Ik vond het gewoon een smerig streek die boer Richard heeft geleverd bij de dames Susan, Heidy en Annemarie. Als hij het eerlijk had gehouden, zou hij nooit contact hebben mogen opnemen voordat de logeerweek was begonnen. Maarja dat is het leven en daarin gebeuren dingen die niet helemaal eerlijk zijn.
Bij Frank denk ik meer dat hij zijn keuze laat vallen op Judith, ondanks dat hij ook zit met zijn gevoelens voor Anita. Want als hij toch meer vastigheid wil, denk ik dat hij met Judith een stabielere factor heeft.
Annemarie zal een moeilijke worden, maar mijn voorkeur heeft Harrie. Sowieso ze kenden elkaar al en als ik ze op televisie zie zit er wel een flinke chemie tussen die twee. Adriaan hangt er meestal wel een beetje met zijn humor als Annemarie en Harrie elkaar weer aan het uitproberen zijn.
Over de andere twee boeren Gijsbert en Marcel kan ik weinig zeggen, het gaat daar wel een beetje gemoedelijk aan toe en daar kan ik het moeilijker bij peilen omdat ik meer mijn aandacht richt op Richard, Frank en Annemarie.