Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 16:47 

THE SECRET CIRCLE

Afbeelding

The Secret Circle is een fantasy serie, gebaseerd op de boekenreeks van L.J. Smith. De serie gaat over Cassie, een verlegen meisje van zestien dat ontdekt dat ze een heks is en lid wordt van de Circle van heksen van New Salem. Ze ondergaat de manipulatie van Faye, één van de heksen; haar nieuwe trouw tegenover Diana, haar beste vriendin en de leidster van de Circle, en haar liefde voor Adam, Diana's vriendje.

Uitgezonden op donderdagavond, dus online op vrijdag!

Deze serie is net begonnen in Amerika. De serie is dus gebaseerd op de boeken van dezelfde auteur van de boeken van The Vampire Diaries. Wie gaat er kijken? Wat vind je ervan?

Wikipedia
IMDb
Air dates

Trailer

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 17:06 

Oh ik was anders ook van plan om dit topic aan te maken omdat ik ook al maanden heb gewacht op deze serie. Ik wist dat de serie gebasseerd was op de boeken van dezelfde schrijfster dan The Vampire Diaries en dat aan deze serie dezelfde mensen achter de schermen meewerken. Ik heb dus meteen vanochtend na The Vampire Diaries de eerste aflevering gezien.

Spoilers S1EP1
Spoiler:
Cassie is een mooi meisje! <3 Ik vond de eerste aflevering wel leuk eigenlijk. Het is natuurlijk een pilot dus alles moet even geintroduceerd worden, maar het ziet er wel uit als een serie die ik geweldig kan vinden. Ik vind de personages leuk en je kan merken dat het verhaal spannend word. Hopelijk wordt het net zo'n gave serie als TVD.

Ik vind het leuk dat dit een keer serie is over heksen. Tegenwoordig is alles met vampieren en weerwolfen en opzich is dat ook wel leuk, maar een serie met alleen heksen is ook interessant. Ik heb de boeken niet gelezen. Misschien ga ik ze nog wel lezen, dus ik weet ook niet wat ik voor de rest kan verwachten. Het ziet er in ieder geval wel goed uit. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 19:11 

Ik hou van L.J. Smith! <3 Ik heb de boeken niet gelezen verder, maar wel Night World series van haar en ik was wel benieuwd naar The Secret Circle, dus heb net de eerste episode gezien.

1x01
Spoiler:
Ik houuuu van Thomas Dekker. ♥ Now that that's out of the way...
Ik had op IMDb al wat gelezen in de boards over mensen die al een screening hadden gezien ofzo? Maar dat viel hun heel erg tegen. Toch heb ik de eerste episode gekeken, want ik hou dus van Thomas Dekker. Tot nu toe vind ik het erg leuk! Net zoals met Eva vind ik het erg leuk dat het over heksen gaan ipv vampiers en weerwolven.

Waar ik me wel aan stoorde was dat Adam/Cassie meteen alweer zo'n kusmoment hadden. Dat kwam op mij gewoon heel erg cliché over, en nogal gerushed. Beetje jammer, maar ik denk dat dit te maken heeft met het eerste boek van LJ (want volgens mij is het zo dat uit een boekenserie het eerste boek ongeveer gelijkgaat met de pilot?). Maar ja ik blijf wel kijken, ook voor Gale Harold. :)

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 20:13 

Dit lijkt me best een leuke serie, dus ik wil hem eigenlijk wel gaan proberen... Zeker aangezien het vergelijkbaar is met the Vampire Diaries, en ik die serie ook geweldig vind. Dus.... Weet iemand een site waar ik gratis kan kijken? [a] Danku. xD

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 20:31 

Ik heb net de pilot gekeken, omdat ik wel nieuwsgierig was. Ik ben gek op The Vampire Diaries en ik vond dat deze serie wel leuk klonk.

Spoilers voor de pilot
Spoiler:
Tsja, het is net als bij TVD: allemaal mooie acteurs en actrices die veel te oud zijn om scholiertjes te spelen xD Maar goed, daar kan ik omheen kijken bij TVD dus dan zal het hier ook wel vanzelf gaan.
Ik vond de pilot een beetje voorspelbaar en cliché. Desondanks toch nog leuk en interessant. Ja, ik ben wel van plan deze serie verder te kijken.
Maar begrijp ik het nou goed: zijn de ouders tegen de kinderen? =O Die ouders hebben geloof ik niet heel veel goeds in de zin xD Anyway, ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Cassie vind ik wel een leuk hoofdpersoon, maar dat romantische momentje met whatshisname vond ik een beetje too much xD

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 12:57 

Spoilers episode 1:

Spoiler:
Nou, ik heb de eerste aflevering ook gezien, en op zich vond ik het begin niet slecht. De volgende aflevering ga ik sowieso ook wel kijken, dus het is in ieder geval niet zoals bij bijvoorbeeld True Blood dat ik na 1 aflevering al afhaak. :'D De hoofdpersonen lijken me wel leuk, en het verhaal lijkt me ook best boeiend, dus ik ga het wel volgen denk ik. Zoals de mensen hierboven ook al zeiden; eindelijk weer eens een serie met heksen en zonder vampires en weerwolven, voor de verandering. xD

@Jess: Hmm ja, ik denk ook dat die ouders niet veel goeds in de zin hebben. xD Al weet ik niet of ze nu perse 'tegen' de kinderen zijn. Volgens mij willen ze juist dat de kinderen samen hun kracht gaan gebruiken, omdat ze die kracht zelf ergens voor nodig hebben. Maar goed, dat is mijn theorie. xD

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:21 

S01E01

Spoiler:
Mijn mening loopt eigenlijk nogal gelijk met een aantal anderen hier. Ik vond het zeker niet slecht en ik ga ook de tweede ep bekijken, maar ik ben niet volledig onder de indruk. Misschien was de pilot van TVD in mijn herinnering veel indrukwekkender dan ik hem in werkelijkheid vond, maar hier werd ik niet zo volledig meegesleept.

Ik vind Cassie een leuk personage en een mooi meisje, maar niet op de typische manier (zonder té anders te zijn). Ik vind Cassie en Adam leuk als aparte personages, maar de almost-kiss vond ik wel heel erg snel aankomen. Die Diana deed me trouwens erg denken aan Spencer van PLL.

Anyway, ik vind het dus ook weer leuk om een serie over heksen te krijgen. Ik ga dus zeker naar de volgende ep kijken!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 19:50 

S1EP2

Spoiler:
Ik vond hem niet heel erg boeiend eigenlijk. Ik kreeg er een beetje een zwaar gevoel van, het was allemaal zo depri en ik irriteerde me soms aan de personages. Toch gewoon de episode afgekeken. Ik ben nu echter wel heel benieuwd naar de circle enzo en wat er nu gaat gebeuren, dus ik blijf voorlopig kijken. Het verhaal moet natuurlijk nog helemaal op gang komen, maar ik neem aan dat episode 3 al wat duidelijker is enzo.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 20:36 

@Jessica

Spoiler:
Ik ben het met je eens. Daarom had ik hier ook nog niet gereageerd, want ik heb de ep vrijdag meteen al gezien. Ik weet nog steeds niet wat ik van deze serie moet vinden. Het ziet er allemaal wel interessant uit en ik heb hoge verwachtingen door TVD, dus ik blijf nog wel kijken. Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat maar ik vind het nog niet uberbijzonder nog. Ik moet er misschien nog inkomen.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 14:27 

Spoilers episode 2:

Spoiler:
Mjah, ik heb eigenlijk hetzelfde als de mensen hierboven. xD Afgelopen weekend had ik episode 2 al gekeken, maar ik had er gewoon niet zo heel veel over te melden. Het is niet slecht ofzo, maar ook niet heel spannend. Natuurlijk moeten we er allemaal nog even inkomen, en ik snap ook wel dat het niet meteen zo kan knallen als the Vampire Diaries, want dat is dan ook wel extreem goed.
Dus nouja, ik vind het ook niet vervelend om naar te kijken, dus ik kijk nog wel even een paar afleveringen door. Als ik het na episode 5 nog niet boeiend vind, dan kap ik er gewoon mee. xD

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 13:26 

Door jullie enthousiasme ben ik de serie ook gaan kijken!

De eerste keer dat ik het namelijk zag staan had ik het niet goed doorgelezen, klonk het bekend in mijn oren dat ouders waren omgekomen, en toen ook nog dat L.J. Smith het had geschreven had ik zoiets van... oh lijkt dit niet too much op The Vampire Diaires?

Toen besloot ik dus jullie comments te lezen, without the spoilers, en nu ik het eenmaal gezien heb vind ik het echt een leuke en goede serie. (:

Ben meteen al een die-hard Cassie/Adam shipper. xD

Btw... Faye was van H20, right? Ik herken haar ergens van maar ik weet het niet zeker!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 07, 2011 13:16 

S01EP04

Spoiler:
Yay we krijgen eindelijk meer duidelijkheid over wat er is gebeurt eerder. Ik vind de laatste ep wel een goede ep. Aangezien we nu wel meer erachter komen wat er gebeurd. Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat en hoe de serie zich nu gaat ontwikkelen.

Ik vond Heather best wel freaky. (Al irriteerde ik me wel aan het feit dat ze niet kan bewegen, maar in het begin haar ogen wel open had en later haar ogen dicht had xD) Wel jammer dat ze nu dood is. Al ben ik nu wel benieuwd hoe het verder gaat met de demon.

Het is dus wel een serie die ik voorlopig wel blijf kijken.

Heeft iemand hier uberhaupt de boeken gelezen? Of is van plan om de boeken te gaan lezen?

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 07, 2011 19:21 

Spoilers episode 4:

Spoiler:
De vorige episode had ik ook wel gekeken hoor, maar toen duurde het even voor iemand een bericht had gepost, en ik wilde niet dubbel posten. xD Anyway, het begint nu aardig op gang te komen. Het begint nu echt wel spannender te worden, en het verhaal gaat zich nu serieus ontwikkelen. Ik ga zeker ook blijven kijken, en ik ben ook erg benieuwd wat er nu precies allemaal gebeurd is met hun ouders.

Trouwens, ik ben niet van plan om de boeken te gaan lezen eigenlijk. De boeken van the Vampire Diaries heb ik ook nog altijd niet gelezen, zeker niet aangezien iedereen zegt dat ze nogal tegenvallen. Bovendien kan het ook nog zo zijn dat de boeken in dit geval niet zoveel afwijken van de serie, en ik wil geen spoilers lezen. ^^"

@Shiralee: Ja, ik dacht ook al dat ik Faye ergens van kende, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet goed waarvan want ik heb H2O nooit gezien. =\

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 08, 2011 9:38 

@ Shiralee en Shirley De actrice die Faye speelt zat inderdaad in H20. Kijk hier maar op haar IMDB pagina.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 22:32 

S01E05

Spoiler:
Ik vind de serie nu echt heel goed op gang komen. Na E03 twijfelde ik even of ik zou blijven kijken, maar vanaf E04 ben ik overtuigd. Ik vind het dus goed dat we wat meer duidelijkheid krijgen, maar dat het nog steeds spannend blijft.

Ik weet niet wat te denken van Nicks dood. Als hij echt dood is, vind ik dat niet zo heel erg. Ik vond het personage namelijk nogal overbodig, enkel nodig om de cirkel te vervolledigen. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij echt dood is.

Misschien kijk ik teveel naar dit soort dingen, maar hoe gay is Faye? Ze komt echt zo op me over.

Ik ship Adam/Cassie niet omdat het van in het begin zo overduidelijk is en ik vind het ook nogal cliché. Ik vind Cassie eigenlijk wel leuk single. En anders past ze wel bij Faye.

Faye/Melissa vind ik ook best lief, vrienden of meer.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: