Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: wo apr 11, 2012 7:42 

Bios

Wanderlust
Een redelijke film maar erg raar, al zitten er wel wat levenslessen in verstopt.
En er komt wat bloot bij kijken, maar niet van mensen waarvan je het wil zien zeker niet als een rennende horde.

The hunger games
Een zeer goeie film, spannend, meeslepend, vleugje romantiek, goeie gevechten.
Kostuums zijn wat minder, maar er zitten er een paar bij die mooi zijn, zeker de opkomst met het vuur. Goeie acteerpresentaties, al zijn de emoties vaak hetzelfde.
Jennifer lawrence is blijkbaar een nieuwkomer, maar ze doet het erg goed. Straalt kracht en pit uit met een natuurlijke schoonheid. Wordt vergeleken met meryl streep, moet ik eerst nog wat meer van haar zien.

Quiz
Goeie spannende film die je meesleept. Alleen een tikkeltje eentonig omdat het aan blijft houden met een bepaalde sfeer. En personage verdieping zit er ook niet echt in.

--------------------------------
Update***

Bios

Titanic 3D 2x – eigenlijk geen uitleg nodig.
Net als The lion king niet zeker meer of ik deze als een van de 1e films in de bios heb gezien.
Deze film moet je gewoon weer op het grote scherm zien, alleen het grote scherm doet deze film recht om zo z'n ware kracht en verhaal te laten zien. Het is echt een nostalgie film en wat je er ook mee doet je kunt het niet slecht maken, het is een klassieker.
Helaas moet ik zeggen dat de 3D hier niet echt veel aan toevoegt, en dat is jammer deze is niet eens zo oud als Star wars. Maar misschien verschilt het per bios, wie weet.
Maar als het goed werkte zou het er nog beter op worden.

Prachtig verhaal, romantisch maar ook verdrietig, geweldige acteurs/actrices.
Spannend en meeslepend, en het boet nog steeds niets aan kracht in het blijft geweldig.
Het geeft een kijkje in t leven van toen.
Het is weer tranen of traantje laten, niet alleen voor de film maar ook hoe t echt gebeurd is.
Wat meer geleerd op nat geo en discovery, het was niet de schuld van mens maar die van de natuur op een dodelijk plek en verkeerde tijd.

Winx club 3D
De 1e film was al goed, maar deze is stukken beter geworden
Mooie 3D, prachtige heldere kleuren vollop, etc..
Ik heb de serie niet zo meer gevolgd, dus heb wat gemist maar je kunt aan beide films zien dat er veel veranderd is. Zelfs de serie hernieuwd zich telkens, en dat is eigenlijk wel goed gedaan.

American pie: the reunion - een aanrader
Ik moet zeggen het doet z’n legende eer aan, en is van de reeks zeker een van de beste.
Je hebt spin-offs niet met de orginele cast dus hoewel er een paar goeie dingen bij zaten, komt het niet bepaald in de buurt van de orginele.
De film geeft je echt een gevoel van nostalgie, want je komt dingen tegen van het begin.
Het is lachen, gieren, brullen, en genantheid. Het klikt tussen de cast en dat zie je, een paar leuke twists, met een vriend en een pa en ma, een knipoog als je het snapt..

Spoiler:
Ik dacht even Nadia komt er niet in voor dat is jammer, want ze hoort erbij maar ze heeft toch een klein rolletjes, op een heel genant moment zoals we gewend zijn. Met nog steeds een apart maar leuk accent. Hier hadden ze eigenlijk wat meer mee kunnen doen vind ik.
Maar de zinnetjes die er worden gezegd zijn super, net als met wie Nadia samen is.

The Lorax 3D – een aanrader
Een heerlijke film met een wijze levensles.
De 3D is echt onwijs vet, en de diertjes zijn zo schattig, lief en hilarisch.
Een mooie film veel te zien, echt zoveel leuke lach momenten, en de kleuren zijn heel mooi.
En een mooi lied op t einde.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 11, 2012 10:07 

BECK, live action

Hmm, hij was wel leuk. Mizushima Hiro speelde Ryusuke echt wel goed, maar dat chickie dat Maho speelde was verdomde irritant. Also, Chiba is in de anime goede vrienden met Taira en Ryusuke en hier is ie vet lonely ;_;
Also, ze hebben natuurlijk pokkeveel veranderd, en vooral weggelaten... D:

Spoiler:
Maar het allerergste was wel dat ER NIET GEZONGEN WERD. 3é(§ç'%>/&@*
Ik heb dus effectief de hele film zitten wachten tot Satoh Takeru ging zingen. Hele film voor niets gewacht. Echt het meest teleurstellendste gedeelte ;_;

Al met al wel een leuke film, maar as usual: de anime is beter <3

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 19:52 

In de bios ben ik als laatste naar the Hunger Games geweest. Hoewel ik er vrij veel op aan te merken had, zoals eigenlijk altijd met boekverfilmingen, vond ik toch dat ze het goed gedaan hadden. Ik ben vooral heel erg blij met de casting. Sommige dingetjes had in anders gedaan, maar al met al klopte er heel veel in vergelijking met het boek. Alleen een beetje jammer dat Gary Ross de volgende niet doet, dus dan moeten we maar gaan afwachten.

Verder heb ik daar ook Woman in Black gezien. Bejeezus ik vond die film echt eng, haha xD maar wel heel goed. Spooky op een goede, leuke manier. Een manier zoals je het leuk vindt om bang gemaakt te worden. Maar, ja, ik vond hem echt eng. Op een gegeven moment zaten mijn vriendin en ik zelfs te gillen. Haha, hopelijk heeft niemand dat gehoord, want het geluid was op dat moment nogal luid [a]

Ook heb ik John Carter gezien. Vooral vanwege smexy Taylor Kitsch. En omdat het gratis was. Daarom ook. Hem vond ik wel goed, het verhaal was wel leuk, de special effects waren erg mooi en Lynn Collins vond ik eigenlijk niet veel soeps. Het is een beetje een actieverhaal. Er zit niet veel bijzonders of origineels in, maar hij was opzich wel leuk. VOORAL DAT HONDBEEST IS LEUK. Nee, serieus, er zit een heel leuk huisdier-hondachtig iets in en als ik kon, zou ik het addopteren.

Gisteren heb ik iets gekeken en ik weet niet of het nou een tv-film was of een serie, dus ik gooi hem maar lekker hier ;D
Treasure Island. Is uitgezonden op 1 & 2 januari op ITV (vandaar het miniserie gedoe), maar ik heb gewoon in één keer de volle 3 uur gekeken.
Zoals de titel al verraad is het de verfilming van het boek Treasure Island. Helaas heb ik dat nog niet gelezen en ik kan dus niet zoveel zeggen over in hoeverre het op het boek lijkt. Wat ik wel kan zeggen is dat de cast compleet vol zit met bekende Britten. Tenminste, het hangt er vanaf wat je onder 'bekende Britten verstaat', maar met uitzondering van ongeveer 3 mensen kende ik letterlijk iedereen (vaak overdrijf ik, maar hier kende ik echt bijna de hele bemanning en de vrouwen en iedereen xD). Voor mensen die namen willen; Philip Glennister, Rupert Penry Jones, Elijah Wood, Eddie Izzard, Donald Sutherland... Voor mij zaten er veel bekenden in uit Britse series.
Ik vond het een leuke serie, maar then again, I just like pirates and British stuff. Het blijft een intrigerend verhaal en ik had het best wel naar m'n zin voor die drie uur xD Als je van dit soort dingen houd, zou ik het kijken. Het had ook een vrij groot budget geloof ik, dus alles ziet er ook mooi uit. Mooi schip, mooie natureshots etc etc.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 22:01 

Bios

Battleship – Een aanrader
Het is jammer dat het geen 3D heeft want dat zou het nog completer maken.
Sommige films lijken er wel iets op, en het lijkt zeker op de film ‘pearl harbor’ enigszins.
Maar deze is van een hele andere orde, een nieuw soort film.
Een pracht film een uit duizend, met een geweldige combi van vele dingen, al wordt de romantiek op de achtergrond gehouden, dus niet veel aanwezig.
Het is goed gebalanceerd in verhaal als acties, wat veel films weleens missen. De acteurs vormen een echte klik, want het komt echt over. Rihanna’s 1e rol kickt ass!!
De film laat de toekomst zien maar ook de oude stempel, en dat je die nooit moet vergeten.
En dat je veel kan leren van de vele skills die aan bod komen.
En de aliens zijn cool en anders, ze hebben ieder geval waanzinnig spullen.
Ieder geval die 2 uur was zo voorbij, je zit er echt helemaal in.

Als ik het niet al wist dan nu wel! Er zijn nieuwe soort films in aankomst, in combinatie met de nieuwe generatie. Het is zichtbaar naar voren gekomen de laatste jaren.

The cabin in the woods – Een aanrader
Jammer dat er geen 3D bij zit, want ook hier zou het zoveel gaver maken.
Hoe kan ik deze film het beste omschrijven, dan dat ze alle monsters uit de horror/thriller genre films in 1 film hebben gestopt. Zowel als de types die gespeeld worden.
Er zijn misschien enkele films die hier op lijken, maar niet zoals wat deze film biedt. Het is op zich een grote stereotype film, maar totaal verschillend en uniek!
De enige ander keer dat het zo compleet was, kwam voor in de serie ’Buffy’ en ‘Angel’ en ook wel in ‘Charmed’. Voor het eerst dat ik naar deze series verwijs.
Dat zal dan ook wel aangezien Joss whedon hier bij betrokken was, dus fans van hem en die series zullen zeker vermaakt worden.

Ik wist wel een beetje waar het over ging, maar het verraste me toch.
De spanning en de sfeer zitten er goed in, het is erg goed gemaakt en het heeft van alles wat.
Het is alleen jammer dat ze de hele tijd switchen naar ‘’achter de schermen’’ dat maakt het minder, terwijl er zoveel meer eruit gehaald kon worden. Maar het is natuurlijk anders.
Het is ieder geval een ode en een meesterwerk, en zoveel meer…

street dance 2 3D
De 3D is oké, goeie film met vette moves. Het is sensueel maar ook hard.
De muziek is lekker swingend en varieert veel.
Het is een beetje anders maar de inhoud is hetzelfde als soortgelijke films.
Want de romance is wat cliché, dit soort films zie je vaak hetzelfde gebeuren.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 21:50 

Sorry voor dubbele post dacht is legaal? aantal dagen ertussen.
------

-The Avengers 3D. Een aanrader en een perfecte film.
Joss whedon is het hem gelukt, net als z’n andere film ‘’The Cabin in the woods’’
Dit is een pareltje en een grootse film tussen al de andere die hiervoor kwamen!
Je zult versteld staan! En er komen nog vele sequels en ander films hieruit.
Er zijn films geweest met een grootse sterren cast, maar bij de ene bleef het uit of was het matig terwijl je er mee van verwachten, en bij de andere komen er goeie films uit.
Zo blij dat het geen film als ‘’The Expendables’’ is geworden vol met macho gedrag etc..

De 3D was prima al kon het nog wel beter. (per bios verschillend, ga zeker nog een keer).
Een pracht film met een geweldige cast, die een goeie combinatie neerzet tussen spanning, actie, humor en duister en nog veel meer en het blijft evenwichtig.
De romantiek is mooi al blijft het wat op de achtergrond.
Het macho gedoe wordt beheerd en spanning stijgt, maar krijgt nooit de overhand. Door alle grapjes, gevatheden, en qoutes die erin zitten. Dat is de kracht van de film. Briljant bedacht!
Zodra ze samen werken krijg je een spectaculair gevecht te zien, maar ieder alleen al heeft z’n geweldige momenten. Hele gave special effecten krijg je te zien.
Het is niet alleen een grote gevecht film er komt een verhaal in voor, dat verder reikt dan dit net zoals de aparte films die hier naar toe hebben geleid.
Goeie chemie tussen de cast, de eigenaardigheden en de sterkte worden goed tegen elkaar gebruikt. De vijanden zijn ook indrukwekkend en duister.
Er valt zoveel te zeggen hierover, maar kan het niet allemaal kwijt.

Iedereen in de zaal moest telkens lachen en op te einde geklapt.

-Snow white oftewel mirror/mirror.
Laat alles wat je weet over dit sprookje achterwege, want ze hebben het uit elkaar gehaald en opnieuw uitgevonden zeg maar, of veranderd. Beetje zoals rapunzel en daarvan zal je iets ervan erin herkennen.
Op enkele dingen na, kun je eigenlijk zelfs je kleine kinderen hier mee naar toe nemen.
De namen zijn veranderd van wie zeg ik niet, maar de nieuwe zijn best stoer. Andere dingen ook wel, maar worden op een subtiele manier er toch in gedaan.
Het is een prachtige film niet zwaar geladen en eng, maar luchtig en zo enorm grappig, al zijn er op enkele punten toch even spannend.
Prachtige decors, kleding, kleuren zowel als de magie die alom aanwezig is, de special effects zijn schitterend. Een goeie cast die het geweldig deed, en al doet Julia robert het goed ze is te grappig en blij om als een evil queen over te komen.
Het einde is heel mooi, uitbarsten in gezang met een mooi lied, heel erg bollywood. Lijkt wel of Amerika samen met Bollywood gaat samen werken?

Na deze 2 films gezien te hebben, is me hele weekend goed.
Ik weet niet eens wanneer ik voor het laatst zo gelachen heb bij een film, zoals deze 2.

-We bought a zoo
Er zijn wat films die hier op lijken, maar dit is toch een uniek plaatje daar tussen.
Het is een mooie film, waarin de sfeer en de kracht erin goed in elkaar zit de hele tijd.
Het is mooi gecombineerd met romantiek en verdriet, en de chemie tussen de acteurs zit goed.
Het is echt een film die je laat dromen, om je eigen ding waar te maken.

-The Best Exotic Marigold Hotel
De film laat wat van het mooie India zien en zowel de gebruiken.
Een vermakelijke film die iets wat eigenaardig is, maar vol met levenslessen zit.
De oudere generatie heeft het nog, want de film heeft een bepaald karakter en kracht die niks verliest naar het einde. Het is denk ik de bedoeling? maar iedere acteur ziet er wat uitgekakt uit om het beste te omschrijven. Maar ze hebben ieder hun leuke eigenaardigheden.

Laatst bijgewerkt door 2daemon op za apr 28, 2012 5:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 23:56 

THOR.
YES.

Omdat ik naar the Avengers ga en deze nog niet gezien had.

Ik vond hem eigenlijk wel vet leuk. Er zat wel wat actie in, maar hij was ook grappig, en het zat vol met toffe acteurs.
Alleen het liefdesverhaaltje vond ik een beetje jammerrr want dat was een beetje hatseflats in elkaar gezet allemaal. De film speelt zich namelijk in maar een paar dagen ofzo, dus ik vond het een beetje overdreven snel gaan xD Maarja, dat moet natuurlijk altijd in films, dus... :roll: dat was wel een beetje een minpuntje. Maar verder was het cool cool cool.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 19:49 

Bios.

-Jackie – een aanrader
Een bijzondere film en uniek, er zijn niet veel films zo gemaakt en al helemaal niet als een combinatie NL & Amerikaans.
Het wordt sterk gespeeld en de 3 dames hebben een goeie chemie, al gebeurt er vaak weinig dan nog houdt de film je vast met bepaalde momenten.
Hele ironische dingen komen erin voor, veel drama maar ook veel humor.
Leuke muziek en de omgeving is heel mooi om te zien.

-Act of valor – een aanrader
Een pracht film en echt zoveel beter dan ‘The Hurt locker’ zie het dan ook als geen film maar een Docu, aangezien waargebeurde dingen in zitten en echt militaire in voorkomen.
Het is echt een Ode en Eerbied deze film, voor de gevallen en de helden die beschermen.
Al lijkt het op vele films die hier ook over gaan, het is toch anders en intenser het geeft een heel ander beeld.
En op z’n minst zitten er een paar dingen in die ik maar in enkele films heb gezien.
Het is niet normaal gefilmd want het switcht naar andere perspectieven, prachtig weergeven.
Spannend en meeslepend en wat een vuurkracht.

-Dark shadows. Een aanrader en een perfecte film.
Heel jammer dat het niet in 3D is want dat zou zo cool zijn! Ik kan nauwelijks met woorden beschrijven hoe deze film is. Er zit zoveel in van allerlei films van Tim Burton.
Je kunt zelfs wat andere films er terug in zien, voornamelijk ‘Death becomes her’ maar vergis je niet net als die film zijn het unieke films! Zoveel genres gaan door deze film.
Het gaat op zich wel wat snel en 2 uur is eigenlijk veel te kort, want hoewel iedereen aan bod komt wordt er niet alles uitgehaald dat er is!
Goed mogelijk dat er een deel 2 kan komen, maar of die deze kan overtreffen best lastig!

Een grootse cast die perfect bij elkaar past, waardoor een geweldige chemie.
Prachtig hoe het een combinatie laat zien van de 18e eeuw en de jaren 70e, de vele details, kleding, gedrag en dingen die je leert.
Een heerlijke duivelse donkere grimmige sfeer, het is spannend en meeslepend maar blijft luchtig door grapjes, qoutes en meer. Muziek die er helemaal bij past en nog wel van die tijd.
Er wordt geprobeerd de beroemdheden allemaal evenveel tijd te geven, om hun ding te doen. Alleen zo jammer voor sommige dat ze niet helemaal uit de verf komen, of hun aard te zien.
Want allemaal hebben zo hun gaven, die hier zo tot hun recht kunnen komen.
Maar ondanks dat briljante samenspel! Zeker met het bovennatuurlijke en hun duivelse kant die zo geniaal naar voren komt. De gezichtsuitdrukkingen gewoon weg heerlijk!

Een heel verhaal maar houdt het kort, er is zoveel te zeggen.
Eva green heerlijk duivels en toch vol humor, goeie rollen meestal en in de serie ‘Camelot’
Maar nu toch een van de beste rollen vind ik, De blikken en de houding geniaal!
Chloe moretz al een hele goeie nieuwkomer, super als Hit-girl in ‘’kick-ass’’
En nu wat meer achtergrond maar een leuke rol, zeer verassend hoe het verloopt.
Helena carter & Michelle pfeiffer kunnen veel beter worden wat achter gehouden, maar worden op een andere manier naar voren gebracht.
Johnny depp, weer super als gewoonlijk zeer vermakelijk.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za mei 26, 2012 10:56 

Bios

2x Dark shadows
3x The avengers
2x Battleship
2x the cabin in the woods
-----

-What to expect when you’re expecting
Een aardige film maar wel wat matig.
Een hoop films van hetzelfde in 1 film gepropt, waardoor je iets nieuws krijgt.
Maar je kunt je niet echt hechten of meevoelen voor een bepaald persoon, omdat er teveel mensen in zitten die hetzelfde willen doen. Maar het is wel lachen hoe de zaken er voor staan.

-Men in black 3 3D
De 1e 2 films waren al geweldig, maar deze 3e is denk ik wel de beste van de reeks.
Het heeft de goeie samenstelling van vele dingen, en heeft een emotionele rand eromheen.
De aliens zien er weer super uit, met een paar leuke verassingen. De manier van reizen ziet er gaaf uit zowel als de sprong. En je proeft wat van de sfeer van de jaren 60.
De jongere versie van K doet het echt prima, en er is een goeie klik.

-On the road
Ik was wel benieuwd naar deze film, voornamelijk voor Kristen stewart maar dat komt zo.
De film is wel aardig vooral in de begin tot het midden, de sfeer blijft hangen zo blijf je kijken met wat humor ertussendoor en mooie landschappen is het interessant.
Maar de film duurt te lang om interessant of iets zinvols te blijven, en omdat het geen plot heeft krijg je dus ook een open einde. Dat en ook dat ze alleen maar reizen en je hoofden ziet, waarvan er enkele films zijn, maar dit toch erg ver gaat.
Op een bepaalde manier is het een fijne cast, maar ze kunnen maar zoveel doen om de film te helpen, naast dat de film niks is heeft het dus ook geen personages ontwikkeling.
Wat kristen stewart betreft zeker niet haar beste rol, en van acteren kun je niet spreken (geld voor alle) dat probeert te compenseren met bloot.
Waarom ze daar nu mee begint is me een raadsel, er zijn al eerder films geweest zeker in Twilight waar het beter past.
Ze heeft nu op z’n minst wel andere emoties die ze anders laat zien in films.
Nee van zulke films houdt ik niet echt, zeker met open eindes, maar ik moet wel zeggen ik heb slechtere films dan deze gezien.

-The Dictator
Net als Adam sandler films moet je van Sacha baron cohan films houden.
Ik heb de andere niet in de bios gezien, deze had ik op zich ook kunnen laten.
Enkele moppen zijn wel leuk, maar verder is het nogal matig.
Wel is zo dat hij dingen in z’n film doet die je anders niet ziet, een zwangere vrouw en 2 slaapkamer scenes komen dingen voor die je in geen andere film ziet, en best verassend is.

-Wicky 2 en de schat van de goden 3D
Het is niet beter of minder dan z’n voorganger, maar het is een leuke en vermakelijke film.
Het is mooi weergegeven en aandoenlijk zijn de 2 kinderen.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 9:09 

The Boy in the Striped Pajamas, vond het zo'n zielige film =(. Heb er verder niet heel veel over te zeggen, maar ben blij dat het tenminste niet zo'n "standaard" goed einde had.

and all that you're yet to be

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 15:26 

Ik heb als laatst Iron Man 2 gezien. Ik ben zo iemand die alleen Thor gezien had en ook echt heel erg leuk vond. Met alle andere superhelden had ik niks/kende ik niet echt. Totdat er besloten werd dat we met een grote groep naar de bios zouden gaan. En de film die gekozen werd was The Avangers. Prima, leek me leuk. Uiteindelijk was de film GEWELDIG! Serieus, ik heb me erg fantastisch mee vermaakt.
Maar goed, daarna had ik even geen tijd door werk/studie, maar nu heb ik mijn studie gehad en ik ging weer lekker films kijken. Dus heb ik lekker Iron Man en Iron Man 2 gekeken. Loved it <3 Robert Downey Jr. is gewoon awesome (en hot (a) ). Vind de humor gewoon leuk en de actie was prima. Erg vermakelijke films :) Captain America staat nu op het programma.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za jun 09, 2012 10:13 

Bios.

-Prometheus
Een mooie film met dezelfde sfeer als de voorgaande Alien reeks, met een beetje Avatar erin.
Maar het is niet helemaal hetzelfde, Sigourney weaver zit er niet in dus er mist iets van haar kracht, maar dat wordt goed gemaakt door Noomi Rapace die iets anders eraan toevoegt.
Naast haar zeker nog enkele goeie acteer mensen, waaronder Charlize Theron met een krachtige performance.
Prachtige omgevingen met passende muziek die echt de toon zet voor de film, heel anders dan de rest van Aliens. Wat een krachtige uitstraling geeft aan de film en de spanning. En met de 3D erbij is het heel realistisch.
Het geeft ook een ander beeld van hoe het in elkaar zit, en hoe het begint. Lekker veel spanning en sensatie, met veel dubieuze geheimen.
Een paar herkenings punten zitten erin en misschien wat veranderd? Of dat komt nog. Waarvoor je komt zit er weinig in, maar dat maakt het naar het einde toe zeker goed.
Laat maar komen het volgende deel.

-Snow white and the huntsman
Wat kan ik over deze film zeggen, hoewel het anders is zit er ook vele soorten filmstukjes in die veelal voorkomen. Maar nu toch op een bijzondere manier.
De techniek betreft de filmwijze van het beeld, is zoals ze het vroeger deden en zoiets heb ik al heel lang niet meer gezien. Van de beeld en de inhoud van de film doet veel weg van films als Lotr en Legend, en wat van griekse mythe films.
Het is een rustige sfeervolle film voor het meeste gedeelte, met mooie magie en fijne actie.
Een pracht stukje magie scene helaas wat kort en gauw onderbroken, die je fantasie doet prikkelen en zoals ik eerder zei terug doet denken aan bepaalde films.
Helaas wat betreft de trailers zit er iets niet in, en het was iets minder goed dan ik had gehoopt. En geen 3D dat is ook jammer zou de film ook heel mooi hebben gemaakt.

Ik heb misschien niet alle films van hun gezien, maar genoeg om dit zeker te weten.
Charlize theron naast de andere nieuwe film Prometheus, zeker haar krachtigste performance ooit! Ze zet de toon en sfeer zo goed.
Kirsten stewart ondanks dat ze veelal dezelfde emoties gebruikt ook in ander films, komt her en der toch wat anders naar voren. En ook bij haar niet alles gezien, maar zoals ze nu is komt ze echt op dreef ook een krachtige performance!

Ik las iets op nu.nl wat ik niet begrijp en waarvoor het nodig is.
De film krijgt niet 1 maar 2 sequels? Waarom het is een goeie film met een goed einde.

-The lucky one
Zack efron is stukken volwassener of serieuzer hier dan in vele van z’n films, doet hem zeker goed. In ‘’Charlie.st cloud'' was ie al op dreef, maar was er nog niet helemaal.
Wat de film betreft je ziet de dingen mijlen ver van te voren aankomen, maar ondanks dat is het een mooie romance film, rustig en sfeervol.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2012 19:30 

Tv
Madea’s family reunion
Een pracht film die heel ontroerend is.
Ik heb al heel wat films gezien ook die gaan over families van zwarte mensen.
Deze film is zo goed dat het buiten die genre valt, en een hele film op zich zelf is.
Ondanks dat er een paar films gepakt zijn en in 1 gepropt is, met bekende dingen die vaker voorkomen. Maar nu op een originele manier met een andere aanpak.
Verschillende thema’s en lessen komen voor, vol met emotie en wijsheid.
Naar het einde zijn de beste scenes, pracht speech en ook een huwelijk.

Bios

Net Piranha 3DD gezien i.p.v wachten maar meteen posten. Me verslag van de 1e film zit erbij dus ter vergelijking.

-Piranha 3D-2010
Hoe kun je zo’n film beschrijven, want er zijn bijna geen woorden voor.
Maar het is echt een keiharde horror, een massale bloederige massamoord.
Waar de oude piranha film echt verbleekt bij deze.
Ik heb sinds lange tijd niet meer zoiets gezien, of eigenlijk nooit het is heel zeldzaam. De laatste was de film ’’1408’’ maar dat is een heel ander soort film.
Van allerlei soorten films waar men op verschillende gruwelijke manieren op hun einde komen. Zijn hierin gestopt en zelfs nog op een andere manier ook. Sommige dingen heb ik nog niet eens eerder gezien!
En dit is echt een film waar je nachtmerries van kan krijgen. Ook al heb je de originele niet gezien dit is echt een van de klassiekers.
Ik hoop dat hier een deel 2 van komt, en wat blijkt die komt er ook!

De film is erg goed zeker met 3D, de massamoord van verminkingen is gewoon te erg voor woorden! De piranha’s zien er goed uit (net als de babes). Maar die zijn nog niet eens t ergst.
Voor degene die dood gingen, vind ik dat het erg goed geacteerd was ze gaan niet gelijk dood.
Geweldig is ook dat ‘’doc’’ uit back to the future hierin zit.
Spoiler:
Je ziet ogen, botten, lichaamsdelen, skeletten, en het is niet zo dat het snel voorbij is. Dat is het goeie aan de film, ze laten van alles zien tot t eind.
Een cop die probeert mensen te helpen, en met een motor van een boot te werk gaat ziet er super uit. Een gast die probeert te ontkomen met een boot, en op t eind een meisje verminkt is zo ranzig gedaan. En nog vele andere dingen die ik niet opnoem dat moet je maar zien.

De onderwater love scene is echt iets nieuws, heel erg erotische maar tegelijk ook sensueel en mooi gedaan. Ik heb zoiets nog nooit gezien in een film, nou ja op zich wel maar dan was het anders en ook kort. Het zijn van die zeldzame keren dat je het ziet. Normaal is het niet zo helder en goed te zien, het is anders altijd schaduw/donkerachtig, of zo gericht dat de zon het verbergt in het water.
En iets compleet nieuw zit er ook in, en zoiezo voor 3D. Je ziet een piemel rondzweven na een slachtpartij. En wordt nog verder verminkt, het is op zich grappig en vies tegelijk.

En nu de sequel. Piranha 2 3DD -2012

Na de 1e film had ik me wel op deze verheugd, ik wist ook wel dat ie nooit beter kon zijn want het had alles. Maar deze komt niet eens in de buurt van z’n voorganger, hoewel ik dit nooit noem bij films (en er zijn er heus wat) had deze zo naar dvd kunnen gaan!
Ze hebben er echt een zooitje van gemaakt, en 3d had ook niet gehoeven.
Er zitten wel wat spannende momenten in, maar het echt schrikwerk heeft niet bepaald effect!
Leuk gedaan van zwembad naar iets wat porno is, en dan ook nog kleine kinderen ernaar toe laten gaan?? Hier en daar zitten wat lach momenten.
Nauwelijks coole doden, veel minder bloot, slecht acteerwerk.
Hoewel ze in de 1e ook domme dingen deden was dat nog niet zo erg, maar dit is echt dom voor woorden het is irritant.
Spoiler:
Bijv: Ze zegt ‘’leeg het zwembad’’ natuurlijk is er zuigkracht, en dan springt ze er even dood leuk in. Zo ook met andere dingen.
De cop uit het 1e deel is terug, leek me dat ie wel dood was?
Het einde is echt raar.
Het kind gaat dood en hoewel iedereen in schok is, gaan ze even dood leuk foto’s staan nemen?
En lopende vissen??? Komt zeker een deel 3 nou dat hoeft dus niet. Al kan het met die evolutie toch beter worden?
Wordt ook even spot gedreven met een aantal films.
En David hasselhof die erin zit, best leuk en drijft de spot met zichzelf, maar op een gegeven moment is ie ook niet leuk maar raar aan het doen..

-The divide
In het algemeen is het een goede film, veel spanning en drama.
Maar dat blijft het zo lang volhouden in een ruimte, dat het inzakt en het voelt alsof de film te lang duurt. Zoals vele van deze films laat het zien wat er gebeurt met mensen na een tijd.
Heftige scenes en verontrustende beelden, al lijkt het met bepaalde dingen wat terughoudend.
Na de aanval spelen er andere dingen, maar dat is zo geheimzinnig dat het vraagtekens achterlaat want je komt niks meer te weten.

-Chernobyl diaries
Een voorspelbare film, niks wat je niet eerder hebt gezien maar best goed.
Griezelig sfeertje met wat schrikmomenten, al maken ze bijna alle fouten die je maar kan doen.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 15:14 

Ik ben gisteren nog naar de bioscoop geweest en toen heb ik snow white and the huntsman gezien.
Toen ik de in de zaal zat besefte ik dat ik eigenlijk totaal geen idee had hoe ze dit sprookje gingen verfilmen en welke versie hiervan. De film was lang, maar heel erg mooi gefilmd. Het landschap en de kostuums, prachtig gewoon. De fantasie en de magie die er heersten. Ja, de film was echt geslaagd. Ik zal niet te veel vertellen over de inhoud omdat ik niets wil verklappen.
Het einde is een half open einde, ik was wel wat boos omdat het daar was gestopt. Zal wel iets typisch vrouwelijk zijn. Voor de rest een echte aanrader!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 10:10 

Felix Fortana schreef:
Ik zal niet te veel vertellen over de inhoud omdat ik niets wil verklappen.
Het einde is een half open einde, ik was wel wat boos omdat het daar was gestopt. Zal wel iets typisch vrouwelijk zijn. Voor de rest een echte aanrader!

Je kunt het in spoilers zetten. ;)
De film heeft geen open einde, waardoor denk je dat? het was een goed einde.

Bios.

A monster in paris
Een prima film dat heel rustiek aanvoelt en is charmant en sympathiek, het geeft een mooie sfeer aan parijs van de jaren 10/20. Heerlijke muziek op een rustig tempo, en soms op de achtergrond. Het is een originele film hoewel het me deed denken aan een andere film waar ik niet opkom. En op zich wat voorspelbaar maar dat maakt niks uit, het is vermakelijk en leuk om naar te kijken. Fantasierijk met wat actie op het einde.

Rock of ages – een aanrader
Een poos terug had Cher al zo’n film ‘burlesque’ die was anders maar daar lijkt het wat op, maar om kort en krachtig te zijn: Het is een tijdloze film echt een cult klassieker met geweldige muziek van de jaren 80. Het ziet en voelt ook zo aan.
Wist niet dat Tom cruise kon zingen, maar hij kan er wat van!
Je wordt in de film in getrokken en beleeft het, je voelt de krachtige sfeer en het prikkelt je, het spat van het beeld af!
Goeie chemie tussen de acteurs sommige stukjes zijn dan ook erg lachen, maar echt personage ontwikkeling is er niet, maar dat is niet erg. En het is ook een leer film over muziek en hoe je kan veranderen.

21 jump street
Hoe kan ik de film het best omschrijven? Het is onwijs met een hoop dingen erin gegooid.
De film duurt op zich wat lang, wat geen verband houd omdat het vaak nogal snel gaat.
Veel stereotypen, maar de normale dingen zijn vooral omgegooid dat maakt het ook wat raar.
Beetje rare personage ontwikkelingen, maar daar zit ook een leer punt in.
Goeie muziek, mooie momenten, het is ook hilarisch, met veel rare actie en onverwachte dingen.
Spoiler:
En het einde misschien niet het origineelste maar wel geweldig. Een shot in de penis!
Het komt niet vaak voor er zijn wat films, maar niet zoals ze het nu laten zien.
Is denk ik wel een van de schokkerendste dingen in de film, je hoorde iedereen in de zaal.
En een geweldige explosie, zeker leuk na hoe ze de rest hebben laten zien.

-----------
Edit: Update.

The amazing Spider-man
Ik heb verschillende gevoelens over deze film. Maar blijkbaar zit er in deze elementen en mensen in die ik niet ken, aangezien ik de strips niet lees kwam de film wat anders over.
Het ging snel door en veel dingen zijn veranderd, o.a hoe t me de oom vergaat en de boef etc.
Het beeld is erg goed en ook de special effects zijn beter geworden, maar dat is zowat het enige wat de film goed maakt en kracht geeft. Maar ook natuurlijk de hulp die Spidey uiteindelijk krijgt is ontroerend en sterk. Het einde vooral de pose in de lucht is waanzinnig.

Garfield doet het goed maar mist de nerdheid al probeert ie het, maar krijgt niet de sfeer die Tobey gaf. En Emma Stone heeft een paar momenten maar ze kan veel beter, ze is meer op de achtergrond.
En tja het reptiel mens misschien is het anders dan de tekenfilm of strip, waar het beter leek op een krokodil. Maar het zag er goed uit en goed acteerwerk.

Ice age 4
Goeie 3D komt heel dichterbij af en toe.
Het wordt steeds minder Ice Age waar het om draait, maar ach zo erg is dat niet. Het gaat verder nog steeds om vriendschap, familie en overleven. En het heeft bepaalde elementen van alle vorige films in zich.
Goed verhaal met gekke dieren in nieuwe vormen, spannende momenten zo ook hilarische.
En Scrat de eekhoorn heeft een wat grotere rol, hij kan het gewoon niet laten heerlijke lach momenten, hoewel ook zielig die onbeheersbaarheid.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 13:25 

Bambi II

Ik had alle Disney films gedownload, en deze zat er ook tussen. Ik had totaal geen hoge verwachtingen voor deze film, maar ik verveelde me en had m dus toch op m'n computer staan, dus waarom niet.
Voor een vervolgfilm van Disney vond ik hem nog best goed. Het verhaal is een stuk beter dan ik had verwacht en ik heb er toch wel geboeid naar zitten kijken.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: