Heb er wel eens over nagedacht, maar ik ga niet een waslijst opnoemen van wat wel of niet kan. Natuurlijk zijn er bepaalde kenmerken waarvoor ik eerder voor zou vallen. Maar ja, dan moet het alsnog die klik geven. Je kunt namelijk alles mee hebben, maar dat het toch tegen valt.
Zelf vind ik donkerbruine of juist ijsblauwe ogen erg mooi. Maar dat alleen maakt niet dat ik zeg; wauw! Het moet die sprankeling hebben. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is een vorm van emotie die weerspiegeld wordt. Ze zeggen immers niet voor niets; de ogen zijn de spiegels van de ziel.
Qua haar hou ik echt van bruin en blond met een bepaalde slag erin of krullen. Het is echt iets wat samen de combinatie vormt.
Oja, absoluut geen 6-pack (of 8-pack), liever normaal postuur, of een lief klein buikje, niemand is immers braaf slank. Daar lijk ik wel van de gemiddelde vrouw af te wijken, want merendeel schijnt toch een gespierde man te willen.
Ben ik overigens gek wanneer ik niet per sé een lange man wil? Ik heb namelijk ooit een vriend van 1,92m gehad en dat is echt lastig kussen wanneer ik zelf maar 1,65m ben.
Dus geef mij liever iemand onder de 1,78m. (dat verschil is te vereffenen met een paar leuke haklaarsjes)
Wat het innerlijk betreft, kan ik enorm cliché doen. Betrouwbaar, lief, blablablaa...
Maar wat ik echt waardeer in een man, is het feit dat hij de touwtjes van zijn leven in handen heeft. Of althans, mogelijkheden zoekt om te leren van zijn fouten.
Verder vind ik het ook heerlijk om te discuzeuren, dus iemand die tegen mij in durft te gaan is ook wel erg fijn. Ik hoef absoluut geen schoothondje die met overal volgt in wat ik doe.
Voor de rest iemand die me kan inspireren, me dingen wil leren, laten zien en dingen wil delen. Ik leer liever skiën van hem dan dat we voor de zoveelste keer gaan zwemmen, omdat hij bang is dat ik skiën niet leuk zal vinden.
Waarschijnlijk zijn er nog genoeg andere dingen te verzinnen.
Zelf ben ik zo gestoord als wat, daarom hoop ik hoop iemand die daarin kan delen. Of die zelf ook heerlijk maffe hobby's heeft.
Voor de rest was ik vroeger van mening dat ik nooit iemand met een buitenlands uiterlijk zou trouwen. Daar ben ik helemaal van teruggekomen. Iemand met een heel donker uiterlijk of een Arabisch/Indisch uiterlijk (licht getint) vind ik ook erg mooi.