Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 22:34 

Afbeelding

Shawn zit middenin zijn euforisch momentje omdat Matt een meisje heeft uitgekozen waar Shawn nooit interesse getoond heeft of wat dan ook. Het is dan dat hij heel luid "Flor!" hoort, en het kwam niet uit Matt's mond. Shawn's wenkbrauwen gaan omhoog, en hij wenkt Matt. Samen sluipen ze het hoekje om, terwijl Shawn zijn wand uit zijn achterbroekzak haalt. Voor het geval het iemand zoals Joost of Thomas ofzo is. Echter, als Shawn ziet wie het zijn, laat hij zijn hand abrupt zakken. Naomi en Thomas. Zoenend. Ze komen echter langzaamaan van elkaar los.

Ok, wow. Shawn vindt dit dus niet kunnen. Niet dat het hem wat kan boeien waar Naomi haar tong wel of niet in steekt, maar omdat Thomas nog zat te doen alsof hij interesse had in Enora. "Jij bent een hypocriete klootzak," deelt Shawn hem mee, met een simpel niet-gemeend glimlachje op zijn gezicht. "En... Wat hebben jullie gehoord? Ga me niet vertellen dat jullie ons hier stonden af te luisteren." Shawn denkt even na: heeft hij hardop gezegd dat Casey zwanger is? Mmmmm, nee. Ja, wel erover gehad, maar als ze niet weten waar het over ging, dan zijn ze waarschijnlijk in de war.

"Also, Naomi... Je bent er niet op vooruit gegaan," en hiermee doelt hij op haar jongens-keuze. Van Shawn naar Thomas - dat is een lange weg naar beneden! Niet dat ze Shawn "heeft gehad", maar ze hebben wel een make-out-session gehad.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 23:15 

Afbeelding

Thomas wordt totaal overrompeld door Naomi's kus. Hij wilt haar dan ook net van zich afduwen als Shawn al de bocht om is en hem recht aankijkt. Dit was zo verkeerd en het zag er vast allemaal nog verkeerder uit. Fijn en bedankt Naomi, wat moet hij hier nu mee. Thomas kijkt Naomi geí¯rriteerd aan en gaat drie stappen verwijdert van haar staan.

"˜Hoor wie het zegt,' kaatst hij nog geí¯rriteerder naar Shawn terug, "˜Daarbij kan Naomi alleen nog maar vooruit gaan sinds jou.'

Hij had nu zo geen zin in Shawn. En ook niet in Naomi. Waarom leek nu juist dat haar een goed idee? Hij zucht. Hij kijkt nog een keer naar Shawn en moet dan onbewust een beetje lachen. "˜Wat zie je er overigens goed uit, betraand gezicht en volgens mij lijkt het wel alsof iemand –of twee- je geslagen heeft.'

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 0:31 

Afbeelding

Shawn moet fronsen als Thomas een aantal stappen van Naomi af neemt. Wat heeft dat te betekenen? En daarnaast, Naomi is toch niet zo walgelijk dat Thomas meteen moet laten zien dat hij haar niet wilt? Tegenover klasgenoten nota bene? Thomas maakt nog een zwakke comeback over dat ze alleen achteruit kan gaan na Shawn. "Oh Thommy," verzucht Shawn. "Ik kan me alleen voorstellen hoe het moet zijn om jou te zijn. Altijd tweederangs. Altijd 'net niet'."

EN DAN maakt Thomas ineens een opmerking over het feit dat Shawn een aantal traantjes heeft laten vallen, eerder. Zijn gezicht ziet er nu weer normaal uit, dus dit bevestigt Shawn's idee dat Thomas en Naomi hen hebben afgeluisterd/bekeken. Iets oncomfortabels komt tezamen in Shawn's binnenste - de opmerking van Thomas is... Thomas weet niet eens wat er aan de hand is. Net of hij het allemaal beter zou kunnen afhandelen. Shawn wuift zijn gevoelens van ergernis echter met veel moeite weg. Hij moet terug naar de les, om zo met Casey te praten. Hij heeft geen tijd voor Thomas en zijn praatjes.

"Thomas, jij hebt letterlijk geen flauw benul wat er aan de hand - as usual. Dus als ik jou was, zou ik m'n mond dicht houden. Want anders timmer ik dat lelijke hoofdje van je tegen de muur. Je hebt me misschien een klap kunnen geven toen ik zo wasted als de pest was, maar zoals je zag kon zelfs Christine dat." No offence, maar Chris is klein en heeft een niet-gevaarlijk uiterlijk. "Begrepen?" Hij knipoogt kort naar hem, waarna hij zijn hoofd draait naar Naomi. "Jij kunt VEEL beter dan dat, sweetheart," zegt hij tegen haar. En hij meent dat. "Matt en ik zitten hier..." Hij doet zijn hand hoog in de lucht. "En Naomi zit hier..." Zijn hand zweeft een paar centimeter naar links, ofwel aangevend dat zij in dezelfde rang zit als hen. Wat een MASSIVE compliment is. "En Thomas zit..." Shawn's hand stort naar beneden, tot het bijna de grond raakt. "Hierzo." Met een speelse glimlach gaat hij weer recht staan. "Niks aan te doen. Het is de natuurlijke orde."

En het feit dat hij Naomi complimenteert is niet erg, want het is om Thomas dwars te zitten. Duuuus, dan mag alles. ZELFS toegeven dat je vijand eigenlijk best sexy is.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 21:27 

Afbeelding

Enora is even langs haar slaapkamer geweest om dat onding van een laptop weg te leggen, die tas werd zo veel te zwaar. Op haar gemakje heeft ze vervolgens maar wat op eindelijk een comfortabel bed gelegen en besluit dan om toch maar eens op te gaan staan, zichzelf nog wat op te frissen en wat bekenden te gaan zoeken, hoewel de les nog niet afgelopen was, zou minimaal de helft alweer weg zijn, hun klas kennende.

Dus nouja, Enora loopt nou weer wat over de gangen heen, tot ze verderop wat bekenden ziet staan. Yay, Shawn =D En ugh, Matt. Wanneer ze dan ook dichterbij komt, ziet ze ook Naomi en Thomas staan. Bah, Naomi.
"Schat je Naomi niet een beetje te hoog in?" zegt ze dan ook wanneer ze het laatste gedeelte opvangt terwijl ze erbij komt staan. "Ofja, een beetje.." ze trekt even een bedenkelijk gezicht. "Heel wat." Als het aan Enora ligt, zit Naomi absoluut niet in het niveau van Shawn. En nouja, Matt negeert ze gewoon voor het gemak op het moment. Daar heeft ze niet zo'n zin in.
Oh en dan hebben we Thomas natuurlijk nog, die een beetje op een rare afstand van Naomi vandaan staat. Shawn lijkt zich op het moment alleen nogal op Thomas te richten, dus om Shawn niet boos te maken, houdt ze zich koest :')

"Shawnn, I'm bored." verzucht ze dan, vooral geen aandacht bestedend aan Matt of Naomi. "Skip je met mij mee potions? Toe?" En als hij gaat staan twijfelen, dan gooit ze puppyoogjes in de strijd.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 11:24 

Afbeelding

Matt doet net zijn mond open om uitleg te geven over hem en Flor, als hij plots onderbroken wordt door de uitschreeuw van Thomas. gedoe. Als er iemand is die hij niet op de hoogte wil hebben van zijn gevoelens, is het Thomas wel. Een paar seconden later, gebeurt er nog wat raarders. NAOMI EN THOMAS DIE ZOENEN?! DAT KAN GEWOON NIET! Gelukkig grijpt Shawn al in dus hoeft Matt er niks over te zeggen. Hij is nog steeds in shock dat THOMAS of all people zijn geheim weet.

Dan komt Enora er ook nog eens bij staan. Great. Alsof dit uurtje niet nog meer verpest kan worden. Ok, dan zou alleen Joost erbij moeten komen staan en stoer moeten gaan doen, maar dat zit er gelukkig niet in. "Shawn, dude, ik ga naar de library. Ik heb nog wat leeswerk te doen enzo. Thomas, het was me een waar genoegen om geheimen met jou te delen en om je tong down Naomi's throat te zien. En Enora... well... Doei."

Matt draait zich om en loopt weg van de drama. Hij wil alleen maar even in de bieb zitten met Flor. Stomme Thomas.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 19:51 

Afbeelding

Dorian heeft ervaring met laptops en zit verveeld wat te scrollen door youtube. Zijn ogen kijken loom wat naar het scherm voor hij de laptop uiteindelijk met een zucht dicht klapt. Serieus? Liedjes zoeken voor je klasgenoten, wat moesten ze daarvan leren? Hoe ging dat je later verder helpen. Goed op je cv zal het zeker niet staan. Ik ben uitermate geschikt voor het uitzoeken van liedjes voor mijn medeklasgenoten, ik heb veel geleerd van deze ervaring. Bwah! Met enige tegenzin propt hij de laptop in zijn tas. Hij werpt even een blik om zich heen en staat dan op, blijkbaar had de helft van de klas al besloten weg te gaan.

Toch treft hij een aantal klasgenoten alweer op de gang aan. Matt, Naomi, Thomas, Shawn en Enora. Over vreemde combinaties gesproken. Hij heist zijn nu wat zwaardere tas nog even goed op zijn schouder en fronst diep als hij wat dingen opvangt. of nouja, eigenlijk is mister blaaskaak weer aan het woord. Hij rolt dan ook even met zijn ogen en kijkt vertwijfeld van de Shawn groep naar de duidelijk kleinere Thomas/Naomi groep.

Enora weet het gesprek verassend genoeg te draaien. Matt is binnen no time weer gevlogen en iedereen lijkt zich weer te gaan opsplitsen. Vraag is, welke kant gaat hij opsplitsen? Enora mag dan wel aardig zijn, maar Shawn vind hij beslist niet aardig. Niet dat hij nou op erg goede voet stond bij Naomi en Thomas. Thomas en hij waren vrienden, ach dat zijn ze nog steeds. Dat is als Thomas zijn jongeheer niet achterna loopt. Met een twijfelachtige glimlach voegt hij zich dan ook bij hun "Gaan jullie mee studeren in de bibliotheek? Of buiten op het grasveld.." Naomi's blik ontwijkt hij zorgvuldig, dat ligt toch nog net iets gevoeliger. Besides, Hij zal er niet veel minder om slapen als ze echt besluit hem tot vijand te bombarderen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 20:28 

Afbeelding

Thomas zucht verveeld als Shawn zijn realiteit weer eens aan zijn omgeving probeert te verkondigen. Dit had Thomas al zo vaak moeten aanhoren. "ËœJe kan het natuurlijk ook anders bekijken dat Christine jou een klap heeft gegeven,' zegt hij dan simpel, "ËœJe moet wel erg laag bezig zijn geweest, lijkt mij, voordat Christine iemand zal slaan..'

Hij kijkt op als Enora aan komt lopen. Ja, hoor, waarom ook niet dat nog even erbij. Nu zal Shawn meteen gaan klikken wat hij net heeft gezien. Hopelijk zal Enora ook naar zijn kant van het verhaal luisteren, alhoewel.. Vast niet. Nu negeert ze hem ook zowat en richt ze zich compleet op Shawn.

Maar hé, daar komt Dorian aan. Die moest hij ook nog even spreken over gisteravond. Hij was niet bepaald zo vriendelijk geweest tegen Dorian. Thomas glimlach een beetje opgelucht als Dorian zich desondanks toch bij hem voegt.
"ËœHet grasveld klinkt als een goed plan,'zegt hij terwijl hij Dorian dankbaar aankijkt, "Ëœkunnen we meteen even praten over.. ehh.. je weet wel wat dat ik bedoel.' No way dat hij hier in het bijzijn van Shawn gaat zeggen dat hij zich wilt verontschuldigen voor zijn gedrag de avond ervoor.

'Let's go,' zegt hij terwijl hij aanstalten maakt om te gaan, 'Naomi, ga je mee?' Hij kijkt even twijfelend van Naomi naar Dorian.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 21:58 

Afbeelding

Okay tweede persoon die ze heeft gezoend in een paar dagen. Weird. En ja hoor, nu heeft ze Thomas voor niks gezoend, want hij laat lekker weten dat ze Shawn en Matt hebben zitten afluisteren, woohoo. Ze zucht als Thomas en Shawn gaan bekvechten en besluit maar niks te zeggen voor de eerste keer in haar leven. Neutraal, is niet echt Naomi's ding, but she has to keep her enemies close als ze ooit uit gaat vinden wat er met Casey is ofzo. Enora die er bij komt staan negeert ze en dan kijkt ze naar Dorian. Naomi was nog steeds kwaad op hem, maar ze had ook niet heel aardig tegen hem gedaan.

"Sure," zegt ze dan maar gewoon tegen Shawn en voelt zich een beetje awkward in het gezelschap nu ze niets gemeens kan zeggen ofzo. "Grasveld dan maar."

Ze kijkt Dorian zwijgend aan, afwachtend of hij haar nog een excuus gaat aanbiedenen ofzo.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 22:47 

Afbeelding

Nee, ik weet niet wat je bedoeld. Over hoe stom je gisteravond deed? oe kinderachtig? En hoe erg ik je eigenlijk van mijn vriendenlijstje wil strepen? Hmm nouja, laten we hopen dat hij dat bedoeld. Hij knikt even begrijpelijk "uhu" mompelt hij dan ook. Ook Dorian werpt nu een twijfelende blik Naomi haar kant op. En waar hij Thomas wel begrijpt zonder het te hoeven uitspreken ontbreekt dat bij Naomi totaal. Het komt niet eens in hem op om haar zijn verontschuldigingen aan te bieden. Ze gedroeg zich gisteravond schandalig en ze was dronken. Om nog maar te zwijgen over wat ze hem voor vreselijks beloofd heeft.

Met zijn boeken wat betweterig onder zijn arm geklemt loopt hij dan ook met hun mee naar het grasveld. Zwijgzaam neemt hij plaats en legt hij zijn boeken naast zich neer. "Wat was er nu weer aan de hand?" vraagt hij onwetend van Shawn zijn traantjes en het kusgehalte. Ondertussen rommelt hij wat in zijn tas "Weten jullie trouwens al wat liedjes?" Dit is bijna om je voor te schamen, normaal werd die vraag door hun gesteld. Normaal gesproken had Dorian zijn huiswerk al bijna af en hielp hij hun nog even. Dit keer niet. Hij laat de laptop dan ook veilig in zijn tas zitten en tovert er wat te drinken uit. "Wat is je plan van aanpak betreffende die 'sociale ondergang' eigenlijk?" brengt hij uiteindelijk toch maar sarcastisch het onderwerp naar boven. Hij glimlacht even vriendelijk in de hoop een uitbarsting te voorkomen of verminderen. Dan maar duidelijkheid. Of ze haat hem officieel of er valt nog het een en ander goed te maken.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 23:01 

Afbeelding

Shawn trekt zijn wenkbrauw op als Thomas begint te zeuren over het feit dat Christine hem een klap verkocht heeft op het feest. "Umm, ja. Chris is mijn vriendin. En ik heb vrienden die mij tegen houden als ik in een dronken waas, een aantal dingen doe die ongunstig kunnen uitpakken voor mij. Maar hey, ik kan me voorstellen dat jij niet weet hoe dat is - het hebben van vrienden," voegt Shawn er ter verduidelijking aan toe. Want let's face it, Thomas heeft Naomi en Dorian. Ik bedoel kom op! Hoe bedoel je egoí¯stische en snobistische vrienden die alleen om zichzelf en hun reputatie geven?

Enora komt vervolgens aanlopen - Shawn's gezicht licht op als hij haar ziet. Maar Matt denkt er niet zo over, en vliegt er haast vandoor. "SUCCES IN DE BIEB!" brult hij hem nog achterna - hij bedoelt eigenlijk: succes met Flor! ;D Enora vraagt of Shawn ook potions wilt skippen. "Sure!" reageert hij opgewekt. Dit is fijn om te horen omdat 1) HAHA Thomas, Enora vindt mij toch veel liever dan jouuu! en 2) omdat Enora een goede (en leuke) afleiding zal zijn voor alle drama met Casey. En nu ook Lea.

Dan komt Dorian ook aan lopen, en die wilt graag mee met Thomas en Naomi naar het grasveld. Ofzo. Naomi doet wel bijzonder normaal tegen Shawn - het verrast hem een beetje, op een goede manier. En dan zijn de Helpers van Lucifer weg, en staan alleen Enora en Shawn op de inmiddels verlaten gang.

"Noor, ik wil niets anders dan potions skippen met jou," zegt hij, met een speels lachje. "Maar, ik moet eerst heel even iets met Casey bespreken. Is 't goed als we terug lopen richting Muggle Studies? Dan ga ik even met Case praten, en dan..." Hij klopt op zijn borstkas. "Ben ik helemaal van jou!"

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 23:50 

Afbeelding

Op het grasveld aangekomen ploft hij neer naast Dorian. Het zonnetje scheen en het was best een lekkere dag. Dan kijkt hij Dorian even aan. Moet hij nu echt hardop gaan zeggen dat hij zich gisteren stom gedragen heeft? Dorian zou het wel snappen, toch? Hij gaat hier dan ook van uit en geeft Dorian een vriendschappelijk klopje op zijn schouder met een blik van "Ëœehh, ja, sorry, vrienden?' Zo. Nu was dat in Thomas' ogen ook weer goed. Hopelijk ziet Dorian dat ook zo.

"ËœAh, gewoon, Shawn.. en drama -zoals altijd als Shawn ermee te maken heeft,' begint hij luchtig, "ËœOh! En hij heeft gehuild, alleen nog geen idee waarom. Iets met Case of Lea, denk ik.' Zijn blik gaat naar Naomi en hij denkt aan haar belachelijke idee om hem te kussen. Ze zijn vrienden.. het is gewoon niet juist. Al heeft het er zeker niets mee te maken dat hij Naomi onaantrekkelijk vind, want ze is zeker aantrekkelijk in zijn ogen.

Hij zucht eventjes. "ËœNaomi, waarom deed je dat nu? Je weet dat de hele school het nu te weten komt?'

Hij haalt zijn schouders op als antwoord op Dorian's vraag over de liedjes. Dat was pas over een week, tijd zat dus.
Dorian begint over zijn sociale ondergang en al snel herinnert Thomas zich het gebeuren met het drankje over Naomi heen van de avond ervoor. Ohja, dat was ook nog gebeurd.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 23:57 

Afbeelding

Eindelijk op het grasveld aangekomen gaat ze zitten zodat er geen inkijk is onder haar rokje en pakt een muslireep uit haar tas waar ze aan begint te knabbelen. Dorian begint weer over de avond er voor en Naomi kijkt hem lichtelijk geí¯rriteerd aan.

"Doe niet zo dramatisch Dorian," is het enigste wat ze zegt. Het was immers maar een drankje en hij had zijn excuses er voor niet eens aangeboden.

Oh en daar komt de vraag van Thomas. Tja hoe moet ze dat nou uitleggen? Dorian hoeft haar plannetjes niet te weten namelijk.

"Ik zeg het vanavond wel, het is nogal persoonlijk," zegt ze dan tegen Thomas met een glimlach. Okay het klinkt nogal raar, alsof ze liefde gaat bekennen ofzo.

"Ik heb in ieder geval het perfecte nummer voor Shawn gevonden, voor Enora en deze vent hier nog niets," vertelt ze ongeí¯nteresseert tegen de twee.

grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 0:16 

Afbeelding

Dacht het niet dus, ze gingen hier echt nog wel over praten. Hij glimlacht desondanks terug naar Thomas. Het zat wel goed, nu alleen nog zorgen dat het niet weer gebeurd. Hij heeft z'on flauw vermoeden dat hij al weet wat hij moet zeggen om Thomas gerust te stellen. Dorian is wel de laatste die Thomas in de weg gaat staan als het op Enora aan komt. Hoewel hij de overgang van kraai naar liefje nog altijd wat vreemd vind.

