Ik ben deze vakantie met een vriendin van me naar Londen geweest. We waren er tijdens de première van HP7.2 en hebben dus ook de nacht op Trafalger Square doorgebracht. Het was echt niet leuk, maar er waren wel nerdfighters. Het was het allemaal waard, zodra we de acteurs en Joanne Rowling zagen
.
Die week was heel toevallig ook een concert van Darren Criss (speelt Harry Potter in 'a Very Potter Musical', Blaine in 'Glee' en gaat waarschijnlijk Darren Criss opvolgen in de Broadway musical 'How to Succeed in Business Without Really Trying'.) Hij is echt badass. De kaartjes voor het concert waren steeds supersnel uitverkocht, waardoor we de eerste ronde geen kaartjes hadden. Gelukkig kwam daarna nog een vroegere voorstelling in de verkoop, met een special guest. Toen waren we dus bij zijn eerste concert in Londen, en Joe Walker was erbij! (Joe Walker speelt Voldemort en Umbridge in A Very Potter Musical/Sequel :p.)
Het was de meest awesome vakantie ooit. Het filmmuseum en de Doctor Who experience waren badass en die vriendin was de beste persoon om mee op vakantie te gaan. Je hebt wel eens vriendinnen waar je heel goed mee op kan schieten, maar waarmee het gewoon niet werkt om zo lang op elkaars lip te zitten. Gelukkig ging dit heel goed
(naar mijn mening, ik weet niet wat zij ervan vond xD).