Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 21:29 

Afbeelding

"Death... By... Pillows!" Kan Matt nog net uitbrengen, tussen alle klappen door. Gelukkig wordt het even onderbroken voor Shawn's mededeling. "Nog een feest! Deze pakt vast beter uit dan de vorige en daarom zou ik het niet toestaan dat je er nog eentje mist."

Meer tijd om iets te zeggen heeft Matt niet, want hij wordt gelijk alweer aangevallen door een kussen. Nou ja, eigenlijk door Flor, maar die kan hij niet eens meer zien. "IK GEEF ME OVER!" Zegt hij dan uiteindelijk, als hij het zat is om in zijn gezicht geslagen te worden. Met een klein duwtje zorgt hij ervoor dat Flor naast hem komt te liggen en hij staat op.

"Zullen we maar naar buiten gaan?" Matt steekt zijn hand uit zodat hij Flor overeind kan helpen, als ze de hulp nodig zou hebben.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 21:33 

Afbeelding
    Florence Gravois

'Yay, I won!' roept ze vrolijk uit. Ze is het ook helemaal met hem eens dat ze zich wel eens onder het volk kunnen mengen, straks gaat iedereen nog foute dingen denken en ze neemt zijn hand dan ook aan. 'Bedankt,' zegt ze. Ze strijkt haar kleding even glad als ze rechtstaat en loopt alvast naar buiten. Matt volgt haar wel.

Ze kijkt even richting Shawn, die niet met Naomi in hun liefdesnestje zit. Ze vindt het nog altijd vreemd en ze heeft nog steeds geen flauw idee wat die twee van plan zijn. Ze kan alleen maar hopen dat ze niet van plan zijn hun krachten te verenigen, want dan zou de wereld wel eens kunnen vergaan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 22:56 

Afbeelding

[...]

Shawn staat in de tent die hij deelt met Naomi. Hij heeft het scherm netjes geplaatst bij zijn 'slaapkamer', zodat ze niet naar binnen kan gluren. Je weet maar nooit, met die meisjes. En nu staat hij dus met halfdicht geknepen ogen te turen naar al zijn meegenomen kleren, die hij op het bed heeft neergelegd. Ugh, zie je, daarom zou het zoveel beter zijn geweest als hij met Matt in een tent lag! Matt zou hem kunnen helpen met het bereiken van een hey, ik heb absolúút niet lang gedaan over het kiezen van mijn outfit, en ik zie er desondanks goed uit.-look.

Uiteindelijk besluit Shawn dat een blauwe trui en jeans, prima zijn. Per slot van rekening zitten ze in de jungle, en zou het geen zin hebben om iets bijzonder moois aan te doen. Hij bergt alles weer op in zijn koffer (ofwel: gooit alles in drie seconden op zijn koffer), en stapt vervolgens de tent uit. Er is al een kampvuurtje, en ergens bij een grote boom, is een soort drank-basis gebouwd. Het lijkt haast op een barretje. Oh, de voordelen van magie!

Hij pakt een flesje water ervan af, en loopt langzaam naar het kampvuur toe. Iedereen is nog in hun tenten ofzo, dus Shawn wacht wel tot iemand hem benadert. Wat nooit lang kan duren, want iedereen wilt zijn gezelschap wel. Een klein gedeelte van hem vraagt zich af waar Enora is en wat ze aan heeft en wanneer ze tevoorschijn zal komen. Maar hij schudt met een flauwe glimlach zijn hoofd, zijn ogen gefocussed op het flikkerende vuur. Hij en Enora - hij moet er niet eens over nadenken. Matt zou waarschijnlijk zijn hoofd eraf bijten, als die erachter kwam wat er allemaal omgaat in Shawn's hoofd. Matt mag dan weliswaar de hots hebben voor Flor, maar dat zegt niets.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 23:20 

Afbeelding

Enora staat een hele poos in de tent te twijfelen over wat ze aan zal doen. Hoe kan je er nou charmant uit blijven zien in de jungle? Haar haren heeft ze eerst in een slordige staart gedaan, maar hangt het volgende moment alweer golvend over haar schouders heen. Ze haalt er met een zucht een hand doorheen en besluit gewoon een mooie strakke jeans aan te doen met een wit topje.
Zodra ze ook haar make-up heeft gedaan - het blijft tenslotte een feestje, and she's like.. a lady - loopt ze richting de uitgang van de tent, waarna ze zich echter al snel weer omdraait. Blote armen waren misschien niet zo slim met al die insecten, brr. Ze loopt terug om onderuit haar koffer een te groot vest te pakken, waar haar handen nog net niet uitkomen. Nonchalant doet ze deze aan over haar topje. Ze kijkt nog even een laatste keer in de spiegel. Ach, zo verkeed zag het er niet eens uit, ze zag er zo wel schattig uit eigenlijk. Ze haalt een laatste keer een hand door haar haren, en loopt vervolgens eindelijk naar buiten toe - waar nog niet veel mensen zijn.

Enora ziet van een afstandje Shawn al bij het kampvuurtje zitten en zwaait dan ook eventjes naar hem. Ze loopt richting het soort van barretje om er twee drankjes te halen, waarna ze zich bij Shawn voegt.
"Ik weet dat je zei dat je niks zou drinken vanavond.. maar eentje kan geen kwaad toch? Ik beloof dat ik je in de gaten zal houden en je niet stiekem meer drinkt." met een flauw glimlachje reikt ze hem het drankje toe, terwijl ze naast hem plaats neemt.
"Wil je dat ik ook nog een pruillipje ga opzetten om je over te halen?" lacht ze, terwijl ze hem zijdelings aankijkt.

Ze trekt haar mouwen een beetje op zodat in ieder geval haar vingers eruit vrij komen, en neemt dan vast een slok van haar drankje, waarna ze genietend naar het kampvuur kijkt. Dit had ook wel iets eigenlijk.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 0:23 

Afbeelding

Shawn's lippen krullen zich om in een lach als Enora naar hem zwaait, en vervolgens met twee drankjes aan komt wandelen. Zijn ogen nemen haar verschijning kort en onmerkbaar in beschouwing. Waarom moet ze er zo goed uit zien? Nu hij de mogelijkheid in zijn hoofd heeft geplant dat het meer zou kunnen zijn tussen hen, is het moeilijk om eruit te krijgen. Zulke gedachten gaan niet zomaar weg.

"Probeer je me dronken te voeren?" vraagt hij, terwijl hij het drankje aanneemt. "Want als je iets van me wilt... Ik geef je alles wat je wilt, zonder dronken te zijn." Hij werpt haar een ietwat uitdagende en suggestieve blik toe, voordat hij een flinke slok neemt van het drankje. Hey, het is niet zijn schuld, okay? Ze mag dan wel Matt's ex zijn, maar die zit in een tentje met Flor. En sure, hij heeft te kampen met Casey en dat alles, maar het was besloten dat hij daar dit tripje niet over na zou denken. En wat beter om hem af te leiden?

Hij gooit ook het laatste beetje van zijn drankje zijn mond in, en slikt het in een grote slok door. "Ziezo." Shawn legt het glas ergens op de grond neer, en gaat vervolgens weer rechtop naast Enora staan. Een paar seconden staart hij zwijgend in het vuur, alsof hij diep over iets nadenkt. Gauw genoeg komt hij uit zijn gedachten, en richt hij zich terug op Enora.

"Dus, Noor, vertel. Zie je nog interessante jongens rondlopen waar je een oogje op hebt?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 0:43 

Afbeelding

Enora kan een grijnsje niet onderdrukken wanneer Shawn zegt dat hij haar alles zou geven zonder ook maar dronken te zijn. "Dat aanbod zou ik eigenlijk niet af mogen slaan." gaat ze er dan ook uitdagend op in. "Maar dan weet ik dat in ieder geval voor als het in de toekomst nodig mocht zijn."

Ze drinkt wat rustig door van haar drankje terwijl ze van de warmte van het vuur geniet, wanneer Shawn z'n drankje al snel op heeft en met een ziezo-dat-was-dat het glas weglegt. Met een grijnsje kijkt ze toe hoe hij vervolgens zwijgend naar het vuur staart.

Enora kan nog net een lachje onderdrukken wanneer ze hem vervolgens hoort. Er speelt een flauw grijnsje om haar lippen heen, en ze antwoord dan ook niet meteen. Ze drinkt eerst haar drankje op om vervolgens te doen alsof ze er even over na moet denken.
"Nou, ik denk dat je geen genoegen neemt met het antwoord 'Thomas'?" met een plagerig grijnsje kijkt ze hem aan. Ze blijft hem zo even aankijken, waarna ze hem plagerig in z'n zij prikt. "Just joking." glimlacht ze.

"Kijk eens om je heen Shawn, er lopen lang niet zoveel interessante jongens rond in vergelijking met de meisjes, wat zou kunnen verklaren waarom iedereen wel een zwak voor jou heeft, je hebt eigenlijk niet zo veel concurrentie." Ze kijkt hem met een speels grijnsje aan. Eens kijken wat Shawn hieruit zou kunnen opmaken.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 1:02 

Afbeelding

Shawn krijgt bijna een milde hartverzwakking als de naam "Thomas" uit Enora's mond komt. Maar gelukkig blijkt het een (crappy) grapje te zijn. Hoe durft ze. Duivels zoals Thomas zijn er niet om mee gegrapt te worden! Als ze hem in zijn zij prikt, ontsnapt er een soort vage grinnik uit zijn mond. Zijn rechterhand vliegt dan ook naar zijn zij, waar hij Enora's hand vangt.

Ze zegt dat hij niet veel concurrentie heeft (wat waar is), en dat het daarom geen wonder is dat iedereen een zwak voor hem heeft. "Iedereen, hm? Jij ook dus? Goh, Enora, ik weet niet wat ik daarvan moet opmaken..." Hij doet alsof hij nadenkt, en is zich er ondertussen prima van bewust dat zijn hand nog om die van haar zit.

"Het klinkt namelijk een beetje alsof..." Shawn kijkt naar Enora, zijn uitdagende blik alleen maar versterkt. Alsof hij wilt zeggen zeg het dan, als je durft. Want nu hij zijn beslissing heeft gemaakt over wat hij gaat doen, gaat hij er ook echt voor. "Vind je me leuk, hm?"

Shawn is zo in zijn element - the chase is het beste gedeelte van een ~sociale interactie~, en hij voelt zich enorm in controle nu.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 16:44 

Afbeelding

[...]

Na even naar buiten te zijn geweest en Shawn's parteh-announcement gehoord te hebben, is Matt weer de tent in gelopen. Hij is dan wel in de jungle, maar dat is geen excuus om er niet goed uit te zien voor een feest. Toch?

Zijn favoriete kleding heeft hij op het bed neergelegd, alleen komt hij er niet uit. Hij richt zich dan maar tot Flor: "Moet ik mijn grijze tshirt aantrekken of mijn witte?" Matt weet al dat hij zijn donkere jeans aantrekt en zijn blauwe vest.

In zin hoofd bedenkt hij allemaal situaties die voor kunnen komen als hij alleen met Flor is. Alle situaties eindigen hetzelfde... Ergens achter een boom.

"AAARGGHH!!! IK WEET HET NIETT!!!!" Ja, frustratie slaat toe. Matt laat zich op het bed vallen en doet een verwoede poging tot zijn haar uittrekken. Als hij met Shawn in de tent had gelegen, had zijn beste vriend hem al lang geholpen door het perfecte shirt toe te gooien.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 17:22 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor vindt het best schattig hoe Matt niet weet wat aan te trekken. Dat is zo typisch iets voor meisjes. En Matt doet het ook. Dan vraagt hij ook nog eens advies. Wit of grijs? 'Grijs, definitely,' zegt ze zonder enige twijfel. Ze haalt haar make-uptasje boven begint wat oogpotlood op te doen. En ze moet een lachje verbergen wanneer hij hysterisch wordt. 'Je zou met allebei prachtig staan, hoor, Mattie,' zegt ze zoetjes. Met Matt in de tent liggen is precies toch nog niet zo anders dan met Naomi.

Zelf heeft ze al lang gekozen voor een basic zwart kleedje. Veel meer jurken heeft ze niet meegenomen and besides, in de jungle verwacht niemand dat je er gala-style uitziet. 'How do I look?' vraagt ze dan, wanneer ze haar oogpotlood terug in het tasje steekt en besluit dat ze klaar is. Ze draait demonstratief een rondje voor hem en grijnst naar hem.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 17:41 

Afbeelding

"Ok, grijs it is!" Hysterie? Nooit van gehoord. Matt staat vrolijk op van het bed en doet snel het grijze tshirt aan. Hij kijkt over zijn schouder even in de spiegel en geeft zichzelf een kort knikje van goedkeuring. Ja, dit was inderdaad de beste keuze.

Als Flor dan zegt dat beide shirts hem goed zouden staan, weet hij niet hoe snel hij zijn nu knalrode hoofd moet verbergen. Waarom zegt ze zulke dingen nou tegen hem?! Dan vraagt ze ook nog eens of zij er wel goed uitziet en MOET hij wel omkijken. Met nog steeds tamelijk rode wangen, draait hij zich om.

"Wauw," is het enige wat hij uit kan brengen. "You look amazing," Komt er na enkele seconden van stilte nog uit. In zulke situaties verliest Matt de mogelijkheid om Frans te praten, maar what the hell.

Hij loopt op Flor af en hij pakt haar hand. "Let's go!" Zegt hij, terwijl hij enkele stappen in de richting van de uitgang van de tent doet.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:31 

Afbeelding

Enora blijft Shawn afwachtend met een licht grijnsje aankijken wanneer het lijkt alsof hij een suggestie gaat doen. Het grijnsje op haar gezicht wordt uitdagender wanneer hij vraagt of ze hem leuk vindt.
Enora doet een stap naar achteren, terwijl hij haar hand nog vast heeft, en bekijkt hem eventjes overduidelijk van top tot teen, waarna ze weer een stap naar hem toe zet.
"Meh." uit ze zichzelf dan, terwijl ze een onschuldig grijnsje op zet. Shawn een beetje plagen met z'n ego is een van de leukere bezigheden die er zijn.

"Maar toegegeven.." ze plukt wat aan zijn trui. "You're totally my type." Ze kijkt met nog steeds het onschuldige grijnsje aan, waarna ze even een stap dichter bij hem zet. "We should have a talk, later tonight."
Enora hoort al wat stemmen van anderen, maar blijft gewoon lekker zo staan.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:36 

Afbeelding
    Florence Gravois

Ha! Hij volgt haar raad op. Awesome. Ze glimlacht vrolijk als hij op de fluffy hollywood way zegt dat ze er amazing uitziet. Mét bijbehorende overdonderde 'wow'. Perfecte reactie, Matt. Flor voelt zich er helemaal blij van. Ze laat hem haar hand vastnemen en wordt al snel mee naar buiten gesleurd.

Ze ziet voorlopig alleen Shawn en Enora staan. Ze staan bij de drank. Dat is natuurlijk ook wat Flor hebben wil, dus ze trekt Matt schaamteloos achter zich aan naar de bar en pakt een drankje voor zichzelf en voor Matt. Ondertussen heeft het blauwe spul van eerder zijn uitwerking al verloren en to be honest, zo bezopen waren ze niet eens ervan. Vanavond gaat ze zich dus niet inhouden.

'Dus,' zegt ze dan tegen Shawn en Enora. 'Wordt dit feest even interessant als het vorige dat ik heb moeten missen?' Tegen Enora heeft ze al lang niets meer gezegd, a) omdat Naomi en Enora elkaar niet kunnen luchten of zien en b) omdat ze de laatste tijd wel wat vaker met Matt rondhangt en die twee een verleden hebben.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:47 

Afbeelding

Ok ze zijn buiten en Matt wordt meegesleurd naar de dranktafel. De enige personen die buiten zijn, zijn Shawn en.... Enora. Damn. Die twee staan ook nog heel dicht bij elkaar... Zodra Flor een gesprek met ze aanknoopt, richt Matt zijn aandacht op de tafel. De tafel, waar zoveel verschillende flessen staan. En glazen. Ja, drank. Veel drank. Dat is wat hij nodig heeft. Enkel het blauwe spul was niet voldoende voor hem.

Vanuit zijn ooghoeken kijkt hij af en toe naar Flor. De blik van Enora wil hij ontwijken, net zoals de blik van Shawn. Voor zichzelf schenkt hij een groot glas drank in en drinkt het in een keer op. Hij geniet van het gevoel dat de alcohol hem geeft.

"Dus eh... Iemand wat drinken?" Ja, de situatie wordt nu een beetje awkward. Om zich beter te voelen, gaat hij dicht bij Flor staan. Even dicht als dat Enora bij Shawn staat.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 20:37 

Afbeelding

Shawn kijkt met een lachje naar Enora als ze aan zijn trui plukt en zegt dat ze later moeten praten. "Klinkt als een plan," zegt hij knikkend tegen haar. "Hoewel ik niet-" En boem. Daar staan Matt en Flor dan ineens. Shawn stopt abrupt met praten, want dit kan behoorlijk awkward worden. Hij blijft weliswaar staan waar hij staat, maar houdt Matt nauwkeurig in de gaten. Matt, die zich gelijk op de alcohol richt. Shawn wil net een superieure houding aannemen omdat hij zelf niet aan de drank is, maar als hij denkt aan het vorig feestje, weet hij dat hij dat sowieso niet kan maken =']

"Um, nee, ik blijf nuchter vandaag," antwoordt hij op een iets-te-beleefde toon op Matt's vraag. Hoewel hij aan de ene kant vindt dat het niets zou moeten uitmaken wat Matt wel of niet vindt van Shawn's keuze in meisjes, weet hij ook best dat het niet zo simpel ligt. Maar goed, Shawn weet ook dat hij Enora best leuk vindt, en dat hij en Matt geen permanente ruzie krijgen om een meisje. Dus.

En dan besluit Shawn om maar een brutale implicatie te maken:

"Als we weer terug in Beauxbatons zijn, moeten we met z'n vieren eens naar La Bocca," zegt hij luchtig. Hij knipoogt zogenaamd-ongemerkt naar Enora, en ontwijkt Matt's blik alsof hij er een virus van kan krijgen. Want dit zou betekenen dat 1) Flor/Matt een item is, tegen die tijd (en Shawn weet niet in welke fase die twee zitten), en 2) dat Enora/Shawn een item zijn tegen die tijd. Hah. Laat haar daar maar op reageren.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 20:43 

Afbeelding

"Jij?! Nuchter op een feest?" Vraagt Matt, de blik van Shawn nog steeds ontwijkend. Hij en Shawn waren altijd de 2 meest dronken mensen op de feesten. Daarom waren ze ook altijd zo geslaagd.

En dan... Net als Matt een enorme slok van zijn drankje genomen heeft, komt het voorstel van Shawn. "PFFFTTTT!!!" Is het geluid dat hij maakt, terwijl hij zijn drankje uitspuugt/zich erin verslikt. Daarna begint hij met hoesten. "Wat?!" Shawn doet namelijk 2 absurde suggesties in 1. Hij en Flor samen?! Shawn en ENORA samen?!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: