Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 19:11 

Op dit moment erger ik me vooral aan het feit dat bij ons thuis de badkamer wordt verbouwd en ik dus niet thuis kan douchen. Ik heb deze week al twee keer mijn haar in de gootsteen van de keuken moeten wassen en dat is met mijn haar geen pretje..
Daarnaast vind ik het ook raar om bij een vriendin/tante/kennis aan te kloppen en dan te vragen of ik even mag komen douchen. That's just weird, right?
En het ergste is dus dat het zeker nog tot volgende week gaat duren : (

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 21:14 

Ik erger me aan het feit dat ik al bijna 3 maanden dit rothoestje heb en dat m'n neus helemaal dichtzit. Ik heb nog nooit zó'n behoefte gehad aan de zomer.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 12:31 

Lily_flower schreef:
Ik erger me ook aan asociale bus chauffeurs, of nog erger bus chauffeurs die gewoon door rijden terwijl ze je gewoon zien staan! AAAAH! daar kan ik zo boos om worden :shock:

Precies. Gisterenavond had ik dat ook. Ik zat in het bushokje, want het regende. Ik zie van op het kruispunt verderop de bus de straat indraaien, dus wat doe ik en nog 4 anderen? Natuurlijk het bushokje uit wandelen en langs de straat gaan staan.
Srsly, we stonden daar met zijn vijven zo'n metertje van de stoeprand, precies waar de bus altijd stopt dat je maar gewoon hoeft in te stappen. Hij ziet ons staan. Is het dan werkelijk zoveel gevraagd van te stoppen en je deuren open te gooien?

En dan moet je je nog bedenken dat hij 20 meter verder wel 5 minuten heeft staan aanschuiven in een file eer hij verder kon rijden. Dus tijd heeft hij er niet mee gewonnen.
Het valt me ook op dat dit alleen maar in grotere steden gebeurt, naar mijn ervaring. Of was het voor de zoveelste keer toeval dat het weer een bus was die vanuit Brussel kwam?

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 13:46 

Nu ben ik lichtelijk geí¯rriteerd want ik zit nu weliswaar op internet, maar niet draadloos. Terwijl dat wel de bedoeling zou moeten zijn. @@
We hebben al met de helpdesk gebeld en naar de computerwinkel, maar die zijn steeds in gesprek en ze bellen maar niet terug, wat ook nogal irritant is. Hoewel, dat is ook niet hun schuld, maar goed.

En dan straks mag ik naar het andere huis waar we zo'n slome internetverbinding hebben, dat het laden van één pagina letterlijk tien minuten duurt. Natúúrlijk moet ik voor school ook meerdere dingen op internet doen, wat zo ook niet lukt. Ugh. @@

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 18:33 

Metro's rijden in Rotterdam via vakantiedienstregeling ARGHH!! :-x :-x

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 20:43 

San Riddle schreef:

Daarnaast vind ik het ook raar om bij een vriendin/tante/kennis aan te kloppen en dan te vragen of ik even mag komen douchen. That's just weird, right? (

Ik zou blij zijn dat ik kan helpen. Ik vind het niet weird. Het zou weirder zijn als je zou vragen of je bij ze mag komen staan als zij aan het douchen zijn...

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 21:52 

Sweet Hermione schreef:
San Riddle schreef:

Daarnaast vind ik het ook raar om bij een vriendin/tante/kennis aan te kloppen en dan te vragen of ik even mag komen douchen. That's just weird, right? (

Ik zou blij zijn dat ik kan helpen. Ik vind het niet weird. Het zou weirder zijn als je zou vragen of je bij ze mag komen staan als zij aan het douchen zijn...

Ik vind het ook helemaal niet zo raar. Ik kan me herinneren dat buurvrouw ook weel eens bij mij thuis heeft gedoucht. Dat is echt geen probleem. En zeker een vriendin zal jou heus wel even lekker een douche gunnen.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 16:54 

De reclame op TV van (Reisbureau? Vliegtuigmaatschappij? I'm not sure) Corendon. Ja, ik heb het over die vreselijke reclame met die irritante kinderen met die hoge piepende rot-stemmetjes en die verschrikkelijke foute muziek op de achtergrond.

Make it stop, please. D<

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 18:17 

Ik ben momenteel seriously pissed off. Ik erger me énorm aan het feit dat ik elke zaterdag moet opofferen voor de minionderneming.
Morgen is mijn moeder jarig en ik had graag in de namiddag iets met haar gedaan. Dus had ik gevraagd om mij vooral ní­et in de late namiddag op de markt te zetten.
Zetten ze me van vier tot zes daar. En daar kan ik echt zo pissig van worden. Ik ben over het algemeen geen moeilijke op schoolgebied. En ik vraag ook nooit voor uitzonderingen voor mezelf. Maar dit is me een brug te ver.
Het ergste is nog dat degene die de markten plant, mij steeds haar beste vriendin noemt. (Not that the sentiment is returned, but still.) Als zij zo haar beste vriendinnen behandeld wil ik niet weten hoe ze haar "vijanden" behandeld.
Bah.

Ik moet zo naar school, dus daar zal ik mijn gedacht ook eens "netjes" verwoorden. *snort*
Ongelooflijk dit.

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 23:05 

Jessica schreef:
Sweet Hermione schreef:
San Riddle schreef:

Ik vind het ook helemaal niet zo raar. Ik kan me herinneren dat buurvrouw ook weel eens bij mij thuis heeft gedoucht. Dat is echt geen probleem. En zeker een vriendin zal jou heus wel even lekker een douche gunnen.

Ik begrijp Sanne anders wel. Ik zou het wel durfen vragen maar ik zou me tot een last (nou ja, last is een groot woord) voelen of iets in die trend. Gewoon oncomfortabel. Ik weet zeker dat die mensen zelf het niet erg zouden vinden maar toch... Ik snap Sanne wel.

Ik was nog iets op mijn ergernissenlijstje vergeten te zetten! Ik kan me kosmisch irriteren aan YouTube's 'Deze video bevat inhoud van Vevo, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land'. Fy, YouTube. @@

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 1:42 

!!!TAALFOUTEN!!!

Ik zie op dit forum zoveel taalfouten en ik irriteer me er grandioos aan. Ok, mijn spelling is ook niet perfect. Ik weet ook dat sommige mensen er een geldig excuus voor hebben, maar als ik nog één keer ergens op dit forum een bezittelijk gebruikte 'jouw' zie zonder w, ga ik gillen. 'Hij word' is ook een spelfout die ik niet tolereer (speciaal voor de mensen die zich afvragen hoe het dan wel moet).

Vandaag heb ik me ook enorm geí«rgerd aan de kou. De koude wind ging zo door mijn jas en dikke sjaal heeb. Officieel zou ik vandaag gaan winkelen, maar ik ben toch maar binnen gebleven.

Ooh. Ik wil ook heel graag gaan slapen maar ik ben gewoon niet moe.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 15:13 

@Blijerd: Jezus! Daar kan ik het ook echt van krijgen! Ik bedoel... Je kan niet altijd op álles letten, maar dt-fouten zijn nou toch niet zo moeilijk om te voorkomen hé. Pfft.

Vandaag was het de begrafenis van Sophie. Aangezien in de kerk van Hoevenen te veel volk werd verwacht om een aantal klassen van onze school (ze zat nl. bij ons op school xD) naar daar te kunnen laten gaan, heeft de directie een eigen viering in elkaar gezet. Hij was werkelijk mooi en straalde enorm veel liefde uit. Maar waar ik me dan enorm aan erger zijn de fotografen, de journalisten en de camera's die je in je gezicht geduwd krijgt. Een mens kan nog niet eens normaal in een rouwregister schrijven, zonder dat er een cameraflits in haar gezicht afgaat. Echte aasgieren zijn het, die mannen van de krant.

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 15:29 

@Duffie: Daar had ik wat van gelezen in De Standaard geloof ik. Ik ben het overigens met je eens.

Waar ik me aan heb geí«rgerd vorige week (of was het de week daarvoor?) was de RTBF. Hoe ze deden alsof de dood van Marie-Rose Morel en de grote opkomst voor haar begrafenis een teken was hoe rechts Vlaanderen wel niet was. Hoe ze dingen gingen zeggen als: "Enkel in Vlaanderen kan het dat zoveel mensen en zoveel collega-politici van andere partijen zo openlijk rouwen om een racistisch kopstuk dat haar ziekte misbruikte om haar ideeí«n te verspreiden."

Ik was het niet eens met haar en ik denk dat veel mensen dat niet waren. Dat ging gewoon om het feit dat een vrouw van 38 met twee kleine kinderen het gevecht tegen kanker verloren had. Het ging erom dat dat de mensen aangreep omdat het voor velen herkenbaar is en dat uiteindelijk niemand dat verdient. Ik vond het net wel mooi dat zoveel mensen even hun politieke ideeí«n en ruzies opzij zetten om deze vrouw te herdenken.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 15:43 

Raya schreef:
Jessica schreef:
Sweet Hermione schreef:
San Riddle schreef:

Ik begrijp Sanne anders wel. Ik zou het wel durfen vragen maar ik zou me tot een last (nou ja, last is een groot woord) voelen of iets in die trend. Gewoon oncomfortabel. Ik weet zeker dat die mensen zelf het niet erg zouden vinden maar toch... Ik snap Sanne wel.

@ Plot; haha, dat zie ik helemaal voor me xD

Gelukkig kunnen we nu weer douchen in de badkamer, alleen de verwarming etc. moet nog aangesloten worden. Het ging er vooral om dat ik me bij andere mensen nooit 100% op m'n gemak voel onder de douche. Dalijk gaat de deur niet goed op slot o.i.d. En daarnaast wil ik ze geen last bezorgen. Natuurlijk zal ik ook zelf altijd vrienden aanbieden om dan maar bij mij te komen douchen.

Deze week erger ik me vooral aan mensen met (vouw)fietsen in de trein. Dat is misschien praktisch voor onderweg, maar dan moeten ze tijdens het uitvouwen wel even uitkijken voor mijn tenen @@

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 11:38 

Duffie schreef:
@Blijerd: Jezus! Daar kan ik het ook echt van krijgen! Ik bedoel... Je kan niet altijd op álles letten, maar dt-fouten zijn nou toch niet zo moeilijk om te voorkomen hé. Pfft.

Ik ben echt heel slecht in d's, t's en dt's. Ik heb er in groep acht nog speciaal les voor gekregen maar dat ''natuurlijke taalgevoel'' bij die letters zit er bij mij nog steeds niet in. Ik vind het ook vervelend bij mezelf, maar ik ga mij er niet voor schamen. Leren dan maar...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: