Man! wat had ik dit weekend nodig zeg na al die ellende van de laatste tijd. Beste weekend ooit in Amsterdam.
Zo ik ben een lang weekend voor de eerste keer in Amsterdam bij me zus geweest, op ontdekking reis om wat meer te zien van A'dam en natuurlijk een boel films.
Niet alleen mensen geholpen met bepaalde dingen, mooie dingen gezien en gedaan. Prachtig weer gehad ook al stond er een frisse wind, lekker veel gewandeld. Ik heb zelfs onverwachts geld bespaard.
Ik kom er steeds meer achter hoe de straten werken hier, en hoe lang het duurt om ergens te komen.
Ik zeg je met lopen zie je meer en kom je ergens ieder geval in de omtrek van De Dam en Anne frank, verder weg neem je de tram. Zoals Leidse plein want het is te nauw en te druk naar die straat.
Als je een interessante wandeling wilt maken en dingen wilt zien raad ik je aan, de straat van Leidse plein tot Anne Frank's huis te lopen, zeker 20-30 min lopen maar heel veel moois te zien
Ik heb zelfs een ouderwets snoep winkeltje gespot, wat een nostalgie! Straatnaam kun je op de foto's zien of loop anders recht vanaf de kerktoren door het straatje.

Een ouderwets lekker ijsje kun je bij het Jordaans plein vinden.
Leuk was dat langs de gracht een bordje hing met een bekend nummer, en tegelijk kwam er een boot langs met allemaal mensen die het zongen.

Een hele verrassende ontmoeting met Georgina verbaan gehad.