Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 16:43 

@ Pottergirl: Was het een soort vakantie dat je naar Duitsland en Belgie bent geweest?
En je hebt al weer drukke plannen ook al ben je net terug ;)

Ik ben net met mijn ouders naar woonboulevards geweest. Mijn moeder wilde weer nieuwe kussens voor op de bank.
Ik heb mijn telefoon aan de pc gelegd zodat hij kan updaten naar IOS 5.0. Elke keer was ik aan het werk achter mijn laptop en mijn mobiel moet ik updaten op de vaste computer, dus ik zit nu achter mijn laptop op het forum en ben daar aan het denken voor mijn sinterklaas verlanglijstje en op de vaste pc ligt mijn mobiel te updaten.

'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 17:01 

Nu ben ik aan het werken voor school. Onze leerkrachten besloten ons alle achterstallige taken te laten afwerken deze vakantie en dat is wel een hele hoop. Twee affiches afwerken, een verpakking + handleiding maken, drie dezelfde gezichten naar een bepaalde kunstrichting/kunstenaar uitwerken (ik heb Frida Khalo, Tolouse-Lautrec en Romantiek) en dan nog een onbekende opdracht voor Waarnemingstekenen. Echt-zo-een-gigantische-hoop. :|

De affiches, verpakking en handleiding moeten klaar zijn na de vakantie, voor de opdracht met de gezichten heb ik gelukkig nog wat tijd maar ik zou er zeker deze week nog aan willen beginnen, anders raak ik echt achter. Opdracht voor waarnemingstekenen kan nog even wachten, de anderen moeten nu echt voor.

Ik heb dankzij de hulp van mijn vriend de Typografie van mijn affiche van 'We Eten Te Weinig Fruit' kunnen aanpassen en gelukkig vind mijn leerkracht het idee leuk, moet alleen de titel wat groter zetten en de subtekst wat kleiner, dus die is bijna klaar. Ben nu bezig met een affiche rond citytrips op Photoshop te maken wat vrij traag verloopt als je geen muis hebt om mee te werken maar dat lukt wel. Denk dat ik mijn tablet straks ga bovenhalen, zal wel vlugger gaan.

Verder luister ik nog muziek en ik hoop deze voorstudie van mijn affiche klaar te hebben tegen straks, dan kan ik er nog een aflevering doorslaan van Game Of Thrones of Veronica Mars. : ) Zou eigelijk iets moeten kijken rond Halloween maar heb er niet zo'n zin in. XD Nouja, heb al een pompoen uitgesneden vandaag, dan heb ik toch iéts gedaan rond Halloween. :')

Fijne Halloween allemaal!

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2011 21:46 

Ik heb nu net een ticket voor de MidWinterFair gekocht in de voorverkoop. Scheelt warempel aan toe nog twee euro ook i.v.m. ter plekke kopen! xD Kan ik die op de dag zelf uit gaan geven aan een kop warme chocolademelk :') Ik ga zodadelijk Nieuwsuur kijken want het adviesbureau van het CDA heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid. Men roept de partij op de taboe te doorbreken over het H-woord. Eens zien wat men zoal te zeggen heeft daarop, altijd interessant!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 12, 2011 12:10 

@harry_james_potter: Duitsland was een excursie van school en België was een minivakantie naar een vriendin van me die daar nu stage loopt (:

Op dit moment kijk ik naar de intocht van Sinterklaas op tv en ga zo'n beetje dood van de nostalgie haha. Straks gaan we, zoals elk jaar, voor de televisie eten en dan ga ik de rest van de middag weer een paar uur werken. Lekkere zaterdag dus (:

Maar nu eerst ga ik even een nieuwe icon opzoeken voor m'n profiel (:

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: za nov 12, 2011 13:29 

Ik heb net de intocht van de sint gekeken en ben nu lekker achter de pc bezig

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2011 9:39 

Ik zit nu heerlijk in mijn bed een beetje op gang komen. =) Ik heb de hele dag vrij dus dan mag het. :p Nu nog even wachten tot dat mijn logee uit haar bed wil komen, straks haar wegbrengen naar het station en een andere vriendin van het station halen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 15, 2011 23:07 

Ik ben nu even met een vriendin in Noorwegen over mijn puppy ( :love: ) aan het praten. Over de naam, want die heb ik nog niet. Waarschijnlijk wordt het Hippie of Hipster, aangezien dat wel een beetje stuck in mijn hoofd zit. :') Maar misschien kom ik nog wat tegen wat ik leuker vind. xD Zij vindt Hippie in ieder geval erg leuk. Zucht. Ik heb nog een paar dagen om na te denken.

Verder ben ik even aan het zien wat voor serie ik nog ga kijken vanavond. En ik twijfel of ik morgen naar de faculteit zal gaan om te oefenen voor een computer toets. Die heb ik over twee weken en ik moet 'm eigenlijk wel heel hard halen. Maar ja, ik kan dat donderdag ook nog doen en eigenlijk ben ik het gewoon aan het uitstellen.

Ik ben ook aan het bedenken dat ik nog naar de telefoonwinkel moet, omdat mijn GSM kapot is en ik nog garantie heb. Misschien dat ik dat morgen wel doe. En dan ga ik gelijk even kijken voor een nieuwe broek, want die heb ik echt heel hard nodig. :')

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 17, 2011 9:18 

Ik zit nu met mijn laptop op schoot in bed, met de verwarming hoog en twee dekens over, en nog vriezen mijn vingers bijna vast aan het toetsenbord @@ Ik ben een beetje chagrijnig want ik voelde me vanochtend niet zo goed als ik had gehoopt toen ik wakker werd. Ik wilde eigenlijk vandaag weer de hele dag naar school gaan maar ik heb besloten dat ik in ieder geval vanochtend nog thuis blijf. Misschien dat ik vanmiddag nog even ga kijken.

Terwijl ik zit op te warmen ben ik langzaamaan de bestanden die ik nodig heb voor mijn scriptie aan het openen, want ik moet zo meteen echt wat nuttigs gaan doen.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 14:37 

Nu heb ik zojuist Game Of Thrones afgekeken en nu voel ik me ietwat leeg (dat gevoel dat je een serie hebt afgekeken of boek hebt uitgelezen en je weet niet wat je moet doen met je leven .___.) Ben nu aan het twijfelen of ik Dr Who zou beginnen kijken of S2 van Legend Of The Seeker. En als ik ook Veronica Mars herbekeken heb dan kijk ik wel 'Ringer' ofzo. Heb nog veel te zien. : P

En nu ga ik naar een film kijken die mijn vriend me heeft aangeraden, die heet 'District 9'. Heb de achterkant gelezen en hij lijkt mij wel interessant. En aangezien ik toch niets te doen heb op dit moment ga ik hem maar even bekijken.

Nog een prettige namiddag allemaal. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 11:34 

fhkweyboguwql!!

Nu ben ik heel blij. Ik heb net mijn theorie examen gehad voor autorijden en ik ben geslaagd! In één keer. Ik was echt super nerveus en was ervan overtuigd dat ik was gezakt, maar nee! Dit is echt een grote meevaller. So happy.~

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 10:26 

Ik ben zo moe T_T Ik heb op zich nog wel even de tijd om niks te doen/te slapen, maar dat is niet verstandig, dus ik spring zo maar onder de douche. Ja, het is half 11, maar dat vind ik vroeg ja >D
Straks ga ik naar mijn vriend toe en zijn ouders voor het eerst ontmoeten. Best wel een beetje spannend. Ga ook maar ongeveer 1,5 uur. Dat vind ik lang genoeg de eerste keer xD Daarna moet ik toch naar school. Waar ik ook geen zin in heb. Aah, vandaag is NIET mijn dag @@ [/geklaagomniets]

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 16:42 

Nu zit ik in Groningen te wachten tot het half 7 is. @@ Ik heb zoooo geen zin in de derde opdracht van belastingrecht. Het is erop of eronder namelijk *zucht* Meer dan mijn best kan ik niet doen hè... Maarja, het moet een zes worden als cijfer : ')

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 16:47 

@ HRH: veel succes!

Nu zit ik muziek te luisteren, terwijl ik koud geworden pompoensoep eet / drink, en me afvraag wat ik straks nog even moet halen. Er moet namelijk nog avondeten in huis komen, maar wat, is al een even groot raadsel. Waarschijnlijk iets met kip ofzo. Lui dagje is veel te lui.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 21:47 

Ik zit nu muziek te luisteren en ben hier aan het posten

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 23:27 

Geweldig! Tanja heeft Expeditie Robinson gewonnen. Heerlijk, sluw loeder is het toch xD Heb echt van haar genoten en ze heeft het ook gewoon verdiend. Niko was een engerd en Sascha was leuk, maar heeft de hele expeditie geen moer gedaan xD
Heb vanavond dus ER gekeken, zoals elke donderdagavond. Verder ben ik niet veel aan het doen. Heb zin in morgen. Ik ga zo nog even YouTuben denk ik. En dan slapen. Morgen <3

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: