happy Ending.

Laatst waren de films weer op tv en toen heb ik ook een stukje gezien, maar ik begreep alles nog wel! Zo extreem moeilijk zat alles toch niet in elkaar? Hoewel de derde film wel iets moeilijker was.

Ik kan in ieder geval niet wachten om Jack Sparrow weer op het witte doek te zien!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:47 

Aisling schreef:
Misschien moet ik binnenkort toch deel 2 en deel 3 overnieuw kijken, voor ik naar deel 4 ga. Ik ben bang dat ik het anders niet meer volg.

Ik denk niet dat dat per se nodig is, hoor. Omdat buiten Jack Sparrow en Barbossa, en misschien een paar bijkomende personages, de cast volledig nieuw is. Volgens mij gaat de vierde film perfect bekeken kunnen worden als een film die op zichzelf kan staan.

Ik vind het eigenlijk niet slecht dat ze verdergaan met het maken van films. Jack Sparrow is gewoon een geweldig personage om mee te blijven werken. Zolang het succes heeft en populair blijft, zou je maar gek moeten zijn om er niet mee verder te gaan. Ik vind het ook niet echt uitmelken wat ze doen want zo goed als de hele cast is vervangen door een nieuwe. Verandering van omgeving doet wonderen. Ik stap gerust mee aan boord om nog een avontuur te beleven ^^ Ik heb er zin in.

Soms krijgt het kind in mij zelfs zin om piraat te zijn xD
20 mei... Da's nog ver weg *zucht* Ik ga al moeten wachten tot juni dan =(

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:23 

Afbeelding Afbeelding
... right xD Thank god dat het Zac Efron niet is xD Nergens gehoord trouwens, maargoed.

Ik heb er superveel zin in! Ik verwacht niet veel van het plot of de kwaliteit van de film (zelfs al í­s het het heiligdom PotC en speelt Johnny Depp erin, de delen 2 en 3 waren toch al slechter, moet ik eerlijk toegeven), maar het vooruitzicht van 3 uur Jack Sparrow maakt me heel, héél erg blij xD Ik vind het ergens wel jammer dat Penelope Cruz pirate speelt - ze vertolkt haar personage waarschijnlijk als zo'n supersue awesome piratesse, en die vind ik een beetje jammer. Vond Keira's rol hierom in deel 3 ook al niet zo geweldig. Maar verder vind ik het er awesome uit zien! :D

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 23:42 

Een nieuwe deel van PotC! Ik weet het nog niet helemaal. Klink voor mij, na de "zekere" eind van de vorige deel, als een melkkoe: zo veel mogelijk eruit halen, helemaal leeg persen.

Anderzijds ben ik ook benieuwd, omdat het minder complex zou worden. En PotC is gewoon grappig van Jack Sparrow. Dus ik ga hem wel kijken. Afhankelijk van deze film support ik of ben ik tegen een eventuele deel 5 (mocht het zover komen)

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:10 

JEEEJ PotC! :love:
Ik heb vanmiddag nog deel 3 gekeken en I love them! Het is zo'n goed verhaal met ontzettend veel humor en ook nog eens wat leuks voor het oog! Wat wil je nog meer? :mrgreen:
Overigens vind ik het aan de ene kant wel jammer dat deel 4 zonder Keira en Orlando is. Ze horen er gewoon bij en ik denk dat de hele feeling van de film wel anders is zonder hen. Maar aan de andere kant kan ik niet wachten om te zien wat ze ervan gemaakt hebben en om de nieuwe humor te aanschouwen.. en of course,, hoe meer Johnny,, hoe beter! :mrgreen: :love:

Profiel  

5e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 20:11 

Dit zijn sowieso erg leuke films en eerlijk gezegd kijk ik deze films ook vanwege de lekkere stukken die daarin voorkomen zoals Will Turner en zeker Elisabeth Swann mag er ook zijn. Ik vind het jammer dat deze twee straks niet meer te zien zijn in deel 4, maar waarschijnlijk krijgen we wel wat anders voor terug.
Het zijn ook erg leuke films met een leuke verhaallijn en zeker veel humor. De eerste keer dat ik deel twee zag met mijn vriendinnen, lagen we in een deuk toen Jack Sparrow aan die tak was gebonden en die helemaal ontrolde naar beneden...

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 20:33 

Ik vind de POTC-serie leuk, maar het is niet dat ik helemaal niet kan wachten tot de nieuwe uitkomt. Al ga ik 'm zeker wel kijken. Ik vond de eerste namelijk echt geweldig, de tweede stiekem ook best nog wel. Alleen de derde vond ik een zware flop. Het verhaal was te complex om de één of andere manier dat ik het ook echt niet interessant meer vond eigenlijk.

Ik weet nog niet helemaal of ik het leuk vind dat er een vierde deel komt, dat zien we dan wel weer. Sowieso vind ik het een beetje jammer dat Keira en Bloom niet meer meedoen, want dat breekt toch een beetje in een reeks vind ik, maargoed. Hun verhaal was ook wel af denk ik dan. Anders ga ik vast lopen zeuren van uitmelkerij enzo en da's ook weer wat.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de vierde film. Johnny Depp blijft ik natuurlijk fantastisch vinden en de films zijn visueel ook gewoon erg sterk. De trailer sprak me stiekem niet echt aan, maargoed, we zien wel.

Laatst bijgewerkt door Enjolras op wo feb 09, 2011 10:11, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: