Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 12:51 

Afbeelding

Dorian lijkt heel even te moeten nadenken over zijn antwoord. Of hij hun even alleen wil laten. Kortom, ze gaan nu hun geheime gespreksonderwerp bespreken. "Oke" glimlacht hij dan uiteindelijk, hoewel die glimlach enige forcering nodig heeft. Hij laat zijn spullen maar even liggen en zoekt de schaduw van het gebouw maar weer op. Vanaf een grote afstand bestudeerd hij de twee even kort. Ging het over hem? Of was er een of ander mastplan waar hij niet bij betrokken was?

Hij schopt tegen een steentje aan en wacht. Belachelijk eigenlijk, hij voelt zich echt een klein kind nu. Met een zucht kijkt hij even de gang in, waar was Adrian? Ooh en dan wenkt Naomi hem. Alsof er niks aan de hand is neemt hij weer plaats bij hem. Hoewel Thomas wel even een Whatwasthat-blik krijgt toegeworpen.

"We hebben straks Potions" merkt hij op. Zijn gezicht klaart duidelijk op bij dit nieuws. Eindelijk een normale les! Zijn blik gaat even naar Naomi "Ik zal de inhoud van mijn ketel niet over je heen gooien, beloofd." grapt hij waarna hij dan maar het goede voorbeeld besluit te zijn door zich toch nog soort van te excuseren "Sorry."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 16:54 

Afbeelding

Camille zit niet echt heel erg oplettend in de les en vangt ook maar net op wat de opdracht precies is. Ze heeft amper geslapen en dat is te zien aan de enorme wallen onder haar ogen. Op weg naar het lokaal hebben zij en Casey geen woord met elkaar gewisseld. Ze is eigenlijk half automatisch met het meisje meegelopen. Zelfs nu ze naast haar zit, blijft het stil.

Cam zit nog steeds voor zich uit te staren, als ze met de opdracht moeten beginnen. Lea vertrekt met Shawn naar de gang, maar ze merkt het maar half op. Ze schrikt op als Adrian, die naast haar is komen zitten, haar een vraag stelt. Ze knippert met haar ogen en laat haar blik naar het scherm glijden. Natuurlijk weet ze hoe een computer werkt. Ze kan momenteel alleen amper haar ogen open houden. "Hou eens op met het volume te spelen." Antwoordt ze iets bitser dan gepland.

Ze zucht eens en opent een zoekmachine. Als ze op lyrics zochten, dan ging het vast wel snel. "Begin jij maar. Misschien dat als je op trefwoorden zoekt, dat je een geschikt nummer kunt vinden." Ze haalt haar schouders op en schuift de laptop weer in de richting van Adrian.

Cam kijkt op als Lea het lokaal weer binnen komt en zich bij hen voegt. Onbewust gaat haar wenkbrauw omhoog. Lea ziet er niet al te happy uit. Ze bijt op haar lip en probeert de scene van de vorige avond, die nog in haar netvlies gebrand staat, te negeren. "Lea, is alles Ok?" Begint ze zachtjes. Ze is even stil en dan worden haar ogen groter. "Heeft Shawn iets gedaan?" Vervolgt ze iets luider. Seriously, die gast moest eens ophouden om iedereens leven te verzieken. Stomme Shawn.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 17:53 

Afbeelding
Lea Bennett

Terwijl Lea somber voor zich uit zit te staren besluit plotseling half de klas om al weg te gaan, waardoor het lokaal een stuk leger en saaier wordt - en er een stuk minder afleiding is, waardoor het bonken van Lea's hoofdpijn alleen nog maar erger wordt en ze alleen maar kan denken aan het hele drama dat er nu aan de gang is met Casey en Shawn. Niet goed voor haar humeur.

Ze schrikt op als Cam vraagt of alles in orde is - en dan vraagt of Shawn iets gedaan heeft. Nee, Shawn is niet het probleem hier. Lea staat op, gaat naast Cam zitten en omhelst haar kort. "Nee, Shawn heeft helemaal niets gedaan. Het is mijn fout, ik heb me gewoon als een asshole gedragen." Ze slaakt een trillerige zucht en legt haar hoofd op Cams schouder.

were mine.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 20:37 

Afbeelding

Enora kijkt de rest even na. Ach, het maakte haar toch niet zo veel uit. Ze kijkt dan ook op naar Shawn, dat was tenminste goed gezelschap =D Ze kijkt hem dan ook vrolijk aan wanneer hij zegt dat hij potions wel wil skippen met haar, maar dan komt er dus een maar. Nou =(
Ze kijkt Shawn even inschattend aan. "Nou vooruit, maar dan wil ik je daarna wel voor mij helemaal alleen hebben!"

"Nou, let's go then." En dan lopen ze dus terug naar Muggle Studies, zodat Shawn dat gesprek maar snel achter de rug kan hebben en vervolgens overblijft voor haar. Like, ze heeft hem gereserveerd, pfuh.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 16:49 

Afbeelding
    Florence Gravois

Met een zucht klapt ze de laptop dicht. Haar geduld is op, genoeg geknoei voor één dag. Ze steekt het ding in haar tas en besluit dat ze morgen nog wel een laatste liedje zoekt. En dan moet Matt haar daarna maar helpen met het op een cd'tje te zetten. Of Naomi. Maar dan zou ze achteraf moeten liegen wie haar geholpen heeft, aangezien iedereen hier in de waan moet blijven dat Naomi pureblood is.

Net wanneer ze de bibliotheek uit loopt, ziet ze Matt. 'Oh, hi, Matt!' zegt ze, blij dat ze iemand gevonden heeft om wat mee rond te hangen. 'Ik heb het zelf al wat uitgedokterd.' Ze klopt even op haar tas. 'Ik ben bijna klaar. Maar je mag me nog steeds uitleggen hoe ik alles op zo'n cd-ding moet zetten.' Dan herinnert ze zich weer waarom hij in the first place al niet was meegekomen naar de bib. Shawn was upset. 'Is alles weer oké met Shawn?' vraagt ze dan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 23:40 

Afbeelding

Aan Enora's gezicht is een beetje teleurstelling af te lezen als hij verklaart dat hij eerst Casey moet spreken. Ze zegt echter niets van zijn weirdheid, en besluit alleen dat ze hem later voor zichzelf wilt. Waarom is ze zo awesome en leuk en lief? D: Shawn slingert zijn schooltas in een vlugge beweging om zijn schouder, en legt zijn arm vervolgens om die van Enora heen. Hij trekt haar naar zich toe, en geeft haar vervolgens een kusje op haar hoofd. "Yeah, laten we gaan!"

En al-pratend lopen ze dus naar het Muggle Studies-lokaal. Als ze eenmaal voor de deur staan, laat Shawn zijn arm van Enora af glijden. Hij kijkt haar ietwat verontschuldigend aan. "Ik leg het later allemaal uit," verzekert hij haar. Want het zal wel verwarrend zijn - dat hij zo geheimzinnig met Casey wil praten, niet zegt waarom, en weigert close met haar te zijn in de buurt van de hele klas. Als ze maar niet denkt dat het aan haar ligt. En hup, nu kan het Aan Enora Uitleggen Wat Er Is, ook op zijn ellenlange to-do-lijstje voor vandaag. Hij werpt Noor nog een vluchtige glimlach toe, waarna hij de deur open duwt.

Hij scant snel het lokaal, en spot Casey al snel. Ze zit naast Cam - en Lea's hoofd ligt op Cam's schouder. Shawn voelt iets oncomfortabels als hij naar Lea kijkt - haar woorden hebben meer impact gemaakt dan ze waarschijnlijk door heeft. Voorzichtig (en op een let-niet-op-mij-manier) loopt hij richting het groepje dat daar achterin het lokaal zit. Maar om í¼berhaupt tegen Casey te kunnen praten, moet hij langs Lea en Cam lopen. Voor hij het weet, staat hij dichter bij Lea dan hij gepland had - jeetje, het paadje is ontzettend smal D: "Ummm, hey," zegt hij awkwardly tegen Lea. Hij knikt kort naar Cam - hij kan het nu niet opbrengen om een grapje te maken of iets dergelijks.

"Erh- okay. Dus. Ja, mag ik er even- Ik moet Casey-," Als hij haar naam uitgesproken heeft, vangen Shawn's ogen die van Lea heel eventjes, maar hij breekt het contact bijna onmiddellijk. In plaats van zich naar Casey toe te wringen, zwaait hij dus een beetje onhandig naar haar. "Case! Kunnen we even praten? Privé?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 23:52 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea heeft bijna meteen door wanneer Shawn het lokaal weer binnenkomt. Ze kijkt toe hoe hij, terwijl hij er superongemakkelijk uitziet, langs haar en Cam probeert te lopen en voelt zich nog k*tter. "Hey," zegt Lea terug, calm-as-you-please, ook al is ze binnenin aan het flippen en te twijfelen of ze nu meteen haar verontschuldigingen aan moet bieden of niet.

Shawn zegt dan dat hij Casey moet spreken. Als Shawn Lea's blik vangt kijkt ze meteen omlaag. Okay, nu voelt ze zich nog schuldiger. Ja, Shawn moest zo snel mogelijk met Casey praten. Maar Lea had hem niet op zo'n manier moeten behandelen - geez, hij is er zelf ook pas een paar uur achter dat hij blijkbaar een vader wordt.

De vader van Casey's kind. Meteen voelt zich weer heel verward. Shawn is een van Lea's beste vrienden. En Casey is... nou ja, Lea's gevoelens voor haar zijn 1 grote clusterf*ck. Ze is gewoon Casey.
Lea slaat een arm om Cam heen en probeert om de hele situatie en haar gevoelens eromheen te negeren. Het is een normaal schooljaar, alles is in orde, ze heeft nu gewoon Muggle Studies wat supersaai is, that's it. Voor de rest geen drama.

...Ja, dat gaat dus niet werken.

were mine.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 11:50 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian kijkt naar de computer. Hij kan zich nauwelijks voorstellen dat Muggles ermee kunnen werken. Volume? Adrian kijkt naar de knopjes. Hmm, oké. Dan heeft hij tenminste één ding geleerd vandaag. Cam laat aan Adrian over om verder naar liedjes te zoeken.
"Waar zijn Casey en Lea, overigens?" vraagt Adrian zich hardop af. Die zitten toch ook in hun groepje? Juist op dat moment voegt Lea zich bij hun. Afwezig vangt Adrian flarden van het gesprek tussen Cam en Lea op.

Adrian zet de computer weg, hij snapt er niets van. Shawn voegt zich ook bij Lea en Cam en Adrian staat op. Wat voor dramatisch voorval er ook is gebeurd, het boeit hem niet echt. Adrian staat op en sneakt weg, richting Dorian, Thomas en Noami.
"Haj."
Hij gaat op een stoel zitten.
"Ik verveel me )= En ik kan niets met dat ding."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 14:08 

OOC: @ Niinza: ze zitten op een grasveld buiten he XD. Geen stoelen daar :P.

Afbeelding

Dorian voegt zich weer bij Thomas en Naomi waar de stemming een beetje raar is geworden ondertussen. En dan! Dorian biedt zijn excuses aan Naomi aan. Aangezien ze al langer dan vandaag bevriend zijn neemt ze die excuses dan ook gewoon aan.

"Ik beloof dan ook dat ik roddels over je zal versprijden" zegt Naomi liefkozend tegen Dorian :').

Daar komt Adrian aanlopen, de krullenbol. Naomi kent hem eigenlijk niet zo goed. Ja okay, ze hadden een klein beetje kennis gemaakt in de trein en hij kent Naomi natuurlijk wel, want iedereen kent Naomi! Hij kan blijkbaar ook niet overweg met de laptop.

"Sorry je teleur te stellen, maar wij zijn niet veel verder gekomen met dat ding," informeert ze Adrian.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:06 

Afbeelding

Thomas luistert met een frons naar Naomi's uitleg. Ze heeft hem dus niet gekust, omdat ze hem leuk vindt. Dat laat ze nu in ieder geval wel overduidelijk doorschijnen. En toch moet hij dat van haar dus wel gaan vertellen. Achja, nu weet hij in ieder geval hoe hij het aan Enora moet uitleggen –mocht die er achter komen. "˜Oke,' knikt hij dan ook maar naar Naomi.

Dorian komt terug en Thomas beantwoordt zijn blik met een –ik vertel het je later- blik. De sfeer tussen Dorian en Naomi lijkt nu weer wat beter te gaan, natuurlijk pas nadat Dorian zijn excuses aan Naomi heeft aangeboden.

"˜Hé, Adrian,' zegt hij vrolijk als die aan komt lopen. Hij knikt instemmend bij Naomi's antwoord, alhoewel ze het ook niet echt geprobeerd hadden. "˜Hoelaat hebben we eigenlijk Potions?'

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 0:21 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Noami zegt dat zij ook niet verder zijn gekomen. Adrian had eigenlijk ook niet echt wat anders verwacht... niemand lijkt er echt wat van te weten, afgezien van Camille. Hij haalt zijn schouders op.
"Stomme Mugglespullen."
Hij weet niet wat ze er nog aan zullen hebben... like, ooit. En hij dacht dat het in het groepje met Lea, Casey en Cam wel gezellig zou worden, maar dat valt ook weer een beetje tegen. Too bad.

Thomas wendt zich tot Adrian en vraagt hem hoe laat ze potions hebben. Adrian haalt nietszeggend zijn schouders op.
"Snel, gok ik... of hebben we hierna wat anders?"
Hij zou het niet weten.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 21:28 

Afbeelding

Camille's ogen worden iets groter als Lea haar omhelst en haar hart slaat een slag over. Damnit, Lea. Why are you doing this to me? Ze bijt even op haar lip en probeert niets te laten merken. Ze knikt alleen bij Lea's antwoord, terwijl ze niet eens echt volgt wat ze nu precies zei. Er gaat een rilling door haar lichaam als Lea haar hoofd op Cam's schouder legt. Ze probeert hevig de herinnering aan de avond daarvoor te vergeten, terwijl ze haar ogen even sluit.

Dan komt Shawn er weer aan gelopen. Cam kan hem alleen als een zombie aan staren. Maar als hij aangeeft dat hij met Casey wil praten, moet ze een uitbarsting onderdrukken. Wat wilde hij nog meer aanrichten? Casey voelde zich al slecht genoeg. Door hem. Ze kijkt naar Lea, die haar blik op de grond heeft gericht. Een pose die Cam niet van Lea gewend is. Normaal zou ze fel reageren, maar er leek meer aan de hand te zijn. Had het te maken met wat er net tussen Lea en Shawn was gebeurd? Wat dat ook mocht zijn.

Camille besluit zich stil te houden, aangezien Lea dat ook doet. Een lichte blos verschijnt op haar bleke gezicht als Lea een arm om haar heen slaat. "Wil je.. aan de opdracht werken?" Ze probeert het feit dat Shawn in de buurt is te negeren. Het is al moeilijk genoeg om het beeld van een zoenende Casey en Lea uit haar hoofd te krijgen.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 10:06 

Afbeelding
Lea Bennett

Cam reageert verder niet op wat Lea zegt, en Lea begint zich af te vragen of er iets mis is. Maar ze is helemaal niet goed in dat emotionele gedoe, en ze heeft geen idee wat er dan aan de hand kan zijn, dus voor nu laat ze het maar rusten en hoopt dat Cam naar haar toestapt als ze klaar is om er over te praten. Wat het ook is.

Whatever, ik overreageer gewoon, denkt Lea, vooral als Cam normaal vraagt of ze aan de opdracht wil werken. "Nee, ik heb al de perfecte liedjes voor jou gevonden," zegt ze, iets vrolijker dan net. Ze probeert om Casey en Shawn te negeren, want ze weet dat haar bui anders meteen weer slechter wordt.

Ondertussen kijkt Lea op haar horloge. "En we hebben sowieso weinig tijd meer, we moeten zo naar Potions." Ze haalt haar arm weg van Cam en rekt zich uit, waarna ze gapend terugzakt in haar stoel. In ieder geval heeft ze zin in Potions. Veel explosies, veel afleiding, wat is daar nou niet leuk aan?

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 0:18 

Afbeelding

Casey staart afwezig voor zich uit. Energie om aandacht aan Lea en Cam te besteden heeft ze niet, en ook de rest kan haar momenteel weinig schelen. Behalve Shawn, maar ze barst al bijna in tranen uit als ze ook maar denkt aan een confrontatie met hem.

Haar vingers glijden over een leeg papiertje dat voor haar ligt. Een zwaarmoedige zucht verlaat haar lippen. Case pakt een pen uit haar tas en begint wat op het papier te krabbelen: tekeningetjes, teksten van liedjes..

De duivel in persoon doet haar uit haar gedachten ontwaken. Casey voelt zich ziek. Er zit een brok in haar keel en het duurt even voor ze de kracht kan opbrengen om Shawn aan te kijken. Een oncomfortabele zwaai van haar ex maakt haar er niet echt veel vrolijker op. Normaal had ze gelachen, maar zelfs een lichte glimlach komt er niet vanaf.

"Waarom ook niet..'' antwoord ze ongeí¯nteresseerd. "Let's get it over with.'' Whoops. Dit zou haar dag vast veel beter maken.

Not.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 0:37 

Afbeelding

Casey is bijzonder ongeí¯nteresseerd en droog, maar Shawn kan zich best voorstellen dat ze niet in een vrolijke bui is. Dus hij neemt het haar niet kwalijk, als ze samen zwijgend het lokaal uitlopen. Haast automatisch lopen ze naar een klein lokaaltje. Tijdens het lopen komt Shawn's arm per ongeluk tegen die van Casey aan, maar hij trekt zijn hele arm meteen weg, alsof hij een elektrische schok ontvangen heeft. Awkwardly kijkt hij haar aan, maar hij zegt er niets over. Hij opent de deur van het te-kleine-lokaaltje, loopt achter Case naar binnen, en hoort dan de deur met een klikje weer dicht vallen.

"Duuus..." Shawn maakt aanstalten om te zitten, maar bedenkt zich dan dat hij liever staat. God, dit is naar. Vooral omdat ze zo on-Casey-achtig lijkt. "Okay, ik begin wel. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, maar je moet wel weten dat ik achter je sta. Met wat je ook wilt. Als je het wilt houden, dan is dat prima. Ik zal er voor je zijn. En als je dat niet wilt, dan zal ik ook tijdens die procedure naast je staan." Hij vangt Casey's oog, en probeert haar duidelijk te maken hoezeer het hem spijt en hoe dit nooit zijn bedoeling is geweest. "Ik heb geen plannen om ergens heen te gaan, okay? Jij zegt 't, en ik ben er."

Intussen is hij tegenover haar gaan staan - dichterbij dan wat eigenlijk comfortabel is onder deze omstandigheden. Hij verwacht half dat ze hem zo in elkaar gaat slaan of zo. Ze ziet er niet OK uit, maar hij weet niet wat hij moet doen om dat te verhelpen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: