Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 21:45 

De ergernis van de dag:

Als je glazen moet afwassen waar een laag Cécémel aan de bodem vastgekoekt is, en de glazen zijn nét te smal om er met je hand in te kunnen en de glazenborstel is pleite.
Nog beter? Spoel je rommel uit en/of drink uit een tas? Het is maar een suggestie.

En een algemene ergernis die me opeens te binnenschiet. De olifantenpolitiek die in't Stad heerst. Ik vergeet ook altijd als ik in Antwerpen rondloop dat je twee dingen kan kiezen: opzij gaan of omvergelopen worden. Dan loop je al quasi tegen de gevels, en om een of andere reden lopen ze toch gewoon straal tegen je op, hoewel de straat/trottoir breed genoeg is, doen ze niet eens de moeite om een halve stap opzij te zetten. Nog erger is het als er een kudde op je afkomt en je kan nergens heen. Splitten? Ben je gek.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 17:32 

M'n moeder denkt weer dat ze alles veel beter weet en kan... Nu wil ze m'n fototoestel lenen, en ze wil niet zeggen waarom. Maar ze weet niet eens of het werkt en nu moet ik haar dat leren. Maar telkens als zij zo'n dingen in haar handen neemt, sneuvelt het.. En dan mag ik niet zeggen waarom ik het niet leuk vind als ze die neemt zonder dat ik erbij ben. :roll:

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:24 

Oeh, dit zijn altijd van die heerlijke topics. (a)

- Collega's die 's ochtends al meteen tegen je beginnen te kleppen. Ik heb een opstartperiode die minstens 30 minuten duurt. Je zou denken dat ze dit na een aantal jaar wel weten.
- Bumperklevers.
- Mensen die precies denken te weten hoe je je voelt. En daar ook niet vanaf te brengen zijn.
- Voetgangers en andere weggebruikers die oversteken terwijl ze geen groen licht en/ of voorrang hebben. Ik ben altijd erg van het voorrang geven maar als je het niet hebt moet je het ook niet nemen. Levensgevaarlijk.
- Schreeuwende/ ruziemakende buren.
- Hangjongeren die in ons portiek urineren.
- Asocialen die je auto aantikken en dan geen contactinformatie achterlaten.
- Frans Bauer.
- Bang zijn voor spinnen, alleen wonen en een enorm bakbeest hangend in de keuken. Dan vind ik mijzelf vooral ergerlijk. Schijtluis die ik ben.
- Kinderen die zeuren om voetbalplaatjes. Ik weet het, het is maar tijdelijk maar wat een 'tuig' staat er soms zeg. Ze beroven je nog net niet.

Lucht op hoor! :mrgreen:

Sirius: "The ones who love you, never really leave you."

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:29 

Idd, bedelende kinderen. Vreselijk. Ze trekken die plaatjes nog net niet uit je handen. Uitleggen dat het voor andere kinderen is snappen ze schijnbaar niet. Je kan de AH niet in of uit door die kudde kinderen.
Verder erger ik me aan klanten die precies op het moment komen dat jij zit te eten of aan je koffie zit.

Gryffindor Rule # 1: Be a hero

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 23:20 

Verder erger ik me aan klanten die precies op het moment komen dat jij zit te eten of aan je koffie zit. +1

Of klanten die elke dag komen en gigantisch stinken. RUIKEN ZE DAT ZELF NIET?

En dan nog dicht bij je in de buurt komen en nog 5 minuten onzin staan op re ratelen :<

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 14:36 

Op dit moment erger ik mezelf aan de buren, met hun keiharde pokkemuziek en gescheld, geschreeuw en gevloek iedere dag. Als ik er aan de deur ga, zetten ze de muziek netjes zachter en is het natuurlijk 'nooit een probleem', maar de dag erna, begint het gesodemieter weer.
Nou voel ik me niet helemaal lekker en wil graag gaan slapen, maar heb nu echt geen zin om met mijn pyjama aan de deur te moeten.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:37 

Kat1 schreef:
Op dit moment erger ik mezelf aan de buren, met hun keiharde pokkemuziek en gescheld, geschreeuw en gevloek iedere dag. Als ik er aan de deur ga, zetten ze de muziek netjes zachter en is het natuurlijk 'nooit een probleem', maar de dag erna, begint het gesodemieter weer.
Nou voel ik me niet helemaal lekker en wil graag gaan slapen, maar heb nu echt geen zin om met mijn pyjama aan de deur te moeten.

Dit klinkt echt HEEL bekend. Ik heb ook echt van die achterlijke bovenburen die totaal geen rekening houden met omwonenden. Bij mij zijn ze echter zo asociaal dat ze sjago reageren als ik voor de deur sta.
En daarnaast heb ik benedenburen die in november een baby hebben gehad en die niet snappen dat een gehorig appartement en een baby niet samen gaan. ._.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 20:46 

Sunny schreef:
En dan mag ik niet zeggen waarom ik het niet leuk vind als ze die neemt zonder dat ik erbij ben. :roll:

Dat. Heb. Ik. Ook.
Dat was vroeger mijn grootste irritatie. Mijn zus heeft nogal grijpgrage handjes en leent wel eens wat van me, waarna het kapot is, en dan legt ze dat terug en heeft niemand het gedaan. Die ergenis is nu wel veel minder omdat ik een houten kist heb gekocht met een hangslot op (ja, daarvoor heb ik dan ook echt een kist van 40,- gekocht). Maar ik ben sowiso op mijn privacy gesteld en ik vind het idee dat iemand in mijn ruimte, mijn kamer, is zonder dat ik het weet storend.

Ik kan me ook irriteren aan pessimisten of zeurpieten. Ik snap het heus wel dat je niet iedere dag Miss Sunshine kan zijn, maar asjeblieft zeg, sommige drijven dat wel heel ver.

Hmm, wat nog? O, wanneer ik s'ochtends niet in de badkamer kan. Wij zijn met 4, soms 5 (met de vriend van m'n zus erbij), thuis en die moeten allemaal voor school en werk in de badkamer zijn. Omdat ik om een bepaald uur echt de deur uit moet omdat ik anders mijn laatste bus richting school mis, heb ik soms amper 2 minuten in de badkamer om me te verfrissen, mijn tanden te poetsen en naar het toilet te gaan. Ik ben sowiso s'ochtends niet echt bijster vrolijk maar ik erger me er enorm aan wanneer ik al een kwartier na het opstaan al met stress zit om me klaar te maken en mijn bus te halen.

Ik denk dat dat wel ongeveer mijn 3 grootste irritaties op een rijtje zijn. ;)

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 21:11 

Ik erger me aan mensen die zich overal aan ergeren.
Zo dat lucht inderdaad op!

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 23:04 

Ik erger me ook aan asociale bus chauffeurs, of nog erger bus chauffeurs die gewoon door rijden terwijl ze je gewoon zien staan! AAAAH! daar kan ik zo boos om worden :shock: en aan mensen die steeds sorry zeggen, verschrikkelijk!

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 19:23 

Raya schreef:

Ik kan me ook irriteren aan pessimisten of zeurpieten. Ik snap het heus wel dat je niet iedere dag Miss Sunshine kan zijn, maar asjeblieft zeg, sommige drijven dat wel heel ver.

Oh god, dit. Daar kan ik mij dus echt aan rot ergeren, ik kan me ook serieus ergeren aan mensen die om de 5 botten van humeur moeten veranderen. Ik bedoel, zoals Raya vermeld, je kunt niet altijd goedgezind zijn wat normaal is, we hebben niet allemaal ons dagje op een zeker moment, maar als je zeker 10 keer op een dag veranderd van humeur...

Nu erger ik mij verschrikkelijk aan leerkrachten die niet weten wat ze willen. Op het ene moment moet je dit of dat doen, maar dan blijkt dat uiteindelijk niet goed te zijn en heb je de leerkracht blijkbaar "verkeerd begrepen" terwijl dat niet zo is.
Mijn lerares was op een bepaald moment onze klas binnengekomen met de mededeling dat we onze affiche en flyer nog niet mochten uitwerken, maar dat we die zouden uitwerken in de volgende les zelf.
Oké, fijn dan. Het enige dat we moesten doen is ons materiaal meenemen inclusief documentatie om alles te kunnen uitwerken. Geen probleem, dat doen we dan ook.
Nu deze les was ik van plan om het geheel uit te werken op vergroot papier, ik had al mijn spullen mee, mevrouw vraagt of ik al mijn flyer af heb, blijkbaar moest ze dus toch al af zijn. Ik zei tegen haar dat ze uitdrukkelijk had gezegt dat we niets mochten uitwerken thuis maar dat we dat moesten maken in de les zelf. Maar oh jee, ik heb haar toch blijkbaar "verkeerd begrepen", de rest van de klas ook, niemand was in orde. En dan zit ze weer te dreigen dat als we zo doorgaan dat er volgend jaar helemaal geen 6 Publiciteit zal zijn. Wait WUT?

Ik zou zo zeggen, als je instructies geeft, weet wat je vraagt en verwacht niet dat we superhelden zijn die alles in 1 keer kunnen. Ik bedoel, we zitten nog op school, we moeten eigelijk nog veel leren en dan verwacht ze dat we topdesigners zijn ofzo. :/

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 19:46 

Sophie Weasley schreef:

Nu erger ik mij verschrikkelijk aan leerkrachten die niet weten wat ze willen. Op het ene moment moet je dit of dat doen, maar dan blijkt dat uiteindelijk niet goed te zijn en heb je de leerkracht blijkbaar "verkeerd begrepen" terwijl dat niet zo is.

Gah. Die ken ik! Of dat je leerkrachten je het ene beloven en het andere doen... Word ik ook echt helemaal knetter van xD

Ik erger me ook nog aan mensen die je niet vertrouwen, alhoewel je hen al jaren kent, zoals de mensen op school bijvoorbeeld. Of wanneer mensen alles gaan overdramatiseren. Ik moet eerlijk toegeven, ik houd ook wel eens van een goed drama en durf er ook wel eens eentje te maken, maar om nou een enorm drama te maken omdat je haar niet goed zit? En dan de hele dag erover te lopen mekkeren? Nah. Dat gaat me net iets te ver...

Verder kan ik ook absoluut ní­et tegen leugens. Dat je iets verzwijgt, kan ik misschien nog begrijpen (al brengt me dat wel weer naar het vertrouwen gedeelte, maar kom). Stel dat het écht iets is dat je niet wil dat iemand het weet, zwijg dan gewoon... xD Ik kan daar écht niet tegen als iemand tegen me liegt en ik weet heus ook wel dat je moet accepteren dat iedereen wel eens liegt, maar ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn en dan kwetst dat echt. *humpf*

Maar momenteel erger ik me vooral aan mezelf omdat mijn concentratie echt zoek is en ik een enorm grote test voor godsdienst heb tegen morgen. *zucht*

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

2e jaars

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 20:15 

Oké, heel simpel,
Ben gisteren mijn telefoon verloren, of gewoon kwijt geraakt.
Ik had gehoopt, dat ik het bij me werk had vergeten. Dat bleek dus niet zo zijn.
Vandaag naar het werk meteen naar het juiste nummer opgezocht, om het te blokkeren.
Moest ik eerst wachten, dat me moeder thuis kwam, kon natuurlijk niet eerder bellen..* zucht *
Maargoed...Het is niet echt geweldig dat je niet meer berijkbaar ben...

" Tom Riddle" 

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 21:53 

Ik erger me nu aan m'n zus. Ongeveer de helft van haar kledij hangt in mijn kleerkast omdat ze niet genoeg plaats heeft op haar kamer. Nu gaat ze morgen na haar werk meteen ergens heen en kleedt ze zich om bij iemand thuis. Ze is nu een outfit aan het kiezen en vanalles aan het proberen. Ik erger me aan het feit dat ze constant mijn kamer binnenkomt en de licht aansteekt en vlak naast me staat. Ik word er gewoon ontzettend nerveus van als mensen naast me staan als ik aan een computer zit.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 22:52 

- Keiharde muziek als je net wilt gaan slapen.Soms heb je echt van die periodes dat iedereen opeens keihard aan het feesten is en je lekker in je bed ligt te dreunen terwijl je om negen uur op wilt.

- Bakfietsen: ze lijken mij supergevaarlijk. Er wordt van alles in gepleurd, inclusief honden en kinderen. Met zo'n lange remweg knal je geheid ergens tegenaan, waardoor zoon/dochterlief een bloedneus/hersenschudding/gebroken teen oploopt. Ik weet niet hoe gevaarlijk ze echt zijn, maar ik krijg er altijd doembeelden van. Bovendien - argh, in Heemstede fietsen alle rijkeluismensen met die dingen, waardoor de originaliteit er nogal van af is.

- Labello's: stelletje vuillakken die dat hebben bedacht. Het spul droogt je lippen uit, waardoor je twee keuzes hebt: als een malloot Labello verslaafde te worden (zelf-sabotage) of de Labello met vaste had de deur te wijzen en over te stappen op eenvoudige crí¨mes (bodylotion, handcrí¨me, whatever), die onhandig zijn maar wel werken.

- Het feit dat elk feest moet eindigen met klereherrie (Nederlandstalige gedoe, techno, jaren negentig dance, vogeltjesdans e.d.), waar niemand meer een punt van maakt want vermoeid/vrolijk/dronken.

- Mensen die dagelijks over hun uiterlijk/capiciteiten klagen, terwijl er feitelijk niets te klagen is. Goed, ik kan ook wel klagen, maar niet dagelijks. En ja - je kan het best en ja, je ziet er prima uit, je hebt geen overgewicht, je bent tien kilo lichter dan ik.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: