De groep wordt groter en groter en niet iedereen lijkt even enthousiast te zijn over hun komst hier. De een zegt bijna niks, de ander is verlegen terwijl weer een ander doodleuk een sigaret op steekt. Zijn blik glijdt even kort over Signe haar handschoenen. Hij glimlacht even
"Chris" stelt hij zich besluitend dat hij haar geen hand zal geven. Niet omdat hij onbeleefd is, dat zeker niet, maar de handschoenen hebben toch iets onheilspellends over zich heen.
Mag hier eigenlijk wel gerookt worden, de kamer alleen al lijkt er te steriel voor. Hij hoopt dat alles snel zal worden uitgelegd, want is er is duidelijk een hoop onduidelijkheid. Kalm neemt hij plaats op een stoel van waaruit hij iedereen even in zich op neemt. Niet door ze aan te staren, maar puur op basis van zijn gehoor. Elke stem is uniek, heeft zijn eigen geluiden en trillingen. Aan dat geluid koppelt hij hun naam zodat hij er zeker van is dat hij straks van iedereen zijn of haar naam weet. Het is John zijn stem die het meest zijn aandacht lijkt te trekken. Of is het zijn zorgvuldige woordkeuze?
Generaal Epps komt vervolgens binnen wandelen en legt hun uit wat het doel is. Belangstellend vouwt hij zijn vingers in elkaar en luisterd hij naar wat de man te vertellen heeft. Hij is wel bekend met de mysterie die er altijd rondom een opdracht hangt, je kwam nou eenmaal niet alles te weten binnen het project.
Ooh ja! Hij had nog een vraag. Vrolijk steekt hij zijn hand op
"Ik heb nog een vraag." hij zet een befaamde charmante lach op
"U zei dat de tassen al klaar staan..." de sfeer hoeft niet zo gespannen te zijn, Generaal Epps kan daarbij vast wel tegen een grapje.
"Zit mijn armani pak er ook in? Het is mijn lievelingspak" grijnst hij. Oke, stiekem maakt hij zich echt zorgen om de inhoud van zijn tas.