Dorian haalt luchtig zijn schouders op en pakt een pen en agenda uit zijn tas. "Moet jij zeggen, miss dramaqueen" murmelt hij. Een beetje zorgzaam maar ook uit gewoonte grist hij ook Naomi haar agenda weg en krabbelt hij daar het opgegeven huiswerk in. "Hmm ja" knikt hij begrijpelijk als Thomas kort opsomt wat er met Shawn was. Zijn ogen woorden even groot als Thomas dan doodleuk verteld dat Shawn aan het huilen was. En zo dames en heren, worden de roddels dus geboren. "Huilen? Shawn?" zijn wenkbrauwen vloeien nu over naar een bedenkelijke frons "Waarom zou Shawn huilen?" Het jaar was pas net begonnen. "Vreemd.." mompelt hij terwijl hij diverse scenario's bedenkt. Geen eentje lijkt er helaas echt bij Shawn te passen, Shawn en zijn tranen. Weird.

Het gesprek zet zich voort tussen Thomas en Naomi. Een gesprek waarbij hij sterk het gevoel krijgt dat hij iets gemist heeft. "Wat heeft ze gedaan?" huh "Wat komt de school te weten?" Is er nog iets belangrijkers gebeurd dan Shawn en zijn krokodillentranen. Gefrustreert en nieuwsgierig kijkt hij van de een naar de ander. "Ooh.." oke duidelijk, het is blijkbaar niet voor zijn oren bestemd. Goed, misschien wil hij het ook wel niet weten. Hij sluit zich dan ook direct af van de twee en slaat zijn agenda open om zijn huiswerk er in op te schrijven. Vanuit zijn schriftje werpt hij nog even een bijna broederlijke schuine blik naar Thomas. Naomi haar gebabbel hoort hij dan ook al niet meer.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 11:32 

Afbeelding

Thomas kijkt Naomi een beetje verward aan als ze nu geen antwoord wilt geven, omdat het "Ëœpersoonlijk' is. Huh? Zat er dan meer achter? Vond.. Naomi hem soms leuk? Hij wisselt een blik met Dorian. Hij zal eerst het gesprek met Naomi afwachten en dan zien of het een optie is om het Dorian gewoon te vertellen, Dorian zou zijn mond toch wel kunnen houden.

Hij gaat alleen niet wachten tot vanavond om erachter te komen wat Naomi wilt zeggen. Dan wist dadelijk de hele school het en kan hij het niet eens fatsoenlijk uitleggen. Maar dat moet Dorian dus wel weg. Hij kijkt even verontschuldigend naar zijn vriend. "ËœZou je ons heel even alleen kunnen laten?' zegt hij met een knikje naar Naomi, "ËœIk kom je zo wel weer opzoeken.'

"ËœDus, Naomi.. Vertel.' Hij kijkt Naomi afwachtend aan.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 11:45 

Afbeelding

Damn, Thomas wil het nu weten. Ze zucht als hij Dorian weg stuurt en kijkt de andere kant uit. Als hij haar vraagt wat het is kijkt ze hem aan.

"Dorian hoeft niet te weten wat ik van plan ben, aangezien ik en hij op dit moment niet echt beste vriendjes zijn ofzo, na gisterenavond." legt ze uit. "Ik wil weten wat er gaande is met Shawn en Casey en Lea en alles, maar daarvoor moet ik hem te vriend houden Thom. It was simply a cover up, omdat jij zo hard praatte en ik niet wilde dat hij wist dat we hem af zaten te luisteren. Toch heb je dat ook nogal verpest, maar goed. Just tell people that I like you. Ik zorg wel voor de rest."

Ze wenkt Dorian om terug te komen, want t is nogal zielig dit gesmoes.

grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: