Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende

6e jaars

BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 14:12 

Kreeg vanmiddag een pakketje binnen en daar zat deze poster in!!

Afbeelding

Echt leuk om een foto van Emma op mijn kamer te hebben! Eerst hing daar een poster van Roel van Velzen, omdat ik niks anders had... Dit is toch een stuk mooier!!

Heb ook de seizoengids van Voetbal International gekocht. Echt handig voor de rest van het seizoen en de dvd met hoogtepunten van het gelijknamige voetbalprogramma op RTL7 vindt ik geweldig! Kijk dat programma elke week...

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 22:26 

Afbeelding

Death Note box 2.

Ik heb hem nog niet binnen of betaald, maar hij is besteld! Eindelijk. Box 1 en 3 heb ik al lang, maar 2 kwam er gewoon steeds niet van. Ik heb alle episodes wel al lang op internet gezien, maar ik irriteerde me gewoon dood aan het feit dat deel 1 en 3 wel in mijn kast staan en dat deel 2 ontbreekt. Dus ik moest hem nu gewoon hebben. @@ En er komt straks eindelijk wat geld aan, dus dan kan ik hem betalen :')

Er zijn verder nog veel dingen die ik wil hebben (ASoIaF boeken, LOST DVD's, FMA:B DVD's etc.), maar nu sluit ik een serie eindelijk af haha.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:42 

@ Niels: Where the Wild Things Are is amazing! Ik vond de film echt geweldig. Nu nog het boek lezen.

Ik heb weer flink wat dingen ingeslagen de laatste tijd:

-Een roze/zwarte veren clip uit Stockholm
-Een roestbruine rok met bloemen uit Stockholm
-Harry Potter and the Philosopher's Stone van een Berlijnse rommelmarkt voor €3,-
-Een metalen plaat met een afbeelding van Brigitte Bardot van dezelfde rommelmarkt, voor mn moeder
-Een cd van de Belgische band The Van Jets, zelfde rommelmarkt
-Twee kladblokjes met bloemencover
-Een fles witte chocolade likeur ^^
-Drie panty's: knalroze, zwart met rode bloemetjes en lichtblauw met witte stipjes (geborduurd)
-Een beige jurkje met bloemetjes en franjes
-Zwarte leren cowboylaarzen
-Drie tickets voor Deathly Hallows films [a]
-Ansichkaarten (Berlijn) en postpapier (Stockholm)

En nu moet ik me gaan inhouden. ^^

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 13:51 

Het rechterklokje van deze foto

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/254613_196367607094293_100001631654251_595020_7729705_n.jpg

Een vet mooie, oudroze, bloemachtige broche/ding om in je haar te steken/wat je er ook maar mee wilt doen.

En een agenda voor 3 euro (yay voorbij het tijdperk dat ik per se een commerciele van een half fortuin moest hebben) en een blokje gele memoblaadjes. Waar ik serieus vet blij mee ben. xD

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 22:11 

Afbeelding

Vandaag gekocht want ik hou van koken en had nog geen kookboek met vanalles erin :') Feitelijk had ik alleen nog maar bakboeken..

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 11:53 

Eergisteren naar Maastricht geweest en gisteren naar de IKEA. Dit waren de aanwinsten:

Afbeelding

Een reisboekje voor Londen. Ik ga er over een kleine maand heen en ik heb altijd een zwak gehad voor mooie boekjes. Alleen durf ik er nooit wat in te schrijven, omdat ik bang ben om het te verpesten. Ik denk dat ik er alvast alle nuttige dingen in ga schrijven qua adressen enzo :').
Deze boekjes heb je ook voor andere steden en er staan wat nuttige kaartjes in zoals het befaamde Londense metroplan.

Daarnaast heb ik wat douchegels van Rituals gekocht en een broek van EDC.

Aangezien ik volgend jaar op kamers/kot ga, moest ik al wat belangrijke meubels inslaan. Tot nu toe heb ik alleen nog maar dit gekocht, maar het is een begin:

Afbeelding

En daarnaast nog een spiegel en lattebodem. Ik wil er een retro'achtige kamer van maken. De openhaard in tegeltjes zijn er al, nu nog voor de rest zorgen @@

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 16:35 

Een superleuk retro kleedje. Zwart met groene bolletjes. Ik had het al enkele maanden geleden gezien en na lang wachten eindelijk aangeschaft! Het zit me als gegoten en ben er zo blij mee! *rondedansje*

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 9:53 

een shirt en schoenen, terwijl ik eigenlijk geen geld meer mocht uitgeven van mezelf @@

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 12:23 

Een paar dagen geleden naar het shoppingcenter geweest en een paar nieuwe dingetjes aangekocht. : P En ook nog een paar dingen die ik in Mons heb gekocht.

- Nagellak, gele en blauwe. Er waren kortingen aan de gang in Kruidvat en ik heb daar gebruik van gemaakt. : D En ik wou al een tijdje gele nagellak, blauw kleurtje heb ik dan ook maar genomen.
- Oogschaduw, gewone bruine, neutrale kleurtjes. Die waren ook in korting verkrijgbaar in Kruidvat.
- Okergeel vestje van Veramoda.
- Zwart vestje uit Mons. Heb geen flauw idee hoe de winkel heet maar hij had veel leuke kleren.
- Gele winterjurk uit H&M (ook in Mons aangekocht)
- Zwarte sandalen uit Mons. Er waren nog steeds solden aan de gang en ik had dringend een paar nieuwe sandalen nodig. En ze waren maar voor 10 euro te koop dus het kon gewoon niet beter. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 19:24 

Mijn laatste nieuwe aankopen zijn:

- Een externe harde schijf, omdat er nog wel 5 hele gb aan ruimte op mijn laptop over was en ik zeer waarschijnlijk zoveel gb aan foto's zal schieten dit weekend en volgend weekend. Ik had dat ding dus heel hard nodig, want ik wil geen foto's weg gooien.

- Een nieuwe zonnebril. De oude zaten allemaal krassen in. Het was zo erg dat ik er eigenlijk niet eens meer fatsoenlijk door heen kon kijken. Alleen blijkt de nieuwe een klein beetje te groot. Maar goed. Hij was nice en goedkoop. Dus. Ik zoek later wel weer een betere.

- Oranje nagellak. Ja, ik geef nóóit geld uit aan nagellak. Ik draag namelijk nooit nagellak. Ik zag deze kleur stond en ik vond 'm erg mooi, dus toen heb ik toch maar eens geïnvesteerd in een potje nagellak. En de kleur is echt mooi.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 8:57 

Postzegels, yay.

@JamesPotter: Deathly Hallows shirt, tof!

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 21:15 

woopoopoo, een heleboel nieuw materiaal om juwelen te maken, yay!

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 15:56 

Mijn laatste aankopen waren:

-Kaftpapier @@
-3 nieuwe ringmappen @@
-groot atomaschrift met ruitjes @@
-4-kleuren balpennen @@
-stickerstjes om men naam op men boeken te kleven @@
-een kartonnen map voor chemie @@
-en het allerbeste, een superleuk leesboek dat uit was op 3 dagen. :lol:

x.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 20:05 

Floris van Bommel schoenen:

Afbeelding

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 20:32 

@JamesPotter: Can I just say - die schoenen zijn echt onwijs gaaf.

Mijn laatste aankopen (afgezien van wat oninteressante maar noodzakelijke boodschappen):

- Een mooi zwart notitieboekje voor het nieuwe schooljaar
- Be Quiet pleisters
- Een paar mooie kaarten om te sturen met verjaardagen en dergelijke
- Twee rode maracas eieren (die zo klinken als je er mee schudt)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: