Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 17:39 

Sweet Hermione schreef:
Duffie schreef:
@Blijerd: Jezus! Daar kan ik het ook echt van krijgen! Ik bedoel... Je kan niet altijd op álles letten, maar dt-fouten zijn nou toch niet zo moeilijk om te voorkomen hé. Pfft.

Ik ben echt heel slecht in d's, t's en dt's. Ik heb er in groep acht nog speciaal les voor gekregen maar dat ''natuurlijke taalgevoel'' bij die letters zit er bij mij nog steeds niet in. Ik vind het ook vervelend bij mezelf, maar ik ga mij er niet voor schamen. Leren dan maar...

Ik irriteer me nu aan dit bericht ^^' Of sorry, is het misschien erger? I don't know xD Ik ben ook altijd slecht geweest in d's, t's en dt's. Ik heb het ongeveer toen ik 16 was een béétje doorgekregen. Hoe komt dat? Omdat ik er gewoon niets van snapte en leraren niet de moeite namen om het me extra uit te leggen. En zo heb ik ook altijd moeite gehad met bezittelijke voornaamwoorden etc. Woorden echt fout schrijven zal bijna nooit voorkomen, maar grammaticale fouten wel. En dan denk... lekker boeiend. Dit is een forum voor de lol en geen freaking werkstuk voor school xD

Met alle respect verder naar de mensen die zich wel aan taalfouten irriteren hoor xD Verder ben ik het met jullie eens over het gebruik van MSN-taal.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 17:54 

Jessica schreef:
Sweet Hermione schreef:
Duffie schreef:
@Blijerd: Jezus! Daar kan ik het ook echt van krijgen! Ik bedoel... Je kan niet altijd op álles letten, maar dt-fouten zijn nou toch niet zo moeilijk om te voorkomen hé. Pfft.

Ik ben echt heel slecht in d's, t's en dt's. Ik heb er in groep acht nog speciaal les voor gekregen maar dat ''natuurlijke taalgevoel'' bij die letters zit er bij mij nog steeds niet in. Ik vind het ook vervelend bij mezelf, maar ik ga mij er niet voor schamen. Leren dan maar...

Ik irriteer me nu aan dit bericht ^^' Of sorry, is het misschien erger? I don't know xD Ik ben ook altijd slecht geweest in d's, t's en dt's. Ik heb het ongeveer toen ik 16 was een béétje doorgekregen. Hoe komt dat? Omdat ik er gewoon niets van snapte en leraren niet de moeite namen om het me extra uit te leggen. En zo heb ik ook altijd moeite gehad met bezittelijke voornaamwoorden etc. Woorden echt fout schrijven zal bijna nooit voorkomen, maar grammaticale fouten wel. En dan denk... lekker boeiend. Dit is een forum voor de lol en geen freaking werkstuk voor school xD

Met alle respect verder naar de mensen die zich wel aan taalfouten irriteren hoor xD Verder ben ik het met jullie eens over het gebruik van MSN-taal.

Nou kijk. Dat bedoelde ik ook weer niet. Natuurlijk moet je niet gaan posten alsof het voor een werkstuk voor school is (en ik had het ook niet op het forum, maar over dt-fouten in het algemeen... Zoals op papieren die wél voor school zijn of soms zelfs in boeken *shiver*). En als men het je niet deftig uitlegt hoe dt-fouten voorkomen kunnen worden (serieus, ik had er vroeger ook moeite mee), dan kan je daar zelf ook niets aan doen. Net zoals mensen met Dyslexie, die mensen kunnen daar gewoon niets aan doen. Simpel als dat. Maar ik kan het ook niet helpen dat dt-fouten me ergeren. Geen idee hoe dat komt, het is gewoon zo. Zal een slechte schrijverseigenschap zijn, zeker?

Maar ik bedoelde zéker niet dat je zo moest gaan schrijven, laat dat even duidelijk zijn. Of dat je je daarvoor moet schamen op een forum ^^

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 21:45 

Duffie schreef:
Jessica schreef:
Sweet Hermione schreef:
Duffie schreef:

Nou kijk. Dat bedoelde ik ook weer niet. Natuurlijk moet je niet gaan posten alsof het voor een werkstuk voor school is (en ik had het ook niet op het forum, maar over dt-fouten in het algemeen... Zoals op papieren die wél voor school zijn of soms zelfs in boeken *shiver*). En als men het je niet deftig uitlegt hoe dt-fouten voorkomen kunnen worden (serieus, ik had er vroeger ook moeite mee), dan kan je daar zelf ook niets aan doen. Net zoals mensen met Dyslexie, die mensen kunnen daar gewoon niets aan doen. Simpel als dat. Maar ik kan het ook niet helpen dat dt-fouten me ergeren. Geen idee hoe dat komt, het is gewoon zo. Zal een slechte schrijverseigenschap zijn, zeker?

Maar ik bedoelde zéker niet dat je zo moest gaan schrijven, laat dat even duidelijk zijn. Of dat je je daarvoor moet schamen op een forum ^^

Het gaat mij er vooral om, dat ik het heel fijn vind als er, ook op internet, ABN wordt gesproken. Bij ABN horen geen spelfouten. Het is namelijk zeer irritant voor mij als iemand schrijft: 'Ik heb jou boek bezorgt in jou brievenbus in me vrije tijd. Je vind dat vast wel goed want ik doe het speciaal voor jouw. Anders is dat heel erg voor mijn. Hopelijk heb ik hiermee me irritatie duidelijk gemaakd.' Geloof me, zulke zinnen kom ik vaak genoeg tegen.

Nu irriteer ik me eraan dat ik voor volgende week maar 2 diensten heb opgekregen, in plaats van de 6 die het normaal gesproken zijn. Het is vakantie, guys! You're gonna need me!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 11:34 

Ja, ik kom me alweer over het openbaar vervoer ergeren. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het openbaar vervoer awesome. Maar ze staken altijd op het verkeerde moment! En of het land nu helemaal in staking gaat of maar een paar streken: de bus die ik moet hebben zit er wel ALTIJD bij. Altijd.
En ze staken maar. En ze bereiken er niks mee. Ik zou mijn werk ook eens moeten neerleggen. Eens kijken of dat ook zomaar kan en op prijs gesteld wordt.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 14:58 

Ik irriteer me aan mijn kamer. Hij is veel te klein, maar dat is niet het grootste probleem. Van de muren en onder mijn bed komt er allerlei kou mijn kamer binnen, waardoor het hier net een vrieskist lijkt. De afgelopen weken heb ik niks gemerkt omdat ik thuis zat, maar nu wordt het toch wel zwaar vervelend. En natuurlijk neemt de huisbaas dan dr telefoon niet op.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 17:41 

Aaaah stomme rollercoaster tycoon @@ Dat spel vind ik nog steeds leuk en nu heb ik het eindelijk weer gevonden, maar hij is zo beschadigd dat ie zo nu en dan eruit valt en dan heb ik hem natuurlijk net niet opgeslagen en dan ben ik m'n hele spelletje kwijt T_T Okay, kinderachtige ergernis but whatever xD

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 8:59 

Nu erger ik me aan mensen die het eens zo luchtige Ravenclaw spamtopic om proberen te dopen tot hun eigen, persoonlijke problementopic.

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 19:10 

Nu erger ik me aan het Van Dale elektronisch woordenboek. Dat stomme ding was 200 euro en hij doet het gewoon niet meer. Ik heb hem verwijderd + opnieuw geí¯nstalleerd en geprobeerd te herstellen, maar het werkt niet. Ik krijg ook gewoon niet eens een foutmelding ofzo, hij start gewoon helemaal niet meer op. Ik kan 100 keer op ''openen'' klikken, maar hij opent niet. En niet omdat mijn laptop sloom is of niet goed reageert ofzo. Als ik hem in de taalbalk zet en ik klik erop dan ''licht'' hij gewoon op, zoals dat altijd is als je wat opstart en daarna ''dooft het licht weer''. (Hoe leg je dat uit xD) Eerst deed hij het helemaal goed, maar ineens deed ie het niet meer. Ik heb over een maand tentamens en dan heb ik m écht nodig. Met huiswerk kan ik nog wel een beetje dingetjes uit online vertalers bij elkaar schrapen, maar dat is echt niets vergeleken met mijn woordenboek. Muh stom elektronisch gezeik @@

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 12:04 

ARRGH. Ik erger me dood aan mensen die je negeren en niet antwoorden op smsjes. Het lijkt een jongetjeskwaal te zijn. GUYS GET A GRIP. Weet je hoe onbeleefd het is om smsjes die /jij/ onbelangrijk vindt gewoon te negeren. Haal die stok uit je aars en doe normaal. >.< Tuurlijk, ik mis ook wel eens iets, ik vergeet wel eens op dingen te antwoorden, maar ik zorg ALTIJD dat ik wél antwoord, al is het een jaar later, en een verontschuldiging en uitleg waarom ik niet antwoordde. Maar SJEES, als ik je een simpel smsje stuur met 'Heyhoi hoe gaat het?', BRENG IN GODSNAAM DAN GEWOON HET FATSOEN OP OM TE ANTWOORDEN '=.=

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 17:55 

Ik erger me momenteel aan mijn lerares Nederlands. 10 December, dus ruim 17 weken geleden moesten wij ons boekverslag inleveren. Dit heeft ze nog steeds niet nagekeken, maar wel allemaal andere toetsen en huiswerk opgeven! grrr ik kan er niet tegen.

En Ja ik erger me ook aan mensen die overal over zeuren en nooit eens blij en vrolijk zijn. Kom op: Don't worry be happy. :D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 19:30 

Ik erger me aan mijn Frans lerares........ grrrrr @@

Ik heb nog maar 1 week school, en dat is een toetsweek. Ik moet nog een toets voor Frans maken, maar ze kan niet komen tijdens toetsweek, dus nu moet ik naar school in mijn vakantie @@

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 15:55 

OMG! tegenover mijn werk zit een mens op het terras en die heeft al een uur lang haar mond niet dichtgehouden. Ze praat en praat en praat en praat en praat maar door ... zonder pauze. En met een luide stem.
Ik krijg er gewoon koppijn van zeg. En de gesprekken zijn ook niet van hoog niveau of interessant.
GRRRRR :-x

Gryffindor Rule # 1: Be a hero

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 18:02 

Argh ik denk dus dat ik hooikoorts heb. Dit suckt want ik heb dit nog nooit eerder gehad, maar blijkbaar kan je nog tot je 25e hooikoorts krijgen. En aangezien ik (nog net) 21 ben is het dus wel mogelijk. Elke keer als ik buiten ben dan doet mijn neus echt zo gigantisch zeer dat ik gewoon echt moeilijk door mijn neus adem kan halen. Daarbij heb ik ook een loopneus en moet ik de hele dag door niezen. Een tijdje geleden waren de aders in mijn ogen ook al gesprongen. Dat heeft er blijkbaar ook mee te maken. Ik heb ook echt deze symptomen gekregen op het moment dat het weer lekker lenteweer werd. Dit suckt echt want ik woon dus in een "boerendorp" en ik fiets elke dag naar mijn werk. Ik kan dus moeilijk de buitenlucht vermijden zeg maar. Ik hoop echt dat het snel stopt want ik vind het nogal vervelend. xD

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 8:11 

Ik erger me aan een huisgenoot. Dat je erg spontaan bent en vrienden uitnodigt langs te komen, snap ik. Dat je ze 's avonds bij je laat eten, ook. Maar als je rond etenstijd de hele keuken een uur bezet houdt (wij hebben geen huiskamer, en aanrecht, fornuis en keukentafel stonden helemaal vol), dan word ik lichtelijk boos. En dat wordt veel erger als voor vervelende huisgenoot in kwestie volgende dag maarliefst twee mensen om half 9 aanbellen en de keuken bezet gaan houden.. Aarch..

En dan zwijg ik nog over mensen die niet op mailtjes en smsjes reageren. Het is nu haast een week geleden dat ik ergens voor een kamer gekeken heb, maar nog geen reactie. Ik wil weten of ik verder moet kijken voor een nieuwe kamer of dat ik mag gaan sparen voor een kookplaatje en andere spullen.. Is een beetje info geven nou zo moeilijk?

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 8:53 

Op dit moment ben ik behoorlijk chaggi op men moeder.
Die heeft besloten om maar voor de zoveelste keer te zitten zeuren over mijn kamer dat ie rommelig is en blabla- en dringend mijn kast netjes liggen!
Who cares dat mijn kast rommelig ligt?! En zo rommelig is mijn kamer nu ook weer niet. -.-"
Bemoeizuchtig mens. ><
Iemand zin om mijn moeder over te nemen?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: