Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 44  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 17:06 

Afbeelding

Blake onderdrukt een wat arrogante glimlach als Helena een flirterige toon in haar stem heeft. Perfect, nu hoeft hij nog minder moeite te doen om haar in te palmen. Als ze vraagt of hij klaar is voor le grand tour knikt hij met een charmante glimlach.

"Ik zal volgen waar je me heenleid Helena," zegt hij met een uiterst charmante glimlach, "En misschien kun je me tijdens deze tour wat meer over jezelf vertellen en onze klasgenoten?"

Ondanks dat hij wel meer over haar wilt weten, wilt Blake zeker wel weten wat er allemaal nog rondloopt in deze klas. Wie weet zaten er nog spannende wezens tussen. Hij zet de eerste stap naar de deur en houdt die voor Helena open zodra ze voorbij hem loopt.

OOC:: Het is raar om vanuit een hij-persoon te schrijven :')

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 17:59 

Afbeelding
    Helena Sachs

Helena glimlacht.
"Misschien..."
Ze gaat Blake voor als hij heel galant de deur openhoudt. Ze gooit haar haren over haar schouder en wacht tot Blake weer naast haar loopt. Ze denkt even terug aan eerder, toen ze Vin ook al rond leidde. Ze lijkt wel Yokai's Tour Guide. Ze kijkt even zijdelings naar Blake voordat ze het gangpad afslaan richting de kantine.

"Dus... wat wil je weten?" vraagt ze. "Ik weet niet of ik heel veel scandulous dingen kan vertellen over onze klasgenoten."
Ze lacht even en de enige vraag die door haar hoofd gaat, is wat voor wezen Blake kan zijn. Het is niet echt duidelijk aan hem te zien, of zo. Ze zijn al snl bij de kantine en Helena gebaart er naar.
"Dit is de eetzaal. Ze hebben hier... nou ja, alles."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 18:58 

Afbeelding

Kyra knikt instemmend ja als Sem zijn reactie geeft. Als hij daarna zegt dat hij op haar zal wachten verschijnt er een lichte bloss op haar wangen.
"Dankje" zegt ze zachtjes als reactie.

De groep loopt richting de eetzaal en zoals verwacht draait het gesprek rondom de nieuwe docent. Kyra luistert rustig maar kijkt verschrikt op als ze hoort dat Charu hem wel bevalt. Het was Kyra ook opgevallen dat het belachelijk zou zijn als het gesprek over de voortgang ging, iedereen moet tenslotte komen. Zelfs de gene die er nog maar zo kort zijn. Het is juist dat wat haar niet valt. Eenmaal in de eetzaal realiseert Kyra zich dat ze eigenlijk geen honger heeft.

"Ik hoef eigenlijk niets te eten, dus ik ga een plekje zoeken om te zitten. Nog meer mensen die zo denken?"
vraagt ze met een klein glimlachje op haar gezicht. Ze hoopt het ieder geval wel, alleen zitten is ook maar zo...alleen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:16 

Afbeelding

Sem knikt kort als Charu hem erbij betrekt op de vraag van Jade. Sem had ook niet echt het idee dat het over zijn voortgang zou gaan. En hoewel hij merkte dat Kyra zich er schijnbaar erg veel zorgen over maakte, kon hij dat gevoel niet delen. Hij loopt mee met de rest van de groep in de richting van de eetzaal, maar schudt met zijn hoofd van nee op de vraag van Kyra.

"Sorry, maar na afgelopen weekend kan ik niet anders denken dan dat ik wel voor drie kan eten. Maar als je een plekje voor me vrij wilt houden, graag."

Hij glimlacht even naar Kyra, maar loopt dan toch in de richting van de lunch waar hij erg veel trek in heeft.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:39 

Afbeelding

Jade knikt als ze Charu hoort. Jade heeft geen idee waar de lerara het met haar over zal hebben. Ze heeft tot nu toe goede cijfers gehaald en ze weet niet zeker wat Miss Saiga over haar verteld heeft. Ze komen bij de eetzaal aan en Kyra wilt alvast een plekje zoeken. Sem zegt dat hij het gevoel heeft dat hij voor drie kan eten en ze grinnikt even.

"Ik ga even wat te drinken halen," zegt ze dan en ze kijkt daarna naar Kyra, "Hou ook een plekje voor mij vrij. Ik ben snel bij je."

Ze glimlacht even en dan draait ze zich om en volgt Sem. Ze gata naast hem lopen.

"Zorg je wel dat je niet téveel eet?" vraagt ze met een plagerige glimlach.

Afbeelding

Blake haalt nonchalant zijn schouders op als Helena vraagt wat hij wilt weten. Schandalen kunnen hem weinig schelen, die komen snel genoeg wel weer tevoorschijn. Al snel zijn ze bij de eetzaal en hij knikt even.

"Als jij geen honger hebt, dan wil ik graag meer zien. Ik kan zo'n prachtig wezen niet laten verhongeren natuurlijk, maar ik heb geen honger," zegt hij met een knipoog.

Hij haalt een hand door zijn haren heen en kijkt even door de zaal heen. Hij herkent wezens die in de klas zaten.

"Misschien kun je me vertellen wie wie is van de klas? Een naam met een kleine omschrijving. En je persoonlijke mening? Ik ben nieuwsgierig naar wat je van de rest vind," zegt hij dan met een glimlach.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 7:48 

Afbeelding

Sem kijkt om naar Jade als deze naast hem komt lopen en hij lacht zacht bij haar opmerking. Hij schudt zijn hoofd terwijl hij een dienblad oppakt.

"TĂ©veel is nooit goed, maar ik heb gelukkig nog wat in te halen." Zegt hij en begint vervolgens wat dingen uit te kiezen voor zijn lunch. Als hij moet wachten kijkt hij Jade weer aan. "Maar dank je dat ik je Engels mag gebruiken."

Hij bedenkt zich plotseling dat hij Jade verder niet meer gezien of gesproken heeft nadat hij weg moest voor de volle maan. De vraagttekens die hij had gehad bij het afscheid, kon hij zich wel herinneren, maar leken er nu eigenlijk niet meer toe te doen. Sem glimlacht even naar haar en pakt vervolgens een beker melk.

"Jij verder een goed weekend gehad?" Vraagt hij uiteindelijk.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 18:05 

Afbeelding

Er lijkt niet veel reactie te komen waarop ze had gehoopt en met futloze hangende schouders gaat Kyra opzoek naar een tafel waar de groep kan gaan zitten. Het duurt niet lang voordat ze een tafel bij het raam gevonden heeft en gaat daar zitten. Terwijl Kyra wacht tot haar klasgenoten terug komen tuurt ze wat uit het raam. Ze kan eigenlijk maar aan Ă©Ă©n ding denken, het gesprek. Ergens hoopt ze dat hij niet begint over het incident van het weekend, maar dat klinkt bijna onmogelijk in haar oren.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 22:08 

Afbeelding
    Helena Sachs

Helena schudt haar hoofd als hij min of meer vraagt of ze honger heeft. Ze eet en drinkt heel sporadisch. Ze glimlacht even om het compliment dat hij haar geeft.
"Dan gaan we vooral door," zegt Helena met enige enthousiasme terwijl ze hem mee neemt naar de volgende locatie (al weet ze zelf nog niet helemaal wat dat gaat worden).

Als Blake haar vraagt haar klasgenoten te beschrijven, lacht Helena.
"Ik ben hier heel slecht in, niet alles van me aannemen hoor," antwoordt ze plagerig. Ze denkt er even kort over na. Ze gaat haar klasgenoten bij langs.
"Well, we hebben Kyra," begint Helena. "Ze blijft een beetje op de achtergrond maar ze is heel aardig. En Jade... zij is wel tough. Houdt er van om te flirten."
Dat laatste voegt ze er met een lachje aan toe, zodat het niet op een verkeerde manier geĂŻnterpreteerd wordt door Blake.
"En het nieuwe meisje, Lilith..." Helena is even stil. "Ik kan eigenlijk niets over haar zeggen, want ik heb haar nauwelijks gesproken. Ik vraag me af of zij ĂĽberhaupt mijn naam wel kent."
Helena fronst even en maakt dan een mentale notitie dat ze zich even proper moet introduceren.
"En dan hebben we Charu. Hij is nogal.. stil. Ik ken hem eigenlijk niet zo goed. Thomas is heel aardig... slim ook."
Ze glimlacht even kort voordat ze doorgaat naar de laatste twee.
"Dan heb je nog Vin en Sem. Beide erg aardig... Vin is erg grappig... Sem is een beetje mysterieus."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 19:22 

Afbeelding

Jade knikt als hij haar bedankt voor het gebruiken van haar aantekeningen. Als hij vraagt of ze verder een goed weekend heeft gehad haalt ze nonchalant haar schouders op. Ze pakt een groot glas Grapefruitsap.

"Niet veel bijzonders, ik heb gisteren de hele dag geslapen," zegt ze dan met een knipoog, "Geloof het of niet, ik heb een lange nacht gehad."

Als ze klaar zijn kijkt jade even rond en dan ziet ze Kyra aan een tafel zitten bij het raam. Ze wijst even naar haar om aan te geven aan Sem dat ze daarheen gaan. Als ze er zijn gaat Jade zitten en ze neemt een slok van haar glas.

"Vanmiddag weer Gym..." zegt ze dan en ze richt haar blik op Sem, "Onze gymleraar is een pervert..."

Afbeelding

Blake geniet ervan als Helena lacht. Ze heeft een mooie lach, eigenlijk is alles mooi aan haar. Het perfecte type voor aan zijn arm natuurlijk. Nu nog twee of drie erbij hebben. Dan vertelt hij over de anderen, hoewel hij nog niet weet wie wie is, heeft hij wel een idee. Met types die op de achtergrond blijven valt wel te werken. Kyra zou misschien een makkelijke prooi zijn. Jade klinkt lastiger, maar als een uitdaging en daar houdt hij wel van. Lilith wete hij nog niet. Qua jongens is hij niet zo heel erg geinteresseerd, naar wat hij had gezien was het niet echte competitie voor hem.

"En hoe zit dat met jou?" vraagt hij dan charmant, "Hoe zou jij jezelf omschrijven?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 11:47 

Afbeelding

Kyra kijkt op als ze hoort dat Jade en Sem aanschuiven bij de tafel. Ze glimlacht kort. Jade begint over gym en over de docent, een lichte rilling gaat over Kyra haar rug. Er lijkt een soort negatieve spiraal rond de docenten, maar dat eigenlijk niet alleen rond de hele situatie sinds ze weer terug zijn. Zonde, het is juist leuk dat er nu zoveel meer leerlingen zijn bij de groep. Ze zouden het eigenlijk moeten vieren. Opnieuw verschijnt er een glimlacht op Kyra haar gezicht door de gedachte. Vluchtig slaat ze met haar hand plat op de tafel, harder dan eigenlijk bedoeld.

"Weet je wat we eigenlijk moeten doen." begint ze haar voorstel. "We moeten een feestje geven voor alle nieuwe mensen die sinds de fieldtrip erbij zijn. Het beeld van de school is nou niet echt goed geweest de laatste dagen. Terwijl het juist zo leuk kan zijn...." Langzaam neem het geluid van haar stem af, naar een soort misplaatste schaamte voor het voorstel.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 19:34 

Afbeelding

Sem zet zijn dienblad op tafel en gaat tegenover Kyra zitten. Hij kijkt op naar Jade als ze over de gymdocent begint. Hij haalt zijn schouders op en wilt een slok van zijn melk nemen. Net als hij de beker aan zijn lippen heeft gezet, slaat Kyra enthousiast op de tafel en van schrik gutst er wat melk over de rand van het glas. Sem zet het glas neer en veegt met zijn mouw de melk van zijn kin. Hij glimlacht even wrang, pakt het servet van zijn dienblad en begint hiermee zij shirt en de tafel droog te maken. Hij kijkt Kyra met een lichte glimlach aan.

"Feestjes daar ben ik zelfs zonder goede reden voor in."

Sem controleert of hij alle melk van de tafel af heeft, legt dan het servet op de hoek van het dienblad neer, en neemt zijn glas melk in weer de hand. Hij kijkt nogmaals naar Kyra, of ze niet een tweede keer in korte tijd verassend uit de hoek gaat komen, en neemt dan een slok.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 21:35 

Afbeelding

Als Charu zich bij de groep aansluit hoort hij Jade beginnen over de gymleren, maakt hij even een mentale notitie. Een perv, right. Kyra schijnt spontaan een spastische aanval d'r van te krijgen.

En for efs sake, weer een feestje? Deden ze niets anders hier dan? Oh well... Hij zou het er maar weer mee moeten doen.

Hij leunt even achterover en observeert iedereen eens goed. Hij rekt zich even uit en zegt dan: "En die nieuwe jongen? Wat denken jullie daarvan?"

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 23:21 

Afbeelding
    Helena Sachs

Helena zucht even na haar rant. Ze hoopt niet dat ze eigenlijk was oneerlijks heeft gezegd over iemand van de groep, dan schaamt ze zich dood. Maar goed, dat zijn dingen waar ze zich verder niet mee bezig hoeft te houden. Het is niet alsof ze er alsnog achter gaan komen. Helena duwt haar gedachten weg en kijkt met een glimlach weer naar Blake. Hij lijkt nog even in gedachten te zijn en Helena vraagt zich af waar hij aan denkt. Ze kijkt even naar buiten en het bos veel verderop. Daarna richt ze zich weer naar Blake, die haar een vraag stelt.

Helena lacht. Ze bijt op haar lip en schudt haar hoofd een beetje onzeker.
"Dat laat ik liever door andere mensen doen," zegt ze tenslotte met een knipoog. Door Blake zelf, bijvoorbeeld. Ze strijkt even een lok blonde haren achter haar oor.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 7:35 

Afbeelding

Jade zet net haar glas aan haar lippen als Kyra met haar platte hand op tafel slaat. Snel slikt ze door voordat ze stikt in haar sap door de reactie van Sem. De melk zat overal en Jade kan een licht gegrinnik niet onderdrukken. Sem is voor een feestje, maa als jade eerlijk is tegen zichzelf, heeft ze er absoluut geen zin in.

"Klinkt wel aardig," zegt ze dan.

Ze ziet hoe Charu zich uitrekt en dan vraagt hij wat ze van de nieuwe jongen vinden. Jade bijt even zachtjes op haar lip, ze weet nog niet echt wat ze van hem moet denken. Echt de kans om hem te leren kennen heeft ze nog niet en een goede eerste indruk heeft ze niet.

"Ik weet het nog niet echt," zegt ze dan, "De eerste indruk was niet geweldig, beetje te arrogant. Maar de tijd zal het leren, wie weet probeerde hij alleen maar indruk te maken op de klas."

Ze haalt nonchalant haar schouders op. Ze weet niet of de anderen gemerkt hadden hoeveel rkacht er om Blake heenhing, maar ze is niet van plan het hier te bespreken.

Afbeelding

Blake glimlacht als Helena uiteindelijk, met een knipoog, verteld dat ze dat liever door andere mensen laat doen. Niet dat hij menselijk is, maar toch. Hij laat zachtjes een vinger over haar arm glijden en kijkt haar even aan met een charmante blik.

"Ik vind je het mooiste wezen wat ik ooit heb gezien en zeker ook de vriendelijkste," zegt hij dan en dan haalt hij zijn schouders nonchalant op en doet een stap vooruit, "Maar ik gok dat je dat al vaker hebt gehoord en wie ben ik om zoiets te mogen zeggen?"

Hij moet natuurlijk wel zorgen dat het een spelletje blijft om te spelen. En dan wat afstand nemen heeft altijd wel gewerkt. Zolang ze maar geinteresseerd blijft in hem...

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 17:49 

Afbeelding

Lilith heeft even snel wat kleine broodjes met jam en een glas jus d'orange gepakt en zit nu aan tafel bij een aantal van haar klasgenoten. Ze volgt het gesprek stilletjes terwijl ze gestaag haar broodjes naar binnen werkt. Ondertussen wordt ze steeds zenuwachtiger voor het gesprek met de nieuwe leraar. Ze ziet er echt enorm tegenop.

Wanneer het gesprek over een feestje gaat, glimlacht Lilith. Dat lijkt haar best leuk. In ieder geval een goeie mogelijkheid om haar klasgenoten wat beter te leren kennen.

Dan noemt Charu de nieuwe jongen, en Liliths glimlach verdwijnt.

'Ik vind hem vreselijk,' zegt ze met een donkere stem. Ze schrikt een beetje van zichzelf en neemt snel een hapje van haar brood, terwijl ze voelt dat ze rood wordt. 'Hij komt nogal... macho over,' zegt ze dan zachtjes als ze haar brood heeft doorgeslikt. 'Ik hoop dat hij bij me uit de buurt blijft.'

Maar dat laatste hoopt ze niet alleen van Blake, dat gold meer voor alle mannelijke klasgenoten. Tot nu toe ging het in ieder geval best goed, maar ze moest constant alert blijven. EĂ©n aanraking, en het zou voorbij zijn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: