Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 21:36 

Ik ben nu aan het internetten terwijl ik pottermore open heb staan. Als het straks om 00:00 los gaat wil ik meteen proberen om in de beta te komen. Ben nu bekaf, want ik heb vanmiddag de auto van mijn zus eens goed schoon gemaakt en in de wax gezet. Na hard werken is het goed rusten, absoluut. Maar ik blijf toch wel moe. Wordt nog wat om nog 1,5 uur te moeten wachten. Ik wil gewoon weten in welke afdeling ik geplaatst zou worden. En via Pottermore kun je jezelf laten sorteren dus daar wil ik nu toch wel achter komen ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 21:39 

Nu, ga ik nog even uitrusten voor Pottermore ook bij mij de rest van de nachtrust gaat opeisen. Heb een beetje pijnlijke nek, dus wat relaxen voor nu kan geen kwaad. Hopelijk is er minstens 1 actieve HPFer uitverkoren om mee te mogen doen. *stuitert een beetje*

Edit: toch maar niet helemaal offline.. Dan ben ik straks gaar voordat het begonnen is.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 23:11 

Tot dusver is er weinig interessants te melden rondom Pottermore. Wel krijg ik om de haverklap bij vernieuwen van de pagina/F5'en telkens de tekst: currently unavailable. Tja, niet zo vreemd als tig HP-fans over de wereld dezelfde site proberen te laden hehe :lol: Had stiekem toch alvast gehoopt dat er iets zou veranderen zodra 31 juli begon zojuist om 00:00 uur. Wil eigenlijk best wel naar bed toe, maar dan zul je net zien dat een uurtje later je wel meteen verder kunt met Pottermore.. En een nachtje doorhalen ga ik nu niet trekken.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 23:18 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Tot dusver is er weinig interessants te melden rondom Pottermore. Wel krijg ik om de haverklap bij vernieuwen van de pagina/F5'en telkens de tekst: currently unavailable. Tja, niet zo vreemd als tig HP-fans over de wereld dezelfde site proberen te laden hehe :lol: Had stiekem toch alvast gehoopt dat er iets zou veranderen zodra 31 juli begon zojuist om 00:00 uur. Wil eigenlijk best wel naar bed toe, maar dan zul je net zien dat een uurtje later je wel meteen verder kunt met Pottermore.. En een nachtje doorhalen ga ik nu niet trekken.

Er is wel een uur tijdsverschil met Engeland he? ;)

Ik wacht nu samen met Bea, Ji, Deb en Sjar te wachten tot 1 uur. Ondertussen kijk ik funniest home videos.

Korte update, maar het was even nodig.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 23:21 

Dan blijf ik nog plakken tot 01:00 uur. Had geen rekening gehouden met het feit dat we 1 uur voorlopen. Nog 39 minuten ::eva::

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 23:24 

Ben ook aan het wachten tot Pottermore opent, om 0:00 was er nog niets gebeurd dus ik vreesde even dat hij helemaal niet open ging en dat het dus gewoon valse hoop was maar toen kwam ik tot de realisatie dat het in Engeland nu momenteel 23:19u is... *facepalm* Nog 40 minutjes wachten dus.

Nu dat ik toch aan het wachten ben tot de magie begint ben ik met een vriendin aan het praten over het feit dat we graag van een paar spulletjes van ons af willen. Zou heel graag een paar manga's die ik toch nooit lees en andere dingen die met manga te maken hebben af willen en we zijn aan het bedenken hoe we die zouden kunnen verkopen. We hebben een betrouwbare site gevonden waar we onze spullen kunnen veilen maar ik wil eerst graag een paar alternatieven proberen vooraleer ik echt definitief mijn spullen te koop zet op het internet. Maar morgen zie ik haar aangezien we samen 'Transformers 3' gaan kijken, kunnen we het verder bespreken.

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 23:26 

Was het ook helemaal vergeten. Ik heb net Wallander zitten kijken en wilde eigenlijk net naar bed gaan.

Bij mij komt nu steeds de melding:
Citaat:
Due to overwhelming demand, you cannot access Pottermore right now.
Please be patient whilst we try to connect you.

This page will refresh in 7 seconds

Dus ik ben bang dat het ook straks niet gaat lukken. xD

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 23:29 

Chris Gamgee schreef:
Was het ook helemaal vergeten. Ik heb net Wallander zitten kijken en wilde eigenlijk net naar bed gaan.

Bij mij komt nu steeds de melding:
Citaat:
Due to overwhelming demand, you cannot access Pottermore right now.
Please be patient whilst we try to connect you.

This page will refresh in 7 seconds

Dus ik ben bang dat het ook straks niet gaat lukken. xD

Yup ik ook haha. Volgens mij was iedereen een beetje vergeten dat we een tijdsverschil hebben, including me (: Achja ik heb morgen toch niks te doen!

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:08 

Nu ben ik aan het rondneuzen op HPF en net heb ik Pim een berichtje gestuurd. Dit is mijn eerste post sinds 3 jaar ofzo....

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:13 

SeverusSnape schreef:
Nu ben ik aan het rondneuzen op HPF en net heb ik Pim een berichtje gestuurd. Dit is mijn eerste post sinds 3 jaar ofzo....

Wauwie, Saskia? Wat awesome dat je nog eens langskomt. Welcome back in ieder geval, haha! :')

Ondertussen doe ik bijna alleen maar Pottermore-related dingetjes, eet ik cornflakes en maak ik me een beetje zorgen omdat ik me eigenlijk nog moet wassen en ik stiekem echt wel in bad wil gaan, maarja, het is zo gesjellig stressen met alle Potterheads online, haha.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:27 

Good to be back. ;-) Moest ff wat regelen. Ik zie dat ik weer een dreuzel ben... oops!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:30 

Welkom terug Saskia! :) Mooi moment om langs te komen aangezien Pottermore net van start is gegaan. ;) Speaking of which: na een uur wachten heb ik eindelijk mijn eerste username kunnen activeren. Zou zo leuk zijn als HPF straks in grote getalen gezamenlijk de beta in gaan van Pottermore :cool: Ik kan nu tenminste weer rustig aan doen. Ben blij dat ik in elk geval naar bed ben geweest, want had ik de nacht doorgehaald dan zou het nu niet goed gekomen zijn om de clue op te lossen..

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:20 

Ik ben alles aan 't opruimen o.o We willen mijn kamer gaan verbouwen, maar als ik niet dingen ga leegruimen (zoals mijn kasten) dan begint mijn moeder er niet aan. En ik wil stiekem toch wel graag mijn kmaer verbouwen XD Dus heb nu al dingen leeggehaald en opgeborgen. Verdre ga ik ook maar eens oude dingen weggooien... Enge gedachte, spullen weggooien XD

En ondertussen hou ik ook de wasmachine&droger in de gaten want dat moet ook gebeuren :')

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 17:19 

Ik zit nu voor 4 dagen in een huisje in Duinrell!

Vooral het Tikibad is erg leuk en de nieuwe achtbaan "Falkon" mag er ook zijn... Het park is neit zo populair meer dus de wachtrijen vallen erg mee... Het weer wordt ook goed dus worden erg leuke dagen!!

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:09 

Pff, ik heb me net geregistreerd op Pottermore en wacht op mijn registratiemailtje. Helaas moet ik er nu vandoor, dus ik kan pas vanavond zien of het gelukt is, of nog niet. De hele dag in spanning x'D.
Ik ga dus zometeen een hapje eten en dan sleuren mijn ouders me ergens heen, waarvan ik nog steeds niet weet waar. Ze weigeren me ook iets te vertellen, dus ik denk dat we een end gaan fietsen ... Als ze me dat zeggen ga ik toch niet mee :').
Vanavond ga ik een digitale camera ophalen die ik heb gekocht op marktplaats en dan even een nachtje in Leeuwarden bivakkeren. Even lekker weer naar mijn eigen huisje. <3

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: