Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 19:47 

Uhm, gisteren was een leuke dag, maar wel duur xD
Ik heb mijn deel van de rekening betaald van het steengrillen, bowlen en de drankjes. EN ik heb uiteraard mijn tatoeage laten zetten. <3

Maar dat is weinig interessant in dit topic xD. Ook heb ik heel goedkoop leuke dingetjes gekocht. Namelijk 1 simpele, zwarte jurk, 1 zwart jurkje/shirtje en een french manicure setje. En toen was ik in een overvol Chinees winkeltje met van alles en nog wat. En daar heb ik 4 flesjes nagellak gekocht voor 4 euro. Uhhuh, 1 euro voor een flesje. En het zijn nog redelijk grote flesjes ook namelijk 14 ml. xD Misschien dat het niets is, maar toch... ik brouw er wel wat van. =D

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 15:45 

- Best skirt evarrrr. En veel te duur voor mijn budget, maar ik had vorig jaar een hele domme impuls aankoop gedaan bij een hele dure winkel, volgende dag teruggebracht en een tegoedbon gekregen, geld terug ging niet. Was een bon van 80 euro, dus ik alsnog geprobeerd er wat geld voor terug te krijgen door zielig te doen in de winkel. Kreeg ik 30 terug en bon van 50. Dus ik liep alsnog een jaar lang keihard te balen dat ik een bon van 50 euro had omdat alles in die winkel 100+ euro kost en ik geen zin heb om iets duurs te kopen voor een bedrag waarvoor ik bij de H&M bijv wel 5 kledingstukken heb, maar goed, was niks meer aan te doen. Heb dan nu ein-de-lijk iets gevonden in die winkel dat ik ook Ă©cht kei episch mooi vind en niet alleen maar half leuk vind om van die bon af te zijn (ik was namelijk super bang dat die winkel in de tussentijd zou verdwijnen en ik m'n geld kwijt was). Anyhow, rokje dus gekocht, alsnog 20 bij de bon moeten bijbetalen maar yaaaaaaay I love it. Foto volgt misschien ooit als ik het aan heb en zin heb en eraan denk om een foto te maken. xD

- Donkerpaarse legging van le Hema (precies de kleur paars die ik zocht)

- 2 Gosh nagellakjes, I loooove them! Kruidvat is nu 1+1 gratis van Gosh assortiment, dus sla je slag! Ik heb een donkergroene voor betere Slyth nails dan m'n vorige cheap ass groen en een donkerblauwe die ik al lang wilde hebben eigenlijk. Beide wilde ik al. Blauwe zit nu op ^^

En FUDGEEEE <33 vanille en karamel. Oh mijn god, de wereld is zoveel beter met karamel.
En een brood en krentenbollen. xD

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:14 

Ik heb een trip naar Parijs geboekt! Dus die tickets zijn mijn laatste aankoop. Op de 20ste ga ik weg en op 22 Januari kom ik weer terug :3

Daarnaast heb ik ook een nieuwe glitternagelak gekocht en een nieuwe sterren-panty @@.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:19 

In Manchester heb ik een hele fijne sjaal/col gekocht. Gah, I love Primark! Verder heb ik daar ook nog een riem gekocht.

Vandaag heb ik nog kerstcadeautjes gekocht (die ik niet hier ga posten, want m'n moeder leest mee xD).

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 11:19 

Dit lag net in de bus:

Afbeelding

Luuuv it! Sugar skull trooper!

(PS. Dat is een standaardfoto, ben ik dus niet.)

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 18:54 

Patricia schreef:
Vandaag heb ik nog kerstcadeautjes gekocht (die ik niet hier ga posten, want m'n moeder leest mee xD).

Oh, ik zou het idee dat mijn moeder weet dat ik hier nog maar zít al onverdraagzaam vinden. Laat staan dat ze dan ook alles léést wat ik hier vertel.
Dit is zowat mijn veilige haventje waar niemand van af weet en dat hou ik graag zo :P

Anyway, to get back ontopic. Ik heb best wel een dure week achter de rug.

Afbeelding

1: Mijn nieuwe winterjas. Van het moment dat ik hem zag, was ik er verliefd op. Dus heb ik hem vrij impulsief gekocht. Ik had wel al een winterjas, maar bon, nu heb ik er twee @@ Dan kan ik ook eens afwisselen ^^
2: Ben ik net gaan halen. Het is de Old Leather Black Grande Journal van Paperblanks. Zonder lijntjes. Ik had eigenlijk een ander model in gedachten (dat er niet was), want afgaande op deze foto zou ik hem niet gekozen hebben. Maar hij zit er leuker uit IRL dan zo. En dit wordt mijn "Schrijf/teken/plak je herinneringen en hersenspinsels hier weg!"-boek.
3: Een Samsung Galaxy Mini. Ook best wel vrij impulsief gekocht, maar ik geef mezelf wat krediet want ik zit ook al weer vier maanden te klooien met de knopjes van mijn vorige gsm die bijna nooit meer reageren, dus het werd wel tijd voor een nieuwe. Ook al had ik gezworen nooit een touchscreen te kopen. Het is wel wennen, zo'n ding, en ik ben erachter gekomen dat ik duidelijk niet echt meer mee ben met de tijd. Maar het lukt wel :)
4 en 5: 2 paar Birkenstocks met de voor mij 2 leukste motiefjes die ik kon vinden. Bloemetjes en pauwenveertoestanden. Deze gebruik ik op het werk, hoewel we daar eigenlijk verplicht zijn van dichte schoenen te dragen, in verband met verzekeringen en zo als er iets gebeurt. Maar ach, gezien de afdeling waar ik sta, acht ik de kans vrij klein dat ik met een bed over mijn tenen rij. En iedereen draagt er zo @@ Ze zitten heel comfortabel en zijn luchtig, wat ook wel nodig is als je zo'n 23 dagen per maand minstens acht uur per dag bijna continue op je benen staat.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 13:47 

Juist terug van het shoppingcenter, heb mij een aantal dingen gekocht. : P

- FullMetal Alchemist: Brotherhood voor PSP uit Software Shop. Kerstcadeau voor mijn vriend which i approve very much. XD Het was maar voor 19,95 euro ofzo dus vond het nog heel goed meevallen (meeste spelletjes kosten superveel).
- 2 bolletjespanties van H&M: ik wou al een tijdje van die zwarte bolletjespanties, was eerst naar Veritas geweest en daar lag 1 paar maar toen ik naar H&M ging vond ik er plotseling 2 in 1, een met grote bolletjes en eentje met kleintjes, kan ik ook eens afwisselen. :') En deze waren ook goedkoper dan in Veritas, heb ik ook een beetje geld uitgespaard.
- Foundation van HEMA: had een nieuwe bus nodig aangezien mijn andere al begint op te raken.
- Liquid eyeliner van HEMA: De andere begint ook op te raken, had nog eentje van een ander merk uit Kruidvat maar die is echt slecht dus heb me gauw een nieuwe gekocht.
- Long Lasting Nailpolish van HEMA: die had ik ook nodig, anders blijft mijn nagellak niet lang op mijn nagels en bladdert alles er meteen vanaf. XD Dus heb ik mij ook gauw aangekocht.
- Flesje Minute Maid sinaasappelsap uit Delhaize: Omdat ik dorst had. : P

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 14:51 

- Een nieuw jurkje voor nieuwjaar! :D
- Het tweede seizoen van Jersey Shore, eindelijk uit in Nederland, ik moest hem hebben toen ik hem zag staan.
- En ik heb net weer een paar verzorgingsproducten voor mijn gezicht gehaald en nieuwe verf want mijn haar moet nodig weer geverfd worden vooral met kerst en nieuwjaar voor de deur!

ps: Fijne en kerst en een gelukkig nieuwjaar allemaal, ik heb er weer zin in!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:26 

Wat ik heb gekocht is dit:

Harry potter box met van alles + extra’s.

Aantal boeken van:
Alyson noel
P.c cast
L.smith
Twilight

Magazines
Agenda
Kerstkaarten
Voedsel/drinken
Mc donalds speeltjes
panfluit

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 14:24 

- Bandshirt Tanzwut - Weisse Naechte
- 3 cd's Tanzwut: Labyrinth der Sinne, Ihr wolltet Spass & Weisse Naechte

Kostte wel wat bij elkaar, maar ja, ze treden niet heel vaak op in Nederland. Bovendien is er wel een verschil als alles bij hen zelf te kopen tijdens een concert of af te wachten en alles via internet te moeten bestellen. Heb zo wel even wat kunnen besparen. En dat t-shirt is gewoon super.

En speciaal voor dat concert had ik nog wat kleding ingeslagen. Dat kan ik overigens wel vaker dragen, want het stond erg leuk. Leuk voor een volgend feestje.

- Zwart jurkje
- Zwarte legging
- Blauwe nagellak
- Zwart hoedje met zilveren steentjes

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:41 

Heeeul veul lekkere natuurlijke producten van De Tuinen! Hun online assortiment bleek gigantisch (hoewel ze online dan weer niet de slaappillen hebben die ik normaal heb van daar @@) dus ik heb het een en ander besteld. Kan niet wachten tot het aankomt, ik vind het altijd zo heerlijk om nieuwe verzorgingsdingetjes uit te proberen!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:08 

Afbeelding

All hail to the spirit fox :love:
I present to you: the goddess of cuteness! :')

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 20:52 

Agrees to that, alleen was het dan voor mij de girly fitted versie, maar wel dezelfde kleur. Spirit Fox for the win, may she conquer the world.
Naja, eigenlijk heb ik hem nog niet gekocht, want ik moet wachten tot bovenposter hem eindelijk binnen heeft en ik de mijne over kan kopen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:48 

Ik heb de DVDbox van het tweede seizoen van Sherlock ge-preordered. Hij wordt pas 23 januari gereleased maar ik weet in ieder geval zeker dat hij daarna zo snel mogelijk mijn kant op komt <3

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 19:22 

Vandaag gaan winkelen op de Meir in Antwerpen, heb wat nieuwe stuff gekocht. : P

- 'Memoirs of a Geisha' - Arthur Golden uit Fnac. Ik was eigelijk opzoek naar andere boeken tot ik deze zag liggen en ik besloot hem mee te nemen, heb de film gezien en ik vond die zeer mooi. En hij is in het Engels dus dat maakt het wel leuk.
- 'When God Was A Rabbit' - Sarah Winman uit Fnac. De cover viel mij op en het lijkt mij wel een interessant boek, heeft ook veel goede reviews gekregen als ik het zo lees op de eerste paar pagina's dus ik besloot hem mee te nemen. Ben benieuwd. : D
- Black basic top van Forever 21. Ik zocht al een tijdje een eenvoudige zwarte top met lange mouwen en een mooie halsuitsnijding en heb die eindelijk gevonden. : D
- Wit/blauw gestreepte blouse met opgerolde mouwen. Lag in de solden in Forever 21 en ik wou een nieuwe blouse in mijn klerenkast.
- Bloemetjeskleed uit Forever 21. Aan de hals en mouwen heb je zo'n doorzichtige zwarte stof en dan gewoon het kleedje, wou al langer zoiets hebben.
- Tokyo tas van Forever 21. De verkoopster vroeg of ik interesse had in zo'n tas voor maar 1,40euro, zo'n stevige tas die je overal mee naartoe kunt sleuren. Vind hem wel mooi dus heb ik die er ook agauw bijgenomen. : P
- Gratis sporttas van Forever 21. Die zat er blijkbaar gratis bij, kan ik gebruiken voor de sportlessen op school. : P

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: