Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2019 0:34 

Bios.

-The equalizer 2
Best een aardige film al is het concept wel bekend, helaas is het lang niet zo goed als het 1e deel. k

-Juliet, naked
Goeie film en goeie keuze acteurs, verhaal kabbelt rustig voort terwijl er dingen aan de hand zijn en mooi in welke omgevingen het gedaan het gefilmd is. Komische noot en redelijk interessant, het is wel wat rommelig en heeft wat losse eindjes maar goed het is uit het dagelijks leven gegrepen. k

-Teen titans go
Ik wilde eigenlijk niet gaan hoe ze het zo veranderd hebben van hoe het eerst was, na de trailer te zien dacht ik misschien is het toch wel wat, en even invulling voor tussen 2 films.
Het gaat bijna zo ver als de lego batman film… goeie genade wat een belachelijke film is dit zeg, oh humor te over maar het gaat wel erg ver voor om deze tekenfilm voor kids te laten zien. En dan het eindeloze gezeur over maar 1 ding had ik na de helft geen zin meer in.
Het is al jammer hoe ze deze helden te schande zetten op deze manier en niet passend kwa personage. Het is niet allemaal slecht maar denk eerder voor een bepaald publiek. /

-Crazy rich asians
Origineel en verrassend en eens frisse blik op het oosten, mooi om te zien de combinatie van cultuur, landschap, moderne uiterlijk en hoe t een sfeer creert. Prima cast met de nodige humor en verschillen wat het interessant maakt, en zulke mooie momenten o.a de trouwerij. k

-Book club
Zeker een aardige film en de cast is doet het zeker niet verkeerd. Heeft zeker de nodige humor en enige romance, en geinig hoe zulke oudjes zich nog zo als tieners gedragen met een leven achter zich. k

-The spy who dumped me
Jemig ze hebben lekker hun best gedaan om er een slechte film van te maken desondanks is het fraai gedaan. des te beter is de bizarre humor en het geweld too much is en toch cool eruit ziet. t

-The man who killed don quioxte
Nou ik snap best waarom het maken van deze film zo lang geduurd heeft, en wie kent niet het de beknopte versie. Het is heel ingewikkeld en bizar nogal tegenstellingen die je zelf moet zien te ontdekken, maar toch interessant kwa personages en hoe t verhaal loopt als je het al zo kan noemen ieder geval klikt het wel kwa acteurs. K

-Dog days
Mooie film met prima acteurs, emotioneel, liefdevol, grappig. k

-A-x-l
Beetje meer van verwacht maar ondanks dat is het een hele goeie film, zou heel wat zijn als dit een begin is en er een sequel volgt? k

-Slender man
Prima film op zich al wat oppervlakkig misschien scare jumps maar eng nee niet echt, is meer een ander soort verie van blair witch project. Gezichtloze figuur met lange armen eng hoor.. t

-The happytime murders
Het is zeker geen sesamstraat.. maar t doet ook niet echt eer aan. Maar goed het is verrassend en heeft humor ‘mccarthy’ laat hier toch eens haar echt humor acteer kant zien. Als platvloers het ook wordt toch redelijk origineel. K

-Alpha / imax 3d
Een hele mooie film maar het had nog veel beter kunnen zijn denk ik? Heel erg simpel te makkelijk misschien, of t aan de 3d ligt misschien maar het zijn pracht beelden. K

-The nun
De film is zeer goed gemaakt met de nodige elementen erin, niet zozeer jump scares maar wel de nodige creepy enge beelden dat vloeiend werkt. Past goed in de conjuring film sfeer al zijn bepaalde beelden die je terug ziet in andere films.
Misten wel de nodige muziek of geluiden die er echt goed bij hadden gewerkt, waardoor ik er niet helemaal in kwam maar wel interessant bleef. k

-Blackkklansman
Goeie film met een prima cast, info en relevant zo ook met de nodige humor. Einde is wel wat schokkend. k

-Peppermint
prima film maar wel heel voorspelbaar, als ze nou meer zouden laten zien dan vluchtige beelden van hoe een huisvrouw transformeert, en het is heel zwart/wit knal actie. t

-the predator 3d imax
De vorige films waren best goed maar ik denk bijna zeker dat deze nog beter is zelfs het is tegelijk ook anders! Damn.. heftig, nasty en er zijn maar weinig films waar ik het gezien heb maar de humor hierin is zo goed prima combi, en goeie sfeer.

-The house with the clock in the walls
Erg leuke film al helemaal omdat de acteurs zo’n goeie chemie hebben en goed erin passen.
Zoiets al tijden niet gezien en wat betreft de magie en de interessante dingen die gebeuren, is het zoiets als Harry potter. k

-Johnny English 3
Geen idee of dit nou leuker was dan de andere delen maar het heeft niks aan charme verloren, goed verhaal, comedy en prima acteurs. k

-Louis and the aliens
Beetje dommige grappig cartoon. T

-A simple favour
Heeft weinig om t lijf ondanks dat er twists in zitten het mist gewoon iets om een goeie film te vormen, en t is al eens gedaan. /

-Elvy’s wereld
Oppervlakkig, ergelijke stereotypjes, en het jumpt veel te snel door. /

-Final score
Best aardig en n prima verhaal. t

-Kin
Ik had er toch meer van verwacht het gaat meer over de emoties van de personen dan t wapen zelf, zo niet bijzonder of evenmin kijken waard op deze manier. t

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2019 0:36 

Bios.

-Venom imax 3d
Het zal wel iets te maken hebben met de rechten en wie wat heeft in de film wereld, maar dit is of een film dat los staat of het hoort een ander origine story te zijn met spider-man. Verder heeft het veel weg van andere films.
Maar goed ondanks dat is de film best goed met zeker de nodige humor erin en de actie is ook goed, zeker interessant om te zien hoe te verloopt en hoe het verder gaat. Merkwaardig is ook t filmpje na de credits echt nieuw. k

-A star is born
Ik verwachten iets anders een beetje maar het is een mooie film, beetje standaard en simpel op zich maar wel met mooie muziek ‘’Lady gaga’’ doet het goed. Het einde vooral was mooi en met n traan. t

-Zwaar verliefd
Een mooie film met prima acteurs. k

-Bad times at el royal
Een film met meerdere hoeken van verschillende personen heel interessant gedaan, met een locaties die een goeie sfeer geeft. k

-Night school
Best een goeie film heeft me nog verrast ook, heeft dan wel humor maar laat je ook dingen van waarde zien. k

-hell fest
Gave film erg goed, niet alleen omdat het ook nog eens afspeelt in een eng pretpark, de sfeer en de toon is erg goed gezet en sommige scenes maakt het ook nog eens creepy.
Echt heerlijk om weer eens zoiets te zien. k

-Wad: overleven op de grens van water en land.
Mooi om te zien een stukje natuur over onze wadden, her en der wat mooie beelden maar het is niet heel interessant. t

-Life itself
Het begin is wat raar maar uiteindelijk maar het niet uit, 2 verschillende verhaallijnen van personen die van ver bij elkaar komen. Op zich een normale film niet bijzonder op zich hoewel her en der schokt het wat en de sfeer is dik emotioneel erg mooi gedaan. k

-Smallfoot
Een hele leuke animatie film niet alleen grappig maar met leerzame lessen. En de muziek is geweldig creert echt zo’n fijne sfeer. k

-The nutcracker and the four realms 3d
Verbaast met dat ze verschillende soorten films kunnen maken van de nutcracker deze is heel anders dan een ander die ik heb gezien. Een hele mooie film met prima acteurs en met veel momenten dat lijkt op ’Narnia’ Een aantal momenten erin die een goeie lach vormen maar ook pracht laten zien. Veel details in omgeving en kleding. k

-Halloween
Ik moet nog steeds een aantal van de andere films hier van zien. Goeie film prima suspense en verschillende moorden en vooral niet schuw in het laten zien ervan. Of het beter kon mogelijk maar als het einde nadert is het al behoorlijk interessant, is dit het einde? Al lijkt het erop dit soort figuren duiken altijd weer op de toekomst. k

-The girl in the spider’s web
De sequel van ’the girl with the dragon tattoo’ en de hoofdrol actrice is ook nog eens vervangen mogelijk een fout al heeft deze ook wel iets..
Is dit een betere film dan de vorige nee niet echt ondanks de actie en het sluwe spel blijft het vrij kalm en verloor me aandacht eraan. t

-Mile 22
Wist het niet zeker ben toch maar gegaan op zich aardig maar het teveel politiek en oorlog geneuzel met actie, en hoe ’mark’ het speelden deed niet veel voor me. /

-Overlord
Niet geheel origineel maar toch zeker n goeie spannend film, is ook zeker nasty en vol actie. k

-Welcome home
Intense sfeer wat het verhaal goed doet sowieso een interessante film. k

-Sint
Hoewel n korte film t is zeker weer een met van die stompzinnige dingen erin. /

-Fantastic beasts 2 imax 3d – een aanrader
Beetje nieuw techniek misschien? maar de 3D is super hier al wordt er wat veel close-ups gebruikt. De 1e was al zo goed maar dit is geweldig gedaan je wordt er in gezogen met zoveel emoties. Begin is grappig en dan wordt het intens, spannend, meeslepend beetje overweldigend. Ongemerkt wat tranen gelaten door de schoonheid en mooiheid van de film.
Sowieso ga ik nog een keer wat een gevoel dat de film geeft zeg niet alleen in sfeer maar met de vele wezens en dialogen. Hoop enorm dat ze ooit Harry potter zo verfilmen. k

Ik hoop zo dat er boeken van komen ik heb zo zin om het te lezen.
vraag me ook af of ze tussen in nog wat films maken van t begin van voldemort?

-The sisters brothers
Of t echt een soort oud western is is mogelijk maar richt zich meer op zelf reflectie, goud, en veelal vele plaatjes hoe t leven er toen uit zag, simpel en rustiek ofzoiets. t

-Destination wedding
Mogelijk ooit geen idee want zoiets heb ik zelden gezien, 2 narcisten of anders gebroken mensen die bij elkaar komen. De film is om te ’barf/kots’ en je moet er wat voor over hebben om het geheel te zien, maar gaat dus zo ver dat het ook erg komisch is bepaald interessant bizar. Nou zitten er hele goeie acteurs in dat het misschien een beetje waard maakt. /

-Robin hood
Ziet er best goed uit een wat andere verie veelal actie maar weinig liefde. K

-The possession of Hannah grace
Best een goeie film maar het kon beter, zit veel voorspelbaarheid in waardoor de spanning wat inzakt. t

-Widows
Het is interessant maar de film duurt te lang helaas, hierdoor wordt de actie/spanning minder wat niet goed is voor het verhaal. t

-Hunter killer
wist niet zeker of ik wilde gaan blij wel gedaan. Wat een film prima cast en goeie aanhoudende spanning en actie. k

-I still see you
Dit is toch best een soort aanrader niet geheel nieuw maar de originaliteit kun je zien. Mooie film die rand van mystery/dood bezoekt, de cast doet het aardig goed ken ze niet echt maar de sfeer blijft goed aanhouden. k

-The grinch 3d
Gezien dat het een animatie film en wat meer voor kids is is de gemene streek wat minder, maakt niet uit het is een prima combinatie van humor en gemeen. Erg leuk, kleurrijk, prima dialogen en boodschap. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2019 0:37 

bios. 2018

-Aquaman imax 3d
De film heeft echt een mix van Avatar, Indiana jones etc.. ziet er echt super uit, mooie special effects, gave actie en humor, en de acteurs doen het ook prima waardoor de chemie en de sfeer goed past. Indrukwekkend met bepaalde momenten vooral omgeving wijze waarbij je zoveel ziet. The big battle is te evenaren met de bekendste films ook al zijn het zeedieren.
Ben onder indruk als ze dit kunnen verwerken in de komende real-life film van Ariel de kleine zeemeermin zou erg fijn zijn. k

-Spider-man: into the spider-verse 3d
Erg leuk dat ze eens zo’n film vertonen, weet niet of t aan mij lag maar het leek me dat er meer scherpte op de hoofdpersonen lag dan de achtergrond is ook eens wat anders.
De sfeer is echt fijn helemaal als de muziek er te pas aan komt, grappig op z’n tijd maar met een goed verhaal en prima tijd voor elke spidey. k

-Bumblebee 3d
Geen idee of ze anders personages ook een side film krijgen of dat bumblebee bijzonder is.
Goed gemaakt, grappig maar toch wat serieus waarbij momenten best ontroerend zijn.
Prima actie en special effecten, en op een bepaalde manier klikt de cast. k

-Mortal engines 3d
interessante film heel mooi weergeven deed me denken aan wat andere dingen toch is het origineel op z’n manier. Had ondanks wel het gevoel er meer in kon of soort van info dat er mist. Maar goed gave special effects en prima verhaal. k

-Ralph breaks the internet 3d
De 1e was leuker dit is voornamelijk commercieel terwijl er best heel wat uitgehaald kon worden, ondanks wat spanning en een lach bereikt het niet het niveau waar het zou kunnen zijn. Niet te vergeten heleboel bekende figuren niet te zien zijn. t

-Astrix en het geheim van de toverdrank
Een hele leuke en grappig animatie film, sowieso anders met een mix van kracht en fantasy. k

-Marry poppins returns – een aanrader
Ik was skeptisch op z’n minst want hoe overtref je zo’n enorme klassieker maar ging erin met open mind. Nou het is niet minder dan z’n voorganger hoor ongeloofelijk hoe ze dezelfde sfeer hebben gecreerd, de omgeving, zang, dialogen echt prachtig! Cast is prima doet niks onder het feit dat iedereen n andere acteur is. Ga nog een keer want alleen het kijken naar de dans/zang gedeeltes straalt de fun eraf. k

-Nachtwacht: poort der zielen
Hoewel ik denk dat het verhaal wat beter kon is het best leuk, en hoe ze ieder personage neerzetten geeft echt ruimte en sfeer ook al is het simpel. t

_________________
Support Joyce @ WIDM


Laatst bijgewerkt door 2daemon op ma dec 30, 2019 21:31, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di nov 26, 2019 17:49 

Bios.

-Replicas
Het is al eerder gedaan maar dat het maakt het niet minder om deze film te zien. interessant en redelijk spannend. k

-Ben is back
Prima cast en een redelijke film. Het laat op een bepaalde manier iets moois en verdrietigs zien in het verband met drugs. t

-Creed 2
Het 1e deel viel best mee en dit deel is eigenlijk wel iets beter zelfs, denk dat het zelfs dat het te maken heeft met een nostalgie effect op Rocky vs Rusland.
ook al heeft het merendeel zeven door emoties door personages door het verhaal, met de gevechten is het redelijk interessant. T

-Mary, queen of the scots – een aanrader
Zeer onder de indruk echt een hele goeie film met een prima cast.
het houdt je vast van begin tot einde met intrige, sfeer, spanning, mooie kledij. En ook met alle pracht decor en achtergrond. k

-Welcome to marwen
Best een goeie film met vele emoties, soepele overgang met het leven en fantasie. k

-Nobody’s fool
Pijnlijk en misleidend, de humor valt nogal plat merendeel en toch zit er iets moois in. sowieso verrast op bepaalde momenten en zeker mooi einde. t

-Dragonball super: broly
lang geleden dat ik de serie gezien heb maar hou er nog steeds van, de nieuwe dingen ervan nog niet gezien maar was super blij dat er iets van in de bios kwam.
Weet niet of het helemaal klopt hoe het verloopt maar doet er niet toe, erg leuk dat ze het begin van dbz het ontstaan een stukje ervan laten zien. Voor de rest enorm genoten van het gevecht/krachten/vernietigen. k

-Glass
Het 3e deel na ’unbreakable’ en ’split’ met deze ontknoping als er niks meer komt tenminste is het heel goed uitgewerkt is zelfs beter dan de andere films. Het laat de menselijke kant zien dat zich ontwikkelt met een grijze zijde die ze schaduwt. Heerlijk om hoe het verhaal zich ontwikkelt door slimheid, kracht, verantwoording. k

-How to train your dragon 3 3d
Net als de andere delen een hele fijne mooie film dat je met plezier bekijkt. Al denk ik dat deze iets specialer is op een bepaalde manier, combinatie verhaal+emotie is erg goed. k

-Serenity
Origineel wijze goed gedaan, verhaal zit goed in elkaar en de sfeer blijft constant kijkt dus lekker weg. Het achterhalen of het nou een game of het echte leven is is mooi gedaan. k

-The hate u give
Een hele goeie film met een boodschap dat dat door de hele film doordrenkt. Prima cast die de sfeer goed laat overkomen. Enkele momenten die bijzonder zijn. k

-Instant family
Verassend goeie film met veel humor maar ook andere emoties. Veel rijkende persoonlijkheden die voorbij komen om het meer tot recht te laten komen, denk dat het daardoor ook heel goed werkt. k

-Vals
Je zou bijna denken dat het om bitchy attitude zou gaan maar met een aantal goeie plot twists maakt het zeker een spannende film. k

-Prodigy
Niet echt iets nieuws maar het heeft op bepaalde momenten toch wel iets. De spanning en conflicten merkwaardig en simpel.t

-The lego movie 2 3d
Dezelfde mate als het 1e deel dezelfde spanning, humor en verschillende merkwaardigheden. t

-Time freak
Op zich best leuk maar zekere mate geeft n neerwaardse spiraal van ongemak ipv humor of romantiek. de acteurs hebben ook niet echt n klik. /

-Alita: battle angel imax 3d
Verfilming van een bepaalde manga die ik niet ken, behalve daarvan zie je heel veel invloeden van andere films erdoor heen. Echt een hele leuke gave film met veel interessante dingen, sets, props, actie en omgeving zien er super uit.

-Corgi
Een beetje te dramatisch voor de jongere kinderen, verder prima spannend iets wat komisch. k

-Happy death day 2u
Niet verwacht dat er een vervolg van kwam maar het is er niet minder om. Te samen maakt het een te gekke film en deze is al crazy wicked, het opnieuw meemaken per dag is ieder geval niet saai. k

-Green book
Een redelijk film maar wel interessant en een goed voorbeeld met verschillende elementen hoe de wereld is en wat je zou kunnen doen om dit tegen te gaan. Hier en daar mooie momenten en wijsheid. t

-Verlief op cuba
Ze hebben er een soort old feel movie van gemaakt wat het eigenlijk alleen maar leuker op maakt. Sfeervol met humor en passie met prima acteurs, prima muziek en sfeervolle beelden van cuba. k

-Escape room
Laatst al eentje geweest maar deze is weer anders zijn dus best in trek blijkbaar. Maar goed best een goeie film met een variatie cast die best misleidend zijn, de manier van de taken briljant en creepy hoe het zo gekomen is. k

-Captain marvel imax 3d
Niet zo bijzonder als vorige marvel films maar het is best leuk, prima cgi en actie.
van het weinige dat ik van dit personage weet zou er in de komende film veel spektakel van kunnen verwachten. Ben ook wat in de war waren de skrull geen vijanden, dit is op zich leuk gedaan ben benieuwd wat ze hier van gaan maken. k

-On the basis of seks
Waar deze actrice voor strijdt is best goed maar het is een strijdt dat in de juiste tijd wordt gehouden. Maar je moet er zin in hebben om er naar te kijken, het einde viel me een beetje tegen maar verandering gaat per stap. t

-What men want
Het is heel anders dan de tegenhanger ''what woman want''
Het is best een leuke film maar zo anders veel komische dingen ondanks dat ze wat serieuze dingen erin proberen te doen. Niet helemaal zeker of t goeie actrice ervoor is maar ze doet het goed, de mind talk is minder aanwezig dan ik verwachten.
Ik had ergens verwacht misschien ''Mel gibson'' nog zou voorbij komen.

-Cold pursuit
Niet in gaten gehad maar dit was blijkbaar een remake van ''In order of disappearance'' Prima actie combinatie met humor dat vooral in dom gedrag of keuzes zit, ieder geval deze cast is prima gekozen. t

-Us
Nou lekker bizarre film wel goed gemaakt, best dom gedrag dat vertoont wordt maar met de twist die erin zit is het verrassend. t

-Dumbo
Het was ook teveel gevraagd denk ik om het zoals het sprookje tekenfilm te maken, ze laten het nu meer zien tijdens de oorlog waarin het zich afspeelde (gelukkig de oorlog zelf niet). Ik ben wel heel blij dat er veel elementen van de tekenfilm erin zitten (trein, muis, clown act etc) en ondanks de donkere sfeer is het een hele mooie en toch wat ontroerende film. En het einde zo mooi. Lange tijd geleden ook dat ik weer iets van Danny devito zie. k
-
The Aftermath
De film is wel oké maar gezien dat het afspeelt na al de actie stelt het weinig voor. Meer het opbouwen en met elkaar weer leven. Ieder geval laat sinds lange tijd Keira knightley weer iets van zichzelf zien dan alleen acteren. t

-Shazam
Hele leuke film met combi van actie en humor, mogelijk aanleiding dat ie in andere films komt niet zeker? k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di nov 26, 2019 17:52 

Bios.

-Pet sematary
Ik heb de oude gezien maar is alweer zo lang geleden zover ik kon zien was het wel hetzelfde. Ik kan me zeker indenken dat ik destijds zo jong was echt eng vond. Heerlijke film. k

-Hellboy
Ook al zit ''Ron perlman'' er niet in deze acteur deed het ook prima, het was prima film met veel actie, bloed en veel mystieke/fantasie figuren. En ook al deed ''Jovovich'' het prima zoals altijd had wat meer van dat personage verwacht. k

-Little
Veel humor en het is op zich een leuke film, maar er werd veel gezegd maar niet goed afgewerkt wel wat jammer. Ook was er volgens mij niet goed over nagedacht om terug naar dezelfde school te gaan? t
wonderpark 3d
begin wat emotioneel maar verder best een leuke film, goed voor verbeelding en fantasy. k

-the curse of la llorona
Een goed gemaakte griezelfilm met een mogelijk connectie met de film de pop ''anabelle'' de juiste sfeer voor griezelige spanning zonder jump scares hierdoor komt het verhaal prima tot stand. k

-cats, kattopia - een aanrader
Ik had me twijfels maar was aangenaam verrast met deze film. Behoorlijk wat fantasy wat een kat kan maken, waardoor ook heel wat humor voorbij komt. Mooi gemaakt en leuk verhaal met allerlei elementen. k

-fighting for the family
best een leuke film her en der wat humor, maar vooral een reis naar zelf ontdekking en beating the odds. t

-avengers: endgame 3d imax
Wat een onwijze giga film part 1 & 2 samen met de grootste bekende cast ooit.
Begin denk je even is dit het echt? wat een anti climax na de 1e film zeg, maar de film heeft genoeg actie, spanning, spektakel, humor heerlijk. De emotionele balance hebben ze zo goed te pakken zo nu en dan onbewust een traan gelaten.
Je ziet ieder geval een andere kant van sommige of je er blij mee bent of niet is aan jezelf. Voor sommige zit er een klein zij verhaal in waardoor ik zo graag van andere ook zou willen zien. mensen klapten bij het einde van de film en snap best waarom wat een avontuur en acteerwerk zit erin. k

-pokemon imax 3d
Het is verassend, spannend, hilarish en heel mooi gemaakt. Je kunt merken dat het beter kon maar hé van tekenfilm naar real-life 3d is het heel wat. Prima verhaal en ook wat herkenbaar n ander film/serie episode met mewto. k

-The sun is also a star
Hoewel de film best aardig is lijkt me het concept n beetje onwerkelijk om zoiets te bereiken in minder dan n dag. (persoon kan de ander niet vinden terwijl je weet waar de de familie werkt, film maker vergat dat blijkbaar) Verder leuk gedaan plekjes laten zien en hoe ze verstrengeled zijn door n bijna ongeluk. k

-after
Leek me n interessante film mystieke romance, blijkt het gewoon bizar ongevoelige mensen te gaan of gewoon vreemd gefilmd. Leek me niet de moeite om te einde te zien als je niet eens gevoelens toont voor de ander die kwetst. t

-john wick 3
En het gaat verder serieus hoe bruut kun je het maken, als man zul je toch even krimpen met sommige scenes. Actie en schiet werk continue soms lastig bij te houden, maar sommige scenes echt damn verbazing of verwondering. k

-Aladdin imax 3d
Voor het maken naar real-life zijn er helaas wat dingen veranderd maar toch het is heel aangenaam goed gedaan. Ik kan accepteren dat will smith genie speelt niet veel zullen deze rol op zich kunnen nemen na robin williams. Het is maar goed dat er muziek is wanneer ie zingt aangezien t wat twijfelachtig is, maar verder mogen de liedjes wat langer duren zijn zo leuk.
Ik heb genoten van het verhaal, de pracht, de kleur, de acteurs etc.. hoewel jafar hier jonger is (beetje jammer) doet het niet af van t verhaal. Ga zeker nog n keer. k

-single 39
Prima cast en prima film, beetje vreemd de homo van de vrouw kan houden anders dan vriend(in) maar hier werkt het enigszins prima chemie namelijk. K

-Godzilla: king of monsters imax 3d
Deel 1 was niet wat ik had verwacht, maar dit deel is zoveel beter. Hoewel t enigszins op wat andere monster films lijkt is het best interessant, spannend en mooi in elkaar gezet. K

-huisdiergeheimen 2
Het enige wat ik echt ervan kan zeggen is geniet ervan want het is vol met humor. k

-x-men: dark phoenix imax 3d
Vraag me af of dit enige verband heeft met x-men apocalypse? Ieder geval prima film meer standaard dan dat het andere overtreft, met vergelijkingen met x-men 3 met wolverine/phoenix.
prima actie, cgi, special effects. Met een paar dingen die wat meer uitleg hadden mogen hebben.k

-the hustle
interessant en hilarisch, iedere geval een apart combi acteurs en het ergens wel chemie heeft. k

-then came you
een aardige film maar heb het idee dat ze niet helemaal konden vinden wat ze wilden. het is een combi van rare komedie en emotionele droevenis, dat elkaar in de weg zit. T

-men in black: international imax 3d
Ondanks een aantal vraagtekens op bepaalde dingen is het een prima film, net als al die verschillende interessante aliens te zien. Vanaf het begin zou je zelf al kunnen uitvinden wat er aan de hand is. En wat zie jij als je denkt aan de gevaarlijkste wapenhandelaar die in univers bestaat.. niet dit vergeleken met waar ze tegen op moeten vechten. k

-child’s play
Ik vind deze pop echt helemaal niks vergeleken met chucky pop in de originele, sowieso is n ziel verplaatsing origineler dan weer een of andere robot moordenaar. De eerste helft was ook niks 2e helft was beter, maar t enige wat echt interessant was waren de moorden later.
Dit is gewoon een of andere slechte parody op het originele, hopelijk a stand alone film en geen reeks. /

-long shot
op zich aardige humor en een prima cast, t is ongebruikelijk waardoor het werkt. t

-annabelle comes home
Ook dit 3e deel is heel goed en griezelig, niet ieder griezel zien we jammer genoeg maar het spant er wel om paar vraag tekens maar verder top! k

-toy story 4 3d
Waarom ze een deel 4 maken terwijl deel 3 perfect was met een goed einde is me een raadsel, vooral als je iets stompzinnigs gaat maken als een spork speeltje en er een verhaal om maakt. Goeie genade dat het uiteindelijk meer op andere dingen richt, grappig, aandoenlijk, leerzaam en toch een hele mooie leuke film. k

-spider-man: far from home imax 3d
Dit joch wordt in ieder geval beter maar ben nog steeds niet tevreden over hem, sowieso raar hoe vaak ie z’n masker wel niet af doet en hoeveel mensen m kennen, dat zou niet het geval moeten zijn. Ach tegen t einde van deze film maakt dat ook niet meer uit.
Het is een degelijke film goed gemaakt met voldoende humor, cgi en effects zijn prima. k

-five feet apart
Het is best een aardige film maar het mooiste vind ik toch het eind gedeelte, film is al vol met emotie en leerzaam maar dan wordt het aandoenlijk romantisch. K

-duck duck
Origineel op een bepaalde manier, mooi gemaakt verhaal en gemixte kleuren. Combi met spanning en humor, bijna te gevoelig voor ogen voor jonge kinderen. k

-stuber
verassend, grappig, spannend en anders. k

-The lion king live action - 3d imax. een aanrader.
Het was al te zien bij een paar andere films, maar deze geeft de start van een nieuwe era van films aan!! Waar andere disney live action nogal wat afwijkend waren van hun tekenfilm blijft deze er dicht bij, er zijn wat verschillen kan ook niet anders de tekenfilm was ook enigszins fantasy maar het is zeker leuker ben er zo blij mee. Het kijkt alsof je een natuur film ziet misschien met wat minder emotie in de gezichten maar waarlijk prachtig gedaan.
Heerlijk te zien de bewegingen van de dieren, de humor, het gevaar, de muziek het vloeit soepel. Je ervaar de nostalgie en zowaar kippenvel op momenten.
Zeker van plan nog een keer te gaan

-the death don’t die
het is wel een aardige film maar niet iets voor pathe bios maar art house ofzo als je er voor wil betalen dat is. Men loopt er maar een beetje bij als aardappelzakken en lopen zich te herhalen.
oh het is grappig met een zekere humor en het zeker apart. t

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di nov 26, 2019 17:55 

Bios

-100% coco new York
Weet eigenlijk niet waarom ik naar zulke films ga ik heb niks met mode namelijk? Ach af en toe zit er wel iets bij. Ik geloof ook dat dit wel wat leuker is dan deel 1, je ziet allerlei stukjes van new york en de cast is ook wel aardig. t

-fast & furious: hobbs and shaw
Ziet er heel gaaf uit en heeft interessante muziek, maar het heeft niet veel te maken met het racen van auto's. De 2 heren zie je niet heel veel samen in een film maar 2 oerkrachten tegen elkaar die kunnen zeggen wat ze willen tegen elkaar is hilarish.
Of het nu tegen elkaar is of samen de film is geslaagd. k

-scary stories
Vroeger hier een boek over gelezen dus erg leuk dat het verfilmd is, weet er niet veel meer over maar de film ziet er goed uit en de verhalen zijn creepy. K

-midsommar
Ik weet niet wat ik kan vertellen want dan verklap ik het meeste al, bovendien gebeurt er toch al niet veel, dit is iets voor op tv niet de bios. Is trouwens van de maker van hereditary die was tenminste beter dan dit. /

-once upon a time in hollywood
Als je gewend bent de ''Tarantino'' films dan kun je je verwachtingen weg laten, als dit zijn laatste film is is het echt heel tam. Je kijkt in principe naar het dagelijkse leven van sommige mensen iets wat meer films bekend van zijn en er gebeurt verder niks enigzins op t einde.
In dit geval is 3 uur toch echt aan de lange kant. t

-richards says goodbye
een redelijk aardige film beetje humor maar vooral triest, anderzijds de acteurs zijn een prima combi dus een aardige acteurs spel zit erin. Het kan je doen denken aan n andere film. k

-good boys
Denk dat wat hiervoor komt merendeel in tiener films voorkomt, niet veel op de niveau en toch redelijk verfrissing of niet origineel anderzijds. Zit toch aardige wat humor in en laat je denken of je op die leeftijd ook echt zulke dingen al wist. Prima film alwat schokkend. k

-angry birds 2
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het een hele leuke komische film is. k

-angel has fallen
het 3e deel in deze reeks en valt erg tegen vergeleken met de andere delen, en het het is merendeel vergelijkbaar met andere films. t

-night hunter
Een prima cast en een goed verhaal, spanning en mysterieuze twist. K

-blinded by the light
Goeie film erg leuk gedaan, gebruik van muziek om emoties over te brengen maar ook hoe die tijd voor bepaalde mensen was. Hoe men gekleed ging kwam ook erg goed naar voren. k

-jim button
Niet gedacht dat de serie tekenfilm verfilmd zou worden maar vind het wel leuk.
Merendeel herkende ik dingen terug ondanks dat ze wat dingen moesten skippen, humor, spanning en leerzaam. K

-IT - part 2
In het z'n geheel een geslaagde versie, en mogelijk zelfs beter dan het origineel. Prima acteurs, goeie actie en spanning. K

-hustlers
Op zich een aardige film eerste helft is redelijk interessant maar daarna is het minder. Ieder geval is t een ander punt wat er gebeurde tijdens 2008. t

-Anna
Prima film best leuk en heeft een bepaalde charme, gegeven moment dacht ik of t misschien een remake was. Vergeleken met ''Atomic blonde'' nog niet zo lang geleden is dit erg rustig. t

-rambo: last blood
Het is anders dan de vorige films maar net zo gevaarlijk, ik weet niet of dit de laatste is maar ze hadden er al mee moeten stoppen op t hoogtepunt. k

-ad astra
de film ‘’gravity’’ is herkenbaar hierin maar was beter. Niet alleen was eindpunt nogal onzinnig en nauwelijks geloofwaardig, de reis ernaar toe is ook niet echt noemwaardig. /

-after the wedding
het is een goeie film al lijken er wat momenten uit te zijn om het goed over te brengen, lijkt vooral te bestaan uit de mooie, spannende, droevigste stukken. Anders zou je een interessant verhaal hebben dat mooie vloeit met emotie. Ieder geval prima acteurs. t

-the kitchen
een wat gemiddelde matige gangster film, waarvan de geloofwaardigheid beter is omdat iedereen zo’n zijn problemen heeft en dagelijks leven erdoor heen loopt. Ondanks dat je je afvraagt waar de politie is gezien de schietpartijen. t

-47 meters down: uncaged
Het is mooi en het is spannend met wat jump scares. Mooi gefilmd. k

-fuck de liefde
Een heleboel drama met een goed stel acteurs, wel met de nodige humor en samen is de film heel soepeltjes en mooi. K

-Joker
Niet meer sinds ’Jack nicholson’ joker speelde vond ik de andere acteurs goed genoeg, nu krijgen we tenminste weer een die realistisch wordt neergezet, verhaal geeft goed weer de tijd en de manier hoe alles in elkaar valt. k

-Everest: the jonge yeti 3d
Een hele mooie animatie film, grappig, aandoenlijk, spannend, mooie muziek. Ook grappig de roodharige vrouw lijkt bijna een deranged oudere versie van ‘’Brave’s merida’’ k

-Mistfit 2
Misschien beter dan de eerste maar net zo leuk, muziek is weer om van te smullen. k

-gemini man
het is een aardige film prima actie en dergelijke, en ze laten mooie plekken zien in de landen waar ze komen. Maar soms is gewoon te zien bij de jongere will hoe het computer bewerkt is met mogelijke plak dingetjes op iemand’s gezicht. k

-he goldfinch
het is een soort van puzzel interactie omdat het verhaal constant shift van verleden/heden, de mogelijke acties van een andere lijden naar het volgende, ondanks de rauwe eenzijdige emoties die voor vele constant zijn. Middelmatige maar toch prima film gezien de acteurs. t

-De club van de lelijke kinderen
Het is een redelijke film kon zeker meer uit gehaald worden, uit de trommel worden er een stel BN-ers uitgeworpen. Alleen kid die het hoofdpersoon is maakt de boel er wat saaier op. Een verlegen joch dat nou niet echt veel doet. Op t einde was er een verassing er waren wat cast leden van de film die opeens de zaal kwamen bezoeken haha. t

-Trouble
Het is komisch en ziet er wel aardig uit. Ze hebben er zelfs een soort Ace ventura type in gestopt. k

-Maleficent 2 imax 3d
Dit is een prima vervolg met een prima verhaal in de vorm van een hele mooie film, mooie scenes, pracht omgevingen en kostuums. Emotie, actie, cgi, special effects zeer goed gedaan. k

-Whitestar
Best een leuke film zeker mooi gefilmd ook. Maar ze gaan wel een beetje de fout in 6 jaar verder en opeens zijn er 3 mensen totaal iemand anders, je verandert als je groeit in je tiener jaren maar niet zo onherkenbaar. t

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do dec 05, 2019 7:44 

Bios

-Wat is dan liefde
Op zich een aardige film heeft een bepaalde komische charme, en prima acteurs. t

-Waar is het grote boek van sinterklaas
Verstand op nul zetten en gewoon genieten, er is zoveel gekke malligheid hierin (onderhanden sommige dingen die gezegd worden vergeet gewoon talloze films), maar het is wel een van de leukste sint films sinds jaren (niet te vergeten de kerstman). k

-De brief van sinterklaas
Sint bestaat al zo lang er is heus niet elk jaar wat mis, en opeens zijn alle bekende pieten weg ’pensioen’ hé wat? En hebben problemen die een goed bedrijf zoals sint echt wel vooraf ziet of kan oplossen, wordt echt een lachertje zo. Maar goed de film is nog best redelijk goed gedaan en hoewel simpel toch best amusant. t

-Ready or not
Eigenlijk heel kort samen te vatten, een combinatie van spannend en komisch. Trouwen in een empire van spellenmagnaat waar je letterlijk het spel dodelijk is. k

-terminator: dark fate
Het is een best goeie film op zich maar eigenlijk een soort herhaling op een van de vroegere films. Ze gaan weer terug om het over te doen in plaats van iets te filmen over de toekomst zelf of verder gaan waar ze gebleven waren met de vorige film. k

-bumperkleef
Een degelijke film zeker van nederlandse bodem, hier en daar wat irritatie puntjes stom gedoe, maar verder goed in elkaar gezet met prima acteurs. k

-countdown
Wat valt er over te zeggen een simpele film met enige spanning. t

-Doctor sleep
De sequel van ’the shining’ en zoveel malen beter dan die film, ook al wordt er terug gekeerd naar de bekende plek van zijn voorganger voor nostalgies redenen. Prima acteurs, actie en verhaal zeker de moeite waard. k

-Last christmas
Eigenlijk eerder gedaan verhaal maar dit heeft zijn eigen unieke mix, humor en liefde in verschillende vormen. Een ode aan de muziek van George michael. k

-Midway
Een sterk en goeie film vloeit goed door het hele geschiedenis, uitstekende acteurs die het goed echt laten lijken. Je leeft mee met ze en geeft wat meer weer wat er na pearl harbor gebeurde. K

-Frozen 2
Mooi bedacht verhaal leuke liedjes, en het zit vol met emotie, deel 1 was toch iets beter. Maar bepaalde scenes hier zijn wel sterker in emotie, en laat je leiden door de pracht van de film. k

-Zombieland 2
Deel 1 was beter maar niettemin er zit de gebruikelijke humor er weer in, ook al past de hele hippie stijl met lawaai niet in een zombie wereld maar goed. k

-The third wife
Ik had er iets meer van verwacht want je volgt een 14e jarige die uiteindelijk een baby krijgt.
Erom heen gebeurt tamelijk weinig waardoor ik vooral vaak zo’n film niks aan vind, maar toch heeft t iets mysterieus omdat t oosters is. En ook vanwege de mooie beelden of hoeken waaruit je ziet. t

-Marriage story
Een stel dat uit elkaar wil op vriendelijk manier maar door advocaten niet beter wordt, een toch wat emotionele drama waar op tijden toch wat geforceerd aanvoelt, ’een done that movie’ maar met deze acteurs een redelijke chemie gepaard gaat. t

-Parasite
Als je denkt nederlanders ergens goed in zijn kunnen ze erin het oosten er ook wel wat van.
Hele goeie film goed in elkaar gezette suspense met gelijke gespeelde chemie acteurs. k

-Can you keep a secret
Prima film met vooral schaamteloze momenten wat best goed werkt met deze acteurs, combi met humor heb je een leuk verhaal. k

-the farewell
In het oosten doen ze het anders maar of het ook juist is. Het is een redelijk aardige film tussen het verdriet is ook enige humor te vinden. k

-the addams family
same old same old je kent het of niet, het is weer griezelig leuk. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2019 6:21 

Bios

-knives out
Goeie film met een uitstekende cast, maar zo’n detective film is gelijk minder boeiend als je al gelijk prijs geeft wie de dader is, maar goed verder maakt dat voor de film verder niet uit. t

-motherless brooklyn
Het is een hele tijd geleden dat dit genre een hele goeie film gemaakt van was, de sfeer is constant en het is een mooie weergave van die tijd van omgeving tot kledij. Prima acteurs die zich goed in het geheel weven en ‘Edward norton’ laat weer eens zien hoe goed ie is.
Als je moet kiezen tussen 'Knives out' of deze is dit de beste keuze om heen te gaan. k

-jumanji 3: next level imax 3d
Het kan nog steeds niet toppen aan het 1e deel, maar het is wel grappiger dan het 2e deel, actie is goed en spannend. k

-Star wars: the rise of skywalker 3d imax
Een geweldadig spektakel naar het einde toe om de hele reis af te ronden, zo ver en wijd verspreidt met zo’n grote overmacht gedaan met een kleine kans, dat zegt veel over de vele overwinningen in ons geschiedenis van de wereld. Het klikt en rondt de verschillende personages met hun leven door deze vele films af, vele elementen komen zo terug van de begin reeks.
naast de mooie emotionele vecht en actie scenes, zou dit het einde weleens zijn. Weliswaar willen ze meer maken maar gaat dan vast hier niet mee verder? k

-Huisvrouwen bestaan niet 2
Hetzelfde maar in mindere mate zoals deel 1, mogelijk een lach maar eerder een rampenterrein. t

-Cats
Het is niet geheel zoals de musical zelf maar dat is te verwachten, maar het is toch weer een genot om te zien. Drama, flair, humor en dans een weleer om te zien met deze acteurs.
Ik kan min of meer wel indenken hoe ze de staarten zouden bewegen, maar ben benieuwd naar de oren want ze hebben toch hun best gedaan om de gehele kat te laten zien en bewegen. k

-april, may en june
Een mooie emotionele film wat zelden wel wat weg heeft van mamma mia, maar goed verder is de cast en het verhaal prima. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo dec 02, 2020 6:33 

2020 bios

-Charlie’s angels
Het is heel anders dan wat je mogelijk gewend bent van deze reeks, maar goed ik heb zelf nooit de serie gezien dus ieder z’n ding. Het was best een degelijke film maar ook tenminste realistisch en iets wat komisch, en wat een verandering van kleding. k

-Spionnengeheimen 3d
Komisch, spannend en zeker een goeie animatie film. k

-Willy op een onbekende planeet
Heel mooi gemaakt en creatief met bomvol kleuren. k

-Playing with fire
Een redelijke film komische maar akward maar het heeft zeker verassende kanten. t

-the grudge (remake)
Een remake die niet slaagt waarmee het originele zo goed werkte ze laten dan ook de beste dingen eruit, of het nou aan de acteurs ligt of dat het concept minder werkt buiten het originele land is ook in kwestie. Op z’n eigen is het nog een redelijke film maar voorspelbaar. t

-jojo rabbit
Een beetje morbide humor maar daarnaast is het best een aardige film. k

-dolittle imax 3d
Waarom dit een reboot nodig heeft geen idee, ieder geval in welke tijd of plaats dit gedaan wordt het blijft leuk. Het een mooie emotievolle grappige film sowieso omdat toch een eigen originaliteit heeft. k

-1917
Het is op een andere manier gefilmd en dat zie je ook wel, ziet er mooi uit maar ook heel realistisch gezien de details die ze erin hebben gestopt. k

-bombshell
Heb er zelfs destijds niks over gehoord maar volg het nieuws dan ook niet, je ook wel zeggen dat dit een voorloper is op het metoo gebeuren. Op zich een redelijke film maar niet echt veel omvang helaas, en ‘’charlize theron’’ was bijna niet herkenbaar. /

-just mercy
Een redelijk maar niet erg bijzondere film ondanks de acteurs, maar het geeft wel een beeld van hoe men met elkaar omgaat in dat land. Al is dat bekend van de talloze films hier al over. /

-bad boys 3 for live
Het is een tijd geleden dat ik de andere zag maar volgens mij is deze de beste, het is intense in actie zowel als in emotie, prima acteurs en mooie omgevingen en leuke muziek. k

-the informer
ik kreeg het gevoel dat ik m al een keer gezien had een remake ofzo, maar uiteindelijk zijn er zoveel films van dit soort. Het is ieder geval een redelijke film prima gemaakt. k

-Weathering with you - Japanse animatie film.
Iets meer van verwacht maar dat komt merendeel omdat zo rustig het dagelijks leven laat verlopen. Maar het is ontzettend goed gemaakt met alle verschillende mensen, de stad, de kleuren, de muziek. En de momenten waar het om draait pakt je emotioneel. k

-Onze jongens in miami
Het is verassend en grappig her en der beetje cliche, maar zeker beter dan deel 1. k

-Kruimeltje 2
Het is simpel, makkelijk, leuk met prima acteurs. k

-Gretel and hansel
Een vreemde film merendeel wordt er met licht/donker de sferen en het verhaal gezet, maar de engheid waarvoor de film is gemaakt breekt niet goed door, het is te kalm en rustig merendeel. t

-Little woman
Mooie emotionele vermakelijke film met een fijne sfeer, mooie omgevingen met vollop kostuums die goed naar voren komen. Acteer spel van ’Soarse en Watson’ is erg goed. k

-Birds of prey
Vermakelijke humor en actie prima film, maar toch miste ik iets of verwachte iets waardoor de actrices me een beetje teleur stelde, ’Margot robbie’ steelt dan ook de show.
Ik las iets ergens en vind het wel kloppen, soort van slappe deadpool versie. k

-Sonic
Neem aan dat het een origine film is dus er zal vast nog wat veranderen voor we zien hoe de wereld van sonic tot stand komt, ben bus benieuwd naar het vervolg. Ieder geval ‘Jim carrey’ is weer heerlijk duivels, en het is best een komische film met veel spanning. k

-Primal
Het is goed maar niet echt veel bijzonders volgens mij ook al vaker gedaan ook. Gezien wat ‘Famke janssen’ kan als actrice is dit wel erg mager ook. t

-Fantasy island
Een film die vergelijkbaar is met de serie van de jaren 70 alleen is deze op engheid gericht, en het is zeer goed gedaan in verhaal en fantasy. De plot ontwikkeling is interessant en het is niet zeker wie nou echt de kwade bedoelingen heeft, en het wordt zo gedaan zonder schrik effecten of een enge sfeer op te bouwen briljant. k

-The call of the wild
Mooie film waarbij de sfeer goed gebruikt is bij de juiste scenes voor een bepaald gevoel. Het is aandoenlijk om te zien maar laat tegelijk ook de kracht en de humor zien. k

-Suriname
Een degelijke film van NLse bodem, niet alleen zien we stukken van suriname maar ook de cultuur. De sfeer is te voelen en het is zeker spannend. k

-The gentlemen
Mooie film veelal twists and turns met allerlei dingen die gebeuren, spektakel om te zien hoe briljant de acteurs het doen, vooral met subtiele humor erdoor heen. k

-Like a boss
Subtiel is an art comes to mind, een set acteurs met goeie chemie en een portie humor die goed gebruikt wordt. Gaat gelukkig niet geheel om cosmetica meer een mix ervan samen met vriendschappen die mooi en vreemd kunnen zijn. k

-The boy 2
Ik had al zoiets van waarom zou ik er heen gaan want deel 1 lag me niet zo, dit deel doet zelfs minder en is bijna normaal. /

-Onward 3d
Erg leuk gemaakt vol humor, magie en avontuur. Sowieso creatief ipv mensen de fantasy wezens zelf alles laten mee maken. k

-Emma
Beetje jammer gezien de trailer dacht ik echt dat dit wel iets kon zijn met humor erdoor heen gemixt. Maar die humor zal wel in de details zitten het zijn nogal omhooggevallen personages zowel de peculiar muziek, waardoor voor mij nogal droog aankomt en film wordt dat ik normaal al niet zo uit kan zitten. Maar goed laatste deel van de film werd toch nog wel redelijk interessant.
Dat terzijde het décor, de kostuums en omgeving geeft echt de sfeer en de tijdperk aan. En er zit een meisje in dat het vrouwelijke evenbeeld lijkt op Ruper grint aka ron weasley. /

-My spy
lastig te beschrijven maar het is een vreemd soort komisch film. k

-Bloodshot
Vol actie dat er gaaf uit ziet maar dat is ook alles, want verder herhaalt het zich telkens en dat doet weer denken aan films die al zijn gemaakt. k

-Wicky en het magische zwaard
niet veel over t zeggen dan een leuke avontuurlijke humor film. k

-A beautiful day in the neighborhood
Een simpel kalme film mogelijk origineel want het is niet een film die echt veel voorkomt.
‘Tom hanks’ is geschikt voor deze rol, en de sfeer van de film houdt je vast ook al zou je denken dat er niet veel gebeurt maar de zogenaamde leerzame nostalgie en emoties laten anders blijken.k

-color out of space
Het is blijkbaar geen remake al denk ik toch dat er een soortgelijke film bestaat het komt me toch een beetje bekend voor. Maar goed terzijde daarvan ondanks dat de cast leden personages nogal dommige overkomen, is het best goed gemaakt met enige humor maar ook spanning dus de sfeer is goed. k

-spike en de magische steen
simpel een klein avontuurtje met allerlei dieren die hun ding showen. t

-queen & slim
Toch blij deze film nog gezien te hebben had zo kunnen zijn niet meer vertoond zou worden in de bios. Het is een goeie film prima gemaakt hoewel sommige dingen wat vraagtekens oproepen, maar dat is tegelijk ook dat de film prima past tijdens de protesten. k

-line of duty
Leuk hoe het gemaakt is beetje realistisch sfeer erdoor heen, prima film met veel actie. k

-I still believe
Een mooie film hoewel het op en neer gaat is het wel een tranentrekker, paar mooie dialogen en de muziek is heel mooi. Ik had niet eens door dat ’Shania twain’ erin speelde. k

-the high note
het is geen remake maar bij een aantal scenes had ik opeens het gevoel dat ik het mogelijk al gezien had, lijkt dus wat op een andere film. Afijn verder van dat is het een prima film met fijne muziek en kijkt lekker weg. t

-big trip
wat een ongeloofwaardige film het voelde zelfs aan als een foute ‘’wizard of oz’’
praten over dingen die ze niet horen te weten, reageren op muziek dat er niet is etc.. het zal best grappig zijn voor sommige, heb heel wat gezien maar deze animatie gaat het nogal ver. /

-Unhinged
zeker een aanrader wat een intense film is het zeg, ik heb ‘’Russel crowe’’ ieder geval nog nooit zo zien spelen. Deed me trouwens denken aan de film ‘’Falling down met Michael moore’’ en als je die kent weet je wat voor film het is. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo dec 02, 2020 6:39 

Bios

-We summon the darkness
Het is een aardige film goed in elkaar gezet en een prima sfeer, geen muziek die onnodige griezelpartij enger moet maken ook. k

-the outpost
Prima film gebeurt zoveel dat je de tijd verliest. Ernaast damn wat een suicide missie was dat een wonder dat de meeste het overleeft hebben. Klopten zoveel dingen niet aan het plaatje. k

-the king of staten island
een rustige kalme film volgt een persoon z’n dagelijkse sores, beetje combi van serieus en komisch. Wel t gevoel dat ik de film al eens gezien heb. t

-Scoob
fantastische animatie film met vol nostalgie, de gebruikelijke intro en leuke muziek.
Het is zelfs een 4 dubbele crossover van cartoons, het enige wat onduidelijk was is de tijd waarin ze leven is het nou de vorig eeuw of deze? k

-De piraten van hiernaast
prima cast en best een leuke film. k

-Pinoccio
Een rare authentieke gemengde grimmige sfeervolle film, donker en mistroostig en toch lijkt en voelt het aan alsof het in de efteling is gemaakt. Ondanks een lijkende magieloze wereld hetgeen wat aanbod komt is interessant. Niet zozeer geschikt voor kinderen. k

-My hero academie: two heroes
Kende de anime niet en verder ook niks van gezien, maar ondanks dat maakte het niet uit het was prima te volgen. Een wereld dat bijna volledig door helden/schurken is gevormd waarvan een school klas een eiland moet zien te beschermen. Een uiteenlopende persoonlijkheden te zien die zowel komisch als charming zijn, geweldige gevechten met prachtige muziek. k

-The last full measure
Prima film mooi gedaan ondanks dat ik al een soort gelijke film al eens gezien heb, teveel oorlogs films beginnen op elkaar te lijken (of heb te veel gezien). k

-Lassie
Simpel maar erg leuk en toch wat ontroerend. k

-Der fall collini
Redelijke film maar enige dat het beetje laat boeien is de spannende muziek die ze erin verwerken terwijl het geheel overbodig is. Verder is het vooral juridsche kletspraat. /

-Burden
Redelijke film kkk klan lid die eruit wil en z’n leven wil beteren, daarbij hulp krijgt van een donkere priester. t

-Follow me
Een escape room film nu in rusland, goed in elkaar gezet ze vergaten alleen een dingetje wat betreft hun vriend. k

-Ava
Prima film niet zo heel heftig als anders soort gelijke films meer een familiare kant, sowieso leuk om zo’n cast te zien ze geven de sfeer enige humor naast het gevaarlijke. k

-Engel
Meisje krijgt een talisman om wensen te doen wat bijna flink misgaat, afijn t is best een leuke film met humor en een trieste kant. k

-Yellowstone
Mooie film over dat stukje park natuur niet echt iets nieuws dat je ziet trouwens, gewoon jaargetijden en hoe goed het gaat. k

-Trolls 2: world tour
Beetje meer intense en emotioneler dan de 1e film, verschillende bekende muziek komt voorbij maar het is een leuke animatie film. k

-Alles is zoals het zou moeten zijn
Het lijkt bijna alsof er maar 1 persoon in deze film zit maar het is een leuke cast, het kabbelt een beetje door het leven van een alleen staande moeder. Humor met deze actrice is ook een must. k

-Peninsula
Het vervolg op ’train to busan’ het is een prima film uitstekende race met auto’s, maar verder vond ik deel 1 veel beter. k

-The secret garden
Had eigenlijk wat anders verwacht maar het is redelijke leuke en mooie film, al kon er wat meer aan gewerkt worden. t

-Tenet
Een hele ingewikkelde film het is net als de film ‘deception’ alleen anders, op ziet de film er prima uit maar het is zo lastig te begrijpen wat er gebeurt. Maar dat maakt het ook eens soort origineel hoe ze het gemaakt hebben. En het begin stuk wat je ook in de trailer ziet doet me zo sterk denken aan een andere film. t

-Sibyl
Helaas niet echt een film voor mij was niet interessant genoeg om te blijven uiteindelijk. /

-The new mutants
Goeie spannende film het bouwt langzaam op naar het spektakel, de powers zijn erg gaaf.
Leuk dat ze niet alleen een element van de ‘’serie buffy’’ erin hebben gestopt, maar ook de serie op de achtergrond laten zien. Ben zeer benieuwd of ze verder gaan met deze film heeft potentie tot meer namelijk. k

-Relic
Stelt weinig voor vooral 3 vrouwen die veel achter elkaar aan lopen. En een of andere ziekte of abnormaliteit tast hun huid aan. /

-Misbehavior
Miss world in the Jaren 70 en hoe het laat zien dat vrouwen vechten voor hun rechten tegen ongelijkheid, en er zit enige humor in. Heb wel beetje gevoel of er nog stukken in het verhaal missen maar goed prima film. k

-Antebellum
Goeie film, misleidend en intrigerend sfeervol in elkaar gevlochten drama. k

-The rental
Redelijke film met leuke groepje acteurs, maar het is noch spannend noch dat het veel voorstelt. /

-The secret
Een fijne film het probeert de wijsheid van het boek over te brengen, prima acteurs met een goeie sfeer. Zit je een storm (chaos) worstel door om rust te krijgen en te gaan voor wat je wil. k

-The tobacconist
Speelt zich af net voor de 2e wereld oorlog begint en we volgen een jongen die in een tabak winkel komt te werken, we volgen de ups-and-downs in zijn rustige leven. Niet dat het veel voorstelt maar hij komt in contact met dr. Freud, nare mensen, en een meisje. Mogelijk de sfeer of melodramatische ondertoon en achtergrond maar het is een goeie film. k

-Rogue
Een reddinngs missie in nood is het simpelst om het omwoorden, 2 fronten van aanval gevaarlijke mannen en een leeuwin. k

-The war with grandpa
Leuke film en goeie cast, ondanks wat levenslessen is het nogal simpel maar grappig. k

-Endless
Een cast die onbekend is en tegelijk zowat allemaal ook not likeable is, bijna nooit voorgekomen.
Verder ziet eruit alsof het een school dramatoneel stuk is, en geen flauw idee waarom ‘’famke janssen’’ hier in zit? /

-david Attenborough: a life on our planet
Mooi gefilmde natuur beelden en de feiten hoe snel de wereld is veranderd in 100 jaar tijd, toen der tijd deze man al op avontuur ging en reisde was het al een illusie.
En als we niks doen we het voor ons zelf heel erg lastig gaan maken in de nabije toekomst. Waarbij ook enkele simpele oplossingen het kunnen voorkomen, zo kunnen verschillende populaties waaronder mensen goed gedijen.

-Poeslief
Leuke katten filmpjes en gaat verder over de ster kat die ook in ‘’de wilde stad’’ te zien is.

-Made in Italy
Mooie film met emotioneel geladen verhaal. k

-Casanova’s
Prima acteurs, goed verhaal, prima muziek, combinatie van komedie en onhandigheid. k

-Honest thief
Als je de films ‘’Taken’’ kent is dit bijna hetzelfde concept, prima film. k

-Bigfoot family 2 3d
Prima vervolg en leuke muziek, spannend, avontuurlijk en grappig zo nu en dan. k

-100% wolf
Het is wat nieuws tenminste weerwolven en honden, een degelijke film met een lach. k

-De club van sinterklaas en het groten pietenfeest
Heel vermakelijk het is eerder een soort musical omdat er zoveel gezongen wordt, het is simpel maar toch een van de beste sint films sinds tijden. k

-De grote sinterklaasfilm
Gezien de hoeveelheid die er gemaakt zijn goed en slecht is dit gewoon prut. /

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do dec 31, 2020 11:13 

Bios.

-Buiten is het feest
Voordat je denkt lijkt me een leuke film het gaat over sexuele misbruik van kinderen.
Prima cast, goeie muziek. t

-After we collided
Het vervolg van ’after’ het gaat verder waar de vorige gebleven is dus de drama blijft voortduren. t

-The craft: legacy
Ook al is het een prima film met enige spanning, vergeleken met het origineel is het wat middelmatig maar zeker niet slecht. k

-Horizon line
Zeer goed gezien de opbouw in sfeer en muziek maakt het best spannend. k

-vanguard
Zeer gelikte film met jackie chan maar het is een combinatie van verschillende films, maar heeft toch een wow factor kwa actie. k

-the last right
Een drama komische film, proberen het eerbiedige te doen en dan gebeurt er van alles verkeerd. t

-The secrets we keep
Goed gefilmd kwa sfeer goeie spanning. k

-The witches
De jaren 90 versie is nog steeds erg goed maar deze remake komt met wat aanpassingen en ziet er behoorlijk goed uit. De cast is ook goed gekozen ik zou ook bijna denken dat ’anna hathaway’ ‘eva green’ is en dat zegt behoorlijk wat. K

-The singing club
Emotioneel geladen maar mooi om te zien wat ze kunnen en dat hieruit een beleving wereldwijd ontstaat. Prima cast en fijne muziek. k

-Freaky
Een andere versie op films waar men verwisselt van lichaam, t is een beetje een horror comedy en ziet er verdomd goed uit. k

-Fatman
Precies wat we nodig hebben dit jaar een depressieve bullshit film over de kerstman, vol geweld en dood en nog makkelijker te maken dealtjes maken met amerika? /

-Wolfwalkers
Mooi gemaakt film op een manier die niet veel gebruikt wordt en de sfeer trekt je in de film. k

-All my life
Een emotionele zoetsappige drama film, mooi gemaakt en de cast is zeker likeable. Vind het een mooi gebaar van de widower om zoiets voor haar verloren echtgenote te maken. k

-Monster hunter 3d imax
Ziet er gaaf uit vol coole actie, interessante monsters en dit is afkomstig door verfilming van een game en je ziet dat ze hun best gedaan hebben. Mogelijk sequels met ‘jovovich’ zijn welkom. k

-The comeback trail
Leuke en interessante komische film met een prima cast, de oude luitjes zijn eens vol leven ipv ouwe zakken spelen haha. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jul 17, 2021 5:44 

Bios. Vanwege lock-down jaartijd erbij wanneer ie uit zou zijn gekomen.

-De slag om de schelde – 2020 samen met ma.
De enige cast persoon die ik hier in herkende was de acteur die draco speelde in HP. Een goeie film en mooi om zo’n stukje geschiedenis te leren kennen, voor een NL ontwikkelde film goed gemaakt. Niet buitensporig gewelddadig en goeie ontwikkeling voor personages. k

-De oost – 2020
Het is niet de film waar ik dacht dat ik naar zou kijken, zou namelijk gaan over NL geschiedenis waar we verloren terwijl we ’zogenaamd’ nl-indi beschermen en veilig maken na de jappen. Dus fijn een geschiedenis les die ik nog niet veel over wist, niet dus.
Maar we volgen 1 persoon wat ie meemaakt terwijl ie daar is, nou zeg ik niet dat de film slecht is want het ziet er goed gemaakt uit, met een reeks acteurs van nl-bodem waar je u tegen zegt. Maar met de verassende einde blijft het toch met de vraag zitten waar heb ik naar zitten kijken? t

-The Croods 2 3d - 2020
Net zo leuk als het 1e deel maar met veel meer humor en raar gedrag. k

-The quiet place 2 – 2020
Je krijgt wat meer te zien over hoe het begon en verder is het net zo spannend als het 1e deel. Er wordt veel gewisseld tussen 3 plekken waar ieder hun ding moet doen, mooie shots en goed gefilmd. Twijfelachtige doven gedrag. Ziet er naar uit dat er een 3e deel kan komen. k

-Zwaar verliefd 2 – 2020
Redelijk film op zich maar t heeft niet wat het 1e deel had, vooral jammer dat romantische gedeelte gepushed wordt zodat de film eenzijdig wordt. Want wat er gebeurt lijkt me toch echt reden om niet met een relatie door te gaan. t

------------
2 pathe thuis films.

-The justice league - the zack snyder versie
De film duurt 4 uur om meer te laten zien voor de fans maar ook de tussenliggende dingen naast al de actie en gevechten. Je wordt zeker niet verveeld, zeker omdat de zogenaamde black superman tevoorschijn komt en stukken van de toekomst. (oef dat eind stuk)
Het geeft niet de indruk dat je veel mist omdat het langer duurt, maar wel meer personage ontwikkeling en achtergrond.

-Wonder woman 1984
Ik weet niet wat het is want ik het bij de 1e film ook, het is heel anders dan een andere superhelden film, tuurlijk er is actie en geweld maar lang niet zo duister of gevaarlijk als normaal is.
Dus achterhalen hoe je de film moet omschrijven is lastig maar t is leuk om unieks te zien. Want in beide proberen ze je toch een boodschap mee te geven.
Enige dat ik niet snap of raar vind vergeleken met de vorige film is het romantische gedeelte? het is te onverwacht en te snel aangezien het niet eens aanwezig was afgezien van een verloren geheime liefde die wel of niet zou komen. Ieder geval op deze manier nog nooit meegemaakt...

-Mortal kombat - 2021
Goed gemaakt en de gekozen acteurs doen het prima. prima gevechten maar had wat meer fatal strikes willen zien. k

-----
Bios.

-Spiral: from the book of saw – 2021
Zoals de titel al zegt saw gaat verder op een andere manier, en het begint ook redelijk medium met moorden van lager kwaliteit. k

-Godzilla vs king kong 3d – 2021
Lang verwachte film titanen die op de beuk met elkaar gaan, het valt me op hoe verder ze met de films komen des te meer gezichtsuitdrukking ze laten zien van de grote monsters. Veel gevechten op oneerlijk terrein maar de drama laat zich dan goed naar voren komen, het spektakel is minder groot dan de vorige film dus beter te volgen of meer detail te zien. Het kleine zij-spoor is wel wat vervelend maar toch nodig voor enige ontwikkeling. En dan awesome fight Mecha-godzilla vs godzilla vs king kong. k

-Demon slayer: mugen train 2021
Na de manga film hero academie is dit van een iets kalmer kwaliteit beter te volgen, en ook deze manga serie kende ik nog niet. Een wereld van mensen en demonen die elkaar bestrijden en een soort hierarchie in beide soorten te vinden zijn. Als je een beetje bekent bent met de gekke stijl in meeste manga series is het hier ook de gekste dingen en uitdrukkingen in gezichten.
Het is zeer mooi gemaakt al steekt de kleur van de personages er wel heftig uit tegen de omgeving, in combinatie met stijl is het zeer spannend om te zien en heftig in emoties. k

-Peter rabbit 2 – 2021
Denk dat ze niet wisten wat voor punt ze wilden maken of dat ze uberhaupt iets zinnigs wilden neerzetten kwa levenslessen want het gaat alle kanten op. Maar 1 ding is zeker het is vol humor dus als je wil lachen zit je hier goed. k

-Tom & jerry - 2021
Het is lang geleden en komt al niet veel voor maar zo geweldig dat ze real life vs cartoon in elkaar hebben gemixt als co-existing. Heerlijke nostalgie en veel lachen geblazen. k

-The conjuring 3 - 2021
Goeie film weer maar lang niet zo goed of eng als de eerdere films, maar ondanks dat sterk acteer talent met twist and turns. k

-Nobody - 2021
Prima film veel actie maar toch ook wel met humor er door heen en die mix werkt hier goed bij.
En dat christopher lioyd erin zit is erg leuk want die acteur zie ik te weinig. k

-Fast & furious 9 imax 3d – 2021
Prima film met oude bekende en nieuwe gezichten, met een wat meer achtergrond verhaal over toretto. Kwa actie en spektakel is het veel minder dan afgelopen films dus het zit op t niveau halverwege de reeks, maar daar tegenover zit er veel creativiteit in en dat ziet er super uit. In imax is het prima maar de 3d was niet nodig geweest. k

-In the heights - 2021
Bijna de hele film is zang en dans het is zo nu en dan wat lastig te volgen omdat er zoveel gaande is om echt te volgen, maar het is emotioneel geladen en heel mooi gefilmd, het romantisch aspect zeker voor 2 personen is wat raar maar dat komt door de onzekerheid en verandering waar ze door gaan. Maar ik denk dat ik nog wel een keer wil zien. k

-The forever purge – 2021
Als je er een hebt gezien heb je ze allemaal gezien het is murder and mayhem. t

-Chaos walking – 2021
Op zich best een goeie film met interessante dingen, maar het is meer gefocust op het wilde westen en macht dan wat het had kunnen zijn. Benieuw of er een vervolg komt? t

-Black widow – 2021
Het is niet de typische marvel film maar een echte op zichzelf staande film zoals wonder woman maar beide films hebben een eigen karakter. Ook vind het de soundtrack er niet echt bij passen.
Maar het is goed gemaakt met de nodige humoristische twist erin. Weet niet of ze computer magie hebben laten werken maar vond scarlett johansson er jong uit zien.

-Run – 2021. Samen met pap
Hele goeie film, spannend, creatief. Saura paulson is weer geweldig en heeft een onbekende tegenspeelster die uitstekend acteert waardoor ze beide de film hun eigen maken, geweldig want je zit er door hun chemie en de sfeer helemaal in. k

-Wrong turn - 2021
Deze film zou een reboot zijn van de serie maar wordt eigen deel 7 genoemd? Jammer als dat zo is want ik heb alleen deel 1 gezien. Bij een reboot/remake verwacht je hetzelfde te zien met verschillen. Ik kan je zeggen als je naar deze film toe gaat om dat te zien zit je dus verkeert het lijkt totaal niet op de 1e film. Maar goed de film is heel goed, spannend, sterk, creatieve traps. Er zitten allerlei elementen in die je mogelijk herkent uit films maak de sfeer alleen maar ten goede. En je hoeft blijkbaar geen van de andere films gezien te hebben om het te volgen. k

-Space jam: a new legacy - 2021
Het belangrijkste van deze film de heerlijke humor dus het is sowieso een geslaagde film, je ziet veel elementen uit andere boeken en films en allerlei andere bekende personages voorbij komen, het is een soort van ’Ready player one’ namaak. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jul 29, 2021 18:14 

Bios.

-Hitman’s wife’s bodyguard - 2021
Voeg de 1e film hierbij aan toe in de mix en je hebt een rommelige rampzalige film en dat met al deze geweldige acteurs. Het gaat niet eens om het verhaal noch het plot maar om de lach die ze kunnen creeren, want met al de vuilbaktaal en momenten die ipv serieus eerder lachwekkend zijn is dat waar het toe leidt. Uitstekende film weer. k

-Snake eyes: g.i joe orgins - 2021
Het is een reboot. Prima film en acteurs, goeie sfeer en verhaal. k

-The boss baby family busines 3d - 2021
1e film was beter het is een beetje een rommeltje nu, maar het is zeker niet minder leuk of grappig. De enkele momenten die een familie band creeren zijn vluchtig maar mooi. k

-De luizenmoeder - 2021
De serie zelf is al op het kantje maar heeft voor ieder toch nog wat, maar daar hadden ze het bij moeten laten. De zaal was muisstil en de film was cringe worthy dat ofwel je wil de zaal verlaten op een gegeven moment of blijft zitten tot je tanden zeer doen. Het gaat veel te ver en niet alleen de overdreven typetjes.. het is zo’n chaos dat je de bomen niet meer ziet, in het echt zou de politie er al bij gehaald zijn voor school en de ouders. /
Bij note: de zogenaamde jonge lerares heeft bij mij moeder als peuter in de klas gezeten.

-Night of the kings – 2021
Een redelijke film. Ergens in de jungle is een gevangenis dat wordt de gevangen wordt beheerd en er wordt een verhalen verteller gekozen. Nou als je denkt het zijn meerdere verhalen is het dus niet het is 1 verhaal van verschillende kanten verteld, daarzijde gelaten erom heen zijn er dus dingen gaande dat niet pluis is. t

-Jungle cruise 2021
Een hele leuk film, het is ongebruikelijke mengelmoes mix van films, spannend, interessant, chaotisch. The rock en Blunt hebben een goeie chemie en spelen goed op elkaar in. k

-Meskina - 2021
Prima film en humor en goeie acteurs, camera hoeken en close ups worden goed ingezet. k

-Old - 2021
Prima film, origineel, Dit concept is nog niet veel gebruikt dus het is een interessante manier, niet alleen de veroudering maar hoe je levenslang met een bepaald ding kan blijven zitten. k

-The flummels - 2021
Verstand op nul en gewoon genieten. Bedreigde diersoorten die tijdreizen je moet het maar op komen, en ze dan ook nog allerlei rare dingen laten doen. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2021 16:20 

Pathe thuis

-Shadow in the cloud - 2020
Leuk om eens n film te zien over zo'n mythe van gremlins die vliegtuigen saboteert. Het is dan wel geen lange film maar het wedijvert er wel mee, wat een spanning en wat een sfeer echt een mooie film. ''Chloe grace moretz'' kicked ass!! k

-Soul - 2020
Een beetje vreemd en een andere manier om voor en after life te laten zien, maar humor terzijde het geeft filosofie op een leerwijze wat het een mooie animatie film maakt. k

Bios.

-Adieu les cons
Prima film mix van humor en drama en is nogal simpel gemaakt. Het gaat niet om wat er gezegd wordr maar meer om wat de beelden laten zien, daar zit de kracht in en hoe de film je aantrekt. k

-The suicide squad 2 - 2021
Voor mij gevoel minder dan het 1e deel, maar pakt toch een emotionele punch sowieso is het verhaal toch interessant met de starro kwestie. Degene die onverwacht de show stelen naast harley zijn ratgirl en shark. k

-Spirit ongetemd - 2021
Sequel-achtige spin off van spirit zelf. Het heeft niet hetzelfde gevoel of de kracht zoals de 1e film, maar de rest komt nog goed over. Prima film, mooie fijne kleuren en leuk verhaal. k

-Words on bathroom walls - 2020
Prima acteurs en goeie film, de film omschrijven is als sfeer pakkend het is goed mee te leven. k

-Free guy imax 3d – 2021
Eigenlijk heel kort samen te vatten, het is een soort GTA game waar de game personages vrije wil ontwikkelen A.I intelligentie. Prima film en erg vermakelijk. k

-Ainbo: spirit of the amazon – 2021
Soort van Pocahontas alleen jonger met meer geesten en magie, vermakelijk en kijkt lekker weg.

-The green knight – 2021
Ziet er zeer goed uit heel mysterieus met een fijne sfeer, doet een beetje denken aan pan’s labyrinth. Verassende effecten. Maar het is ook wel wat verwarrend hetgeen draait om doe mij aan wat jezelf aan zou willen doen terwijl het een spel is, wordt het dodelijk. t

-Escape room: tournament of champions – 2021
Iedereen die was ontsnapt uit de gevaarlijke escape rooms komen nu bijeen en er is meer aan de hand dan ze weten, machtige lui laten ze niet zomaar gaan. Uitzonderlijke rooms weer om uit te komen wat uiteindelijk lijdt met meer bedrog. k

-Don’t breath 2 – 2021
Ook deze is niet eng maar wel weer goed spannend, goed gebruik van tast en hoor om te weten waar iemand is. k

-Candyman - 2021
Geen remake/reboot maar blijkbaar een sequel op een film uit de jaren 90, die ik geloof ik niet heb gezien dus kan daar niet over oordelen. Maar als het zo is het een behoorlijke sterk vervolg. Het is toch al aardig wat geleden dat er een goeie horror/thriller voorbij kwam, geen jump scares, geen enge muziek die de film leidt of andere poespas. Ondanks de acteurs is het toch zo gefilmd dat het je vast houdt en interessant laat houden, prima sfeer en spanning.
Ergens deed het me ook wel denken aan ‘’i know what you did last summer’’ gezien de haak, maar goed tegen het einde worden er misschien toch wat steekjes laten vallen, gezien de mysterieuze rare dingen die gebeuren en met een open eind, mogelijk een sequel? k

-Reminiscence - 2021
De hele sfeer en concept doet met toch aan iets anders denken, maar desondanks een prima film met goeie acteurs. Grappige aan al dat terug denken maakt je nostalgische over je eigen leven. K

-Shang-chi and the legend of the ten rings 3d imax - 2021
Prima film mooie actie en gevechten, de acteurs zijn een goeie mix maken de sfeer voor de film de enige die voor komische variant erin zit is ’kingsley’. En wat ze met de cgi hebben gedaan kwa fantasy wezens ’oosterse mythe dieren’ (pokemon) ongeloofelijk mooi. Heel benieuwd waar marvel met deze film en z’n vervolg naar toe gaan. Blijf zitten voor 2 after credits. k

-After we fell - 2021
Het 3e deel van ’after’ met nog een 4e deel dat gaat komen, een en al drama en slecht voorbeeld kwa relaties voor jonge mensen. t

-Malignant – een aanrader 2021
Damn amazing! Kan herkenbaar zijn door bepaalde elementen van aantal films die er door heen zitten, maar het is origineel en dit is een echt goeie lugubere horror film dat me zeker liet verrassen en dat is lang geleden. Het heeft een goeie opbouw dat de sfeer blijft groeien, met de juiste acteurs wat de film tot een goed geheel maakt. De twists and turns in de mysterieuze onderzoek dat leidt tot actie moorden zo amazing gedaan! k

-Mijn beste vriend Anne frank - 2021
Best een mooie film het draait om de vriendinnen zelf dus de oorlog erom heen komt niet veel naar voren. Het geeft wel een wat andere beeld dan je anders gewend of geleerd hebt van anne. k

-Copshop - 2021
Goeie film met prima acteurs tussen de actie zit humor gemixed, het blijft interessant door de twists en turns. k

-Dune 3d imax - 2021
Een lange film dat vooral traag opstart naar het grotere geheel dat mogelijk in deel 2 te zien zal zijn. Zeer mooi camerawerk, indrukkwekkende muziek, met een goeie cast dat de sfeer zet. Veelal doet het je denken aan de films van riddick, maar de toon en sfeer zijn heel anders.
Heb de oude versie niet gezien hoor dat die veel te verduren had tijdens het maken ervan en niet goed over kwam, dus als die slecht was vind ik het knap dat ze alsnog opnieuw hebben geprobeerd. k

-The courier - 2021
Niet heel veel bijzonders gewoon het volgen van 2 mannen die een oorlog proberen te voorkomen, afgezien van de fraaie kamers waar ze in komen een matige film. t

-Nature on tour: Madagascar
Heel informatief en prachtig om te zien. En als er niks gedaan wordt is het binnenkort weg.

-Queenpins - 2021
Een hele suffe film over coupon fraude, de fouten die ze maken zijn ook gelijk het einde voor ze tenminste als een bepaalde individu het had laten gaan was er ook niks van terecht gekomen omdat het onder de radar onbelangrijk was. /

-Till death - 2021
De trailer is best misleidende lijkt om een pas getrouwd stel te gaan wat dus niet zo is, megan fox moet deze film in haar eentje dragen en dat kan ze. Prima film met verassende momenten. k

-I care a lot - 2021
Een interessante film in een zin te omschrijven. ‘’this movie has balls’’ k

-James bond: no time to die - 2021
Het einde van een tijdperk… mogelijk in verschillende manieren. Remember… it’s only a number 007. Maar goed dat ‘’Sean connory’’ dit niet meer hoeft te zien, ‘’Daniel craig’’ was de slechtste maar eindigt met de beste uit de 5 bond films op z’n naam.
Het blijkt dat zelfs deze franchise niet weg komt uit alles-dat-anders-moet-beweging, al was dat al te merken met alles dat weggelaten was toen ’Craig’ erin kwam. Ik had gehoopt dat wat James bond nog enigszins anders maakte speciaal bleef, en niet verdween in 1 in de duizend actie films.
Het laat mij met hetzelfde gevoel achter zoals ik had met x-men ‘’Logan’’ anders dan ik had gewild. k

-Poeslief 2 - 2021
Lekker genieten van kattenfilmpjes. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma nov 15, 2021 17:35 

Bios

-The last duel – een aanrader
Een hele mooie film zo realistisch je waant je in de einde van de 13e eeuw, het is wel even geleden dat ik zo’n film over het verleden gezien heb. Het is bruut en gewelddadig iemand doden wordt niet zonder slag of stoot door snelheid of ander poespas weg gelaten.
Ik snap dat ze alle 3 de kanten van het gerecht willen laten zien maar door deze herhaling zakt de film hierdoor in en wordt minder interessant om te zien. Maar dat wordt direct weer goed gemaakt door het duel in het einde en dat ziet er zeer spannend en schokkend uit, en als dat bij mij gebeurt zegt dat wel wat gezien de hoeveelheid films ik heb gezien. Mede door het prachtige camera werk en de techniek die verbeterd is sinds zulke films van jaren terug.
In ieder geval is het de vraag wie er nou gelijk had en wat er nou echt gebeurt is! Prima acteurs die hun rol ware hebben gemaakt. k

-Halloween kills
Ik heb ze nog niet allemaal gezien maar genoeg om het toch nog te volgen, deze film draait op nostalgie en iedereen van vroeger terug halen voor een massaal bloedbad. De sfeer is uitstekend je wordt helemaal opgesweept in de massa hysterie. Mogelijk de ultieme halloween voor deze legende. k

-Benedetta
Gelovige mensen kunnen hier beter niet naar toe gaan is ieder geval mijn mening, er wordt flink wat aan de haak gesteld aan de keuzes en macht en denkwijze van de kerk. Ik ga me daar verder ook niet aan wagen. Je kunt om veel dingen lachen dat wel.
Mooi camerawerk en je waant je in de tijd van de pest als je de realistische omgeving en straten ziet, door goed gekozen acteurs bepaalt het de sfeer ten goede.
Terzijde van de preutsheid die rond gaat om deze film, het ziet er smaakvol uit kwa bloot en lesbische gedrag, een sensuele gelovige boetedoening van een film.
Als je een nonnenklooster hebt dat om puurheid draait is het dan verstandig om sexuele vrouwen toe te voegen? Soms is het ook een kwestie of alles wel goed werkt in een persoon’s hoofd. k

-Liefde zonder grenzen
Een 1 korte zin samen te vaten: Een hele emotionele film! Er komen heel wat onderwerpen naar voren als het ene je niet raakt zal het wel iets anders zijn. k

-The addams family 2: op avontuur
Same old family je kent ze of niet, griezelen en lachen. Het draait nu vooral om Wednesday. k

-De club van sinterklaas en het vergeten pietje
Toch wel een van de leukste films die van deze club is gemaakt, zalige mooie muziek,
Merendeel deed het me wel denken aan de vroegere film ‘’de witte piet’’ over dat jongetje die mee naar spanje ging en als pietje terug kwam. Wel paar stommiteiten maar lang niet zo erg als de andere films. k

-De grote sinterklaas film: trammelant in spanje
Naast de stommiteiten is deze film lang niet zo erg als de andere films, maar deze past gewoon niet in het heden maar meer in het verleden 20+ jaar. Telefoons met draden? Serieus ze hebben geen mobiels, vergeten ook hun handige talent klimmen/klauteren en andere dingen. t

-venom 2: let there be carnage 3d
Deze venom films doen me terug denken aan de batman films en de schurken van de jaren 90, hoewel donker en vol actie/geweld gecombineerd met boordevol humor maakt voor een geslaagde film. En dat noamie harris van potc erin zit maakt het ook wat specialer, hoewel haar rol toch wat groter had mogen zijn ieder geval ideaal naast ‘’woody harrelson’’ rol hier in.
Beetje jammer dat het nogal snel vaart maakt en de film is al niet lang, geweld is er ten over maar blijft toch terughoudend nog steeds kwa bloed. k

-séance
Een degelijke film te beschrijven als combinatie mean girls vs happy death day meets the occult.k

-the frence dispatch
Een bizarre kunst/prent achtige film dat wisselt van zwart/wit naar kleur met een wijde reeks aan bekende grote/kleine acteurs. Humorvol doch artistiek gemaakt in verschillende stukken t is een echte arthouse film. Je zou het kunnen vergelijken met the grand budapest hotel film. k

-my sweet monster – een aanrader
Een hele aparte originele animatie film een mix van natuur magie, fantasy, tech en modernheid, het speelt allemaal met elkaar als een apart sprookje. Leuk dat er ook gezongen wordt maar tegelijk zo kort elke keer om het goed te waarderen. k

-seal team
Heel simpel concept zeehonden die vechten tegen haaien, simpel maar ook iets nieuws. k

-Dead and beautiful
Eigenlijk best een teleurstellende film zijn gewoon rijkelui kinderen uit het oosten die elkaar uitdagen maar komt erg matig over ook al hebben zogenaamd alles gedaan. Wat me aansprak was dat iets met vampiers inhield wat interessant kon zijn ziet er suf uit. Maar kwa filmen ziet er wel mooi uit, mogelijk een metafoor hoe de rijken de armen uitzuigen. /

-ron’s gone wrong
Een robot buddy for life dat vrienden voor je zoekt, been there done that alleen deze heeft een malfunctie die alles anders maakt. t

-Last night in soho
Een mooie sfeervolle spirituele mysterie thriller film, prachtige nabootsing van de jaren 60e. k

-Alles op tafel
Prima film goeie cast dik acteerwerk, het is intens voor n leuk avondje. En dan krijg je tegen het eind iets heel ongebruikelijks het is een keer wat anders. k

-Pig
Een aardige film maar het is wel een beetje run around in a circle á la the green knight, de inhoud is dan wel niet veel maar de beelden spreken hier en mooie scenes. t

-The eternals imax 3d
Best een bijzondere film het is alleen al de moeite waard voor het camerawerk kwa uitzichten, beeld scenes en cgi is prachtig. Een introductie voor nieuwe fase in helden film en dat is wel aan te voelen heb me prima vermaakt voor zo’n lange film, Maar dat is het juist het is te lang en tegelijk te kort voor allerlei introducties met flashbacks, er mist te teveel om Eternals en Celestials te introduceren het voelt rommelig aan. En als ze in het zelfde universum als de andere helden bestaan waar zijn de andere dan? En voor iets dat perfect moet zijn voelt het krampachtig dat het politiek correct moet zijn in human flaws, waaronder dat de grote namen meer de zijrol krijgen het valt op maar het is niet storend. De film had beter in meerdere delen gemaakt kunnen worden voor de info en achtgrond, zodat het beter over gebracht kan komen zoals ze bij thanos deden. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme