Met zijn blik op Rose en zijn gedachten bij Thomas, totdat zich een aangename tinteling in zijn verspreid. Sam haar warme adem tegen zijn oor geeft hem een aangenaam kippenvel moment. Dat terwijl haar worden ook een soort irritatie met zich mee brengen. Typerend, hij kan haar niet uitstaan en toch weet ze elke keer weer zijn hoofd op hol te brengen. Hij probeert zijn gezicht zo blanco en neutraal mogelijk te houden.
âDaisy is jarig.â Antwoord hij koel. Eigenlijk was het wel lekker rustig geweest zonder Sam, hij had haar niet eens gemist. Hij draait zich om en laat zijn blik even kort op haar rusten.
âZo te zien ben je niet op de brandstapel terecht gekomenâ begroet hij haar uiterst droog. Zijn mondhoek trekt een fractie van een seconde iets omhoog.
âJe bent trouwens niet meer de enige heks aan het hof. De koning heeft een heks genaamd Feira verwelkomt, een oude vriendin. Ze lijkt me niet gevaarlijk, al baseer ik dat puur op haar verschrikkelijke gevoel voor mode.â Hij kijkt even rond maar ziet haar niet â
Als je haar ziet, dan weet je direct wat ik bedoel.â Nu Sam aan de champagne zit zet hij zijn glas ineens weg.
âMijn broer is trouwens op pad met Juliet. Een oud jeugdvriendinnetje van ons, ze is meegelift met Thomas. Heel slordig van je.â Met een beleefde glimlach draait hij zich naar Delia toe.
âNoah Taylor, prins van Alusia. Mijn broer is er helaas niet, hij heeft andere verplichtingen. Ik hoorde dat je pas net nieuw bent aan het hof.â Zijn ogen darten even over haar heen en zijn glimlach ontspant iets
âMaar geen zorgen, alle andere mensen zijn heel aardig en snel gewend geraakt aan Alusia. Al schijnt de mode nog het meest lastige te zijn om aan te wennen.â Hij legt zijn hand even kort op haar schouder
âJe bent van harte welkomâ Hij negeert Samantha nu bewust om haar te stangen, feit is dat Noah niet op redheads valt. Tot zijn eigen ergernis heeft hij meer iets met brunettes, Rose en Sam bijvoorbeeld.
âDit is Samantha.â Hij knikt even naar haar en maakt een onbenullige handgebaar
âZe is een heks. Letterlijk en figuurlijk. Maar ze is ongevaarlijk, geen zorgen.â Zijn blik gaat even belerend richting Sam.
âIs dat je eigen haarkleur?â hij pakt even kort een lok van haar haren vast en kijkt haar geĂŻnteresseerd aan.