Helen schreef:
Je weet pas wat je wil als je iemand tegenkomt.
Trouwens ... aan littekens kan je niet altijd wat doen.
Ik zelf heb 2 hele grote en 2 kleintjes.
Dat is waar.
En voorbij littekens kan ik wel voorbij kijken, maar het ligt er maar net aan en kan t natuurlijk pas zeggen als t moment daar is. Kijk heb ik met iemand, en die moet een borst afzetten vanwege kanker en er zit een litteken. Dan zou ik ervoor bij kijken want dat is niet de persoon zelf.
Nou ben ik een borstenman en als het al is gebeurt voor ik met degene heb, weet ik niet wat ik zal doen omdat ik dan jammer vind, maar een litteken is alsnog de persoon zelf niet.
Helen schreef:
Wat mij opvalt is dat je hier allemaal dingen hebt staan die met het uiterlijk te maken hebben. Het innerlijk bepaalt ook je uiterlijk hoor. Tenminste, dat vind ik.
Je kan nog zo'n mooi koppie of lijf hebben maar als je arrogant bent verander je voor mij in een mooie man in een lelijke man
Ja dat klopt maar nu kijk je voornamelijk hier naar, terwijl t topic Uiterlijk&Innerlijk er ook bij hoort. Daar staan dingen die in dit topic dingen opheffen op den duur.
Mijn lijst is ook wel lang maar ik ben nog een groentje weet nog niet echt wat ik wil, dus kan het idd pas zeggen als ik iemand ontmoet. De foutjes moet je er ook bijnemen natuurlijk,
anders krijg je niemand of iemand zoeken zal idd moeilijk zijn.
Ben zelf ook niet perfect heb ook wel dingen vooral m'n handicap, ik weet dus wel dat ik niet te hoog moet mikken. En dat ik zoals in dit topic er voorbij moet kijken of aanpassen. Dat moeten ze ook bij mij.
Het is denk ik de manier van kijken dat me lijst zo lang is?