Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 15:59 

@justin98 Het maakt niet uit wanneer je geregistreerd bent. Mensen die zich op dag 1 hebben geregistreerd hebben soms nog geen eens een mailtje, terwijl sommige mensen die zich op dag 5 hebben geregistreerd al wel binnen zijn. Het is afwachten dus op een mailtje. De pottermore-insider laat het nu geloof ik wel weten wanneer er weer mailtjes worden verstuurd; dus goed in de gaten houden.

Ik wacht ook nog rustig af.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 19:59 

justin98 schreef:
Ik heb mijn e-mail nog niet, maar ik wel hem zo graag. :P Ik heb me op de derde dag geregistreerd, kan dat een reden zijn waarom ik later de e-mail krijg? Omdat ik me later heb geregistreerd?
Het ziet er allemaal veelbelovend uit, dus ik ben benieuwd.


Nee, want er zijn mensen die zich pas op dag 7 geregistreerd hebben maar wel meteen een e-mail krijgen. Ik heb gehoord dat als mensen die al binnen zijn je toevoegen als vriend, je sneller een mail krijgt, maar ik weet niet of dat waar is.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 17:25 

Er zijn weer nieuwe Pottermore-mails verstuurd, lees ik op twitter.

Pottermore schreef:
Check your inbox - we've just sent out more Welcome emails. ow.ly/66Jyh


Nu is het duimen!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 18:59 

Bernou schreef:
Er zijn weer nieuwe Pottermore-mails verstuurd, lees ik op twitter.

Pottermore schreef:
Check your inbox - we've just sent out more Welcome emails. ow.ly/66Jyh


Nu is het duimen!


Bedankt voor het doorgeven (: weet iemand toevallig ook of er een mogelijke vertraging in de mails zit? Of is het echt zo dat als je hem nu nog niet hebt gehad, hem ook niet meer krijgt? In dat geval ben ik weer de pineut XD ik wil niet meer wachten! D:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 19:00 

Bernou schreef:
Er zijn weer nieuwe Pottermore-mails verstuurd, lees ik op twitter.

Pottermore schreef:
Check your inbox - we've just sent out more Welcome emails. ow.ly/66Jyh


Nu is het duimen!


Leuke verkorte url :P

Verstuurd zo rond 17:15 Britse Zomertijd. Kortom.. sinds 18:15 uur. Enig idee hoelang menig mailserver er over doet om het lang verwachte emailtje binnen te krijgen? Moet dat binnen luttele secondes binnen zijn, of kan er gerust enkele uren tussen zitten dat ie pas morgen plots door komt zodra je je mailbox controleert? Weet ik tenminste, net zoals anderen, of de kans aanwezig is dat we er ditmaal wel bij zitten ;)

Wat San Riddle dus zegt! ^^

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op ma aug 22, 2011 19:03, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 19:03 

Ik neem aan dat er niet zo heel veel tijd tussen zit omdat ze nu natuurlijk minder mails moeten versturen dan toen bij de registratie mails. Ik neem aan dat je hem dus nu al gekregen moet hebben. Voornamelijk omdat het al bijna een uur geleden is dat ze verstuurd zijn. We moeten dus allemaal weer een dagje wachten.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 20:41 

Het gaat wel lang duren als het krijgen van een uitnodiging op dit tempo doorgaat.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 8:32 

Roonil Wazlib schreef:
Het gaat wel lang duren als het krijgen van een uitnodiging op dit tempo doorgaat.

In principe hebben al heel wat mensen een email gekregen. Wij zijn gewoon allemaal ongelukkig hier mee. xD Ik ben overigens wel verbaasd hoe weinig mensen nu al binnen zijn van ons. Ik had toch wel verwacht dat er meer mensen van ons binnen zouden zijn. Voornamelijk als je kijkt naar hoeveel mensen zich geregistreerd hebben en veel ook nog dubbelaccounts hebben.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 9:26 

Er zijn zo'n grofweg 25.000 mensen binnen bij Pottermore. En dat loopt gestaag op. Wat ik apart vind om te zien is dat Gryffindor, Hufflepuff en Slytherin weinig voor elkaar onder doen qua aantallen. Maar dat Ravenclaw met kop en schouders boven hun uitsteekt. En dan niet met enkele honderden meer, nee gewoon flink meer. Gewoon 1500 meer! :O Op zich zou ik komend weekend op zondag een mooi moment vinden voor mijn welkomstemail. Maarja, zoals Vernon Dudley zo mooi zei: there is no post on Sunday, dus geen kans op een emailtje.

Nee, dan liever 1 september rond 11:00 uur BST. :P Zal mij benieuwen hoeveel emails er dan verstuurd gaan worden (of niet). Als je dan echt een welkomstemail krijgt is dat toch extra speciaal niet? :)

Totaaloverzicht van mensen die gesorteerd zijn op Pottermore..
Spoiler:
Totaal aantal gesorteerd rond 20:00 BST op 22 augustus = 24928

Gryffindor students 5872 / points 3471
Ravenclaw students 7358 / points 3431
Hufflepuff students 5845 / points 3159
Slytherin students 5853 / points 3477

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op di aug 23, 2011 9:30, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 9:29 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Nee, dan liever 1 september rond 11:00 uur BST. :P Zal mij benieuwen hoeveel emails er dan verstuurd gaan worden (of niet). Als je dan echt een welkomstemail krijgt is dat toch extra speciaal niet? :)

Ik zat hier ook al aan te denken. Opzich zou dat ook wel mooi zijn. Dat je gewoon op 1 september naar binnen mag en gesorteerd word. Al moeten we dan wel een week langer wachten, dus dat is wat minder. Al is de symboliek wel mooi.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 9:44 

Ik ben wel blij dat ik de mail niet heb, omdat ik nu hertentamens heb en dan is het echt vervelend als ik ineens in Pottermore kan. Want dan ga ik sowieso niet leren :P Maar vanavond is de laatste, dus het zou wel tof zijn als ik de volgende keer erin mag :) En inderdaad zou 1 september een supermooie symbolische datum zijn, dus als ik dan mag vind ik het ook prima :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 12:27 

Eva schreef:
Roonil Wazlib schreef:
Het gaat wel lang duren als het krijgen van een uitnodiging op dit tempo doorgaat.

In principe hebben al heel wat mensen een email gekregen. Wij zijn gewoon allemaal ongelukkig hier mee. xD Ik ben overigens wel verbaasd hoe weinig mensen nu al binnen zijn van ons. Ik had toch wel verwacht dat er meer mensen van ons binnen zouden zijn. Voornamelijk als je kijkt naar hoeveel mensen zich geregistreerd hebben en veel ook nog dubbelaccounts hebben.

Er zijn nu 25000 mensen binnen. Dat is 2,5%, dus heel weinig. En hoelang zijn ze al bezig met mails versturen? Twee weken ofzo. Van mij mag het wel sneller.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 17:05 

Roonil Wazlib schreef:
Eva schreef:
Roonil Wazlib schreef:
Het gaat wel lang duren als het krijgen van een uitnodiging op dit tempo doorgaat.

In principe hebben al heel wat mensen een email gekregen. Wij zijn gewoon allemaal ongelukkig hier mee. xD Ik ben overigens wel verbaasd hoe weinig mensen nu al binnen zijn van ons. Ik had toch wel verwacht dat er meer mensen van ons binnen zouden zijn. Voornamelijk als je kijkt naar hoeveel mensen zich geregistreerd hebben en veel ook nog dubbelaccounts hebben.

Er zijn nu 25000 mensen binnen. Dat is 2,5%, dus heel weinig. En hoelang zijn ze al bezig met mails versturen? Twee weken ofzo. Van mij mag het wel sneller.



Vanaf de 15e zijn ze bezig, dus nu inmiddels 8 dagen. Ongeveer een weekje dus. Bovendien is het nogal vanzelfsprekend dat ze beginnen met kleine hoeveelheden mensen erin laten - ze moeten eerst de grotere fouten uit de weg ruimen etc. Dan pas kunnen ze meer mensen toevoegen. Ik denk dat de batches steeds groter zullen worden, en dat ze zo op die 1.000.000 tegen eind september komen.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 16:36 

Er zijn weer nieuwe emails verstuurd!

Citaat:
We’re sending out another batch of Welcome emails http://t.co/JNYMeEh


Welke HPF'ers zijn deze keer de gelukkigen? (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 18:04 

Ik zag het al. Ik heb alweer geen email, wat best frustrerend is. Ik ken namelijk mensen die al twee keer hun welkoms mail hebben gekregen (twee accounts).. Gah, ik wil m'n mail!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme