DEZE POST HOORT BOVEN DIE VAN SJAR
Bij nader inzien had Matt toch niet goed genoeg gekeken. Bam, daar zijn Naomi en dus ook Flor. Hij hoort Shawn iets zeggen over oorlog... Matt wist niet dat aan het begin van het schooljaar al zo veel drama kon ontstaan. Ah well, hij hoort de details er later nog wel over. Dan steekt Shawn zijn hand uit. Matt weet niet of Naomi erop in zal gaan.
Matt zoekt oogcontact met Flor en als hij dat heeft, haalt hij zijn schouders op waarmee hij wil zeggen: 'Ik weet niet wat hier gaande is en ik zal het ook vast wel nooit gaan snappen dus kalmeer haar maar gauw en sleur haar mee want Shawn en ik hebben top secret plans.' Ok, dat is wel erg veel om alleen met oogcontact over te brengen, maar hij doet toch maar een poging. Hij heeft namelijk geen zin om de stilte tussen Shawn en Naomi te gaan onderbreken, want straks werd hij nog Naomi's schietschijf. --- En dit gedeelte hoort erna ---
De oorlog? Matt merkt er anders niks van. Naomi praat eerder alsof ze al járen een crush heeft op Shawn en dan geeft ze hem ook nog eens een kus op de mond. Matt kijkt er met open ogen naar. Hij heeft vrouwen nooit begrepen. Hij zwaait nog even kort naar Flor als die door Naomi de zaal binnen wordt getrokken en kijkt dan naar Shawn.
"Dude..."