Zo, even mijn profiel overhoop gegooid. De laatste keer was alweer dik een half jaar geleden, dus het was weer eens tijd.
Nieuwe icon:
Gemaakt door summerstorm op livejournal. Ik weet niet hoe lang ik deze zal houden, want Game of Thrones begint over een paar weken weer en dan zal ik waarschijnlijk weer een icon daarvan nemen, maar ja. Voor het moment volstaat deze; Regina ziet er zo heerlijk zelfvoldaan/judgey uit, heh.
En een nieuw onderschrift:
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.
Mijn laatste 2 onderschriften kwamen uit poëzie (nl. gedichten van Richard Siken en Andrea Gibson) dus ik besloot om dat er voor deze ook maar in te houden. Dit citaat komt uit het gedicht The Bells van Anne Sexton.
Woonplaats is nog steeds King's Landing, om toch wat van Game of Thrones/A Song of Ice and Fire in mijn profiel te hebben. Oh, afgezien van mijn rank, natuurlijk! Bijna vergeten, maar bij de Jublileumloterij heb ik een eigen rank gewonnen, en dat is Lioness of Casterly Rock geworden - een verwijzing naar het personage Cersei Lannister, koningin van de Seven Kingdoms en mijn hart, etc. <3
were mine.