Bios
Wanderlust
Een redelijke film maar erg raar, al zitten er wel wat levenslessen in verstopt.
En er komt wat bloot bij kijken, maar niet van mensen waarvan je het wil zien zeker niet als een rennende horde.
The hunger games
Een zeer goeie film, spannend, meeslepend, vleugje romantiek, goeie gevechten.
Kostuums zijn wat minder, maar er zitten er een paar bij die mooi zijn, zeker de opkomst met het vuur. Goeie acteerpresentaties, al zijn de emoties vaak hetzelfde.
Jennifer lawrence is blijkbaar een nieuwkomer, maar ze doet het erg goed. Straalt kracht en pit uit met een natuurlijke schoonheid. Wordt vergeleken met meryl streep, moet ik eerst nog wat meer van haar zien.
Quiz
Goeie spannende film die je meesleept. Alleen een tikkeltje eentonig omdat het aan blijft houden met een bepaalde sfeer. En personage verdieping zit er ook niet echt in.
--------------------------------
Update***
Bios
Titanic 3D 2x – eigenlijk geen uitleg nodig.
Net als The lion king niet zeker meer of ik deze als een van de 1e films in de bios heb gezien.
Deze film moet je gewoon weer op het grote scherm zien, alleen het grote scherm doet deze film recht om zo z'n ware kracht en verhaal te laten zien. Het is echt een nostalgie film en wat je er ook mee doet je kunt het niet slecht maken, het is een klassieker.
Helaas moet ik zeggen dat de 3D hier niet echt veel aan toevoegt, en dat is jammer deze is niet eens zo oud als Star wars. Maar misschien verschilt het per bios, wie weet.
Maar als het goed werkte zou het er nog beter op worden.
Prachtig verhaal, romantisch maar ook verdrietig, geweldige acteurs/actrices.
Spannend en meeslepend, en het boet nog steeds niets aan kracht in het blijft geweldig.
Het geeft een kijkje in t leven van toen.
Het is weer tranen of traantje laten, niet alleen voor de film maar ook hoe t echt gebeurd is.
Wat meer geleerd op nat geo en discovery, het was niet de schuld van mens maar die van de natuur op een dodelijk plek en verkeerde tijd.
Winx club 3D
De 1e film was al goed, maar deze is stukken beter geworden
Mooie 3D, prachtige heldere kleuren vollop, etc..
Ik heb de serie niet zo meer gevolgd, dus heb wat gemist maar je kunt aan beide films zien dat er veel veranderd is. Zelfs de serie hernieuwd zich telkens, en dat is eigenlijk wel goed gedaan.
American pie: the reunion - een aanrader
Ik moet zeggen het doet z’n legende eer aan, en is van de reeks zeker een van de beste.
Je hebt spin-offs niet met de orginele cast dus hoewel er een paar goeie dingen bij zaten, komt het niet bepaald in de buurt van de orginele.
De film geeft je echt een gevoel van nostalgie, want je komt dingen tegen van het begin.
Het is lachen, gieren, brullen, en genantheid. Het klikt tussen de cast en dat zie je, een paar leuke twists, met een vriend en een pa en ma, een knipoog als je het snapt..
The Lorax 3D – een aanrader
Een heerlijke film met een wijze levensles.
De 3D is echt onwijs vet, en de diertjes zijn zo schattig, lief en hilarisch.
Een mooie film veel te zien, echt zoveel leuke lach momenten, en de kleuren zijn heel mooi.
En een mooi lied op t einde.