De Zusjes Boleyn - Phillipa Gregory
Heel mooi boek over Anne Boleyn (tweede vrouw van Hendrik de Achtste, ze is uiteindelijk onthoofd) ik weet niet of iemand deze geschiedenis kent? het is een waargebeurd verhaal, losjes gebaseerd op feiten (veel weten ze namelijk niet zeker omdat het zo lang geleden is) Ik ben helemaal weg van deze geschiedenis en heb er echt alles over gelezen en gezien wat er van te vinden valt. Ook heb ik The Tudors gekeken maar ben gestopt nadat Anna van Kleef werd weggestuurd omdat ik het toen niet meer echt interresant vond.
Een liefde in Leningrad
Tatiana en Alexander
De Zomertuin
Dit is zijn mijn favoriete boeken (het zijn vervolgen op elkaar) van Paullina Simons en echte aanraders! Vertelt een heel levensverhaal over een russisch meisje dat verliefd word op een Amerikaanse man die zich ongewilt uitgeeft als Russische militair in WOII, veel dingen zitten tegen maar uiteindelijk worden ze heel gelukkig samen in Amerika, kinderen blablabla je begrijpt het hopelijk wel
Verder hou ik heel erg van Historische Romans en dan moet je denken aan de schrijvers: Bertrice Small, Stephanie Laurens en Johanna Lindsey.
en natuurlijk de HP boeken maar die horen in dit gedeelte niet thuis neem ik aan