Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 23:05 

Dorothy heeft toch gewoon een identiteit gestolen met het stelen van bloedstatus :')

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 23:09 

Ooh. Well. Dan heeft ze toch gewoon een valse bloedstatus :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 14:06 

Afbeelding

De nieuwe banners kunnen jullie vanaf nu ook weer in het juiste Photobucketalbum vinden (:. De banners die ik eerst heb gepost heb ik per ongeluk via mijn eigen album ge-upload.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 12:16 

TJARLEEEEEEIIIJ, je zei dat je niet ging posten voor 6 juni en nu doe je het toch! (Wat zeer goed is!). Maar nu voel ik me wel dik egoí¯stisch xO

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 12:22 

Lana schreef:
TJARLEEEEEEIIIJ, je zei dat je niet ging posten voor 6 juni en nu doe je het toch! (Wat zeer goed is!). Maar nu voel ik me wel dik egoí¯stisch xO

Ik zei dat ik mijn nieuwe personage niet zou gaan introduceren voor 6 juni. Hell, ik zei dat ik mijn nieuwe personage niet zou gaan introduceren voor het einde van mijn examens (16 juni). Dat is wat ik zei :'). Natuurlijk ging ik wel nog even als Nathan posten als ik daar de tijd voor had enzo.

Maar niet erg hoor :'). Ik heb Nathan wel even halfnaakt laten slapen en niet in een mannelijke pyjama ofzo :').

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 12:24 

Dan heeft mijn medium tussen ons mij misleidt!
Ha, en Helena heeft dan de hele nacht zitten kijken naar een Nathan in boxershort :') Kan hij daar wel tegen? @@

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 12:36 

Lana schreef:
Ha, en Helena heeft dan de hele nacht zitten kijken naar een Nathan in boxershort :') Kan hij daar wel tegen? @@

Tuurlijk wel. Helena is een vrouw @@. Moest het Donovan geweest zijn ofzo. DAN zouden we nog eens moeten praten denk ik @@.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 13:31 

Lana schreef:

:')

Dan zou Nathan vast een hele wijde pyjama nodig hebben, ja!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 14:21 

Lacrimosa schreef:
Lana schreef:

:')

Dan zou Nathan vast een hele wijde pyjama nodig hebben, ja!

THIS! :'D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 20:16 

beter laat dan nooit kom ik even melden dat ik tentamens heb XD En die zijn inmiddels al bijna afgelopen dus dan ga ik weer even bijlezen (zoveel is t niet :P) en posten! Dr is toch niemand die op Syll of Kyla moet wachten op t moment ^^

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 21:03 

Liz wacht stiekem een beetje op Syll. En Ralph ook :') Maar hee, ik ben ook druk, dus ik moet ook bijlezen. Dus het is je vergeven ^^

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 21:23 

Ook tentamens hier. En hoewel ze al even bezig zijn hoop ik toch dat ik tot maandagavond laat zeker niet aanwezig ben verder om te posten, want dan heb ik een belangrijk tentamen dat ik moet halen en elk uurtje zou daar eigenlijk in moeten gaan zitten. Hoop ik :'D

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 23:11 

Ha, en ik heb een drukke eerste week van juli voor de boeg. Enkel in de avonden ben ik thuis en dan ben ik waarschijnlijk met belangrijke dingen bezig. Ik sluit het niet uit, maar ik kan me pas fulltime vanaf 9 juli terug inzetten.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 18:29 

Vanaf morgen heb ik twee dagen festival, dan een week London. Dus ik ben er eigenlijk ook pas weer een beetje vanaf 9 juli. Ook al is dat semi-druk, ik denk wel dat ik vanaf dan weer een avondje ofzo voor Sado kan vrijmaken (want ja, dat neemt een volledige avond in enzo :'). Maar overall is juli druk, dus ik weet niet in hoeverre Nathan en Joseph actief kunnen zijn.

Maar ik doe mijn best. Always (omg crying! Ö).

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 10:58 

Van 19 tot 10 juli zit ik in Kreta, lieve mensjes. Dus helaas geen posts dus van Nathan en Joseph tot die tijd (niet dat dat veel verschil zal maken met de afgelopen weken, maar toch). En ik probeer wél nog vanavond te posten, zodat er in ieder geval minstens twee posts kunnen bijkomen in de tijd dat ik weg ben :').

Braaf zijn!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: