Harry, Ron & Hermione schreef:
Nienna, gefeliciteerd met de eerste plaats. Blijerd met de 2e plaats en Patricia met de 3e.
Zou ik mogen vragen waarom Ropandinaa gediskwalificeerd is? Komt dat doordat sinds Ropandinaa zich opgaf hij/zij nergens meer heeft gereageerd? Zo ja, zie daar waarom ik onmogelijk ervoor kon zorgen dat ik mijn opdracht kon volbrengen. Het doet er nu ook niet meer toe, want het spel is gespeeld. Maar is dat niet iets om mee te nemen de volgende keer? Enkel echt actieve forumleden toestaan zich aan te melden voor deelname aan het spel?
Je was op dag 1 van het spel al dood. Het is op dat moment onmogelijk om te zeggen dat je een onmogelijk doelwit hebt, want Ropandinaa had namelijk op die dag nog haar posts kunnen plaatsen. Als je langer in leven was gebleven, was Ropandinaa vanzelf gediskwalificeerd en had je het spel zelfs kunnen winnen. oP dag 3 heb ik Ropandinaa wel gediskwalificeerd, omdat Nienna mij haar inactiviteit meldde. Dit is nu eenmaal hoe het spel werkt: er is altijd een kans dat iemand inactief is. Iedereen krijgt een kans op HPF en we sluiten geen mensen buiten. Het is dus geen optie om alleen actieve leden mee te laten doen. (Bovendien: hoe definieer je een actief lid?)