Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 14:25 

Afbeelding

Kit laat licht grommend de pols los van Celeste als Noah blijkbaar terug is en er zich tussen komt moeien. Zijn lippen vormen een smalle streep doordat zijn gezicht gespannen staat en hij sluit zijn ogen even.
Hij hoort Noah iets zeggen tegen de kleermaakster en hij weet gewoon dat Noah nu het werk gaat overnemen zodat hij stiekem Kit kan berispen op zijn gedrag.
Een beetje gespannen?

Kit voelt de woede vanuit zijn buik nog meer opborrelen als hij voelt hoe Noah het lint strak aanspant. Duidelijk expres. Oprecht mag.haar hoofd krenkt dan zal het je bezuren
Hij wil woedend omkijken naar zijn meester maar bedenkt zich net op tijd. Net als hij zichzelf aan het dwingen is om te kalmeren voelt hij het lint rond zijn nek wordt gegooid en ruw achteruit wordt getrokken. Het weinige bloed uit zijn gezicht trekt weg door woede en hij draait zich fiks om naar Noah. 'Ik ben je f*ckin marionettenpop niet!' Hij knalt een vaas op de grond die naast hem staat op een glazen tafeltje. 'En misschien moet je maar eens meer letten op je poppetje!' hij knikt nijdig naar Celeste. Totaal negerend dat Noah net weer bezig was over de kleren.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 14:43 

Afbeelding

Noah kijkt tevreden toe hoe Celeste achter het kamerscherm verdwijnt, die rust duurt echter niet lang. Kit is boos. Een vaas valt aan scherven op de grond, maar Noah blijft achterover geleund in zijn stoel zitten. “Lucht dat op?” Noah trekt zijn wenkbrauwen even op en schudt zijn hoofd. Hij wordt iets alerter als Celeste weer in het gesprek betrokken wordt. “Is dat een dreigement?” Geïrriteerd en vermoeid wrijft hij over zijn slapen “Kit, ga je omkleden en kies een kostuum uit.”

Niet erg onder de indruk van Kit zijn woede-uitbarsting maar wel zichtbaar geïrriteerd zet hij het glas wijn aan zijn lippen. Onrustig staat hij op, maar laat hij Kit verder met rust. Hij opent de dozen met maskers en laat zijn vingers langs de jurken glijden. “Lukt het Celeste?” zijn stem is nu weer warm en zorgzaam

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 14:50 

Afbeelding
      Celeste Willow

Terwijl Celeste net haar eigen jurk uit heeft gedaan en de blauwe jurk aan wil doen, hoort ze opeens hoe Kit uitschiet tegen Noah. "Niet de beste actie, my dear." gaat het door haar heen.
Snel stapt ze in de blauwe jurk. Ze luistert naar Noah's reactie op Kit. Zoals verwacht trekt Noah zich niet al te veel aan van Kits drama. Hij reageert er juist heel koel op.
"Ehm, ja." antwoordt ze zelf vanachter het scherm wanneer Noah vraagt of het lukt. Zonder de rits op haar rug dicht te doen, stapt ze achter het scherm vandaan. De schouders van de jurk vallen langs haar armen licht naar beneden, terwijl ze het met haar handen zorgvuldig omhoog houdt.

Voorzichtig kijkt ze richting Kit. "Sorry Kit, maar je kan me niets verschuldigen wat ik niet gedaan heb." Ze kijkt hem met een lichtelijk aangedane blik aan. "Ik raakte alleen maar even kort je wang aan. Ik kan er niks aan doen dat jij zo reageert tegen een simpele vrouwelijke aanraking."
Ze wendt haar blik een beetje ontdaan richting Noah. "Ik heb hem echt niks aan gedaan, Noah. Echt niet."

Tussendoor komt er snel een bediende haar kant op om de rits op haar rug te sluiten. Zelf kijkt ze Kit nog even verontschuldigend aan. Ze heeft hem echt niks aan gedaan.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 14:56 

Afbeelding

Kit trekt een gezicht en volgt met zijn blik hoe Noah Celeste gaat helpen. Tuurlijk, zij is véél belangrijker dan hem ook al heeft hij Noah van de eerste dag geholpen na zijn vervloeking in Between. Ugh.

En dan komt Celeste weer tevoorschijn om uitgebreid te beginnen excuseren. Nuja, soort van. Meer het feit dat ze geen schuld heeft en ze nu een poging doet om poeslief over te komen zodat ze nog altijd op een goed blaadje staat bij Noah.
'Ik kan best tegen vrouwelijke aanrakingen. Ik hoef die alleen niet van jou.' komt er snerend uit zijn mond, grist dan een kostuum vanuit een rek en gooit die tegen de borst van de kleermaakster aan. 'Pas die maar aan mijn maten.'
"Ik heb hem echt niks aan gedaan, Noah. Echt niet."
Wel boo-hoo.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 15:11 

Afbeelding

Celeste komt sneller dan verwacht weer achter het kamerscherm vandaan. Noah zijn blik glijdt over de prachtige blauwe zoom van haar jurk omhoog naar haar armen en schouders. Hij richt zijn blik naar de grond en wacht tot haar jurk dichtgeritst wordt. Celeste lijkt op dat moment een beetje ontdaan te zijn van de beschuldiging. “Het was gewoon een misverstand.”

“Genoeg!” blaft bij Kit toe als hij Celeste beledigd. “We zien je wel bij het eten, we gaan de hapjes van morgenavond voorproeven. De kleermaakster zal de kleding wel naar je kamer brengen. Je kunt gaan.”

Met een geruststellende uitdrukking wandelt hij naar Celeste toe en pakt haar hand vast om haar zachtjes naar een spiegel te begeleiden. Hij verwacht dat Kit nu vertrekt, zoals hem is opgedragen.

Vanachter haar kijkt hij haar via het spiegelbeeld aan “Sshh, morgenavond wordt een prachtige avond.” Hij plaats zijn handen even op haar armen en knijpt er zachtjes in “En jij zult in het middelpunt van de belangstelling staan, daar zorgen we wel voor.” Met een glimlach drukt hij een kus op haar achterhoofd en snuift hij even de zoete lucht van haar haren op. “Alleen misschien niet in deze jurk, hij te blauw.”

[Nog even bannerloos]
Ryan

Zijn voeten slepen achter zich aan over de stenen vloeren van het paleis. Twee grote mannen hebben een jongeman vast aan zijn armen. Aan het einde van de gang staat de koning, hij lijkt het te druk te hebben om echt aandacht aan hem te besteden. Geen wonder, het paleis werd hermetisch afgesloten. De jongeman verbergt zijn grijns door zijn hoofd verslagen te laten hangen.

“Uwe hoogheid, we hebben deze jongeman op heterdaad betrapt. Hij probeerde het servies te stelen.”

Chase kijkt op van een stuk papier “Ik heb hier geen tijd voor
” verzucht hij vermoeid “Sluit hem op, ik besluit over twee dagen wel wat ik met hem doe.” Wuift hij het kleine incidentje weg.

Ze vervolgen hun weg de trappen af naar de kelders. “Ik ben onschuldig, ik heb niets gedaan.” Jammert de jongeman met een dramatische snik in zijn stem “Ik heb een vrouw en kinderen, wat zullen ze wel niet denken als papa vanavond niet thuis komt.” Een cel wordt geopend, het teken voor de jongeman om een laatste smeekbede te starten. Hij grijpt het vest van de man vast en kijkt hem met grote ogen aan “Ik heb spijt van mijn daden, ik moest de monden van mijn kinderen voeden. Meneer – “ zijn polsen worden geketend “alstublieft, ken genade.” De bewaker moet de man letterlijk van de andere bewaker aftrekken voor hij hem de cel kan ingooien. Ook zij hebben het te druk met het opvolgen van alle veiligheidsmaatregelen rondom het bal.

“Ik ben onschuldig!” hij rammelt hard aan de tralies, nogmaals en nogmaals tot hij de deur hoort dichtvallen. Alsof er niets gebeurd is haalt hij zijn neus op en stapt hij bij de tralies vandaan. “Dat ging makkelijk” mompelt hij tegen zichzelf. Hij grijnst en ontbloot daarmee een kleine sleutel die hij tussen zijn tanden geklemd heeft. Niet veel later is hij niet langer geketend en staat de deur van de cel wijdt open. Hij klopt het stof van zijn kleding af en werpt een bedenkelijke blik om zich heen. Nu hij binnen de kasteelmuren is, is het tijd voor plan B.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 15:14 

Afbeelding

Dat Samantha ooit iets samen met Rose zou ondernemen, zal niemand verwachten. Ze weegt hun opties af en knikt instemmend dat Chase Rose heel goed in de gaten houdt. ‘Dan gaan we vanavond nog,’ ze klinkt haar glas tegen die van Rose aan en drinkt hem vervolgens in een keer op. ‘Goed, we kunnen het best een paar voorbereidingen nemen..’ Ze staat op. ‘Jij zou misschien naar Chase kunnen gaan, vertellen dat je vroeg gaat slapen- misschien zelfs het gemaskerd bal nog eens bespreken, waarna je je zogenaamd gewonnen geeft ofzo. Maakt niet uit, zolang hij het maar niet verwacht. Jij kent Chase beter dan ik.’ Stelt ze voor, ‘Ik ben over ongeveer een uur dan bij jouw kamer, zorg dat je klaar bent. Ik regel de dienstmeisjes wel..’ Een dienstmeisje heeft Samantha nog nooit kunnen tegenhouden.

Terwijl ze naar de deur loopt, laat ze haar blik op een van de drie jurken vallen. Ze glimlacht. Haar keus is gevallen op de zwarte.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 15:33 

Afbeelding

Kit verstrakt zijn gezicht als Noah hem toeblaft dat het genoeg is geweest.
En het feit dat hij moet vertrekken, laat hij zich geen twee keer zeggen.
Kort kijkt hij nog even naar Celeste en knalt dan de deur achter zicht dicht.
'Rot kreng.' verlaat er mompelend zijn mond. 'Ze moet niet denken dat haar zielige opdringerige pogingen bij mij werken.'

Hij snelt de trap af, gebaart naar de dienstmeid met het engelengezicht die op haar beurt haastig komt aangelopen met zijn mantel. Hij grist het uit haar armen, trekt hem vlug aan en loopt dan naar buiten.
Kit zucht als de zware massieven houten deur achter zich wordt dichtgeduwd door twee bedienden en wandelt dan op zijn gemak naar de oversteekbrug. Als hij weer in Alusia is, dan kan hem tenminste niemand storen. Tenzij Noah weer zijn stomme dingetjes gebruikt om duidelijk te maken dat Kit moet komen. Hmpf, misschien negeert hij het deze keer wel.

Uiteindelijk wandelt hij de brug over, en kijkt op naar de blauwe hemel als de zon fel in zijn gezicht schijnt. Misschien moet hij maar een bezoekje brengen aan oude bekenden. Hij wandelt dan ook richting het dorp waar hij even later onwennig doorloopt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 17:25 

Afbeelding
    Rose Pocock

Er verschijnt een glimlach om Rose haar lippen wanneer Sam ermee instemt om vanavond al te aan. De glazen klingelen tegen elkaar aan en ook Rose drinkt de rest van haar wijn op.

Rose knikt. "Ik regel Chase wel. Ik zal klaar staan over een uur, dan kunnen we meteen vanuit mijn kamer vertrekken." stemt ze in. "Als we het kasteel uitzijn kunnen we via de verloren weggetjes in het dorp richting de brug toe gaan. Tegen de tijd dat we er zijn zal het schemeren en zal de brug al snel verschijnen. Dan moeten we alleen nog een manier bedenken om ze daar af te leiden."

Rose laat haar glas op de tafel staan en loopt vervolgens achter Sam aan richting de deur. Daar glimlacht ze even kort naar haar, gevolgd door een knikje. "Tot over een uur." zegt ze, waarna ze de kamer verlaat.

Het is haast niet te geloven dat ze dit samen met notabene Sam zou gaan doen. Misschien heeft ze ergens ook nog wel haar twijfels dat Sam haar zou verraden, maar ze waagt het erop. Deze keer leken ze het beiden met elkaar eens te zijn. Ze zou over een uur klaar staan. Maar eerst naar Chase. Op de gang spreekt Rose een dienstmeisje aan om te vragen waar hij is, waarna ze naar de zaal toeloopt.

"Chase? maakt ze haar aanwezigheid duidelijk. Hij schijnt druk te zijn met alle voorbereidingen.

Afbeelding
      Celeste Willow

How rude. Tututut Kit, straks ga je nog te ver. Hij zou niet op Noah z'n teentjes moeten trappen, noch de hare. Voor Celeste is het voor nu echter nog best wel vermakelijk. Hij wordt dan ook snel weggestuurd door Noah en al snel gaat de deur met een klap dicht.

Celeste glimlacht naar Noah wanneer hij haar mee begeleidt naar een spiegel. Ze kijkt naar hun spiegelbeeld. Hoe Noah achter haar staat en zijn handen op haar armen plaatst. Via de spiegel glimlacht ze naar hem. Wanneer hij de zoete geur van haar haren inademt, sluit Celeste even genietend haar ogen. "Hmm.. Ik denk dat je gelijk hebt." zegt ze met een knikje na haar ogen weer geopend te hebben.
"Maar ik heb al iets in gedachten." zegt ze vervolgens met een twinkeling in haar ogen en een glimlach. "Ik zal het je laten zien.. Zou jij ondertussen die zwarte doos van de maskers kunnen pakken?" zegt ze terwijl ze weer achter het scherm verdwijnt.

Ditmaal duurt het eventjes voor Celeste klaar is om achter het scherm vandaan te komen. Voordat Noah echter de kans krijgt om ongeduldig te worden, stapt ze er uiteindelijk achter vandaan.
Ze heeft een prachtige witte jurk aan. De mooie witte stof valt gracieus langs haar lichaam naar beneden. Op het bovenste gedeelte zijn er schitterende steentjes op aangebracht en de schouders van de jurk liggen precies in een mooie vorm om haar schouders heen zodat haar hals mooi open is. Een paar lokken haar vallen sierlijk over haar sleutelbenen.

Met een afwachtende glimlach kijkt ze Noah aan. "En?" vraagt ze zachtjes.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 17:57 

Afbeelding

Noah vind het bijna spijtig dat hun moment samen alweer verbroken wordt. Hij had kleine aanrakingen gemist. Een omhelzing of meer. De geuren, de warmte, hij weet zeker dat ook Celeste het gemist heeft. Korte ogenblikken als deze geven zoveel rust.

“Natuurlijk” knikt Noah waarna hij zijn handen weer van haar schouders laat afglijden. Geduldig wacht hij tot ze opnieuw achter het kamerscherm vandaan stapt. Wanneer ze dat dan eindelijk doet vormt zijn mond een geluidloze O. Deze gaat geleidelijk over naar een tevreden glimlach. Hij houdt de doos met maskers wat nutteloos tussen zijn vingers geklemd terwijl hij haar volledig in zich op neemt. “Hemels, zoals altijd” fluistert hij zacht. De twinkeling in zijn ogen kleurt weer grijs, alsof een wolk zojuist voor de zon is geschoven. Zijn mondhoeken zakken iets naar beneden al doet hij zijn best de glimlach vast te houden. Er is plots iets veranderd.

“Hij is wel erg
..wit” merkt hij zacht op. Toch blijft zijn blik gehypnotiseerd op haar hangen. “Misschien, is het wel leuk om de kleermaakster er nog een element aan kleur te laten toevoegen. Een subtiel element. Niet dat hij zo niet mooi is, zo is de jurk ook perfect.“

Plots beseft hij dat hij de zwarte doos met maskers nog in zijn hand heeft. Hij reikt haar deze aan, nog steeds ergens een beetje van slag door. “Er moet nog wel iets aan de verbeelding over worden gelaten, ik zie je masker liever nog niet.”

Afbeelding
Chase kijkt op als zijn dochter zijn naam noemt. Achja, dat doet hem eraan herinneren dat hij haar morgen de hele dag in haar kamer moet opsluiten. “Rose” hij glimlacht en legt het stuk perkament weg. “Hoe voel je je? Gaat het allemaal een beetje?” hij slaat zijn arm om haar heen en kijkt glimlachend op haar neer. “Mama slaapt. De koorts is weer iets gezakt en de dokter houdt het in de gaten. Ik weet zeker dat er snel betere tijden komen, dan is dit allemaal achter de rug.”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 19:03 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose glimlacht wanneer Chase een arm om haar heen legt. Zijn woorden doen haar eraan denken dat haar moeder nog steeds ziek is. Ook van haar zou ze - tijdelijk, laten we zeggen - afscheid moeten nemen. "Het zal snel weer beter met haar gaan." verzekert ze Chase met een glimlach.

"Hoe gaat het met de voorbereidingen voor morgenavond?" vraagt ze hem dan. De voorbereidingen van de strenge bewaking bij de brug, het kasteel en het dorp. "Denk je dat er veel mensen uit het dorp zullen proberen over te steken?" vraagt ze hem. "Het is zo absurd.. Hoeveel mensen zouden er voor die uitnodiging vallen?" Ze schudt even ongelovig haar hoofd. "Misschien hadden wij ook iets moeten organiseren voor morgenavond? Om de aandacht van de mensen ergens anders op te richten?"

Afbeelding
      Celeste Willow

De glimlach om haar lippen verandert in een vrolijke lach wanneer ze Noahs reactie ziet en hoort. Hij vond het prachtig. Vrolijk draait ze dan ook even een rondje voor hem. Haar vrolijke lach verstart echter eventjes wanneer ze ziet dat de blik in zijn ogen verandert is, terwijl z'n glimlach nog gewoon op z'n gezicht staat. Wat ging er door hem heen?

"Ja.. Misschien is dat wel een idee. Ik zal er zo meteen nog naar laten kijken." stemt ze met hem in. Ze waardeert zijn mening en ze doet maar al te graag hetgeen wat Noah tevreden maakt. "Dan blijft dat nog een verassing." glimlacht ze. Ze pakt de doos van hem aan en legt hem neer op een kastje.

Celeste gaat even zorgvuldig met haar hand over de doos heen, waarna ze zich omdraait naar Noah. Voorzichtig loopt ze naar hem toe en ditmaal is het zij die zijn handen vastpakt. Hij is van slag.. Haar blik blijft even op hun handen gericht. Wat ging er door hem heen? Wat had hem van slag gemaakt?
Met een warme glimlacht kijkt ze naar hem op. "Is er iets, Noah?" vraagt ze hem voorzichtig. "Als het de jurk is.. Ik wil best een andere dragen." Ze kijkt hem recht in z'n ogen aan. "Je weet dat je me alles kan vertellen, toch?" fluistert ze zachtjes.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 19:32 

Afbeelding

“Ik ga geen feestje vieren, het laatste wat ik wil is beschonken mensen die zich richting het ravijn begeven.” Chase is wat nors, het onderwerp haalt momenteel het bloed onder zijn nagels vandaan. Zelfs nu Rose erover begint. Hij wil haar wel vertrouwen, maar kan het niet.

Hij pakt haar bij haar schouders beet en kijkt haar serieus aan “Beloof me dat je hier blijft.” Zijn blik is zorgelijk.

Afbeelding

Noah laat zijn blik op hun handen rusten. Hij ademt rustig in en uit en kijkt dan op in haar blauwe ogen. Ze zijn als de zee, diep en oneindig blauw. En gevaarlijk, maar dat beseft hij zich niet. “Het is je jurk, het enige wat nog ontbreekt is de sluier. Het is net een..trouwjurk” verzucht hij zacht “Je moet de jurk aan doen, deze vind je het mooist. Het is niet de jurk zelf, het is het idee erachter. Het symboliseert een toekomst, iets waar hier geen sprake van is.”

“Morgenavond kunnen we alles even vergeten.” Hij laat haar een rondje draaien en trekt haar even dicht tegen zich aan. Zijn wang laat hij zacht tegen haar blonde lokken rusten terwijl hij zacht mee deint met de muziek die vanuit de danszaal te horen is. Hij zucht en sluit zijn ogen, onbewust dwalen zijn gedachten af naar een andere dame.

Wanneer hij zijn ogen weer opent is het is bijna een teleurstelling om haar blonde lokken te zien. Iets waar hij zich op zijn plaats om meerdere redenen schuldig om voelt. “Je moet wel oppassen voor rode wijn en andere viezigheid.” Hij laat haar los, zich bewust van de aanwezigheid van de kleermaakster.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 20:03 

Afbeelding
    Rose Pocock

De glimlach op Rose haar gezicht zakt meteen weer weg bij het norse antwoord van Chase. "Ik probeer alleen maar mee te denken en te helpen, Chase."
Wanneer hij haar vervolgens bij haar schouders pakt en haar vraagt te beloven om niet te gaan, zucht Rose lichtjes. "Ik ben hier Chase, ik zal niks stoms doen." Maar hij wil dat ze het belooft. Zoals haar zusje en zij altijd deden, kruist Rose haar vingers over elkaar. "Ik beloof het. Echt waar."
Het doet haar pijn om hem teleur te moeten stellen. Maar het zou goedkomen, hij hoefde niks te vrezen. Ze kon het hem echter nooit wijsmaken. Daarom moest het helaas zo gaan. Ze glimlacht naar hem en omhelst hem even kort. "Jij hebt het vast nog heel druk. Ik ga even bij mam kijken.. en dan zie ik je wel bij het diner?" glimlacht ze. "Tot strakjes."

Met die woorden neemt ze afstand van hem en loopt ze uiteindelijk de deur uit. Ze had nog even tijd. Die tijd benut ze om even langs haar moeder te gaan en nog wat te kletsen voor een laatste keer, waarna ze richting haar kamer gaat en een niet te grote tas voorbereidt. Na even twijfelen kiest ze een jurk uit haar kast - gelukkig had Chase altijd te veel jurken voor hun laten maken. Het zou misschien niet meer in z'n beste staat zijn wanneer ze het uit de tas zou halen, maar ze moest zo onopvallend en gemakkelijk mogelijk kunnen vertrekken. Uit een oude doos weet ze zelfs nog een maskertje te vinden. Ook zorgt ze ervoor dat ze wat te eten en wat water in haar tas heeft zitten. Gelukkig brachten de bediendes de lunch altijd naar de kamers toe en was het niet meer opgeruimd. Ze heeft geen
Ze trekt een van haar dagelijkse gemakkelijke broeken aan en trekt een zwart leren jasje over haar tshirt aan. Na nog een keer door de kamer heen gekeken te hebben, doet ze de schoudertas om haar schouder heen en gaat ze vervolgens zitten. Nu was het op Sam wachten.

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste luistert rustig naar zijn woorden. Er verschijnt een medelevend glimlachje op haar gezicht. Hij heeft gelijk. Maar dan is het nog geen reden om alles te doen wat ze willen. Hun toekomst is nu gewoon anders dan dat ze vroeger hadden gehad.

Genietend laat ze zich een rondje door hem draaien en beweegt ze met hem mee. Ook zij sluit haar ogen, maar haar gedachten blijven bij Noah. Ze lacht eventjes om zijn opmerking. "Dan heb ik wel m'n subtiele element van kleur erbij." zegt ze met een lachje.
Ze blijft hem even met de lach aankijken. Het was een oprechte lach. En dat besef maakt dat ze even stil valt. Dit had ze al in geen jaren meer gedaan. Ze was hier net als Noah blijkbaar echt aan toe.

Hoewel ze zich ook bewust is van de kleermaakster, neemt Celeste verder geen afstand van hem. Ze legt voorzichtig haar hand op zijn wang en blijft hem aankijken. "Onze toekomst is wat wij ervan maken Noah.. We kunnen het verleden misschien niet meer veranderen maar het heden en de toekomst is in onze handen." fluistert ze zacht. De kleermaakster schuifelt wat heen en weer, waarna ze zich in ieder geval even omdraait en wat opgelaten met haar naald en draad bezig is. "Morgen is van ons. Echt van ons. Net zoals alle dagen erna."
Haar vingers wrijven even liefdevol over z'n wang, waarna ze met een glimlachje even met de haren bij z'n oor speelt en vervolgens haar hand laat zakken. "Alles zal zijn zoals wij dat willen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 21:00 

Afbeelding

Noah knikt terwijl Celeste haar hand aangename tintelingen op zijn wang achterlaat. “Je hebt gelijk.” Hij stopt nu op zijn beurt een plukje haar achter haar oor. Ze heeft nu de werking van een magneet op hem. De afstand die hij eerder creĂ«erde overbrugt hij nu weer. Hij voelt hoe haar adem zacht tegen zijn gezicht aan blaast, haar zijdezachte haar dat nu tussen zijn vingers door glijdt.

“Zou je dat kunnen, een eeuwigheid van 
.dit” Hij doelt op deze wereld, op zichzelf. Hij fronst dan ook en zoekt het antwoord in haar blauwe ogen. “Wie heeft jou destijds verbannen?” vraagt hij haar zacht, niet begrijpend waarom een vrouw zo sereen verbannen zou kunnen worden.

[Nog even bannerloos]
Ryan

Ryan stopt de sleutel terug in zijn zak en begeeft zich zo onopvallend mogelijk door het kasteel. Nu hij eenmaal binnen de muren van het paleis is, is zijn plan geslaagd. Iedereen is veels te druk met het gemaskerde bal om echt aandacht aan hem te besteden.

Hij flirt daarbij brutaal met de keukenmeiden, voorziet zichzelf van een lunch en vult zijn buideltas met de mooiste kandelaars. Alsof hij in het rijksmuseum is loopt hij door de grote hal en bekijkt hij de vele schilderijen, waarvan de meeste portretten zijn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 22:22 

Afbeelding
      Celeste Willow

De kleine afstand tussen hun in maakt Celeste niet ongemakkelijk maar stelt haar juist gerust. Het is allemeel in orde. Het is prima zo. Noah leek met de dag dichter naar haar toe te groeien. En ook zij kwam steeds dichterbij hem.

Celeste kijkt hem even zwijgend aan bij zijn vraag. Ze fronst eventjes lichtjes. Een eeuwigheid van dit.. "Een eeuwigheid van dit is al stukken beter dan de jaren die ik hier voor jouw komst heb doorgebracht, Noah.." antwoordt ze. "Je maakt het.. draaglijker." ze glimlacht even licht. "Je maakt het beter."

Bij zijn volgende woorden verdwijnt het glimlachje echter van haar gezicht. Haar blik dwaalt af, langs Noah heen. Haar verbanning.. Ze bijt eventjes op haar lip. Hoeveel kon ze hem vertellen? Hoeveel zou haar geen kwaad doen? De lichte smaak van bloed doet haar uit haar gedachten opwekken. Haar ogen vinden al snel weer de grijze ogen van Noah. Ze ademt even zachtjes uit. "Mijn ouders." Haar ogen lijken zelfs lichtjes vochtig te worden bij die woorden.

Celeste ademt even diep in en strijkt vervolgens met haar handen over de jurk. De kleermaakster is ergens in een uiterst hoekje gaan zitten om zich zo onopvallend mogelijk te maken en het kostuum voor Kit aan te passen. Ze kijkt nog even keer op naar Noah, waarbij ze kort naar hem glimlacht. "Ik zal me eens omkleden."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 22:48 

Afbeelding

Zodra Rose de deur uit is, schiet Samantha nog even vlug onder de douche om zich daarna in een gemakkelijke spijkerbroek en een shirtje te kleden. Nadat ze alles wat ze nodig denkt te hebben in between op haar bed heeft neergelegd, pakt ze haar handtas. Ze mompelt een spreuk, zodat haar handtas nu 20 keer zoveel spullen kan opbergen. Ze stopt haar jurk en alles wat op haar bed ligt in het tasje en kijkt op de klok. Nog een kwartiertje.
Ze vraagt zich net af waar het dienstmeisje blijft met de maskers, als er op de deur wordt geklopt. Met een glimlach maakt ze de deur open en vraagt het dienstmeisje binnen te komen. Terwijl ze de maskers van het dienstmeisje overneemt, vraagt Sam of ze misschien ook gelijk haar zwarte schoenen uit haar inloopkast voor haar kan pakken. Zoals verwacht loopt het dienstmeisje de kast in, waarna Sam subtiel de deur achter haar op slot maakt. ‘Oh, en doe geen moeite om te roepen,’ ze glimlacht, niemand zou haar voorlopig kunnen horen dankzij de spreuk die ze erop los had gelaten.

Sam loopt rustig over de gangen naar de kamer van Rose. Zoals verwacht, staat er ook bij Rose haar kamer een dienstmeisje te bewaken. Vastbesloten loopt Sam richting het dienstmeisje, om haar vervolgens een knal met haar tasje te geven. Het meisje zakt bewusteloos in elkaar. Ze klopt snel op de deur. ‘Rose,’ ze kijkt snel de gang door om te zien of er niemand aankomt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 741 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: