Dorian heeft ervaring met laptops en zit verveeld wat te scrollen door youtube. Zijn ogen kijken loom wat naar het scherm voor hij de laptop uiteindelijk met een zucht dicht klapt. Serieus? Liedjes zoeken voor je klasgenoten, wat moesten ze daarvan leren? Hoe ging dat je later verder helpen. Goed op je cv zal het zeker niet staan. Ik ben uitermate geschikt voor het uitzoeken van liedjes voor mijn medeklasgenoten, ik heb veel geleerd van deze ervaring. Bwah! Met enige tegenzin propt hij de laptop in zijn tas. Hij werpt even een blik om zich heen en staat dan op, blijkbaar had de helft van de klas al besloten weg te gaan.
Toch treft hij een aantal klasgenoten alweer op de gang aan. Matt, Naomi, Thomas, Shawn en Enora. Over vreemde combinaties gesproken. Hij heist zijn nu wat zwaardere tas nog even goed op zijn schouder en fronst diep als hij wat dingen opvangt. of nouja, eigenlijk is mister blaaskaak weer aan het woord. Hij rolt dan ook even met zijn ogen en kijkt vertwijfeld van de Shawn groep naar de duidelijk kleinere Thomas/Naomi groep.
Enora weet het gesprek verassend genoeg te draaien. Matt is binnen no time weer gevlogen en iedereen lijkt zich weer te gaan opsplitsen. Vraag is, welke kant gaat hij opsplitsen? Enora mag dan wel aardig zijn, maar Shawn vind hij beslist niet aardig. Niet dat hij nou op erg goede voet stond bij Naomi en Thomas. Thomas en hij waren vrienden, ach dat zijn ze nog steeds. Dat is als Thomas zijn jongeheer niet achterna loopt. Met een twijfelachtige glimlach voegt hij zich dan ook bij hun "Gaan jullie mee studeren in de bibliotheek? Of buiten op het grasveld.." Naomi's blik ontwijkt hij zorgvuldig, dat ligt toch nog net iets gevoeliger. Besides, Hij zal er niet veel minder om slapen als ze echt besluit hem tot vijand te bombarderen.