Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 0:16 

Jessica schreef:
Mijn moeder echt zo ''jij verslind die dingen echt he'' over de wattenschijfjes xD Tjsa, die gebruik nu eenmaal voor alles xD Make-up reiniger giet ik daarop, reinigingsmelk, nagellak remover haha dus dan gaat het hard :P

Maar dat doet iedereen toch? Het voor alles gebruiken bedoel ik.[/spam,omg]

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 22:07 

Ik heb afgelopen vrijdag lekker gewinkeld en eigenlijk heb ik meer geld uitgegeven dan dat het kon, maar het zijn leuke en nuttige dingen. Dus eigenlijk vind ik het niet erg. ^^"

- een setje nieuwe enkelsokjes bij de Hema
- ondergoed :')
- zo'n leuke bodysuit van de H&M met korte pijpjes en dunne bandjes. Een zwarte met een koortje waar gouden kraaltjes aan zitten.
- een short met Hawaii-bloemen in allemaal vrolijke kleurtjes, ook van de H&M.
- een nieuwe bikini van de New Yorker. Ik houd totaaal niet van die hoog uitgesneden broekjes, dus ik was blij dat ik eindelijk een hipster vond. Hij is een soort roze/oranje met grijs gestreept en op het topje zit een bloem geborduurd.
- nieuwe oorbellen. Knopjes in lieve pasteltinten.
- 3 nagellakjes van Catrice in 'I wear my sunglasses at night', 'Sand Fransisco' en iets van 'Cafe au Lait at Notre Dame'. En ook nog druppeltjes die m'n nagellak sneller laten drogen van Essence.
- Zonnebrand, want ik had niet mee en ik voelde m'n huis rood worden, dus het was nodig.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 18:57 

Gisteren niets op de vrijmarkt gekocht, maar de winkels waren ook open, so...

- Nagellak van Catrice, nr 250 'I Sea You'. Deze! Ik heb 'm ook al op en het is zooooo'n mooi kleurtje!
- Glittereyeliner van Kruidvat, beetje blauwer dan de nagellak maar heel vrolijk (:
- De cd 'The Back Room' van Editors <3

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 19:17 

Ik ben vrijdag en vandaag behoorlijk aan het shoppen geweest (en nu mag ik tot de nieuwe stufi niks meer uitgeven, haha). :')

Van de kruidvat, omdat ze zo'n leuke 50% korting-actie hadden:

- Vier nieuwe nagellakjes (Catrice: Een glitterpaarse en een glittergouden. Essence: een donkerblauwe een nude kleurtje)
- Essence Gel eyeliner
- Essence lipgloss "Candy bar"
- Essence blusher "Secret it-girl"

Gisteren van de vrijmarkt:

- Groot, wollen vest met bloemetjes (ik verzuip er bijna in, maar hij is zo schattig).
- Zara sleehakken
- Een zwart-wit rokje dat ik nog een beetje moet hermaken.
- Twee leren handtasjes, een witte en bruine, allebei met bloemenprint.
- Een yukata (dat is een zomerkimono. We kwamen een winkel tegen met enorm veel mooie kimono's en yukata's. Nooit geweten dat daar zo'n winkel zat. Ze hadden een Queen's Day sale, dus nu ben ik de trotse eigenaar van een supermooie, witte yukata *____* Ik kon hem gewoon niet laten hangen, vooral niet voor die lage prijs!)

Oh en nog 'The picture of Dorain Gray' van Oscar Wilde. Die was eigenlijk voor m'n zus als verjaardagscadeautje, maar ze had hem al. Dus heb ik hem zelf maar gehouden. XD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 14:21 

Ik ben zaterdag met men vriendin naar Kortrijk geweest en heb daar dit boek gekocht. De laatste weerwolf van Glen Duncan. Ik ben er al eventjes in bezig geweest en het spreekt me best aan :').

Daarnaast heb ik ook een ijsje gekocht dat geweldig gesmaakt heeft.
En vandaag twee koffiekoeken en een blikje cola voor op de trein weer naar huis op te eten/drinken.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 16:48 

Ik ben nog even de stad in geweest. Ik moest nog altijd een trainingsbroek hebben voor mijn trainingen/wedstrijden. Dus ik naar de sportwinkel.

Ik heb nu een hele hippe paarse adidas trainingsbroek gekocht. Ja, paars. En ik vind 'm awesome. Vorige week hoorde ik dat we vanuit onze club voor de wedstrijden een shirt en jas krijgen, maar die zijn zwart. Dus ik dacht, dan kan ik heel saai een grijze, donkerblauwe of zwarte broek aan doen, maar dat vond ik dus best wel saai. En daarom ben ik maar voor een paarse gegaan. xD

Verder heb ik bij Selexyz op het studieboeken gedeelte een studieboek opgehaald voor mijn studie. Applied Social Psychology. Daar zat nog korting op ook bleek, dus daar was ik tevreden mee. Het boek ziet er wel nogal saai uit, maar goed. :')

Ook ben ik nog naar de Hema geweest en daar heb ik een collegeblok met pen gekocht en een hoofdtelefoon. Mijn andere collegeblok was nogal irritant, omdat die bladzijdes nogal makkelijk uitscheurden als je de bladzijde omsloeg en daarom maar een andere. Die pen had ik nodig, omdat ik nog maar Ă©Ă©n pen kon vinden die het deed hier. En het is toch fijn er 2 te hebben. Dus... En die hoofdtelefoon, omdat ik al 3 weken nieuwe nodig had. Mijn oordopjes deden het alleen nog als ik de aansluiting op een bepaalde manier vast hield en het draadje op een bepaalde manier zat, wat nogal onhandig is. Nu een headphone ipv oordopjes. ^^

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 07, 2011 16:20 

Ik heb net een nieuwe zonnebril gekocht (wat wel nodig is in deze mooie tijden van zonnigheid). Ik had namelijk alleen een niet zo mooie en ik vond het nooit zo mooi bij mezelf staan. Deze nieuwe vind ik echt tof en ben er gelukkig heel erg blij mee! :D

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 22:02 

Ik heb twee nieuwe broeken gekocht. Ik kan normaal nooit skinny's aan (mijn bovenbenen zijn te dik in verhouding met mijn heupen) en nu heb ik een hele leuke skinny van LTB en een slim van LTB. Ik heb ze bij de Wehkamp besteld en ik ben verliefd. <3 Ze zitten zooo lekker!
Dit is de slim en dit is de skinny.
De slim is iets donkerder.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 10:01 

Ik heb een nieuwe zonnebril gekocht (Click)

En ik ben er blij mee<3 Biggest reason I bought it is omdat ik hem tegen kwam en het een Pink Sunglasses was. Mja. xD (Uh duh, maar DC)

En Mijn lieve Kaartjes voor Glee Live tour(CLICK) en de vliegtickets enzo. En nu ben ik blut tot mn Loon komt de 15deXD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 10:18 

*Printpapier
Ik had gewoon geen leeg vel papier meer in huis, dus t was hard nodig @@

*Stickynotes
Ik schrijf altijd alles op flarden papier die ik op mn werktafel vind, dus het werd tijd voor stickynotes

*CD-R's
Ik had alleen nog maar DVD-R's liggen, en dat is niet altijd even handig

*Dit shirt
Van de serie Spartacus: Gods of the Arena <3

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 12:36 

Ik ben vandaag een nieuwe gsm rijker.
Men oude begon irritant te doen, bepaalde knopjes wilden niet meer naar me luisteren en werkten hardnekkig tegen. @@

Nu heb ik deze: Afbeelding

Ik ben er alvast heel tevreden mee, het is nog wennen, maar al bij al is ie wel leuk.
Vraag me enkel af of je de verlichting van het toetsenbord niet kan uitschakelen voor overdag, want de lettertjes zijn best onleesbaar overdag door de verlichting. X.X

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 17:30 

@Savan: Yeahhh pink sunglasses <333 Totally awesome!

Ik zag op bol.com heel goedkoop het tweede deel van de Dune-serie staan, dus die heb ik sneller dan het licht aangeschaft :')

Afbeelding

Deze dus. Hij is wel een stuk dunner dan het eerste deel, dus ik gok dat ik 'm zo uit heb, maar ik kan niet wachten om er in te beginnen : D

En verder vond ik op internet heel goedkoop cd's van Sigur RĂłs dus heb ik daar ook twee van gekocht (: Het zijn van die sleeves ipv cd-hoesjes dus daarom waren ze waarschijnlijk wat goedkoper.

Afbeelding

Sigur RĂłs - Takk

Afbeelding

Sigur Rós - Meí° Suí° í Eyrum Vií° Spilum Endalaust

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 21:28 

Ik had zin om lekker iets voor mezelf te kopen, gewoon omdat ik vond dat ik dat wel verdiende na het hard werken voor de Ouderavond op m'n werk. Zowel wat lekkers als wat leuks

- 4 Dougnuts
Want die zaten samen in een doosjes en ik had al heel lang geen Dougnuts op.

- Een zakje Yoghurtgums
Mijn huidige verslaving

- Een Mango/Passievrucht smoothie
Om nog iets verantwoords in te slaan XD

- LA Glow
Omdat ik een nieuw luchtje wilde

- Een Nagellak setje van WIC by Herome
Omdat ik een goede review over dit setje las en ik heel graag beter in nail art wil worden

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 10:15 

Hmmm ... gister 2 lipstick/gloss gekocht, een foundation, een lippotlood en een badspons :p

Was allemaal weer reteduur maar ik heb weer een voorraadje.

Vanavond de gewone wekelijkse boodschappen doen maar dat is niet interessant om te posten.

Gryffindor Rule # 1: Be a hero

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 10:29 

Afbeelding

Ik heb gisteren bovenstaande DVD gekocht. Omdat ik Xavier Dolan awesome vind, en zijn films ook. Het stomme is wel dat blijkbaar bij die DVD van hierboven ook gewoon zijn oude film zat, 'J'ai Tué Ma Mí¨re'. Daar kwam ik pas achter toen ik thuis het hoesje open deed :'). Best wel sneu, want die film heb ik stiekem al op DVD, dus nu heb ik die dubbel. En ik vind het ook zo gek dat die film er gewoon bij zit al 'leuke extra' ofzo, terwijl het gewoon een langespeelfilm op zichzelf is en best een eigen hoesje verdient, phuh.

Ahja. Hij staat wel mooi in mijn collectie.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: