Zo, nu ben ik de tweede die een Lost achtergrond heeft, alleen heb ik toch voor
Sayid gekozen. Een van mijn favoriete personages dus.
Heeft wel tijd gekost voor ik de perfecte foto had gevonden. Want natuurlijk zijn er een heleboel mooie foto's van Naveen Andrews, ze moeten ook leuk zijn als achtergrond.
Ik hou niet echt van die hele drukke achtergronden, dat is de reden waarom ik voor foto's kies. Deze dus perfect, omdat hij mysterieus is en er weinig gebeurd aan contrast in kleuren.
Hiervoor had ik trouwens een foto van Captain Slow op een omgebouwde Dodger. Of voor Top Gear-leken onder ons: James May op een auto die tot boot was omgeturnd. Ik vond die foto wel hip, omdat het behoorlijk retro was. Als je niet beter wist zou je denken dat de foto in de jaren zeventig was genomen. Bovendien was de achtergrond lekker zonnig, en dat klaarde je humeur ook behoorlijk op.
Anywayz, jullie zien dat mijn bureaublad weinig inhoud heeft behalve een prullenbak. Ik heb het merendeel dan ook in de balk weggestopt. Anders heb ik het gevoel dat ik beter voor een witte achtergrond met iconen had kunnen kiezen, dan voor een leuke foto.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik aan de linkerkant vaak een rijtje heb staan met de laatste dingen die ik voor school gebruik. Dit scheelt een hoop zoekwerk, want ik ben een chaoot in categoriseren.
Programma's die ik heb weggestopt en veel gebruik: Vuze, WMP, internet en Free Studio (handig om filmpjes in mp3 bestanden om te zetten).