Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 13:24 

Ik was gisteren in Rotterdam. En naast een heerlijke kapsalon, drinken, popcorn, bioscoopkaartje (Pirates :D) en een treinkaartje, heb ik ook nog 2 DVD's en een manga gekocht.

Afbeelding
Death Note Volume 9. Ik heb zo'n 2 jaar geleden het eerste deel gekocht en nu dus pas 9. Best een schande dat ik 'm nog niet compleet heb. Ik moet 'm van mezelf ook eerst compleet hebben, voor ik andere mag kopen.

Afbeelding
Hachi (Hachiko: A Dog's Story) Limited Edition. Eindelijk. Het heeft lang geduurd, maar nu heb ik hem eindelijk. Ik had hem al eerder gezien en het is zo'n prachtige film. En ik ben een hondenliefhebster, dus ja. Gisterenavond weer gezien en weer heel erg gehuild T_T I love it <3

Afbeelding
The Imaginarium of Doctor Parnassus. Heath Ledger's laatste film. En verder nog een heleboel andere goede acteurs. Ik heb hem nog nooit gezien, dus toen ik hem voor 7 euro lag liggen in een very shiny steelcase, moest ik hem meenemen. Ik ben er dus erg benieuwd naar =)

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 11:38 

Afbeelding
Dit <333 A Song of Ice and Fire door George R. R. Martin
Ben er echt blij mee <3 Niet alleen heb ik nu alle boeken tot nu toe, maar zijn het ook heerlijk compacte kleine boekjes die niet al te veel wegen en dus perfect om in je tas te stoppen. <3
Ze verslijten alleen wel snel, maar dat heb je nou eenmaal met paperback en bijbelpapier ,_,

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 13:43 

Malou schreef:
Afbeelding
Dit <333 A Song of Ice and Fire door George R. R. Martin
Ben er echt blij mee <3 Niet alleen heb ik nu alle boeken tot nu toe, maar zijn het ook heerlijk compacte kleine boekjes die niet al te veel wegen en dus perfect om in je tas te stoppen. <3
Ze verslijten alleen wel snel, maar dat heb je nou eenmaal met paperback en bijbelpapier ,_,

Ik heb zojuist de laatste twee boeken van deze serie gekocht, omdat ze nu met een extra 10% korting waren. De eerste twee boeken had ik al een paar weken geleden gekocht. Het bijbelpapier is idd niet heel fijn, maar de stevigheid van de kaft valt me mee. Je ziet geen vouw bij de rug van de kaft, wat vaak wel zo is bij een paperback versie.

Ik denk dat ik het 5e boek in juli in hardcover koop, anders moet je zolang wachten.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 17:30 

Een paar Blu-Ray dvd's (maar goed dat ik een ps3 heb)
2 magazines
Een treinkaartje

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 16:57 

Een flesje bellenblaas :).

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 17:39 

Billy schreef:
Een flesje bellenblaas :).

:O

Bellenblaas! :D

Mijn laatste aankoop waren mijn boodschappen.., het was duurder geworden dan ik had gehoopt @@

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 0:28 

EINDELIJK.

Afbeelding

A Game of Thrones.

Omdat ik nog 80 jaar moet wachten op seizoen 2 van de serie, ga ik beginnen met de boeken. En ik heb wat geld bij elkaar gesprokkeld, dus ik heb hem nu besteld xD Ik hoop dat ik hem snel krijg! Ik ben nu echt heel benieuwd geworden.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 14:57 

Afbeelding

This lovely book by a certain mr. John Green :).

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 13:41 

Mijn laatste aankoop was een reistrolley voor mijn mini-vakantie in Engeland. ^-^

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 10:55 

-Witte pruik voor EFF arcen
-Pompoen-rode pruik voor EFF arcen
-Napels gele acrylverf voor expo

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 18:31 

Gisteren ben ik naar de Free Record Shop geweest om het vijfde seizoen van Lost te kopen. Ik kwam er eergisteren namelijk achter dat dit seizoen inmiddels ook voor 20 in plaats van 40 euro verkocht wordt. En dat scheelt toch wel even.

Daarnaast heb ik vandaag de films Provoked en Bride and Prejudice gekocht via Bol.com. Allebei met Naveen Andrews en Aishwarya Rai. Die twee vormen echt een leuk duo.
Wel leuk, want ik kreef 2,50 euro korting. Kennelijk door de periode. Maar daarnaast had ik nog een waardebon van 5 euro liggen. Al met al betaalde ik daar dus minder dan 20 euro voor.
Ik kan niet wachten tot ik beide films op tv in plaats van op de laptop kan bekijken.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 1:25 

Mijn laatste aankoop is de Grazia van deze week, een Ice Machiatto en een Ice Cappucino. Beide ijskoffies zijn jammer genoeg al op. xD

Ik heb vorige week ook Supernatural seizoen 5 besteld, die twee dagen geleden binnenkwam. Ik kijk constant en krijg er geen genoeg van. Een hele goede vriendin van me zei dat dit het beste seizoen was en tot nu toe valt het me totaal niet tegen.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 12:42 

Afbeelding
A Dance With Dragons door George RR Martin, uit de serie A Song of Ice and Fire <3 Deze week uitgekomen en ik moest m gelijk hebben.

Afbeelding
Okami voor op de Wii. Hier ben ik echt al HEEL lang naar op zoek, het is namelijk in beperkte oplage uitgebracht voor de wii, en eindelijk had ik m tweede hands gevonden in Maastricht :D

Verder heb ik nog 4 nagellakjes bij Kruidvat gehaald omdat die in de aanbieding waren.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 12:46 

Deze hippe dingen heb ik London gekocht:

Afbeelding

Verder heb ik daar ook nog het volgende gekocht:

• Ravenclaw Tie
  • Where the Wild Things Are-boekje
  • Spartacus-DVD

En qua kledij heb ik recently dit gekocht:

• ZARA short met gekleurde vakjes
  • ZARA rode jeansshort
  • ZARA stretchbroek beige
  • ZARA blauwe short/stretch
  • ZARA blauw zomertruitje

Ik hou van de Zara :').

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 9:17 

@Charlie: Nnnnggg zo jaloers op die LOST en HP-boeken! *wants*

Vorige week lekker geshopt (: De buit:

- Een knalroze trui (ja, roze, inderdaad) van de H&M, met een fijne wijde ronde hals en duimgaten in de mouwen <3
- De DVD-box van Avatar: The Last Airbender Book 2.
- DVD van de film Nightwatching
- DVD van de film Mozart & The Whale
- Boek met de hele trilogie van The Lord of the Rings in het Engels (tot nu toe had ik alleen de Nederlandse vertaling maar, shame on me)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: