Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Even Voorstellen! [Niet verwijderen!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Heavenley_Demonic
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Heavenley_Demonic is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heeeeyz !!!!
Ik ben Sharona, 13 jaartjes jong en een enthousiast HarryPotterfanneke ! Ik woon in hartje België, net tussen Leuven en Mechelen in, in een dorpje genaamd Haacht waar het enorm gezellig is. Ik hou van schrijven, vooral gedichten, liedjesteksten en verhalen (HPfanfics meestal) vind ik geweldig ! Verder hou ik ook enorm veel van dieren, vooral katten en honden, maar ook paarden etc. behoren tot mijn interesse. Ik ben dol op kinderen, babysit graag...Ik ben hyperactief en altijd vrolijk....Dat is het zo'n beetje. Als je nog vragen hebt, mail me dan maar op crazy2girlken@hotmail.com . Wink

Dark en Demonley kisses, Heavenley_Demonic *smak*

Profiel bekijkenStuur privébericht
Ginny_Evans
1e jaars
1e jaars

Ginny_Evans is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Apr 14, 2005 16:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben Hiske en ik woon in Friesland in een historische Vlecke (te groot voor een dorp en heeft geen stadsrechten en als er meer steden bij komen dan kan het niet meer de 11 steden tocht genoemd worden ofzo..)
Ik ben in maart 17 geworden! En ik ben net als jullie een Harry Potter fan.. vooral van de boeken. Ik hou van lezen, tv kijken en internetten.
Ik heb geen idee wat ik later wil worden.. maar ik doe nu de opleiding Toerisme! We hebbe thuis een hond Stapper (voor de LOTR kenners.. Stapper is de vertaling van Strider) Mn ouders en mn broer zijn dol op de in de ban van de ring boeken (ik heb ze niet gelezen, maar vond de film heel cool) Oja en ik heb blond/bruin haar met bruine ogen naja dat was het wel ongeveer.

Edit: Ik werk bij de Scapino en pas in mn vrije tijd op mn buurmeisje.

LottetjevW
1e jaars
1e jaars

LottetjevW is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Apr 14, 2005 19:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou de meeste heb je misschien al eerder kunnen lezen maar in iedergeval:

Ik ben Charlotte en ik ben 14 jaar maar maandag komt daar verandering in want dan word ik 15. Oftewel ik ben op 18-04-1990 geboren. Ik woon in een heel gezellig dorpje (12.000 inwoners) vlak bij Breda. Ik zit ook in Breda op school in het 3e jaar van Atheneum.
Mijn hobby's zijn street-dance, de rest wat met muziek te maken heeft, HP dan ook vooral de boeken, internet en tv kijken en carnaval en gewoon voor de rest ook nog leuke dingen.. ow ja: ik heb best lang bruin golvend haar, groene ogen, sproetjes en ben best wel klein Razz Nou dat was wel genoeg hé Wink

*Sammy*
Dreuzel
Dreuzel

*Sammy* is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 14:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

HalloOw allemaal! Very Happy Ik ben Samantha, en ik ben 16 jaar. Ik zit in Mavo 4 en doe dus over paar weken mijn eindexamen. Ik heb blond haar en groen/grijs/blauwe ogen.. Razz Mijn hobbies/interesses: Tekenen, internetten, skaten, muziek luisteren, net 5 series kijken, films kijken, lezen, (is af en toe wel leuk) fotograferen, photoshoppen, ontwerpen, anime/manga en wicca. Ik houd van me huisdiertjes ^__^ Japie (Konijn) en Tijgertje (poesje).

Image Ik en japie! Very Happy

Mijn lievelingsbandjes op dit moment zijn: Greenday, Good charlotte, Maroon 5, RHCP, Krezip, Linking park en Simple Plan. En verder Anouk, Avril, X-tina, Nathalie Imbruglia, Lucie Silvas, Nathasha bedingfield, Nelly Furtado en Anastacia.
Mijn Favo series zijn: Everwood, LOST, One tree hill, Joan of arcadia, Desperate housewives, Charmed en The oc.

ImageImageImage

Als je vragen heb Vraag maar.. Lijkt me sterk maargoed Cool

Serenity_Snape
2e jaars
2e jaars

Serenity_Snape is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 14:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

he, he, ik heb et gevonden, wat een zoektocht was dat. Maar hier is ie: het voorstel topic.

Dit ben ik dus: Serenity_Snape, ook wel bekend als Tigerlily_Took. Ligt er maar net aan of ik in een hobbit of een HP bui ben. Wink

In het echte leven heet ik Miranda, ben 28 jaar en woon in het oosten des lands.

En wat kan ik verder nog zeggen. Ja ehhhh, ik zit op toneel (Jey) en in de weekenden ben ik redelijk vaak in de rondte aan het lopen door stad en bos.

Oh ja: Lost. Charlie, Charlie, Charlie!!!

Maar daar kom ik hier natuurlijk niet voor. Hier kom ik voor HP.
IEP: Severus, Lucius, Sirius. Als je naam eindigt up us dan hou ik van je.

Enough ranting. I'm off.

Hey *bedenkt zich ineens dat dit het enige Nederlandse forum is waar ze op zit* Goed man.....................

BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

Verdiend: 0 Sikkels

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 15:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Serenity_Snape schreef:
he, he, ik heb et gevonden, wat een zoektocht was dat. Maar hier is ie: het voorstel topic.

Dit ben ik dus: Serenity_Snape, ook wel bekend als Tigerlily_Took. Ligt er maar net aan of ik in een hobbit of een HP bui ben. Wink

In het echte leven heet ik Miranda, ben 28 jaar en woon in het oosten des lands.

En wat kan ik verder nog zeggen. Ja ehhhh, ik zit op toneel (Jey) en in de weekenden ben ik redelijk vaak in de rondte aan het lopen door stad en bos.

Oh ja: Lost. Charlie, Charlie, Charlie!!!

Maar daar kom ik hier natuurlijk niet voor. Hier kom ik voor HP.
IEP: Severus, Lucius, Sirius. Als je naam eindigt up us dan hou ik van je.

Enough ranting. I'm off.

Hey *bedenkt zich ineens dat dit het enige Nederlandse forum is waar ze op zit* Goed man.....................

Miranda je bent vergeten te melden dat je mij kent Wink hihihi...jij kleine Charlie verslaafde Wink..

Welkom op HPF ^_____^

Great to have you here..beetje wennen aan het Nederlands zeker Wink..hihi

Serenity_Snape
2e jaars
2e jaars

Serenity_Snape is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 16:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oew, stom, stom, stom. *slaat zichzelf op het voorhoofd*

EN IK KEN JANTINE!!!!!!!!!!

Thank you for having me. (tis inderdaad wennen. HA!!)

Edit by SBG: hihih....it's nice to have you here darlin' *hugs*

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 21, 2005 20:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zal ik me dan ook maar eesn voorstellen? Razz

Naam: Narcissa de Liege.
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Mmmm Willen jullie dat wel weten? Donkerbruin haar met Blonde plukjes. En Pik bruine ogen ( Van ver af lijkt het zwart) Ik ben meestal zelf ook in het zwart. Embarassed
Karakter: Kan hel erg zwijgend zijn. Maar ook melig zijn..
En ik kan heel erg sirieus alles opvatten. ( Vlug kwaad worden)

Purblood greetz Narcissa Black

Daisy Black
Dreuzel
Dreuzel

Daisy Black is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 27, 2005 20:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nouuu,
Ik ben Daisy, ben 17 jaar (bijna 18 Cool ) en ik woon in Steyl, das een klein boerengat in de buurt van Venlo, Limburg dus.
Ik heb blond haar wat nu bruin is geverfd, blauw/bruine ogen en ik ben 1.66.
Mn hobby's zijn, lezen, verhaaltjes schrijven, INTERNET, winkelen, uitgaan, PSP en TV kijken.
Als ik TV kijk, kijk ik meestal; Joan of Arcadia (!!), Charmed, Buffy the Vampire Slayer of Angel. Cool
En ik ben natuurlijk ook Harry Potter verslaafd. Cool
Verder valt er niks intressants te vertellen over mij. Very Happy

Lollifant
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 29 Sikkels

Lollifant is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2005 7:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Sascha
- 14 jaar
- Zwet in Den Helder
- Richting Zorg en Welzijn
- Leest graag
- Het liefst LotR & HP
- Brengt meeste tijd op computer door

Meer weten, vraag in PB ^^

Sense
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Sense is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2005 15:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo Ik ben Sense(ook Sense op het forum) Hofstede op 3 dagen na 12 jaar. Blond haar en blauwe ogen. Ik woon in Veenwouden(dat ligt in de Wouden) in Friesland. Na de zomervakantie ga ik naar Beyers Naudé(in Leeuwarden. Ik computer en lees heel veel, ik speel gitaar en zit op judo.

Laatst aangepast door Sense op Do Mei 12, 2005 17:15; in totaal 1 keer bewerkt
Canis Maior
Dreuzel
Dreuzel

Woonplaats: trapped in an avalanche of peas (being mighty fine)

Canis Maior is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2005 14:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo. Ik ben elize. Ik ben bijna 18, klein, en ik doe over ongeveer 3 weken eindexamen gymnasium *zenuwtrekje bij oog*. Als dat allemaal goed gaat vertrek ik in augustus naar argentinie, om daar een jaar op de kunstacademie te, er, 'studeren'. Wat ik daarna ga doen zal ook iets in die richting zijn. Ik teken, film, schrijf en lees veel en ik kijk trouwens ook veels te veel films.
Voor degene die zich afvragen wat mijn naam voor een ding is; canis maior is de latijnse naam voor de 'Dog Star' (in het nederlands heet hij geloof ik ook wel de Hondsster), beter bekend als Sirius.

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 06, 2005 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben karin en ik ben 14 jaar, 1.62 lang, groen/bruine ogen. Ik zit in de 2e van het VWO. Verder zijn mijn hobby's volleybal, msnnen en surfen op het internet, shoppen en harry potter natuurlijk. En ik woon in Friesland, vlak onder leeuwarden.

rosie
Dreuzel
Dreuzel

rosie is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 07, 2005 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi ik ben Gwen, maar hier heet ik rosie zoals in andere forums. Ik ben 17, bijna 18 *is er trots op* Ik heb nog één jongere broer, die behoorlijk vervelend kan zijn. Mijn hobby's zijn tekenen, verhalen schrijven, uitgaan, computeren en nog een heleboel meer. Ik hou ervan om naar Harry Potter sites te gaan. Daarom zit ik hier ook.

Mijn ouders hebben het niet zo met die sites, maar daar kijk ik niet naar. Ook heb ik nog een hond, die komt ook al een jaartje ouder. Vroeger had ik een poes maar die is intussen al overleden. Van mijn uiterlijk heb ik niet veel te zeggen. Ik heb bruin haar en bruine ogen en ik ben niet van de grootste. Ik zit in mijn voorlaatste jaar in het secundair in de richting Kantoor. En ja, voor ik het vergeet ik woon in Belgie, in de omgeving van Kortrijk.

Zo nu weet jullie al wat meer van me.

MINmeisje
6e jaars
6e jaars

MINmeisje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 07, 2005 21:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben Minmeisje in 't echte leven heet ik Marije .. Ben 13 z0mers oud 'K h0u van Geschiedenis * Gwn gs niet t vak * Lezen , Vage blogs maken nd MSN =P Ben echt helemaal gek van dieren naja schattige en dat zijn er veel =P nd mn allergrotste h0bby is lol trappen Embarassed

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp