Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 18:43 

Eigenlijk net zoals de "Welke film heb jij het laatst gezien"- topic maar dan met series.

Misschien is het ook leuk om de season + episode er bij te zetten.

Welke serie heb jij als laatst gezien?

1x3 - Dexter
Mijn ouders waren een nieuwe serie aan het kijken dus ik dacht laat ik maar eens mee kijken. Best een leuke serie maar om nou echt te gaan volgen, hm, ik weet het niet.
Het is soms alleen wel erg gedetailleerd hoor, maar dat is ook wel weer leuk. ^^

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:09 

3x09 Bones
Ja. Ik denk dat ik hem al 10+ keer gezien heb. Maar Seizoen 3 is mijn favo Season, en 3x09 is een geweldig aflevering(Waarom zou het ookxD). Ik vind het sowieso geweldig dat het lijkt alsof die man 'de echte kerstman is'. En een B&B aflevering is nooit weg..

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:34 

2x12 The vampire diaries

Spoiler:
Caroline werd echt telkens gezoend. Eerst door Matt, maar dat wil ze niet. Daarna door Tyler. Haar reactie op de tweede zoen is echt geniaal. Waarom moeten ze altijd haar zoenen? Geniaal!
Damon/Rose stukjes vond ik wat minder. Wel jammer dat ze nu dood is, maar dat viel ook wel duidelijk op dat dat er eens van zou gaan komen.
Stefan/Elena. Ik vond het nu wat minder, maar nog steeds zijn ze een leuk koppel.
Ik miste de Bonnie/Jeremy stukjes. ): Ik vind ze eigenlijk best wel leuk samen. Hopelijk worden ze een koppel (:

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:40 

1x5 The Closer
Wat een geweldige serie. We hebben nu serie 1,2 en 4 in huis en 3 is net besteld. Ook hebben we er (totdat die dit jaar niet meer uitgezonden werd) hem wekelijks op tv gekeken.
Het is een leuke aflevering omdat, doordat het het eerste seizoen is (en ze dus net in het team beland is), moet proberen het vertrouwen van haar team te winnen. En in deze aflevering wordt het vooral hoe haar (bepaalde mensen uit het) team tegenover haar staat.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:02 

Sinds 22 januari kijk ik elke zaterdag naar The Tudors op één. Vandaag heb ik nog niet naar de televisie gekeken, dus de laatste serie die ik heb gezien was The Tudors gisteren.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:41 

1x5 Lip Service

Ben ze momenteel op YouTube aan het volgen, de serie werd me aangeraden door een vriendin vanuit Engeland en ik vind ze tot nu toe al erg goed. Leuke personages, verhaallijn is ook boeiend en ik vind ze ook zeker aan te raden voor mensen die van Engelse/Schotse series houden. : )

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:57 

Sinds kort probeert mijn vriendin zo veel mogelijk Doctor Who met me te kijken. Ik verwacht dat de meeste mensen het wel kennen. We beginnen bij seizoen 1 van de "nieuwe" serie. Tot nu vind ik het...apart, maar ook zeker vermakelijk. Er zit soms echt heerlijke witty dialogue tussen. The Doctor als karakter is ook echt heel gaaf. En ze heeft me vertelt dat David Tennant en Matt Smith allebei nog beter zijn. Kan echt niet wachten.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:09 

Dexter S5E12
De laatste aflevering van de voorlopig laatste seizoen van Dexter.
Ik ben, echt eerlijk, zwaar verslaafd aan deze serie.
Prachtig hoe ze deze serie in elkaar hebben verworven, en iedere keer er weer in slagen om elk seizoen opnieuw wervelend op te bouwen en spanning in te stoppen die in iedere aflevering erger en erger wordt waardoor je uiteindelijk bij de laaste 3-4 afleveringen op het puntje van je stoel zit. Prachtig acteerwerk, veel verchillende personage's die elk hun leuke trekjes hebben, ongelooflijke sterke verhalen en zo kan ik nog wel een tijdje verder gaan. Ik verlang al naar seizoen 6, op dit moment is het zwaar afkicken. Ja, ik ben een Dexter-junkie.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:12 

Spartacus: Gods of the Arena p2
Een prequel op Spartacus: Blood and Sand (t eerste seizoen). Seizoen 1 is nu afgelopen en seizoen 2 staat op halt omdat de acteur die Spartacus speelt kanker heeft en ze dus een vervanger moeten zoeken, dus nu hebben ze een aantal afleveringen gemaakt die als prequel dienen voor seizoen 1. En ik vind het zooo leuk <3 xD Het is echt een heerlijke serie. Geschiedenis, geweld, drama, geroddel, gebitch, etc. in één <3

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:14 

Top Gear S16E02
Op dit moment probeer ik Top Gear S16E02 te kijken, maar het viel vorige week zo erg tegen dat ik niet zeker weet of het me gaat lukken om het te blijven volgen.
Hoewel op z'n kop achter het stuur wel weer iets heeft.
Ok, stiekem betrap ik mezelf erop dat ik verslaafd zal blijven hoe zeer ze ook overgaan op het verkondigen van saaie autofeitjes.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:39 

1x6 Dexter
Ok, ok, dit is de tweede episode die ik heb gezien. Misschien dat ik het toch wel helemaal vanaf het begin ga kijken. Ik raak toch snel verslaafd aan series. xD
Maar wat een goede serie! Ik vind ook dat er humor in zit.
Dat ik dit nog zou zeggen nadat ik de eerste episode heb gezien.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:05 

...

Eh. Steptoe and Son, laatste serie. Eén-na-laatste aflevering. Dat komt zo.

Mijn vriend had via Amazon de box set van Steptoe and Son besteld. Dat is een oude engelse tv serie uit de jaren 60-70, die in het nederlands vertaald is uitgezonden als Stiefbeen&Zoon, met een hele jonge Piet Rí¶mer. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om een oude, zwart-wit serie te gaan zien op onze mooie superdeluxe tv... Maar na drie afleveringen vond ik het toch wel heel erg leuk. Dus toen zijn we maar door alle series heengevlogen.

Oh, wacht, tijdens de lunch hebben we naar South Park gekeken. De aflevering met de Cherokee Hair Tampons. Kyle ligt een beetje dood te gaan en een nier van Cartman zou hem kunnen redden. Ook erg leuk.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:02 

S3-E12 chuck

erg goede serie had het eerst niet verwacht me broetje keek er na maar nu ik hem volg vanaf het begin is hij echt heel goed :D

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:02 

デュラララ!!/Durarara!!

Dit is een Anime die ik niet erg lang geleden ben begonnen. Het verhaal is vooral in het begin nogal vaag, maar later wordt alles steeds duidelijker en ook leuker naarmate je de personages beter leert kennen. Ik moet het even opzoeken, gezien het feit dat de laatste keer dat ik het zag alweer een week of twee geleden is, maar ik denk dat het episode 11 is.

Tussendoor heb ik vast nog wel eens een episode van House of iets dergelijks gezien, maar voornamelijk series die ik niet echt volg, vandaar dat ik Durarara!! eigenlijk als de laatste serie heb gekozen.

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:19 

ik heb voor mijn verjaardag buffy s1 gekregen heb dus vandaag s1e1 gekeken!
echt zo leuk die jaren 90 kapsels, kleren eigenlijk heel fout hahaha
en heb in 2 weken alle seizoenen lie to me gekeken! echt een super serie jammer dat fox het misschien gaat cancelen....
ja en gLee heel veel gLee

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Laatst bijgewerkt door nirphania op ma jan 31, 2011 0:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: