Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 17:50 

Sjaal-ding. Staat vast leuk bij m'n leerlook jasje en om m'n andere plain zwarte kleding wat op te vrolijken.
Afbeelding

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 18:24 

Een oversized vintage trui =D Lekker warm voor in de winter.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 19:02 

Het laatste heb ik gisteren gekocht op het werk.
Ik werk ik een supermarkt op zaterdag om een beetje bij te verdienen.
Van mijn vader moest ik wat lekkers meenemen voor bij de koffie/thee en toen heb ik appelflappen gekocht.

Het laatste wat ik heb gekocht buiten etenswaren en drinken, is een boek voor school: Verslaafd aan goedkeuring van Joyce Meyer

'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 19:50 

Een supermooi paar botjes, voor nu, maar ook voor de winter, en een abonnement voor de komende tennislessen.

x.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 23:26 

Hoewel mijn vader pas over een maand jarig is, heb ik 2 cadeautjes voor hem gekocht. Een beker en een glas van heer Bommel. Hij is al jaren op zoek naar de beker en ik zag hem op Marktplaats staan. Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar Joost, omdat ook deze onlangs gesneuveld is.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 8:52 

2x Donkerblauw en 1x lichtblauw/grijsachtig

Afbeelding Afbeelding

Zo, nu kan mijn ma mooi beginnen aan een film-authentieke Ravenclaw sjaal :D Ik heb hiertoe besloten zodat mijn hele outfit dadelijk een geheel is. Anders loop ik straks rond in een boek-authentieke Ravenclaw sjaal en voor de rest film-authentiek. En aangezien volledig boek-authentiek niet te halen is dan maar dit..

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 23:10 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Een nieuw hoofdkussen:

Afbeelding

Ik had ondertussen wel genoeg van mijn oude kussen. Veert prima in, maar blijft ook zo. Dus halverwege de nacht word je wakker omdat het kussen niet goed meer vervormd. Tis een zogenoemd Silvana Support Sensic, lekker zacht met neksteun. Onder het mom: maar eens iets anders proberen dan dons/veren. Het zal mij benieuwen of het bevalt en daar kom je maar op een manier achter ;)

Oooh .. dat vond ik dus een baggerkussen en ik weet dat die krengen kosten.
Ik heb 'm weer terug gebracht. Ik kreeg er juist nek en rugpijn van.

Vandaag heb ik via bol een HD 3D tv (107 cm) gekocht en bij BCC een Blue Ray 3D dvd speler.
Was wel weer een rib uit m'n lijf maar mijn tv is op sterven na dood en ik wilde ook al jaren een blue ray dvd speler. dus ik heb het nu allebei maar aangeschaft

Gryffindor Rule # 1: Be a hero

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 15:42 

Vandaag heb ik bioscoopkaartjes gekocht voor Harry Potter. Gewoon omdat het kan.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 15:46 

Ik heb afgelopen vrijdag 2 boeken voor school besteld via bol. En de 2e is vandaag binnengekomen.
De ene gaat over de vernieuwing in het onderwijs en hoe je die goed kan toepassen. En de ander is echt een boek vol met pedagogiek, psychologie en dat soort dingen. Of te wijl zware stof ;)

'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 16:26 

Helen schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Een nieuw hoofdkussen:

Afbeelding

Ik had ondertussen wel genoeg van mijn oude kussen. Veert prima in, maar blijft ook zo. Dus halverwege de nacht word je wakker omdat het kussen niet goed meer vervormd. Tis een zogenoemd Silvana Support Sensic, lekker zacht met neksteun. Onder het mom: maar eens iets anders proberen dan dons/veren. Het zal mij benieuwen of het bevalt en daar kom je maar op een manier achter ;)

Oooh .. dat vond ik dus een baggerkussen en ik weet dat die krengen kosten.
Ik heb 'm weer terug gebracht. Ik kreeg er juist nek en rugpijn van.

Ondertussen is die weer weg (a) Omdat ik het kussen niet prettig vond. Mijn oude kussen vervormd gewoon zoals een eenvoudig ganzenveren/donzen kussen doet. Maar dat Silvana kussen vervormde gewoon weg niet. Het sliep wel beter puur omdat het een nieuw kussen is. En dat slaapt altijd beter dan een kussen die je al vijf jaar lang gebruikt. Dus weggedaan en een ander er voor in de plaats gehaald. Een hoofdkussen met kapok. Is net zo stevig en ondersteunend als een Silvana voor een fractie van de prijs :lol: En ideaal want kapok is vochtwerend en bacteriewerend van nature! Daarnaast kun je naar wens er kapok uit halen om toch een zacht inverend kussen over te houden ;)

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 18:24 

Alle Harry Potters in het engels aangeschaft , de adult version hardcover.
Vanavond ga ik in deel 2 beginnen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 21:23 

Nieuwe aankoop met de afdelingsmeet in het vooruitzicht...

Eenmaal een sjaal want tja, ik zal toch op een bepaalde manier Ravenclaw pride moeten tonen niet? ;) Het embleem gaat er wel linea recta vanaf. @@ Filmkleuren vs boekkleuren is nog tot daar aan toe. Maar een inaccuraat embleem hanteren gaat echt te ver! Enfin, daarnaast nog een Ravenclaw stropdas die ik altijd al wilde hebben! :D

De sjaal in kwestie is toch maar een tijdelijk geval. Tot mijn ma mijn sjaal af heeft kan ie prima dienst doen. Dus mocht een mede-raaf nog op zoek zijn naar een sjaal...

Streept van zijn wensenlijstje af..

- Gewaad > check!
- Sjaal > check!
- Stropdas > check!

- Spencer
- Overhemd
- Broek

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 16:46 

Aah. Ik heb best wel wat gekocht, maar eigenlijk vooral heel veel lame dingetjes. :')

- Een nieuw SD kaartje voor mijn kleine cameraatje. Op de vorige gaf de cam steeds een melding en nu heb ik er dus een nieuwe voor gekocht en doet mijn cameraatje het weer.
- Blauwe nagellak. Brons had ik al. Nu nog zien of het lukt met streepjes en anders doe ik wel om de vinger een ander kleurtje. xD
- Drie kleine schrijfblokjes. Heel vaak denk ik, oh, dat moet ik even snel opschrijven en dan vergeet ik het weer. Deze zijn klein en dus handig mee te nemen!
- Oorbellen met uiltjes er aan. Heel schattig. :')
- Het boek 'Vermist' van Chevy Stevens. Een mooi boek, ik heb 'm ook al weer uit.

Mmmja. Dat was het wel. Ja, nog boodschappen. :')

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 17:00 

Reflex schreef:
- Blauwe nagellak. Brons had ik al. Nu nog zien of het lukt met streepjes en anders doe ik wel om de vinger een ander kleurtje. xD

Ik heb net groen en zilver gehaald. xD

En haarverf. Dat wordt plan C om mijn haar te veranderen, maar waarschijnlijk zit ik de komende 10 jaar met rood haar. (henna is er niet uit te krijgen @@)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 10:25 

Dingetjes die ik in London heb gekocht:

- Een nieuwe, leren tas. :3 Mijn andere viel helemaal uit elkaar en toen ik deze tegenkwam, moest ik hem wel hebben. Gelukkig had ik nog verjaardagsgeld. :')
- Een bordeau-rode sjaal. <3
- Een boek (Divergent).
- Een paar nieuwe nagellakjes van Barry M. in rood en limoengroen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: