Charles bevochtigd zijn lippen en kijkt naar de zee. Genoeg water, maar niet het soort dat hun vocht tekort zou aanvullen. Hij knijpt zijn ogen iets toe en richt zich weer tot Emily. Arme Emily.
"Dr. Pari in Sidney." Bevestigd hij onzekere ondertoon. Hij glimlacht even vriendelijk en vouwt zijn handen ineen terwijl hij iets gaat verzitten.
"We hebben elkaar ontmoet in de praktijk in Chicago." Ditmaal is zijn stem zachter, een gesprek bedoeld voor tussen hun tweeën. Hij fronst even
"Emily." Hij spreekt haar zacht toe, zoals hij dat vele malen de afgelopen dagen had gedaan. Doordringend kijkt hij haar aan, een blik van herkenning en het soort van vertrouwen tussen twee mensen. Een flauwe mistroostige glimlach trekt om zijn mondhoek
"Het geeft niet. Je bent nog wat verward van de klap op je hoofd." Hij vouwt zijn hand even om de hare en knijpt er zacht in. Na dit gebaar werpt hij een blik op zijn horloge, de tijd kruipt voorbij.
"Ik realiseer me dat ik me we elkaars namen nog niet kennen. Het zou zonde zijn dat wanneer de hulptroepen arriveren we nooit de namen zullen weten van diegene die nu zoveel met elkaar gemeen hebben. Dr. Charles McGarrick." Zijn blik gaat even naar Chloe
"Helaas weet ook ik niet hoe ik hoofdwonden moet verbinden. Ik richt mij niet op de fysiologische aspecten." Hij glimlacht kort en opent hiermee een vrijwillige voorstekende. Een manier om hun gedachten van het brandende wrak dat eens een vliegtuig was los te maken.